supplied by mit4mit      
whatsapp envelope facebook
שתף תמונה לסטורי
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
התחתנו בכרמלה אירועים ואין לנו מילים להסביר כמה החוויה הייתה מושלמת.
מהרגע הראשון שהגענו לראות את האולם הרגשנו יחס חם, אישי ומשפחתי. ענבל ובתאל המפיקה ליוו אותנו לאורך כל הדרך ב
...סבלנות, מקצועיות, המון אכפתיות ותמיד נתנו תחושה שיש על מי לסמוך.
באירוע עצמו הכול היה פשוט מדהים הצוות, המלצרים, השירות והאווירה. מנהלת האירוע רון הייתה פשוט יוצאת דופן, עד כדי כך שהרגשנו שהיא חלק מהאורחים שלנו מרוב שהייתה נעימה, מרגיעה ומלאת אנרגיות טובות.
היה לנו הכי חשוב שהאורחים שלנו יעברו חוויה מדהימה לא פחות מאיתנו ובאמת לא הפסקנו לקבל מחמאות אחרי החתונה- על האוכל, השירות, האווירה והיחס. לא הייתה אפילו מילה אחת רעה להגיד, וזה אומר הכול.
כל זה לא היה קורה בלי הצוות המדהים של כרמלה, שהפכו את היום הכי חשוב בחיים שלנו לבלתי נשכח. תודה ענקית על הכול ❤️
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
הייתה לנו חוויה מושלמת בכרמלה, הרגשנו עטופים ורגועים, ידענו שלגמרי יש על מי לסמוך ושדואגים לכל פרט באירוע שלנו הצוות ברשות ענבל ויואב ורון מנהלת האירוע המקסימה שלנו מקסים קשוב ואכפ...תי , ידע לדייק את הבחירות שלנו ולעזור בצורה הכי מקצועית שיש תמיד האורחים לא הפסיקו להחמיא על האוכל המעולה והמגוון ועל האווירה המיוחדת שלדעתנו שונה מהרבה אולמות אחרים שבדקנו לפני שבחרנו בכרמלה מרוצים לגמרי מהבחירה שלנו וממליצים בחום!! תודה לכם על חוויה שלא נשכח לעולם❣️
הטיפ שלי: לסמוך עליהם בעיניים עצומות הם אנשים מזהב והם ידאגו לאינטרסים שלכם בכל רגע ורגע ואתן דוגמא התחתנו ב23.4 תקופת מלחמה שבועיים לפני החתונה יש טילים בכל הארץ והם דאגו לנו לתאריך חלופי מעולה ובעיקר להרבה אנרגיות טובות שהכל יסתדר ונתחתן בתאריך המקורי
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
לכרמלה הגענו לגמרי במקרה אחרי שהתחלנו לחפש אולמות לאירוע קטן ומהשניה הראשונה שנכנסנו למקום התאהבנו! ענבל קיבלה אותנו בצורה הכי מדהימה שיכולה להיות - רגועה, נעימה, בלי לחץ והכי חשוב... גרמה לנו להרגיש בבית! וברגע הזה מעבר ליופי של המקום החלטנו שזה ה-מקום שלנו. גם אחרי שסגרנו הכל למול ענבל היא המשיכה להיות זמינה בכל שאלה שצצה. אחר כך הגענו גם לאירוע טעימות ונפגשנו עם בת-אל (מפיקת האירוע) עברנו איתה על כל פרט ופרט באירוע (וגם כאן בלי לחץ הכי בבית שיש) וברגע שאנחנו התחלנו להיות לחוצות (שליחת אישורי ההגעה) בת-אל הייתה שם להרגיע (וגם ענבל, למעשה שיגענו את כולם..) וכן אחר כך גם הסידורי הושבה שנמשכו עד הדקה האחרונה! אחר כך יום לפני האירוע דיברנו עם רון (מנהלת האירוע) גם איתה עברנו על כל פרט ופרט מה שנתן לנו את שיא הביטחון שהאירוע יעבור בצורה מושלמת! גם ביום האירוע עצמו רון הייתה זמינה לנו לכל דבר ממש לכל דבר ! מעבר לזה גם יואב (הבעלים) היה שם בכל שלב להפיג חששות. האירוע עבר בצורה מדהימה לא דאגנו לכלום! כל הצוות של המקום עטף אותנו בכל שלב בערב ברמה הכי גבוהה שיש. ועכשיו שאנחנו אחרי האירוע כמות המחמאות שאנחנו מקבלות על המקום לא מפסיקות להגיע - היופי של המקום, האלכוהול האיכותי והכי חשוב האוכל הטעים (גם מהדודה שתמיד מתלוננת) !!! בקיצור - אם אתם מחפשים מקום מהמם ביופיו, אוכל ברמה הכי גבוהה שיש והכי חשוב תחושה של בית בכל שלב בדרך ליום שלכם - כרמלה זה המקום!
