"

חוויה מאכזבת ב"שאטו פרסטיז'" מקריאת ...

"
חוות דעת 1 מתוך 1 על שאטו פרסטיז'
  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
חוויה מאכזבת ב"שאטו פרסטיז'" מקריאת פירסומי וילה פרסטיז' במספר אתרים וכן באתר הרשמי של בית ההארחה, התרשמנו שמדובר בחוויה יוצאת דופן של אירוח יוקרתי. גם בשיחות טלפון עם בעל הצימר התרשמנו שמדובר באירוח ברמה יוצאת דופן באיכותה. לצערנו,וכפי שאתאר, האכזבה הייתה גדולה. המקום אינו דומה בפועל לתיאורים, השירותים שניתנו לא תאמו את אשר הוצג והובטח והיחס של בעלי המקום היה לא טוב. להלן תיאור ה"חוויה" שלנו: 1. ראשית קראנו באתר את פרסום הבעלים. רצ"ב מידע שכתוב מטעם הבעלים (הדגשים הם שלי): שאטו פרסטיז' מושב עין יעקב בגליל המערבי, במקום בו הנוף, השקט, הרומנטיקה והיוקרה עוברים כל גבול ומצליחים להפתיע מחדש. שאטו פרסטיז´- אחוזת יוקרה לחופשה מושלמת יוקרתית. בכל סוויטה תמצאו: חדר רחצה מרווח, נעלי ספא, חלוקי רחצה. פינת אוכל מעוצבת. מטבח מאובזר ובו מכונת אספרסו, תמי 4, יין משובח, שוקולדים, עוגיות, מיץ טבעי. מהרו והזמינו לעצמכם חלום של חופשה יוקרתית בשאטו פרסטיז´- אחוזת יוקרה. 2. בניגוד לכתוב באתר הרשמי לא קיבלנו נעלי ספא, 3. לא קיבלנו חלוקי רחצה, 4. לא קיבלנו שוקולדים, 5. לא קיבלנו מיץ טבעי. במקום"מיץ הטבעי" היה במקרר קרטון של משקה שעפ"י האריזה הכיל כ- 50% פרי. 6. היו עוגיות שנראו לנו לא טריות. לא אכלנו מהן. 7. הזמנו "סוויטה יוקרתית" כהגדרת הבעלים וביצענו הזמנה לסוויטה עבור 5 אורחים (2 מבוגרים, 2 ילדים ותינוק). בעלי המקום עמו שוחחנו הציע לנו גם לשדרג את הסוויטה בתוספת כסף לאחת איכותית יותר שכוללת בין השאר בריכה פרטית. נדרשנו לשלם סכום לא מבוטל של 1,600 ש"ח ללילה. 8. במקום חניה קטנה. לאחר מכן יש לטפס כ- 11מדרגות. בעל המקום צפה מהצד כיצד אני סוחב עגלת תינוק ותיקים רבים במעלה המדרגות, ולא הציע לסייע. 9. שנכנסנו לחדר התאכזבנו. התחושה הייתה של חוסר ניקיון וחוסר אחזקה. 10. ראינו מיטה אחת בלבד, אף כי הזמנו חדר למשפחה של 4 פלוס תינוק. היכן ישנו ילדינו? לבעלים הייתה תשובה. "אתם רואים שני מזרונים בפינת החדר? פשוט תניחו אותם על הרצפה והילדים ישנו עליהם". ראינו שני מזרונים דקים עומדים על צידם בצד החדר. המזרנים היו מונחים על הרצפה כשהציפה נוגעת בצידה ברצפה. הילדים לא רצו לישון על הרצפה. החדר היה צפוף יחסית והיה ניתן לשים את המיזרונים על ריצפת המטבחון או בין המיטה לג'קוזי ובתנאי שמזיזים את 2 הכורסאות ואז לא ניתן להשתמש בהן. 11. שאלתי את הבעלים מדוע הסתיר מאתנו טרם ביצענו את ההזמנה שאין מיטות לילדים והוא השיב "בוודאי שאמרתי לך". מיותר לציין שלא כך היה. בנוסף הוא סיפק הסבר נוסף להיעדר המיטות לילדים: "היכן באתר ראיתם תמונה של מיטות ילדים?". מבחינתו זה מספק. 12. לאחר פניות נוספות אשתו הביאה שתי מסגרות מיטה מתקפלות ועליהן הונחו המזרנים. 