supplied by mit4mit      
whatsapp envelope facebook
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
חיפשנו מקום שיתאים לחתונה קטנה יחסית, ובעיקר רצינו משהו שייראה פחות כמו אולם רגיל. כשהגענו לוויט עפנו מיד על הוויב של המקום ועל איתן הבעלים, שעשה לנו סיור ברוגע ובאדיבות (בשונה מאו...למות אחרים שראינו, שבהם הכל הרגיש לחוץ ומכירתי)
המקום מעוצב כמו וילה מהממת ומלאה בצמחייה, וזה היה בדיוק מה שחיפשנו.

לפני שסגרנו קראנו המון תגובות חיוביות על המקום ועל האוכל בפרט. זה היה נושא שמאוד חשוב לנו, ובאמת גם בביקור הראשון וגם בטעימות האוכל היה פשוט מושלם!

צוות האולם מקסים וההתנהלות מולם הייתה נעימה ורגועה לאורך כל התהליך. גילי הייתה המפיקת אירוע שלנו והיא הייתה מהמת ונתנה לנו ביטחון שאנחנו בידיים ט
ובות.
האורחים שלנו לא הפסיקו להתלהב מהנראות של המקום ומכמה שהכל היה טעים.
תאריך קבלת השירות: 11/05/2026
מחיר: 378
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
White - להתחתן כמו שאתם
bizresponseimage
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
לפי כשנה שירה ואני חיפשנו מקום להתחתן.

אני (זוהר) מאוד חששתי מאירוע גדול .
יש כל כך הרבה דברים שעלולים להשתבש.
באמת - כל כך הרבה.
בטח שצריך לסמוך על אנשים. זה ב
...כלל סרט רע.

אז לפני כשנה התחלנו לחפש מקומות להתחתן בהם.
כל מקום מצא את דרכו שלו לאכזב אותנו.
להראות לנו כמה כדאי לנו להיזהר .
ובעיקר הרבה סימני אזהרה .

עד ששמענו על ה-white.

חבר טוב שלנו וזמר מפורסם , אברהם טל, סיפר לנו על המקום . אמר לנו שהוא התחתן שם והם עפו על המקום .
שהיו נחמדים אליהם מאוד.
שהמקום נעים ומקרב.
ושהאוכל פשוט מצוין.

קבענו פגישה עם איתן והגענו לבקר.
מאותו רגע ידענו שזה המקום.
זה פשוט הרגיש נכון.
מקום פשוט, אמיתי ונדיר ביופי שלו.

בחרנו להתחתן בתקופת המלחמה - דבר שעוד יותר דרש אמון ורגישות.
בתוקפה מלאת חוסר ודאות כזאת - צריך אנשים טובים איתך לדרך.

בטח שמדובר בחתונה שלך.

חתונה זה לא צחוק. אתה רוצה שהכל יתקתק.
הכל יהיה מדויק .
הכל יהיה שמח ונכון וטעים ומרגש.
אתה רוצה הכל.
זה באמת אירוע נדיר של פעם בחיים ולבחור מקום טוב - זה בהחלט החלטה לא פשוטה.

היה לנו אירוע נדיר. באמת . צוות שם מושלם ברמות קשות.
סופר מקצועיים !!!!
הכל תיקתק כמו שעון שוויצרי
התייחסו לכל בקשה ובקשה !!
ירדו לפרטים
היו חדים
דאגו להכל!!! ברמה אלוהית. באמת
רותם מנהלת האירוע שלנו הייתה פשוט מטורפת.
באמת רמה סופר גבוהה של ניהול .
האוכל היה נדיר !! האורחים עפו עליו .
אין.פשוט הכל היה משולם.
הכל היה מדויק וטעים וחם ונעים וכל מה שחלמנו עליו.
באמת

הוויט זה המקום שסיפק לי את אחת החוויות העצומות בחיינו. ואנחנו לעד נוקיר לו תודה על זה.