אהבתי: הכל!!!!
הטיפ שלי: רק כרמלה !
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
שתף תמונה לסטורי
המקום הראשון שהלכנו לראות והיה לנו ברור שזה שזה!
כבר בפגישה הראשונה עם יואב בעל המקום הרגשנו את האהבה שלו למה שהוא עושה, כמה משקיעים במקום במיוחד באוכל. נפגשנו במהלך חתונת צהריי
...ם שהתקיימה שם וזכינו לאכול מהמנות של קבלת הפנים - פשוט ואווו. אם חשבתם שאכלתם אוכל טוב בחתונות אחרות אז תחשבו שוב!
אוכל ברמה אחרת, המגוון מיוחד, הכל טרי ומוגש בצורה אסתטית.
המקום מעוצב בצורה צנועה אך עדיין מרשימה. הרבה צמחיה בחוץ וגם בפנים, נדלקנו על זה!
כל פגישה שהייתה לנו איתם לקראת החתונה פשוט הייתה כיפית, הכל היה ברור עד הפרטים הקטנים.
בתאל תמיד הייתה זמינה לשאלות ועזרה לנו המון!
לקחנו את החבילה של החתונה המושלמת שכוללת ספקים - מושלם וחוסך הרבה כאב ראש! האפשרויות שמציעים עבור הספקים פשוט ברמה גבוהה ויש מצב טוב שהייתם בוחרים אותם גם בלי החבילה.
כשהגיע יום החתונה הכל היה פשוט כמו שרצינו, העיצוב, האווירה, השירותיות ומה לא.
קיבלנו את רון כמנהלת האירוע והיא הייתה איתנו לאורך כל הערב, עזרה לנו המון והרגיעה אותנו!
קיבלנו רק ביקורות טובות מהאורחים שלנו, כולם עפו על המקום והאוכל!
תודה לצוות המושלם של כרמלה שדאגו לנו לאירוע הכי טוב שיכולנו לבקש - בתאל, ענבל, יואב, רון, צוות המטבח וצוות המלצרים המדהים!
תאריך קבלת השירות: 27/11/2025
אהבתי: האוכל!!!!!! היחס של הצוות חם ונעים, מרגישים שאכפת.
מחיר: 102,000
הערות לגבי המחיר: 238 מוזמנים כולל חבילת החתונה המושלמת
הטיפ שלי: קחו את החבילה של החתונה המושלמת! חוסך המון זמן וכאב ראש, משתלם והתוצאות ידברו בפני עצמן.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
שתף תמונה לסטורי
וואו. מהפגישה הראשונה הבנו שהגענו למקום הנכון ושאנחנו בידיים טובות. המקצועיות של הצוות גדולה. קיבלנו יחס אישי וסבלני- תמיד יש מענה לכל שאלה. הם כיוונו אותנו בכל שלב בתהליך- מלפני ...האירוע ועד הסוף גם שהיינו לחוצים ומבולבלים. האוכל קיבל מחמאות רבות מהאורחים שזה בכלל היה כייף לשמוע. האלכוהול היה מאוד איכותי ומגוון, לא היה צורך להוסיף כלום. בנוסף מה שלא הרבה מציינים בכללי, הסאונד של המקום היה ממש טוב ונקי, וזה חשוב למי שמעריך מוסיקה. המקום מעוצב יפה גם בפנים וגם בחוץ ונותן הרגשה של בית קסום. תודה רבה לענבל, בתאל ורון על העזרה ועל אירוע בלתי נשכח. ממליצים בשמחה רבה על כרמלה!
באהבה,פליקס ומריה 3>
אהבתי: את האוכל, את העיצוב של המקום, את האלכוהול, שיש אפשרות לטקס בחוץ,את הסאונד ואת הצוות.
הטיפ שלי: להנות ולסמוך על הצוות, הם יודעים מה הם עושים.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות

להצגת חוות דעת נוספות