חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
דניאל
לפני 8 שעות
כתבתי עוד חוות דעת אחת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
רציתי להמליץ מכל הלב על הצלם המדהים שליווה אותנו. מהרגע הראשון הרגשנו שאנחנו בידיים טובות – מקצועי, סבלני, אדיב ועם יחס אישי וחם. לאורך כל הדרך הוא היה קשוב לכל בקשה שלנו, נתן תחוש...ת ביטחון, ידע לכוון אותנו בצורה נעימה והוציא מאיתנו את הכי טוב שאפשר, גם ברגעים שבהם היינו קצת לחוצים.
במהלך יום הצילומים והאירוע עצמו הוא עבד עם חיוך, אנרגיות טובות והמון השקעה. היה חשוב לו לתפוס כל רגע משמעותי, כל חיוך, כל מבט וכל רגע מרגש, והתוצאה פשוט עלתה על כל הציפיות שלנו. התמונות יצאו ברמה גבוהה מאוד – חדות, טבעיות, מלאות רגש ומספרות את כל הסיפור של היום המיוחד שלנו.
מעבר למקצועיות, הוא בן אדם מדהים. הוא ידע להשתלב באירוע בצורה מושלמת, לגרום לכולם להרגיש בנוח מול המצלמה, ולהיות נוכח בלי להפריע. קיבלנו המון מחמאות מהמשפחה והחברים על ההתנהלות שלו ועל התמונות המדהימות.
גם לאחר האירוע השירות היה מצוין. קיבלנו מענה מהיר לכל שאלה, התמונות הגיעו בצורה מסודרת ובאיכות גבוהה, והיה ברור שהוא משקיע מכל הלב בכל לקוח. אפשר לראות שמדובר באדם שאוהב את מה שהוא עושה, וזה מורגש בכל תמונה ובכל רגע.
אם אתם מחפשים צלם שהוא גם מקצוען אמיתי וגם אדם נעים, אמין ואכפתי – אין לי ספק שזו הבחירה הנכונה. אנחנו שמחים שבחרנו בו ומרגישים שקיבלנו מזכרת לכל החיים מהיום הכי חשוב שלנו. תודה ענקית על הליווי, ההשקעה, הסבלנות והתוצאה המושלמת. ממליצים עליו בלב שלם לכל מי שרוצה תיעוד איכותי, מרגש ובלתי נשכח. אין ספק שעשית לנו זיכרונות שילוו אותנו כל החיים.
במהלך יום הצילומים והאירוע עצמו הוא עבד עם חיוך, אנרגיות טובות והמון השקעה. היה חשוב לו לתפוס כל רגע משמעותי, כל חיוך, כל מבט וכל רגע מרגש, והתוצאה פשוט עלתה על כל הציפיות שלנו. התמונות יצאו ברמה גבוהה מאוד – חדות, טבעיות, מלאות רגש ומספרות את כל הסיפור של היום המיוחד שלנו.
מעבר למקצועיות, הוא בן אדם מדהים. הוא ידע להשתלב באירוע בצורה מושלמת, לגרום לכולם להרגיש בנוח מול המצלמה, ולהיות נוכח בלי להפריע. קיבלנו המון מחמאות מהמשפחה והחברים על ההתנהלות שלו ועל התמונות המדהימות.
גם לאחר האירוע השירות היה מצוין. קיבלנו מענה מהיר לכל שאלה, התמונות הגיעו בצורה מסודרת ובאיכות גבוהה, והיה ברור שהוא משקיע מכל הלב בכל לקוח. אפשר לראות שמדובר באדם שאוהב את מה שהוא עושה, וזה מורגש בכל תמונה ובכל רגע.
אם אתם מחפשים צלם שהוא גם מקצוען אמיתי וגם אדם נעים, אמין ואכפתי – אין לי ספק שזו הבחירה הנכונה. אנחנו שמחים שבחרנו בו ומרגישים שקיבלנו מזכרת לכל החיים מהיום הכי חשוב שלנו. תודה ענקית על הליווי, ההשקעה, הסבלנות והתוצאה המושלמת. ממליצים עליו בלב שלם לכל מי שרוצה תיעוד איכותי, מרגש ובלתי נשכח. אין ספק שעשית לנו זיכרונות שילוו אותנו כל החיים.
