supplied by mit4mit      
whatsapp envelope facebook
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
הכרנו את אודי בתור דיג'יי ממועדונים וליינים שאנחנו אוהבים ללכת אליהם ותמיד כשהוא היה בעמדה הרגשנו את ההבדל בינו לבין אחרים וגם קיבלנו עליו אינספור המלצות כדיג׳יי גם לחתונות.
...>הוא משלב שירים בצורה חלקה, טבעית ויצירתית, קורא את הרחבה ועובד המון עם סגנונות שונים שאנחנו מאוד אוהבים. בכל הפגישות עם אודי היה ברור כמה ניסיון, ידע ויכולת יש לו. הוא ידע לקבל מאיתנו המון בקשות הצעות ושאלות, אבל גם להרים דגלים איפה שצריך ולהזכיר לנו מה חשוב בשביל מוזיקה טובה בחתונה. הוא נתן הרבה משוב והצעות, השמיע לנו מגוון רחב מאוד של אפשרויות לשירים, שילובים ומוזיקה בכלל, ואפילו עזר לנו לבחור מוזיקת כניסה מושלמת לנערות הפרחים. בנוסף הוא ידע לעזור בהמון דברים שקשורים לארגון החתונה עצמה ולאופן שבו היא תתנהל, כדי שיהיה לנו ולאורחים הכי כיף ושזרימת האירוע תהיה הכי טבעית. ביום האירוע עצמו הוא הגיע והתארגן בלי שום בעיות, תפעל את המעבר בין החופה לריקודים ברחבה במהירות ובלי הפרעות, הרים לנו את הרחבה עם מוזיקה מעולה לאורך כל הערב ואפילו שיתף פעולה עם הפתעה קטנה שבעלי שילב בנאום שלו.

בקיצור, דיג'יי מושלם!! הערב זרם בצורה מדהימה, הרחבה היתה מלאה, היתה לנו חתונה קטנה שהרגישה הכי גדולה בעולם! הוייב מדהים והמוסיקה מושלמת. אין יותר חשוב מזה לאירוע כיפי! לא שתיתי אפילו אלכוהול כל הערב כי פשוט שכחתי, היה לי כיף מדי ולא ירדתי לשניה מהרחבה חוץ מלהחליף שמלה חחחח
תאריך קבלת השירות: 14/12/2025
אהבתי: אודי הבחירה המושלמת לכל אירוע!!!
הטיפ שלי: לבקש את אודי! לא תתחרטו!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
ALPHA - אלפא
bizresponseimage
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
אי אפשר באמת להסביר את החוויה הזאת במילים אבל ננסה

אחרי מספר לא קטן של דיג׳יים שחיפשנו
והמון פגישות שעשינו הבנו מהר מאוד שאצל ארז מזוז יש משהו אחר ארז הוא לא רק דיג׳יי ה
...וא אדם שמבין עניין הוא הוא ידע ללוות אותנו ולדייק אותנו במקומות שלא היינו בטוחים בהם ובעיקר לשחרר מאיתנו את כל הלחץ ולתת לנו ביטחון מלא מהרגע הראשון ועד האחרון

אבל זה רק השערות בואו נדבר על הכישרון תקשיבו טובבבבבב התגובות!!!! פשוט לא נגמרות כמות המחמאות שקיבלנו מהקהל אומרת הכול

ארז אתה מלך ומקצוען אמיתי שווה כל סכום באמת
אנחנו כל כך שמחים על הזכות שניגנת אצלנו
בחתונה
תודה, תודה ושוב תודה. אוהבים אותך ❤️

ולסיום לפעמים אנשים עוברים ביקורת וזה לא כזה עוזר אז הנה שלא תגידו שלא אמרתי זה לא עוד סיבוב זה לא סתם אמירה אני אומר את זה בתור אחד שבא מהלילה ומבין את התחום
ועבר מסע שלם של חיפושים מי שהרוויח את ארז בחתונה שלו זכה למשהו לא רגיל קל ולעניין 💪💪💪
תאריך קבלת השירות: 04/06/2026
אהבתי: שארז הבין אותנו מהרגע הראשון אבל יותר מזה הבין את הקהל הוא נתן לנו ביטחון בכל כך הרבה דברים מסביב שלא ידענו בכלל משיר כניסה לשיר חופה לשיר שבירת כוס לביטחון ולהרגשת משפחה גם אמיתית פשוט שידר אהבה ומקצועיות כל הדרך
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
ALPHA - אלפא
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
מהרגע הראשון התאהבנו בסן קשות, חיבור שאי אפשר להסביר אותו במילים. נהנינו להגיע לפגישות איתו ולהרגיש במיני מסיבה💃🏼🕺🏼✨
הוא מקצועי ברמות אחרות, כייפי, אנרגיות אמאלה ואבאלה וזמין לכ
...ל שאלה ולכל תהייה!
בחתונה עצמה היה פשוט טירוףףףף
שילוב של סן ותומס זה פחד הפחדים, לא מפסיקים עד עכשיו לקבל פרגונים מטורפים. סן היה כל כך מקצועי, לא פספס שום דבר שביקשנו ממנו מראש, נתן בראש, אנרגיות שמחות ומרימות, דאג להכל מא׳ עד ת׳, בזכותו היה לנו ראש שקט בכל ההיבט של המוזיקה🫶🏼
תומס היה ווואוווווווווו, הקפיץ את האירוע בעוד כמה רמות, והשילוב ביניהם היה מפחיד. הרימו אותו באירוע לפחות 5 פעמים והוא מנגן כל כך יפה, בטוב טעם, ובאנרגיות כיפיות.
בקיצור, ההחלטה הכי טובה שלנו הייתה לסגור את אלפא ובמיוחד עם סן ותומס את האירוע🥹
יש כבר מס חברים שלנו שרוצים מעכשיו לשריין אותם לחתונה שלהם, אפילו רווקים שעוד לא התארסו 😂😂😂
תודה על הכל, אוהבים🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
ALPHA - אלפא
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
review gallery square

להצגת חוות דעת נוספות