supplied by mit4mit      
whatsapp envelope facebook
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
תמונה מספר 5
תמונה מספר 6
תמונה מספר 7
תמונה מספר 8
תמונה מספר 9
תמונה מספר 10
תמונה מספר 11
תמונה מספר 12
תמונה מספר 13
תמונה מספר 14
תמונה מספר 15
תמונה מספר 16
תמונה מספר 17
אוהד והצוות שלו הבחירה הכי טובה שלי! עברתי כל סטודיו אפשרי בארץ וכבר התייאשתי מכל מה שראיתי. כשנכנסתי לסטודיו של אוהד קריאף מהרגע הראשון, הרגשתי שמדובר במקום מסוג אחר. האיכות הבלתי... מתפשרת, המקצועיות ללא גבולות, היחס החם והאישי. הרף הגבוה והיצירתיות האינסופית. אוהד והצוות עטפו אותי מהרגע הראשון, הסבירו וזרמו איתי עם כל רעיון ורצון. לקחתי אצל אוהד את 2 השמלות, הראשונה דגם קיים בסטודיו בעיצוב אישי והשניה בעיצוב אישי. אוהד והצוות התאימו כל שמלה למורפולוגיה שלי ולאופי שלי. השמלות של אוהד החמיאו לי לגוף ופסלו אותי. אין סוף למחמאות שקבלתי. האיכות והרמה הורגשה כל כך. כל מדידה היא חוויה בפני עצמה מעבר לתוצר הסופי התהליך היה מדהים כייפי ומחמם את הלב. חשוב להבין שזה סטודיו שהתהליך בו, הבדים והתוצרים הם ברמה מאוד גבוהה.
תאריך קבלת השירות: 10/05/2026
אהבתי: היחס, השמלות המטריפות, הבדים, הירידה לפרטים, ההקשבה.
הטיפ שלי: לחפש היטב! לא לוותר על איכות ומקצועיות. לשאול, לבקש, להתייעץ. לבחור מה שמתאים לך ואך ורק לך.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
אוהד קריאף
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
ההמלצה הזו היא אמיתית ומהלב ❤️
אני ממליצה על הסטודיו של אוהד מהמון סיבות. דבר ראשון, האיכות. מהשוואה בין מקומות ובחינת גזרות ובדים אצל אוהד הרגשתי שמדובר באיכות אחרת גם מבחינת ה
...בדים וגם מבחינת התהליך והתייחסות. דבר שני, היחס. עבורי עניין השמלה החזיק הרבה מעבר למה אלבש, שילוב של המהות והמשמעות שהייתה לי חשובה עם הציפייה של מה רוצה להרגיש בשמלה וכל התהליך הרגשי שקורה סביב חתונה. אצל אוהד פגשתי בחמלה, אנושיות, אכפתיות והכלה שלא גרעה לרגע מהמקצועיות. היכולת לשלב בין השניים גרמה לי להתרגש מכל מדידה, לשתף את כל מה שחשבתי והרגשתי במהלך התהליך ולהיות באמת מרוצה. אוהד וכל הסטודיו- ניצן ונופר וליהי שהיו חלק בלתי נפרד מהתהליך, התופרות המקצועיות ובאמת כולם ביחד נתנו לי להרגיש אחת ויחידה.
אם את מחפשת איכות, מקצועיות והון אנושי גבוה- אני באמת ממליצה ❤️
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
אוהד קריאף
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
לסטודיו של אוהד הגעתי דרך האינסטגרם אחרי חיפושים רביםםם למציאת השמלת כלה שלי.
בפגישת היכרות בסטודיו, הבנות (המושלמות) קלטו את הטעם שלי ישר והציעו לי את השמלות הכי מדויקות עבורי
...! יש מבחר כל כך גדול לכללל המידות! לא היו יותר מדיי התלבטויות וסגרתי אצל אוהד שמלה ראשונה ושנייה בתפירה אישית 😍
כמובן שלקחתי גם הינומה וחלוק התארגנות 😉היחס של הצוות ושל אוהד זה בול מה שאת רוצה לקבל במקום שבו את בונה את שמלת החלומות שלך.
צוות הסטודיו מדהים ונעים וכל כך מחבק ועוטף וכל פגישה מהרגע שסגרתי ועד להחזרת השמלות היו כל כך כיפיות שבא לי שוב!!
השמלות יצאו מושלמות וגרפו כל כך הרבה מחמאות☺️
הרגשתי הכי מושלמת שיש 🥰
אהבתי: הכל ❤️
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
אוהד קריאף
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
החוויה שלי אצל אוהד היתה התאהבות ממבט ראשון. סגרנו להתחתן 4 חודשים מראש והגעתי אליו קצת פחות מ4 חודשים לפניי החתונה קצת בלחץ של זמנים. מהרגע הראשון אוהד והצוות היו בדיוק מה שהייתי ...צריכה! החוויה בסטודיו היתה כל כך נעימה, כל כך מקצועית, כל כך מרימה. הם ידעו לתת לי בדיוק את השמלות שיתאימו למבנה גוף שלי, שיחמיאו לי ושיתאימו לוויז׳ן הכללי של מי אני ומה אני אוהבת. אחריי זה הלכתי לראות שמלות בעוד כמה מקומות אבל היה לי ברור כל הזמן שאחזור לאוהד- החוויה בסטודיו היתה כל כך אישית, כל כך מסורה ומקצועית שלא מצאתי בשום מקום אחר!
מהר מאוד חזרתי אליהם והחלטתי לעשות אצלם גם שמלה ראשונה וגם שמלה שניה, והן היו הבחירה הכי טובה שעשיתי בחיי. כל תהליך התפירה אוהד והצוות ליווי אותי אישית, מהתאמת הגזרה לגוף שלי, דיוק וניואנסים שרק הם יכולים לשים לב אליהם, סטיילינג, ואווירה של משפחה והרמות לכמה שאני הולכת להיראות וואו בחתונה בכל פעם שהגענו לסטודיו. הרגשתי שאני שם בידיים הכי טובות שיש ושיעשו כל מה שיידרש כדיי שאראה הכי מושלם שאני יכולה להיראות בעולם- וכך בסוף הרגשתי גם בחתונה!!!! אני לא מפסיקה לקבל גם עכשיו תגובות על השמלות שלי, על כמה מיוחדות, יפיפיות ומפוצצות הן היו! ובאמת שאני מרגישה שעשיתי את הבחירה הכי נכונה ובטוחה שעשיתי בחיי! אני כל כך אוהבת איך שנראיתי ואיך שהן היו עליי. אוהד קריאף והצוות שלו זה משהו מיוחד שלדעתי אי אפשר למצוא עוד ברמה הזו בארץ- שילוב מושלם בין אופנה עילית ומקצועיות שיא לבין אווירה של משפחה וביטחון. ההמלצה הכי חמה מהלב שלי!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
אוהד קריאף
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
תמונה מספר 5
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי

להצגת חוות דעת נוספות