אהבתי: צילום מקצועי בחיוך ואהבה אין עליו בעולם
הטיפ שלי: לבחור צלם נכון שזה כמובן יניב שעושה שמח ויודע לתפוס אותכם בפוזות קטלניות
הטיפ שלי: לבחור צלם נכון שזה כמובן יניב שעושה שמח ויודע לתפוס אותכם בפוזות קטלניות
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
מגיק נייט זיקוקין ואטרקציות לאירועים
אטרקציות לאירועים
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
Anton
לפני שבוע
כתבתי עוד חוות דעת אחת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
צלם מושלם לחוויה מושלמת!
מהרגע הראשון היה לנו ברור שאנחנו בידיים טובות, אבל התוצאה והתקלות ביום עצמו עלו על כל ציפייה. מעבר למקצועיות המטורפת והעין החדה שלו לפרטים, הוא פשוט הבי...א איתו אנרגיות שיא. הוא זרם איתנו, הצחיק אותנו, גרם לנו להרגיש הכי בנוח בעולם (גם למי שפחות אוהב להצטלם) והשתלב באירוע בצורה מושלמת. התמונות יצאו וואו – אותנטיות, מרגשות ותופסות את הרגעים הכי יפים. מומלץ בחום ענק!
מהרגע הראשון היה לנו ברור שאנחנו בידיים טובות, אבל התוצאה והתקלות ביום עצמו עלו על כל ציפייה. מעבר למקצועיות המטורפת והעין החדה שלו לפרטים, הוא פשוט הבי...א איתו אנרגיות שיא. הוא זרם איתנו, הצחיק אותנו, גרם לנו להרגיש הכי בנוח בעולם (גם למי שפחות אוהב להצטלם) והשתלב באירוע בצורה מושלמת. התמונות יצאו וואו – אותנטיות, מרגשות ותופסות את הרגעים הכי יפים. מומלץ בחום ענק!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
סוניק - הפקות מוסיקה לאירועים
תקליטנים / DJ
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
קארין
לפני שבועיים
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
סיפור האהבה שלנו עם יניב התחיל לפני 13 שנה... מצילומי "טראש דה דרס", לחתונה שלנו ובעצם מאז, בכל אירוע משפחתי הוא מלווה אותנו.
כימיה עם צלם זה אחד הדברים החשובים, כדי להרגיש בנו...ח ונינוח מול מצלמה וזה מה שיניב גורם לך.. לשכוח שהמצלמה שם. ליהנות מכל רגע.. רגע שנמשך שעות בלי לשים לב.
אז הפעם זכינו לתרץ ולפגוש את יניב בצילומי בת מצווה.. יניב היה קשוב לכל הדרישות 😂 ונתן זמן להחליף לכל התלבושות 🤣
היה יום חווייתי שבסוף אף זכינו לצילומי משפחה.
באמת באמת אין על יניב 🤩
כימיה עם צלם זה אחד הדברים החשובים, כדי להרגיש בנו...ח ונינוח מול מצלמה וזה מה שיניב גורם לך.. לשכוח שהמצלמה שם. ליהנות מכל רגע.. רגע שנמשך שעות בלי לשים לב.
אז הפעם זכינו לתרץ ולפגוש את יניב בצילומי בת מצווה.. יניב היה קשוב לכל הדרישות 😂 ונתן זמן להחליף לכל התלבושות 🤣
היה יום חווייתי שבסוף אף זכינו לצילומי משפחה.
באמת באמת אין על יניב 🤩
אהבתי: הכל כולל הכל
הטיפ שלי: לסמוך עליו
הטיפ שלי: לסמוך עליו
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
Sara
לפני שבועיים
כתבתי עוד 2 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
התמונות לא דומות לשום צלם אחר. כל תמונה יצירת אומנות! מזכרת אמיתית מיום כל כך חשוב בחיים שלנו.
יניב והצוות מקצועיים בצורה בילתי רגילה.
בפן האישי משרים רוגע ומייצרים הרגשה (...וזו גם המציאות!) שיש על מי לסמוך.
יום החתונה עבד כמו שעון הרגשנו שאנחנו היידים הכי טובות שיש.
