בלב השרון שוכן "בית"– חלל אירועים אורבני המשלב גן ירוק ופסטורלי עם אולם מודרני ומעוצב.
האווירה הביתית, היחס האישי והטבע המקיף יוצרים יחד חוויה של חתונה חמימה וקרובה.
לכבוד הוויט פריידי: 50% הנחה על עמדת האפטר לחתונה שלכם.
פלטפורמת
mitformit
אינה אחראית לפרטי ההטבה או לאיכות השירות.
אנו מזמינים אתכם לכתוב חוות דעת לאחר קבלת השירות כדי לסייע לזוגות נוספים.
האותיות הקטנות
• מינימום 100 אורחים
• ההטבה המפורסמת תקפה לפונים במסגרת אירוע ה- White Friday בין התאריכים 27/11-3/12/2025.
• פניות בנוגע למימוש ההטבה שיתקבלו לפני ה- 27/11 יהיו לשיקולו של נותן השרות.
בלב השרון, מספיק קרוב כדי לצאת מהשגרה נמצא... בית. חלל אירועים אורבני המשלב גן פסטורלי מוקף בטבע ירוק ואולם אורבני מקורה. הגן והאולם, ביחד וכל אחד לחוד, מעניקים מגוון אפשרויות לאירוח אירועים בקונספט ייחודי. השם "בית" לא נבחר סתם כך. אנחנו כאן בשבילכם לכל אורך הדרך על מנת להעניק לכם חווית אירוע אישית ומחבקת. אווירה ביתית ויחס אישי הם הקו המנחה שלנו. תבואו...תרגישו בית.
הצג עוד
הצג פחות
235
גולשים
כבר
לחצו על המודעה
הפרטים נקלטו והועברו לנותן השירות.
חייגו
ל-בית - חלל אירועים אורבני
050-8090783
או
השאירו פרטים
חוויה מושלמת ! לא יכולנו לבחור יותר טוב .
נתחיל בזה שהמחיר לא מייצג את מה שאתם הולכים לקבל האוכל ואו אני לא מפסיקים לקבל מחמאות שבדכ אוכל בחתונה לא מצליח לשמור על רמה ככ גבוהה ואנ...חנו הצלחנו . השירות ואוווו ואווו ואווו אין מילים ההחלטה הכי טובה שתעשו זה לסגור את האירוע שם ראש שקט אפס טעויות נחת . תעשו לעצמכם טובה .
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
כמות המחמאות שקיבלנו על האוכל הייתה פשוט לא נורמלית – ובצדק! האוכל ברמה מאוד גבוהה, וגם כל שאר ההפקה באולם הייתה מצוינת. הכל מתוקתק, מסודר, ועם רמה של מקצועיות שקשה למצוא. פבל, ...מנהל האירוע, היה מדהים – גם כלפינו וגם מול האורחים. הוא עבר בין השולחנות, ווידא שהכל מושלם ושהאורחים מרוצים. גם עמית, המפיקה, הייתה מהממת – זמינה לכל שאלה, רגועה, ונותנת תחושת ביטחון שיש על מי לסמוך. האולם עצמו יפהפה, אינטימי, מלא בירוק ואווירה קסומה. ממש מרוצים ❤️
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
פשוט וואו. אין מילים. אם להתחתן באולם – אז רק בבית. מהרגע הראשון היחס היה מעל ומעבר: אדיר, בעל המקום, היה קשוב, מקצועי ונעים בכל שלב; עמית, מנהלת האירועים, ליוותה אותנו ביד בטוח...ה ובחיוך גדול; וביום האירוע עצמו פבל נתן את ליבו ונפשו כדי שהכול יתקתק בצורה מושלמת.
האוכל היה מטריף – כזה שמקבלים עליו אין סוף מחמאות מהאורחים, והשירות היה לא פחות ממושלם. לא חסר דבר, בכל רגע דאגו לאורחים ולנו, ותמיד עם תחושה אמיתית של אכפתיות.
אדיר והצוות שלו פשוט עושים קסמים. רואים שהם מאמינים במוצר שלהם – וזה ניכר בכל פרט ובכל מגע. קיבלנו חתונה טובה יותר ממה שחלמנו, ברמה הגבוהה ביותר שיש.
נציין ככה באמרת אגב- היו לנו 250 אורחים ועשינו אירוע פנים חוץ - ממליצים במיוחד!!!
פשוט תודה.
תאריך קבלת השירות: 29/10/2025 אהבתי: את היחס והשירות - גם אלינו וגם לאורחים.
את האוכל.
את האווירה.
הכל הטיפ שלי: לעשות חתונה ב"בית"
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
היה מושלם מרמת השירות, התייחסות כלפינו וכלפי האורחים, האוכל והאלכוהול ברמה גבוהה. פבל מנהל האירוע ועמית המפיקה של האולם היו נהדרים והתייחסו אלינו ולכל בקשה של המשפחה ולכל דאגה שלנו... להתחתן רק באולם הבית!!
תאריך קבלת השירות: 30/10/2025 אהבתי: הכל מהכל. מהיחס אלינו ולאורחים, נראות המקום, האוכל.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.