supplied by mit4mit      
whatsapp envelope facebook
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
את אלי הכרנו מחתונות של חברים, ואחרי שזכינו לשמוע אותו בשתי חתונות שונות, כבר היה לנו ברור שהוא יהיה הדיג'יי בחתונה שלנו.

מהפגישה הראשונה היה בינינו חיבור מצוין. אלי היה קשו
...ב, מקצועי, מרים ואנרגטי כבר מהרגע הראשון, והבין בדיוק את הסגנון והאווירה שחיפשנו. לאורך כל הדרך הוא היה זמין לכל שאלה, התלבטות או בקשה, ברמה שלא ציפינו לקבל במיוחד מדיג'יי.
ביום האירוע עצמו הוא פשוט התעלה על כל הציפיות שלנו. האווירה הייתה מטורפת, הרחבה הייתה מלאה ושמחה לאורך כל הערב, והאנרגיות היו בשמיים. אלי ידע לקרוא את הקהל בצורה מושלמת, להתאים את המוזיקה לכל רגע וליצור רצף מדויק שהשאיר את האורחים ברחבה בלי הפסקה.

גם במהלך האירוע, כל בקשה, שיגעון קטן או "הצקה" מצידנו התקבלו אצלו באדיבות, בחיוך ובמקצועיות מלאה. הכול היה מתוזמן בצורה מושלמת, מקבלת הפנים, דרך רגעי השיא של הערב ועד למסיבה עצמה.

כמות המחמאות שקיבלנו מהאורחים הייתה פשוט בלתי רגילה. אנשים לא הפסיקו לדבר על המוזיקה, על האווירה ועל האנרגיות ברחבה, וגם שבועות אחרי החתונה עוד המשיכו לשאול אותנו מי היה הדיג'יי.

אלי הוא הרבה יותר מסתם דיג'יי, הוא מקצוען אמיתי!! אנחנו שמחים כל כך שבחרנו בו וממליצים עליו בלב שלם לכל זוג שרוצה ראש שקט, רחבה מפוצצת ואירוע שאנשים ידברו עליו עוד הרבה זמן.
תאריך קבלת השירות: 05/06/2026
אהבתי: היכולות שלו לקרוא את הרחבה.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
אליטה | ELITA
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
ממליצים בטירוף על דיג׳יי גל בן דוד מאליטה! גל מקצועי ברמות מטורפות, ישב איתנו כמה שצריך (וזה לא היה מעט) לפני כדי להבין בדיוק את הטעם המוזיקלי שלנו והשמיע לנו דוגמאות כדי שנהיה רגו...עים ושקטים ביום שלנו. סמכנו עליו הכי בעולם שיעשה שמח וכך היה, כל האורחים החמיאו לנו שהיה דיג׳יי פיגוז, שירים מכל הסגנונות (כפי שביקשנו, אפילו שירי פסטיגל…). בקבלת הפנים הוא זרם איתי ושם לי שירי דיסני כמו שביקשתי ועוד שירים שרציתי (בפגישה עברנו שיר שיר- לא מובן מאליו). גל פשוט נכס לאליטה דיג׳יי מהמם שיודע לקרוא את הקהל אכפתי ורוצה שהכל יצא מושלם, רואים שהוא אוהב את העבודה שלו ומרגישים את זה באירוע!! אוהבים אותך מאד ותודה על השמח שעשית לנו והשקט שנתת לנו!! הדס ועידו 18.5.26 ❤️❤️❤️
אהבתי: את המקצועיות חסרת הפשרות!
הטיפ שלי: לקחת את גל ולסמוך עליו, הבנאדם יודע את העבודה!!:)
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
אליטה | ELITA
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square

להצגת חוות דעת נוספות