13. בחדר היו חטיפים וכמה ממתקים שנראו מאיכות לא טובה (בלשון המעטה) חלקם עם עטיפות מקומטות, וחלקם די קרובים לתאריך התפוגה. מראה הפריטים לא היה טוב ונמנענו לאכול מהם. בוודאי שלא הרגשנו בסוויטה יוקרתית. 14. בחדר היה מתקן מים. האזור ממנו יוצאים המים מלא מה שנראה ירוקת וקורוזיה וחששנו מבקטריות. לא השתמשנו בו. 15. אכן הייתה מכונת קפה נספרסו אך שוב לא השתמשנו בה בשל מראה שנראה לנו לא נקי. בנוסף היו בחדר 2 קפסולות של קפה בלבד וגם הן מסוג "תואם" ולא קפה נספרסו מקורי. 16. היו גם שקיות קפה נמס שחלקן תוקפם כבר פג. לא נגענו בהם. 17. בחדר היה ארון קטן. כשפתחנו אותו יוצא ריח רע. 18. לא ברור לנו מה כוונת הבעלים כשכתבו "פינת אוכל מעוצבת". בחדר היה שולחן עגול קטן יחסית עם מפה שנראתה לא נקיה ומתחתיה שולחן עם כתמים. השולחן היה קטן ובוודאי לא מתאים לאכלס משפחה. 19. לפני ביצוע ההזמנה, הבעלים הבטיח לנו ארוחת בוקר איכותית במיוחד וברמה גבוהה ובכלל זה תפריט בו כל אורח מזמין מה שרוצה לאכול. האמנו שבמקום שף שמבשל אוכל טרי לאורחים עפ"י הזמנה. בפועל המצב היה שונה מאוד. בערב הגעתנו הבעלים הודיעו לנו שעלינו לקבוע מראש האם אנו אוכלים ארוחת בוקר בשעה 08:00 או בשעה 10:00. זהו אין זמן אחר. לא הוצג לנו כל תפריט. בלית ברירה ביקשנו לאכול בשעה 08:00. 20. למחרת בבוקר בעוד משפחתי ישנה קמתי לקבל את האוכל. הגיעה אישה (שכנראה גרה במקום אחר) עם סל ואוכל ארוז בכלים חד פעמיים. לא שאלו אותנו מה נרצה לאכול ופשוט הביאו את האוכל. 21. כעשרה מטר לערך מהחדר היה שולחן עליו התכוונו לאכול אך הוא היה מלוכלך. לכן, נאלצנו להניח את האוכל על שולחן נמוך ולא גדול שהיה מחוץ לדלת החדר. לא היה מקום מספיק לאוכל ולצלחות וסכום עבורנו כך שלא היה ניתן לאכול בצורה סבירה. 22. מאוחר יותר כשפניתי לאשתו של בעל המקום וסיפרתי לה על הקושי לאכול בצורה סבירה (ובוודאי לא יוקרתית) היא הסבירה שהייתי צריך להודיע לה שהשולחן מלוכלך ,שאינה יורדת בבוקר מוקדם, ובפעם אחרת אף הציע לנו שאם אנו רואים לכלוך שנואיל לקחת סמרטוט ולנקות. 23. כשמשפחתי עדיין ישנה נכנסתי לחדר לקחת צלחות וסכום ועם יציאתי לאחר זמן קצר גיליתי מספר גדול של חתולי רחוב חלקם על השולחן אוכלים מהאוכל ומושכים אותו לרצפה. 24. נלצתי כל הזמן לגרש אותם פעם אחר פעם ולא ניתן היה לאכול בשקט ובוודאי שלא להכין אוכל ולהביאו למשפחתי בחדר כי החתולים מייד מזנקים על השולחן. 25. החוויה הייתה לא נעימה בלשון המעטה. 26. כשדיווחתי לבעלת המקום היא טענה שריססה את הכורסאות בחומר דוחה חתולים (בפועל החתולים לא הססו לשבת על הכורסאות שנועדו לשימוש האורחים, וחלקן התמלאו בלכלוך ובשערות חתול). בנוסף סיפקה זו הצדקה נוספת שזה "או חתולים או נחשים". 