יניב והצוות מקצועיים בצורה בילתי רגילה.
בפן האישי משרים רוגע ומייצרים הרגשה (...וזו גם המציאות!) שיש על מי לסמוך.
יום החתונה עבד כמו שעון הרגשנו שאנחנו היידים הכי טובות שיש.
אהבתי: יניב לקח אותנו ל3 לוקיישנים חוץ ממקום ההתארגנות לצילומי הזוגיות. מגיעים למקום הוא יפה אבל לא הייתי מדמיינת שזה התמונות שאפשר לעשות במקום כזה.
היחס האישי כמובן והאהבה הברורה למקצוע ולאומנות.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
אווה חווה
לפני שבועיים
כתבתי עוד חוות דעת אחת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הצלמים שלנו הגיעו כבר מוקדם בבוקר ביום החתונה, ליוו אותנו ברגישות ובמקצועיות מהרגע הראשון, ותיעדו את כל הרגעים החשובים, ההכנות, המפגש, החתן עם המלווים ואני עם המלוות. לאחר מכן נסענ...ו להצטלם בלוחמי הגטאות, והם קלעו בדיוק לאווירה שרצינו טבעית, פסטורלית ורגועה. לאורך כל היום הם היו קשובים, מתחשבים, דאגו להספיק כמה שיותר ונתנו לנו תחושה נעימה ובטוחה. נהנינו מאוד מהיחס ומהמקצועיות, וממליצים עליהם בחום!
תאריך קבלת השירות: 15/05/2026
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
שמורתה גן אירועים
גני אירועים
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
זיו
לפני 3 שבועות
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הייתה לנו חוויה מדהימה! הצוות היה מקצועי, סבלני ונעים לאורך כל היום. הם לקחו אותנו לשני לוקיישנים מהממים לצילומים ודאגו שנרגיש בנוח בכל רגע. היחס היה חם, אדיב ואישי, והם השקיעו בכל... פרט כדי שהתוצאה תהיה מושלמת. נהנינו מאוד מהאווירה הטובה ומהמקצועיות שלהם. ממליצים מכל הלב לכל מי שמחפש צלמים מוכשרים, שירותיים ואכפתיים. תודה רבה על חוויה בלתי נשכחת! ❤
תאריך קבלת השירות: 12/05/2026
אהבתי: התמונות יצאו מושלמות איכות מצויינת שירות אדיב
אהבתי: התמונות יצאו מושלמות איכות מצויינת שירות אדיב
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
David
לפני 3 שבועות
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
החוויה עם יניב באיו הייתה מעולה. מקצועי, נעים וקשוב לאורך כל הדרך. הצליח לתפוס רגעים טבעיים ומרגשים. יניב צלם מקצועי שחושב מחוץ לקופסה ומצליח לייצר תמונות ייחודיות ברמה שלא ראיתי ב...שום צלם אחר.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
ליאור ויואב
לפני 4 שבועות
כתבתי עוד חוות דעת אחת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
אין לנו מילים להסביר כמה אנחנו מרוצים ושמחים שבחרנו בצלמים האלה ליום הכי חשוב בחיים שלנו. מהרגע הראשון הרגשנו שאנחנו בידיים הכי מקצועיות שיש. הם הגיעו בדיוק בזמן, מסודרים, רגועים, ...עם אנרגיות טובות וחיוך ענק שנתן לנו תחושת ביטחון לאורך כל היום. כבר מההתארגנות הם דאגו להרים את האווירה, להצחיק אותנו, להרגיע בלחץ ולעשות פשוט שמח וכיף מכל רגע.המקצועיות שלהם הייתה ברמה אחרת לגמרי. הם שמו לב לכל פרט קטן, ידעו בדיוק איך להעמיד אותנו בצורה מחמיאה, תפסו רגעים טבעיים ומרגשים בלי שנרגיש בכלל שמצלמים אותנו, והתוצאה פשוט מושלמת. כל תמונה יצאה יפה יותר מהשנייה, איכותית, מיוחדת ומלאה ברגש. הם הצליחו לתפוס את כל הרגעים הכי חשובים והכי קטנים של היום שלנו בצורה מדויקת ומרגשת.מעבר לזה שהם צלמים מטורפים, הם גם אנשים מדהימים. לאורך כל היום הם עשו אווירה קלילה, שמחה וכיפית, הרימו לנו ולאורחים בלי סוף ונתנו תחושה שהם ממש חלק מהאירוע ולא רק באו לעבוד. כל מי שהיה בחתונה לא הפסיק להחמיא עליהם ועל היחס שלהם.אם אתם מחפשים צלמים לחתונה שלכם — אין בכלל מה לחשוב פעמיים. מדובר באנשים מקצועיים בטירוף עם לב ענק, יחס אישי מדהים וכישרון נדיר. בזכותם נשארו לנו זיכרונות מושלמים לכל החיים ותמונות שלא נוכל להפסיק להסתכל עליהן. הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה שלנו בלי ספק בכלל
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
DJ איתי שדה
תקליטנים / DJ
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
eden
לפני 4 שבועות
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
יניב היה מקצועי מאוד.
