supplied by mit4mit      
whatsapp envelope facebook
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
תמונה מספר 5
תמונה מספר 6
תמונה מספר 7
תמונה מספר 8
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
תמונה מספר 5
את גלושא גיליתי פה באיפליקציה לפני ההצעה וידעתי שהם יהיו הצלמים בחתונה שלנו!כבר בפגישה שלנו עם גל ראינו את האווירה ואת המקצועיות ולא הייתה לנו התלבטות.ביום החתונה גל ואלכס הגיעו למ...קום התארגנות וראו שאני לחוצה מהצילומים וישר הקלילו את האווירה והצחיקו ובאמת עזרו לי להשתחרר והדריכו אותי איך כדאי להצטלם.בבחירת המקום לצילומים ידעתי שאני יכולה לסמוך עליהם אבל לא ידעתי שזה יהיה כל כך מושלםםם, בכל המקומות הכי לא צפויים יצאו לנו התמונות הכי טובות ויפות שיש.אני ובעלי לא אוהבים להצטלם בלשון המעטה ושיצאנו לצילומי חוץ קצת חששנו כי אנחנו לא יודעים איך לעמוד מול מצלמה, אבל גל ואלכס הרגיעו אותנו התדריכו והצחיקו וגרמו לנו להנות מכל רגע שהיה❤️ כולם עפו על כל הצוות של גלושא שהיה באירוע כולל המגנטים, אז באמת תודה על המקצועיות, על הסבלנות ועל היום הזההה🙏❤️🙏
תאריך קבלת השירות: 24/05/2026
אהבתי: סבלנות, אווירה, מקצועיות והתמונות המושלמותתתת
הערות לגבי המחיר: שווה כל שקל
הטיפ שלי: לסגור עם גלושא בלי להתלבט
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
גלושא צלמים
bizresponseimage
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
יאנה ועידן מוטולה
החתונה - 15.04.26
גלושא - סיפור אהבה !
חברה מדהימים ! מקצועיים ! נעימים ! זורמים ! מצחיקים !
תודה רבה לגל אלכס ורומה שהיו איתנו בארוע !
היחס ה
...יה מדהים משפחתי ! החתן היה סופר לחוץ מהצילומים והצלמים פשוט הצליחה לגרום לאווירה להיות קלילה מצחיקה נעימה וכיפית ! ממש חלק מהחברה !
בסוף התוצר יצא מושלם !
כל תמונה בצבע ! זכרון שישאר לנו לכל החיים וכמה כייף שבחרנו בגלושא צלמים !
לפני החתונה הרבה סבלנות לכל השאלות שנשאלו ! ביום החתונה הגעה מקצועית בזמן !
תודה רבה על הכל !
בהחלט ממש ממש ממליצה על גלושא צלמים !
❤️❤️❤️
תאריך קבלת השירות: 15/04/2026
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
גלושא צלמים
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
תמונה מספר 5
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
תמונה מספר 5
אתם תמצאו את הצלמים הכי טובים בעולם רק אצל גלושא! רומן צלם הסטילס ואלכס צלם הוידיאו היו איתי מרגע ההתארגנות במלון, לצילומים עם בעלי ומשם לאולם עד הלילה. בצילומי המשפחות פגש אותנו י...וני צלם הסטילס, ומארק צלם המגנטים. מהשיחה הראשונה מול גלושא הייתה שקיפות מלאה ומענה לכל שאלה ובקשה שהייתה. לרומן ולאלכס יש כשרון מולד לצילום, הם הוציאו את המיטב מכל פינה שהייתה במלון, והצליחו להפיק תמונות שנראיות כאילו נלקחו מסרט הוליוודי. הצילומים איתם היו כיף לא נורמלי, הם זורמים וגרמו לנו להרגיש סופר בנוח. יוני ליווה אותנו בצילומי המשפחות וברחבה, הוא נתן דגש לכל אחד מהמשפחה, היה מאוד סובלני, גרם לכולם לחייך ולהרגיש בנוח. לאחר צילומי המשפחות הוא גם צילם אורחים נוספים שהגיעו בקבלת הפנים ורצו להצטלם ליד החופה. מארק צלם המגנטים הגיע לקבלת הפנים והיה שם עבור כל אורח. אני ובעלי הסתובבנו בקבלת הפנים והספקנו להצטלם עם רוב האורחים שהגיעו והחוויה הייתה מדהימה. כל הצלמים היו ברחבה ללא הפסקה, הרגשנו שכל רגע ורגע באירוע המיוחד שלנו מתועד. לא הייתי בוחרת אף צלם אחר ❤️
תאריך קבלת השירות: 26/02/2026
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
גלושא צלמים
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
תמונה מספר 5
תמונה מספר 6
תמונה מספר 7
תמונה מספר 8
ואו אין מילים מאיפה להתחיל!!! רצינו להודות לצוות של גלושא במיוחד לרומן ואלכס המדהימים!!! בפעם הראשונה ראינו אותם בחתונה של גיסי והיה לנו ישר קליק !!! הם באים עם אנגריות טובות וקליל...ות, מקצועיות והכי חשוב מדבקים באנרגיות שלהם ויום כזה לחוץ עובר ליום כיף!!! בין כל ההכנות היה לנו צחוקים ברמות ביחד איתם ולכל החברים ומשפחה שהיו איתנו!! קיבלנו יחס חם, דואג, אכפתי!!! אני אישית לא בעייתית עם מצלמה אבל אני חושבת שזוג שיותר מתבייש ולא רגיל הם יהיו אחד הבחירות הטובות שהם יכלו לבחור כי האווירה באמת הופכת לאווירה קלילה וכיפית עם רעיונות לתמונות שזורמות ותוצאות פשוט ואו!!!😍 ממליצים בחום ואהבה על צוות של גלושא!!! אוהבים אותכם המון❤️
אהבתי: יחס, אווירה, מקצועיות וקלילות אם היה לנו בקשות או רעיונות זרמו ויתחשבו בנו
הטיפ שלי: להשתחרר ולהנות מהיום המיוחד הזה🤍
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
גלושא צלמים
bizresponseimage

להצגת חוות דעת נוספות