supplied by mit4mit      
whatsapp envelope facebook
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
המלצה חמה מהלב! ❤️
​אם אתם מחפשים צלמי מגנטים שייתנו לכם שקט נפשי מלא ותוצאה מושלמת, הגעתם למקום הנכון.
​גל היה זמין עבורנו מהרגע הראשון. עוד לפני האירוע הוא עבר איתנו בצורה
...מסודרת על הלו"ז, היה שקוף לחלוטין, קשוב וזמין לכל שאלה. מהרגע הראשון הוא נתן לנו הרגשה כל כך טובה וידענו שאנחנו בידיים הכי טובות ומקצועיות שיש.
​והתוצאה? וואו! שלא נדבר על התמונות המדהימות שיצאו, האיכות, התפיסה של הרגעים, והמזכרת המושלמת שנשארה לנו ולחברים מהערב הזה.
​גל, תודה ענקית על הלב הרחב, המקצועיות והאנרגיות הטובות. ממליצים עליכם בעיניים עצומות! 🙏✨
תאריך קבלת השירות: 19/06/2026
אהבתי: תמונות המדהימות שיצאו! האיכות מושלמת והאורחים לא מפסיקים להחמיא.
מחיר: 2,000
הערות לגבי המחיר: התמורה לגמרי שווה את המחיר
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
אימנס
bizresponseimage
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
אימנס מהרגע הראשון ידעתי שעשיתי את הבחירה הנכונה, ישר מהזמינות שלהם, מהיחס האנושי המעולה, ישר ענו לכל שאלה, יש להם מגוון של גרפיקות למגנט שלי זה היה חשוב לבחור :) ועכשיו לאיכות של... התמונות? כמובן שאין צורך להרחיב, איכות וואו , כל תמונה פשוט נראת טובב.
שמעתי מהמון אורחים שפשוט לא היו צריכים לחפש את גל הצלם בעין תמיד היה שם ורצה לצלם את כולם., היה כל הזמן ברחבה ותמיד תפס תמונות טובות.
תאריך קבלת השירות: 03/06/2026
אהבתי: אהבתי את היחס האנושי, אהבתי את הנוכחות, לרוב במגנטים צריך לרדוף אחרי הצלם, אבל אצלנו הוא פשוט היה שם לא היה צריך לחפש בעין , הוא שאל אנשים מעצם הנוכחות שלו ברחבה אם הם רוצים תמונה. המקצועיות והאיכות 100
מחיר: 2,000
הערות לגבי המחיר: מחיר משתלם
הטיפ שלי: תקחו מגנטים מביקורות, אחים שלי נפלו עם הצלם מגנטים בחתונה ,ואמרו לי שאני החוויה המתקנת
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
אימנס
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
תמונה מספר 5
תמונה מספר 6
הגענו לגל מהמלצות שראינו באינטרנט ובלי שהיינו באירוע שהוא צילם בו, אבל ההמלצות היו כל כך חד משמעיות שידענו שיהיה טוב. חייבים להגיד שהוא התעלה על הציפיות שלנו!✨
באירוע עצמו הוא י
...דע איפה להיות ולצלם את המשפחה והחברים במקצועיות ותקתוק, אבל ההפתעה מבחינתנו הייתה שהוא צילם אותנו במקומות יפים שאפילו לא חשבנו עליהם, ובזכותו יש לנו עוד תמונות רק של שנינו באיכות מדהימה! ממש עוד צלם באירוע.
הוא הדפיס מגנטים ממש בנדיבות מבחינת כמות ובאיכות מעולה! והדפיס לנו גם מגנטים מוגדלים וכמה אינסטבלוקים למשפחה וזה ממש שימח את המשפחות ואותנו🥹
כל התמונות נשלחו אלינו בבוקר אחרי החתונה והיה כל כך כיף לצפות בהן ושכל כך מהר כבר יש לנו מזכרת.
ממש התלבטנו אם לסגור מגנטים או לא, ובסוף החלטנו שכן בשביל האורחים, עכשיו אנחנו מבינים שזה ממש לא רק בשביל האורחים והרווחנו מזכרת נוספת מהאירוע ומזוויות אחרות בו🤍☺️🪬
תאריך קבלת השירות: 23/04/2026
אהבתי: הוא היה כל כך נעים באירוע ופשוט בא לעבוד. אחרי הצילומי משפחות קרא לנו ועשה כמה תמונות רק לשנינו (הוא לא היה בצילומי זוגיות לפני) ופשוט הוציא תמונות מדהימותתתת שאנחנו פשוט מאושרים שיש לנו כי הצלם סטילס לא צילם שם.
מחיר: 2,500
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
אימנס
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
התחתנו בחתונת צהריים בדשא של הקיבוץ, מהשיחה הראשונה עם גל ועד סיום האירוע הרגשנו שאנחנו בידיים טובות!
קיבלנו תשובה לכל שאלה או בקשה (רצינו הדפסת מגנטים גם בשלבים המאוחרים יותר
...של החתונה). והמגנטים יצאו פשוט מדהימים!!!!
איכות הצילום, איכות ההדפסה, כמות המגנטים ובעיקר… האדם המקסים שמאחורי המצלמה!
לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה (ובנוסף כמות הפידבקים ההיסטרית על המגנטים מהאורחים בחתונה).
בסוף האירוע גם קיבלנו מגנטים מוגדלים וקוביות עץ מודפסות לתלייה. שירות ברמה הכי גבוהה שיש!
תאריך קבלת השירות: 30/05/2025
אהבתי: הכל!!!! באמת שקשה להיצמד למשהו ספיציפי כשהכל יוצא מעבר לכל הציפיות. איכות הצילום/תמונות/הדפסה הדהימה אותנו כי היינו בהמון אירועים וכל המקרר שלנו מגנטים. לרמה כזאת לא ציפינו 🫶🏼
מחיר: 3,500
הערות לגבי המחיר: שווה כל שקל
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
אימנס
bizresponseimage

להצגת חוות דעת נוספות