אז צוות הוויט היקר
אוהבים אתכם המון ומודים על כל מה שעשיתם עבורנו !!

באהבה רבה,
זוהר ושירה
19.5.2026
תאריך קבלת השירות: 19/05/2026
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
White - להתחתן כמו שאתם
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
מהתחלה היה לנו ברור מהתחלה שהחתונה תהיה בחוץ תחת כיפת השמיים. התחלנו לברר בהתחלה לגבי חתונת שטח, שהבנו שלא ריאלי מבחינה תקציבית, התחלנו לחפש מלא גני אירועים בסביבת חיפה והקריות שם ...אנחנו גרים ולא מצאנו משהו מדוייק, אז הדרמנו טיפה והגענו לוויט. איזה מקום קסום ! 😍 מהתחלה נתנו לנו הרגשה ממש טובה וכל ההתנהלות מולם הייתה נעימה וללא שום בעיות.
מה שטוב בוויט זה שיש שם גם אזור מקורה וגם גן ואפשר לשנות את המיקומים איך שמתאים לנו.
אנחנו החלטנו שהרחבה תהיה בחוץ בגן וכל הצעירים ישבו בחוץ והמבוגרים בפנים וזה היה מצוין ! היה למבוגרים מקום שקט יותר לאכול בנחת ולדבר. באירוע עצמו הייתה באמת אווירה כל-כך משפחתית !! ולא רק אנחנו הרגשנו את זה, כל האורחים אמרו את זה, החמיאו ואמרו שזה בין המקומות היפים והטעימים (!) שהם היו בהם.
רותם, מנהלת האירוע שלנו מהוויט, הייתה הכי אלופה ומקצועית, הרגיעה ודאגה להכל !!! באמת שאין מספיק מילים לתאר את האישה המהממת הזו! ממליצים בחום ורוצים שוב להתחתן רק כדי לחגוג במקום הקסום הזה שוב !
תודה על כל הרגעים הקסומים שסיפקתם לנו שלא נשכח בחיים 🤍🤍🤍
אהבתי: הכל ! באלנו שוב !
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
White - להתחתן כמו שאתם
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
הוויט היה המקום הראשון שהגענו לראות, ומיד ידענו שזה זה. נכנסים ומיד האווירה הופכת קסומה, הכל מלא צמחייה ואור, והתחושה ביתית, חמימה ועוטפת. איתן הראה לנו את המקום ועבר איתנו על הדבר...ים, היה מקסים וענה על כל השאלות שלנו. מנהלת האירוע שלנו, גילי, תפעלה את כל האירוע ודאגה שהכל מתקתק, ואנחנו הרגשנו נינוחים לגמריי לשחרר כי ידענו שיש על מי לסמוך.האירוע היה מעל כל צפיותינו וקיבלנו המון מחמאות מהאורחים על המקום, האווירה והאוכל המדהים. מרגישים שלצוות המקום באמת אכפת מהזוגות שמתחתנים אצלם והכל באמת עטוף באווירה משפחתית וחמה. ממליצים מכל הלב 🤍
אהבתי: את היופי הפשוט של המקום, החמימות והצניעות. וכמובן את איתן וגילי שליוו אותנו בכל שלב בסבלנות והכלה.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
White - להתחתן כמו שאתם
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
תמונה מספר 5
איתן היקר!
אחרי שצברנו את כל קשת הרגשות בחודשיים האחרונים, מתחילים קצת להתאושש.

במה להתחיל?
וויט זה המקום הראשון (מתוך 2 סה״כ) שראינו, איך שנכנסנו ידענו שפה נת
חתן
....
השירות ממך לאורך כל הדרך עם דגש ענק על התמודדות של דחיית החתונה היה מעבר לכל הציפיות.

המפיקה שלנו הייתה גילי שדאגה שהכל יתקתק בצורה המושלמת, הערב עמד בול בזמנים שקבענו יחד ושום
דבר לא היה חסר.
מרגישים שהיא בהחלט נהנית מעבודתה ואני ועידו מאוד מאוד מעריכים אותה.