27. בפועל אכלנו קצת בישיבה וקצת בעמידה ובוודאי שלא באווירה יוקרתית. 28. החביתות שהגיעו בכלי חד פעמית לא היו חמות. 29. לאחר הלילה הראשון ולאחר לילה ללא שינה פניתי לבעלת המקום וביקשתי ממנה שתאפשר לנו לעזוב ולבטל את שארית הזמנתנו. שוחחתי גם עם בעלה אך ללא הועיל והם לא הסכימו לבטל את שארית ההזמנה. מצד אחד אמרו שלא יחזיקו אותנו בכוח ומצד שני הבהירו שאינם מתחייבים לבטל את החיוב עבור 3 לילות. הם טענו שיש ביקוש גבוה לסוויטות "יש כל הזמן טלפונים" ואם לא יצליח לסגור את הסוויטה יהיה חיוב מלא. 30. נשארנו. 31. באופן מפתיע, לאורך כל השהות שלנו לא ראינו יותר מזוג נוסף ורכב חונה אחד נוסף בכל המתחם. ואפילו ביום האחרון לשהותנו בשעות הבוקר גם הרכב הנוסף שחנה לידנו כבר לה היה כשהיינו בקרבת החניה. 32. התאכזבנו שבעלי המקום לא מצאו לנכון להסכים לשחרר אותנו מהתשלום לשני הלילות הנוספים. 33. המקרר הקטן היה גוש קרח בחלקו העליון. 34. במקלחת יש מספר ראשי טוש שאמורים לתת חוויה יוקרתית של מקלחת. לצערנו גילינו שהם סתומים יתכן באבנית והמים בקושי יוצאים. המראה לא היה נקי ובמקלחת היה עובש. 35. ביום השני לאחר שקמנו התכוננו לצאת לטיול. 36. פניתי לבעלים בבקשה שיסדרו את החדר וירעננו את הטואלטיקה בדיוק כמקובל בכל בתי המלון ובמיוחד באלו שמעניקים חווית יוקרה לאורחיהם. 37. הם ענו: "אנו לא מסדרים חדרים כשתגיעו תעדכנו אם חסר לכם משהו ונשמח להביא". 38. מאוד התפלאנו על התשובה. עם שובנו פניתי וביקשתי מגבות וטואלטיקה. 39. בעלת הבית הגיעה כשהיא כועסת והבהירה בקול שהרגיש תוקפני שבקשתנו אינה לרוחה. היא הביאה מגבות אך הודיעה שהיא מצפה שלא נחליף מגבות אלה שנייבש אותן. שאלנו היכן? שכן לא היה כל מתקן תליה והיא ענתה "תמצאו מקום בחוץ". נדהמנו מעמדתה. 40. גם בטואלטיקה לא היו נדיבים ועל אף בקשותינו לא סיפקו קצף אמבט. התחושה היתה של "חסכנות" . 41. בחדר היה סבון מוצק אחד קטן. 42. אף כי הם מפרסמים באתרים שונים: "מיץ טבעי, חלב, קולה, עוגיות, שוקולדים, חטיפים, בקבוק יין שמפניה....ארוחות שף..." בפועל גם לא קיבלנו קולה, לא קיבלנו מיץ טבעי, גם לא שוקולדים, גם לא שמפניה וגם לא ארוחות שף. 43. מגוון תמרוקי איכות, חלוקי רחצה נעימים במיוחד, נעלי בית, מגוון של סרטים חדשים בכל סוויטה ועוד ים של פינוקים. 44. ארוחת בוקר זוגית 45. בחדר היה בקבוק יין אך המדבקה שלו הייתה משוחררת ועם קיפולים. התחושה הייתה של משהו ישן שעמד זמן רב. 43. בסוויטה יש חדר אחד וצמודה לו מקלחת אך לחדר המקלחת יש דלת זכוכית שקופה. אין אפשרות לפרטיות כשנמצאים בשירותים ו/או כשמתקלחים. לא מתאים למשפחות עם ילדים וכד'. 