supplied by mit4mit      
whatsapp envelope facebook
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
אתחיל מהסוף - התחתנו בחוות אלנבי לפני כחודש והיה לנו את האירוע הכי מושלם שיכלנו לדמיין ומעבר לו !

הגענו לאלנבי ממש במקרה כשהיינו בעגלת קפה בקרבת האולם, רצינו לשבת לחפש אולמו
...ת ושמנו לב שחוות אלנבי ממש לידינו. נכנסנו לראות את האולם ופשוט נדהמנו, הרגשנו שזה התאים לנו בול - אולם אותנטי וינטג'י, לכמות לא גדולה של אנשים (חיפשנו לאיזור ה200-250) ואנשים שרוצים לעשות רק טוב. זה האולם הראשון שראינו וישר סגרנו, לא חשבנו פעמיים!

בהתחלה נפגשנו עם דותן מנהל השיווק שהיה מקסים, ליווה אותנו עד קבלת מנהל אירוע כחודש לפני האירוע עצמו והיה תמיד זמין לשאלות שלנו.

מנהל האירוע שלנו דניאל, וואו ! היה אלוף והכי טוב שיכלנו לבקש. מהפגישה איתו ענה על כל השאלות והרגיע אותנו מכל החששות שלנו. באירוע עצמו היה מקצוען, הכל עמד מתוקתק וממש נתן לנו תחושת רוגע וביטחון שהכל מתנהל כשורה.

האירוע שלנו היה בשישי בצהריים עם כ-270-280 אורחים, חששנו שזה יהיה צפוף אבל זה היה מדוייק! האורחים החמיאו מאוד על האווירה במקום, העיצוב המהמם ,האוכל הטעים ובר הקוקטילים (שהאולם מציע). שאר אנשי המקצוע היו ממש אדיבים - אביב מנהל הבר, ליאור המעצב והעוזרות בקבלה.

בקיצור באמת ממליצים על המקום, היה לנו אירוע מושלם שנזכור לכל החיים!
תאריך קבלת השירות: 08/05/2026
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
חוות אלנבי
bizresponseimage
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
החוויה שלנו עם חוות אלנבי הייתה פשוט מושלמת מהרגע הראשון! התחלנו את כל ההתנהלות מול דותן, שיש לו סבלנות אינסופית והוא היה כל כך אדיב ונעים, שכבר אז ידענו שיש על מי לסמוך ושזה אנשים... שיהיה כיף להתנהל מולם. המקום עצמו מהמם בצורה לא רגילה והעיצוב היה בדיוק מה שרצינו. כל ההתנהלות מול האולם הייתה פשוט כיפית ומרגיעה – הם היו כל כך מסודרים ונעימים, והאוכל היה מעולה וברמה מאוד גבוהה. כל האורחים פירגנו בטירוף ועפו על המקום, השירות והאוכל.