שאר הצוות שלכם, שוב, אין מילים. מלצרים וברמנים חייכנים, זורמים, כולם מבסוטים ונהנים להגיע לעבודה!

היה לנו אירוע חלומי, המחמאות לא עוצרות החל מהאוכל שהיה טעים בטירוף, המקום המהמם, האווירה המושלמת והאנרגיות הגבוהות שהמקום משדר, והכי הכי חשוב- שירותים נקיים במשך כל הערב!!!!!
יש מצב ש
נחזור לעשות אצלכם את חתונת הכסף😂
בא לנו שוב, לא מאמינים שזה נגמר ברגע כזה קצר…
בטוחים שעוד נגיע לאירועים של חברים שיחליטו להתחתן אצלכם 😉

אוהבים ומעריכים!
רוניה ועידו❤️
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
White - להתחתן כמו שאתם
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
הוייט היה האולם הראשון שראינו בסבב אולמות, אחר כך ראינו עוד כעשרה אולמות, אבל אף אחד לא עשה לנו את הקליק שוייט עשה לנו בלב. קיבלנו כל כך הרבה מחמאות על המקום ועל האוכל והכל תיקתק כ...מו שעון, בזכות כל הצוות שלהם שכנראה נולדו לשענים שווצריים.

לאורך התהליך מפגישת ההיכרות ועד האירוע עצמו, דיברנו עם איתן, ממנהלי המקום, שהיה זמין ואכפתי עבורנו, במיוחד ברגעים שהיינו צריכים שמישהו יבין אותנו בעיניינים משפחתיים ובמיוחד בעיניינים שקשורים לאירוע, הוא היה שם במלוא המובן הרגשי והתכנוני. איתן ציוות לנו את יפעת מנהלת האירוע שהייתה חדה, מדוייקת ומעל כל זה, השרתה רוגע. בדיוק כמו שרצינו והיטיב איתנו ברמות גבוהות.

רצינו אירוע שמבטא את אהבתנו ורצינו חגיגת אהבה. הרגשנו מוחזקים, שהתנאים היו אידיאליים לחגיגה מכל הבחינות גם לפני וגם בזמן האירוע וכך היה מעבר למשאלותינו.