44. כמה מגבות שקיבלנו היו עם כתמים ולא רצינו להשתמש בהן. 45. בחדר מדפים, ופחי אשפה שנראים כאילו הם חלודים. 46. היו מנורות בהן הנורה שרופה. מדוע הבעלים לא מחליפים אותן לרווחת האורחים. 47. הובטח לנו באתר החברה "שאטו פרסטיז' מושב עין יעקב בגליל המערבי, במקום בו הנוף, השקט, הרומנטיקה והיוקרה עוברים כל גבול ומצליחים להפתיע מחדש". במקום זה בצמוד למקום יש ערימה של שאריות בניה, ומשטחי בטון ייצוקים כך שהמראה שונה מהמוצהר. 48. בחדר ישנו ג'קוזי. כשמילאנו מים והפעלנו את זרמי האוויר, נחרדנו כשיצא לכלוך וחתיכות שחורות לתוך מי האמבט. נגעלנו ויצאנו. דיווחנו לבעלת הבית שהגיבה בכעס ודחתה את פנייתנו. היא הודיעה שבדקה והכל בסדר. אנחנו בכל אופן נמנענו מהפעלת הג'קוזי במהלך השירות והשתמשנו בו כאמבטיה בלבד. 49. כשיושבים בחוץ מריחים ריח של צואת פרות. כנראה בקרבת מקום יש פרות ו/או רפת. הריח לא נעים מיד כשיוצאים מהחדר. 50. ליד הבריכה אמור להיות שמשיה – רק שפה בבריכה המשותפת היתה שמשיה קרועה. 51. בחדר היו פחי אשפה. בעלי המקום לא החליפו שקיות אשפה מדי יום כשהתמלאו, ואנו נאלצנו להחליפם בשקיות שהיו ברשותינו. 52. כשהודיעו לנו על דרישתם שנייבש את המגבות בעצמנו, נאלצנו להניח את המגבות הרטובות מחוץ לחדר. לא היה מתקן לייבוש מגבות ולכן נאלצנו להניח המגבות על הכורסה שמחוץ לחדר ועל נדנדת עץ מלוכלכת. עם שובנו ראינו את חתולי הרחוב על המגבות וחששנו להשתמש בהן פן עלו עליהם פשפשים ושאר פרזיטים שנמצאים על חיות. 53. בערב שבת לפני עזיבתנו ביקשנו פעם נוספת לקבל טואלטיקה על מנת שנוכל להתרחץ. פניתי כמה פעמים באס אם אס כי הבעלים לא ענו לטלפון. חיכינו כחצי שעה ואז וכמו בפעמים קודמות הבעלים הסכימו לתת לנו שני בקבוקים קטנים של מרכך, שמפו , וסבון אמבט וזאת לחמישה אורחים בהם 4 בנות מתוך משפחה של 5. הם פעם נוספת סרבו לתת קצף אמבט (בקבוק קטן של נוזל דמוי סבון) וזאת למרות ששילמנו לכל יום מחיר זהה. הם הביאו 2 מגבות. 54. באותו הערב לפני עזיבתנו ניגש אלי הבעלים ודרש לסגור חשבון ולקבל תשלום שכן לטענתו "מחר כשתעזבו לא נהיה כאן". בחיים לא העלינו על דעתנו מצב בו בעלי בית הארחה לא נמצאים במקום ושהאורחים נמצאים לבד ללא אפשרות לסיוע, מתן שירותים וכד'. 55. ציפינו לחופשה שלווה ויוקרתית עבורה שילמנו ממיטב כספנו, ו"זכינו" לכמה ימים של חוסר נעימות עם בעלים שמתייחסים אלינו בקרירות, במקום שלא היה לנו נעים להיות בו. 56. אנחנו בטוח לא נחזור ל"שאטו פרסטיז".
תמונות מחוות דעת של רומנטי
לא אהבתי אצל העסק: שירות לקוי, מצב החדר והמתקנים
מחיר: 1600 ₪
הערות למחיר: לא שווה את המחיר.
תאריך קבלת השירות: 01/08/15
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על שאטו פרסטיז'

hello

להמשך גלישה באתר
up