דניאל מנהל האירוע הוא פשוט תותח על! הוא דאג להכל בצורה כל כך מסודת, נעימה ורגועה, החל מפגישת ההכנה, דרך סנכרון כל הספקים, ועד לחלוקת הזוהרים ברחבה וסידור המתנות לאורחים בסוף הערב. לא היינו צריכים לעשות כלום – רק להגיד לו מה אנחנו רוצים והוא פשוט תקתק הכל. זה הוריד מאיתנו כל כך הרבה לחץ ואפשר לנו לשחרר לגמרי, לא לדאוג מכלום ופשוט ליהנות מהחתונה שלנו בראש שקט. ממליצים מכל הלב!
תאריך קבלת השירות: 12/05/2026
אהבתי: אהבנו במיוחד את השקט הנפשי שהצוות של חוות אלנבי ודניאל נתנו לנו. רמת הסדר שלהם פשוט מטורפת ולא הייתה לנו שנייה אחת של לחץ ששכחנו משהו, כי הם דאגו להכל מא' ועד ת'. מעבר למקום המהמם ולאוכל המעולה שקיבל עליו אינסוף מחמאות, אהבנו את הליווי הצמוד של דניאל שפשוט ניהל את האירוע ביד רמה, תמיד עם חיוך ורוגע, וגרם לנו להרגיש הכי נינוחים שיש.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
חוות אלנבי
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
ברגע שבו נעמדים ברחבה מול המבנה ההיסטורי, כבר מקבלים את התחושה שמדובר במשהו אחר. נוף הקיבוץ הפתוח והאווירה החמימה שבו את ליבנו מהרגע הראשון.
דותן שקיבל את פנינו, היה אדיב וחייכן
.... נתן לנו תחושה ביתית, מרגיעה ובעיקר הוגנת כשהגענו לדבר על השירות והמחירים.
ככל שהתקרב האירוע וכמובן ביום עצמו, דניאל מנהל האירוע ליווה אותנו צמוד והיה זמין לכל שאלה. יחד עם העיצוב הכפרי והאוכל המעולה(!!!) של השף אריק שנק, חתונת החלומות שלנו התגשמה.
תאריך קבלת השירות: 26/05/2026
אהבתי: האפשרות להתארגן במקום ביום האירוע כבר משעות הבוקר היא יתרון עצום! אפשר להגיע בנחת ולהתרווח. יש מספיק מקום גם למלווים או משפחה קרובה ואף לבעלי מקצוע רלוונטיים. בנוסף, הקיבוץ מהמם! יש המון לוקיישנים לצילום. האוכל מעולה! גרף מחמאות רבות מהאורחים וגם מאיתנו עוד בשלב הטעימות.
הטיפ שלי: נצלו את זה שאפשר להתארגן במקום, תגיעו בבגדים נוחים וקחו את הזמן
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
חוות אלנבי
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
דבר ראשון שמרגישים כשמגיעים לחווה הוא האווירה הכפרית והנעימה שכבשה אותנו ברגע. בכניסה למתחם האירוע עוברים דרך מבנה עם וייב ישן ומיוחד, שמוביל אל מרחב קבלת הפנים. המרחב עצמו גדול, פ...תוח ונעים, ודוכני האוכל פרוסים לאורכו בצורה שמרגישה מזמינה ולא צפופה.
אם הקשבתם להמלצת החווה ולקחתם את איתמר כדיג'יי, מחכה לכם גם אווירה מוזיקלית מטורפת כבר בקבלת הפנים.
האוכל בקבלת הפנים היה פשוט מעולה. באמת שלא הייתי בחתונה שבה כל דבר שטעמתי היה כל כך טעים. גם בהמשך הערב האוכל היה מצוין, ולא מעט אורחים ציינו בפנינו כמה הם נהנו ממנו.
מרחב החופה החיצוני פשוט מהמם.
לאולם יש חדר התארגנות נחמד שאפשר לעשות בו את האיפור וההתארגנות בנוחות. סביב החווה יש המון מקומות יפים להצטלם בהם, אז אני ממליץ לקחת צלם שמכיר את האזור ויודע איפה יש פינות שוות.
במהלך ההתארגנות דאגו לנו ולמלווים לאוכל, ככה שכבר לפני האירוע הספקנו לאכול ולהירגע.
הצוות בחווה פשוט מדהים. כולם היו נחמדים, נעימים, סבלניים ותמיד נרתמו לעזור כשצריך. והכי חשוב, הם זורמים איתכם ומבינים שבסוף זה האירוע שלכם.
מנהל האירוע שלנו היה דניאל, בחור מקסים, נחמד ונעים. הוא דאג לבדוק כל הזמן מה איתנו, מה אנחנו צריכים, ועזר בכל דבר שהיה אפשר. הרגשנו שאנחנו בידיים טובות לאורך כל הדרך.
בקיצור, הייתה לנו חוויה מדהימה, ואנחנו לגמרי ממליצים מכל הלב.
תאריך קבלת השירות: 26/04/2026
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
חוות אלנבי
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
הבחירה הכי טובה שעשינו!!! התחתנו לפני כשבוע ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות מהאורחים על המקום והאוכל! היינו אמורים להתחתן בתחילת מרץ והחתונה נדחתה לאור המלחמה לסוף אפריל ללא שינוי בע...לויות.
נתחיל מזה שהמקום מהמם ביופיו וכל חוויות החתונה איתם היתה מושלמת לאורך כל הדרך עד לחתונה במענה ובטעימות שהיו סבלנים לכל שאלה והתלבטות!
דותן מנהל המכירות היה מקסים ומקצועי!
דניאל מנהל האירוע וכל הצוות דאגו לנו להכל! דניאל מקסים ומקצועי וניהל את כל האירוע ברמה גבוהה וחסך מאיתנו מטלות שבכלל אנחנו היינו אמורים לעשות! והכל באדיבות וסבלנות.
זוריק המקסים גם ליווה אותנו עד האירוע עצמו והיה מקצועי וסבלני אך לאור דחייה של החתונה (בשל המלחמה) לא היה איתנו בסוף בחתונה כך שהרווחנו 2 מנהלי אירוע :))
האוכל היה מדהים!!! השף אריק מקצועי ואדיב וישב עם כל משפחה בטעימות לשמוע את חוות דעתם. באירוע עצמו האוכל היה מעולה וטעים מהבופה ועד למנות העיקריות. אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל מהאורחים. ועוד תוך כדי האירוע עצמו ניגשו אלינו האורחים ושיבחו את האוכל.
המקום עצמו כל כך מהמם ביופיו והרגיש שרק היופי והנראות היתה חוויה לאורחים! וכמובן שהצטלמנו והתארגנו שם מה שחסך לנו המון זמן והוריד מהלחץ של הזמנים של היום עצמו.
לסיכום כל החוויה שלנו מהם היתה מעולה ומעל הציפיות שלנו! שמחים שבחרנו באולם ומחכים לחזור כאורחים כבר!!!
ממליצים בחום❤️❤️❤️
אהבתי: הכל :)
מחיר: 390
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
חוות אלנבי
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
בפגישה עם דותן שהיה מאוד שירותי והסביר הכל
התאריך המקורי היה אמור להיות ב 01.03 ובגלל במלחמה נדחה. אחרי שהבנו מה קורה הביאו לנו תאריך חלופי והכל עבר לשם.
המקום עצמו מדהים..<
...br>עשינו את הטעימות בו נצנו לנו ממש לטעום את כל האוכל שיש להם להציע ואז השף המדהים שלהם יושב עם כל זוג בנפרד ושואל מה אהבנו וגם מה שלא אהבנו הוא רוצה לדעת למה
ביום האירוע הכל היה מושלם.. חופה בחוץ.
האוכל של הקבלת פנים היה פשוט טעים בקטע אחר.. היה מלא אוכל ואנשים אכלו בלי סוף. לא היה תור באף עמדה וכל הזמן היה אוכל זמין וטעים.
עמדת קוטטילים טעימה שאנשים מאוד אהבו.
בנוסף למקום המדהים האוכל של האירוע היה פשוט טעים בטרוף כל המנות היו פשוט מעולות ומדויקות.. הסטיק הגיע בדיוק מדיום.. הכל היה טעים וההפתעה של האוכל הייתה המנה הצמחונית שגם מי שלא צמחוני אכל. הקינוחים בסוף זרמו החוצה בקצב מסחרר כולם אכלו מהכל
תודה לדניאל אלגבי שהיה מנהל האירוע שדאג שהכל יתקתק וכל.הזמן שאל ובדק שהכל בסדר
תאריך קבלת השירות: 19/04/2026
אהבתי: האוכל של המקום הוא פשוט מטורף.. טעים..טעים טעים!! הכל היה פשוט טעים
הערות לגבי המחיר: פייר לחלוטין
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
חוות אלנבי
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
מהרגע הראשון שהגענו לחוות אלנבי, ידענו שזה המקום בשבילנו.
מקום יפהפה עם אווירה קסומה, כזה שנראה מדהים בכל שעה של היום. לאורך כל הדרך זכינו ליחס חם, מקצועי וזמין מדותן ומכל צוות
...המשרד, שתמיד ענו במהירות ובאכפתיות.