היו איתנו צוות הצלמים #כתום צלמים שהיו מושלמים והיה איתנו #עילי גולן מקנגרו DJ שגרם לרגליים של כולם לרקוד בטירוף,
וכמובן שהיה איתנו הרב רונן לוביץ שהפתיע בעומק ובכייפיות שהפך את החופה לכזאת.
תאריך קבלת השירות: 29/12/2025
אהבתי: יחס נדיב ומחבק ועוטף, עמידה בזמנים, מנהלת אירוע, מנהל אולם, צוות מלצרים, אוכל, ניראות של המקום.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
White - להתחתן כמו שאתם
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
טוב אז לוויט הגענו אחרי סבב אולמות קטן ואיך שנכנסו למקום הסתכלנו אחד על השני וזה היה ברור שזה זה, מהכניסה הכל כך יפה כאילו נכנסים ליער קסום ועד לחיבוק הכל כך חם ואמיתי עם מנהלת המק...ום, קודם כל המקום כל-כך שונה מכל מה שראינו, הוא חם! יפה, קסום ועוד שלל מחמאות! האירוע עצמו התנהל בצורה מדהימה, מנהלת האירוע גילי באותו יום הרגישה כאילו היא האמא ואבא שלנו בדאגה, דאגה לנו לאוכל שנשב, שהכל יהיה מתוזמן כמו שצריך שהכל יתנהל לפי הלוז, כל כמה זמן היא תפסה אותנו לראות אם אנחנו בסדר ומה אנחנו צריכים, האירוע עבר בצורה מדויקת איתם!
כל האורחים (מהמרכז!!) החמיאו על המקום! באמת כל אחד שנכנס אמר וואו מה זה המקום הזה, הרעיפו מחמאות על האוכל! על הצוות
תאריך קבלת השירות: 28/11/2025
אהבתי: שראו בנו כאנשים שבאים לחגוג את היום הכי מיוחד בחיים שלהם, לא ראו אותנו כצ׳ק ככסף באמת באמת דאגו לנו מהלב!
הטיפ שלי: להנות מהזמן הזה, להיות בקבלת פנים!! וכמו שמרגישים בשמלת כלה שזאת השמלה ככה גם באולם תקשיבו ללב שלכם ואל תתפשרו ;)
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
White - להתחתן כמו שאתם
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
החוויה שלנו ב-White הייתה פשוט מצוינת. מהרגע הראשון הרגשנו שאנחנו בידיים טובות – ליווי מקצועי, יחס אישי ואווירה רגועה ובטוחה. האולם מתאים בצורה מושלמת לחתונה אינטימית: אלגנטי, חמים..., מעוצב בטוב טעם ונותן תחושה יוקרתית אך לא מנוכרת. כל הערב התנהל בצורה חלקה, מדויקת ומרגשת, עם תשומת לב אמיתית לפרטים הקטנים.
תאריך קבלת השירות: 22/03/2024
אהבתי: אהבנו במיוחד את היחס האישי והאכפתיות של הצוות – תמיד זמינים, קשובים ועם רצון אמיתי שהאירוע יצליח. האוכל היה ברמה גבוהה מאוד וקיבל אינסוף מחמאות מהאורחים, העיצוב היה נקי, מודרני ומרשים, והאווירה הכללית הייתה מושלמת לאירוע אינטימי ומרגש. הרגשנו שמקשיבים לנו וזורמים עם כל בקשה.
מחיר: 405
הטיפ שלי: להגיע לפגישה בראש פתוח ולסמוך על הצוות – הם יודעים את העבודה. כדאי להשקיע בהגדרת האווירה והלו״ז מראש, כי כשיש תקשורת טובה הכול פשוט עובד. ואם אתם מחפשים מקום לחתונה אינטימית עם רמה גבוהה, שירות מעולה ואוכל מצוין – White הוא בחירה מעולה.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
White - להתחתן כמו שאתם
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
ראינו לא מעט המלצות ברשתות על הוויט, והחלטנו להגיע ולהתרשם. כשהגענו קיבל אותנו איתן, שאין כל כך מילים שיוכלו לתאר את הבן אדם הקסום והאהוב הזה. בנועם, ברגישות, ברהיטות ומקצועיות ועם... אנרגיה מיוחדת - איתן הציג לנו את המקום, הסביר על האפשרויות מבחינת הקונסטרוקציה (לאור העבודה שהיינו חתונה קטנה), סיפר לנו על המקום בהרחבה ועוד ועוד.
קצת קלישאתי אבל אחרי השיחה עם איתן די ״ננעלנו״ על הוויט. רצינו ללכת איתו. וכך היה.ולא טעינו.
מקום מדהים
אנשים מדהימים
מנהלת אירוע מדהימה במיוחד (גילי)
אוכל מדהים (אבל ממש)
אהבתי: את הרוח של האנשים במקום. בין שלל הפוסטים והסיפורים, לעיתים נדמה שהזוג המאורס במאבק כוחות מול האולם. בוויט זה ממש הפוך. האנרגיה ככ חיובית, תמיד מנסים למצוא פתרונות, תמיד הנטייה היא לאשר/לאפשר/להסכים (גם דברים שלא סוכמו ושניתנו לפנים משורת הדין). בעיניי, הגישה הזו הפכה את החוויה למאד נעימה, ופשוט כיף להתנהל באופן הזה.
מחיר: 410
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
White - להתחתן כמו שאתם
bizresponseimage

להצגת חוות דעת נוספות