supplied by mit4mit      
whatsapp envelope facebook
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
לאור הקטן היקר !!!!
אנחנו רוצים להגיד לך תודה ענקית.
היה וואו וואו וואו
כל המשפחה והחברים לא מפסיקים לדבר על המוזיקה, ועל העמדת התקליטים!
תודה ענקית שהפכת את היום ה
...מרגש שלנו ליום שמלא במוזיקה טובה, אווירה מגניבה.
תודה שזרמת עם כל השגעונות שלנו !!
אלעד אהב מאוד מאוד מאוד את המעבר בין אין יותר טוב מזה לחוף של טרפטוני ! זה היה מטורף בידיוק כמו שדמיינו!
תאריך קבלת השירות: 18/06/2026
אהבתי: השילוב בין הסגנונות, התאמה לכולם
מחיר: 9,000
הערות לגבי המחיר: כולל עמדת תקליטים
הטיפ שלי: להשקיע במילוי השאלון המקדים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
זברה | ZEBRA
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
התחתנו ב 24.5.26 בנחלה ולקחנו את אלעד רון מזברה כדי לתקלט ברחבה
סגרנו איתו גם עמדת תקליטים לקבלת פנים שהייתה חובה!!
בתור שני אוהבי מוזיקת רוק ופופ היה לנו קשה למצוא די ג׳יי ש
...מתאים לסגנון שלנו, לא רצינו משהו סטנדרטי ורצינו מישהו שיזרום עם הבקשות המוזרות שלנו. אחרי הרבה מאודד חיפושים מצאנו את אלעד ואחרי שהיינו אצלו בפגישה לא יכולנו ללכת לאף די ג׳יי אחר. מהפגישה הראשונה היה לנו איתו קליק מטורףף. כל החדר שלו מלא תקליטים ופופים של סטאר וורס ונדלקנו על זה 😂
בפגישה הוא התחיל לתקלט לנו על בסיס פלייליסט שהכנו וכבר אז הוא היה מטורף ולא יכולנו שלא לקום ולרקוד.
אמרנו לו שאנחנו אוהבים סטאר וורס ופתאום הוא הוציא לנו תקליט של סטאר וורס שלאחר מכן גם ניגן אותו בעמדת תקליטים בקבלת פנים.
התחתנו ביום ראשון והרחבה רעדה, כל האורחים שלנו עפו על אלעד והרעידו את הרחבה. הוא ידע לשלב מיינסטרים עם פופ ולהכניס שירי רוק ופסטיגל שביקשנו ממנו. אין אחד שלא עף עליו ואמר לנו כמה הוא מטורף
בקיצור בחיים לא רקדנו ככה והרחבה לא הייתה משעממת לשנייה, והיה טירוף!
אהבתי: את העמדת תקליטים בקבלת פנים
הטיפ שלי: לסגור עם אלעד
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
זברה | ZEBRA
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
אוקיי, אוקיי... מה שהלך אצלנוווו !!

כולם מדברים איתנו עד עכשיו (עברו יותר משבועיים) ומחמיאים לנו בטירוף על המוזיקה בחתונה שלנו, איך שהיא זזה ממקום למקום והזיזה את האנשים עד
...לרגע האחרון !!

אנחנו רוצים לומר על עמי יחזקאל האגדי - שצורת העבודה שלו מלאה ברגישות שיא, בצניעות ובענווה שלא ראינו כמוה.
הוא הימם אותנו במפגש הראשון בשליפות מהירות ויצירת חיבורים מטורפים ומפתיעים בין שירים, עם כ"כ הרבה אווירה. הרעיון היה שאנחנו, שהכי אכפת לנו ממוזיקה בעולם, נביא את השירים. וכבר שם ידענו שבחרנו נכון !

בהמשך, בפגישת העבודה לקראת החתונה, אחרי שאספנו את כ-ל ה-ש-י-ר-י-ם שאנחנו הכי אוהבים ועדיין היינו בסוג של חשש, הוא דאג להרגיע אותנו ולומר שאנחנו מוכנים. כך שמצד אחד אנחנו יכולים לומר שאנחנו בחרנו את השירים.

אבל מצד שני - הוא ניצח על מקהלת השירים הזו בגאון והיה הכי נכון לנתב את המוזיקה באירוע שלנו, בצורה שהוא ניתב, בטיימינג, בדיוק, בקריאה והבנה של הקהל והרחבה בכל רגע נתון. הוא ראוי לכל המחמאות ועוד הרבה יותר ולא נשכח לו את זה לעולם !! 🤩🤩

אז שוב תודה לך עמי ולקבוצת ZEBRA המהממים שליוו אותנו בתהליך צעד אחר צעד !
תאריך קבלת השירות: 08/05/2026
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
זברה | ZEBRA
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
תמונה מספר 5
תמונה מספר 6
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
תמונה מספר 5
אור בצלאל(DJ Red Bez) ליווה אותנו בכל תהליך המוזיקה בחתונה במקצועיות, נפגש איתנו כמה פעמים לפני האירוע כדי לדייק את הפלייליסט בדיוק לאווירה שלנו והיה זמין בשבילנו לכל דבר מהרגע הרא...שון עד האחרון. בחתונה עצמה היה הכי מרים בעולםםם כל החברים שאלו עליו ואמרו שהוא מדהים! עשינו חתונה ביום שלישי ואפילו ב2:00 בלילה אנשים המשיכו את המסיבה והיו באנרגיות גבוהות, הכל בזכות אור!!
תאריך קבלת השירות: 24/09/2024
אהבתי: אור עשה לנו שני מפגשים שלימד אותנו לתקלט בעצמנו ובחתונה עלינו עם סט של כמה שירים שהכנו מראש, זה היה החלק הכי מרים במסיבה ואנחנו ממש ממליצים לכולם לעשות את זה! האורחים והחברים ממש התלהבו וזה הוסיף לנו עוד חלק ממש מגניב בחתונה שהיה מאוד מיוחד.
הטיפ שלי: לקחת את אור בצלאל! לא לוותר על לתקלט בעצמכם, לא לוותר על לבנות פליילסט ביחד עם הדי ג'יי
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
זברה | ZEBRA
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
review gallery square

להצגת חוות דעת נוספות