כל האוכל היה מושלם וברמה גבוהה ובייחוד הסטייק, שהצליחו להוציא אותו עסיסי, מדויק ועם טעם מעושן ומופלא.

זוריק, מנהל האירוע שלנו, היה פשוט נכס. הוא הוריד מאיתנו כל כך הרבה דאגות ביום עצמו, בכל רגע שהיינו צריכים משהו, הוא היה שם, קשוב, סופר מקצועי ובעיקר רגוע. בזכותו גם אנחנו הצלחנו להירגע וליהנות באמת מהיום שלנו.

כל האורחים החמיאו בלי סוף ואמרו שהמקום יפהפה והאוכל מדהים.
אז אם אתם מחפשים מקום עם אווירה קסומה, אנשים שבאמת אכפת להם, ותחושה שאתם לא עוד אירוע, אנחנו ממליצים מכל הלב על חוות אלנבי.
תאריך קבלת השירות: 23/12/2025
אהבתי: האוכל, האווירה והיופי של המקום
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
חוות אלנבי
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
וואוו! וואו! וואו!
קודם כל נתחיל בביקור הראשון שלנו במקום ובשירות המדהים של דותן המקסים, הרגשנו שהגענו למקום הנכון. המקום יפה גם באור יום וגם בערב!

לאחר מכן, זכינו לליווי
... של זוריק מנהל האירוע שסגר אותנו על כל הדברים שהיינו צריכים לקראת החתונה, וליווה אותנו במקצועיות במהלך האירוע עצמו. זוריק התותח היה זמין לכל שאלה ותהייה.

לגבי המקום עצמו, הייחודיות במראה של המקום מייצרת אווירה קסומה וקיבלנו מלא תגובות מדהימות מהאורחים.

ומעל הכל, האוכל מדהים! מהמנות בקבלת פנים, למנות הצמחוניות המיוחדות ועד לסטייק המטורף! כולם כולל כולם אמרו לנו שזה אחד מהמקומות הכי טעימים שהם אכלו בו.

בקיצור, אל תתבלטו, מקום מדהים מכל הבחינות!
תאריך קבלת השירות: 26/11/2025
אהבתי: תשמעו, המקום יפה בצורה לא רגילה ומעל הכל, האוכל מדהים!
מחיר: 405
הערות לגבי המחיר: אחרי הנחה, רביעי ערב, נובמבר
הטיפ שלי: לא להתלבט, לסגור בחוות אלנבי!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
חוות אלנבי
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי

להצגת חוות דעת נוספות