היה לו ווייב מצויין
כבר לא יכולים לחכות לחתונה...
היה לו ווייב מצויין
כבר לא יכולים לחכות לחתונה...
אהבתי: הוויב והאיכות של התמונות לקח אותנו למספר לוקיישנים.
הפך יום שלם לחוויה אחת גדולה
הטיפ שלי: לבצע צילומי טראש זה שווה את זה! זה נותן חוויה לפני החתונה
הטיפ שלי: לבצע צילומי טראש זה שווה את זה! זה נותן חוויה לפני החתונה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
Yoshi
לפני חודשיים
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
החוויה עם יניב באיו היא הרבה מעבר לצילום רגיל – זו חוויה של יצירת סיפור.כבר מהמפגש הראשון מרגישים שמדובר במישהו שחושב אחרת: לא רק “לצלם רגעים”, אלא לבנות אווירה, רגש וסיפור שלם סבי...בכם. יניב משקיע בהיכרות אישית, מבין את הסגנון והאופי שלכם, ויודע להוציא מכם רגעים טבעיים ואותנטיים – גם אם אתם לא רגילים לעמוד מול מצלמה.ביום הצילום עצמו האווירה רגועה, זורמת וכיפית. אין לחץ או תחושת “העמדה” – אלא יותר תחושה של סצנה מתוך סרט, שבה אתם פשוט אתם. יניב יודע לכוון בעדינות, בלי לשבור את הטבעיות, ויוצר רגעים שנראים אמיתיים אבל גם מלאים בסטייל קולנועי.התוצאה הסופית היא משהו מיוחד: תמונות עם עומק, תאורה דרמטית, קומפוזיציה מדויקת ותחושה של סרט – לא עוד אלבום סטנדרטי. כל פריים נראה כמו חלק מסיפור גדול יותר.בשורה התחתונה – זו חוויה מקצועית, אישית ויצירתית, שמשאירה זיכרון חזק לא רק בתמונות אלא גם בתהליך עצמו.
אהבתי: קודם כל – הגישה האישית. הוא באמת מקשיב, מבין את הזוג שמולו, ויודע להתאים את עצמו כך שתרגישו בנוח ותהיו טבעיים מול המצלמה.
בנוסף, היכולת שלו להפוך רגעים פשוטים לרגעים שנראים כמו סצנה מתוך סרט – עם זוויות מיוחדות, תאורה מדויקת וסטייל ייחודי.
הטיפ שלי: לבחור יניב באיו
הטיפ שלי: לבחור יניב באיו
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
יואב
לפני חודשיים
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
צלם מקצועי ברמה גבוהה מאוד - כבר מההתחלה התקשורת הייתה ברורה, נעימה ומדויקת, וביום האירוע עצמו הוא ידע לנהל את הכול בצורה רגועה ובטוחה בלי להלחיץ ובלי לביים יותר מדי. הוא תפס רגעים... טבעיים ואותנטיים, עם עין חדה לפרטים, זוויות נכונות ותאורה מדויקת, כך שהתמונות יצאו לא רק יפות אלא באמת עם עומק ואיכות. מעבר לזה, קיבלנו את החומרים מהר מהצפוי ובסדר מושלם, בלי לרדוף או לבקש שוב. בסופו של דבר מדובר בצלם שלא רק מתעד את האירוע אלא יודע לייצר זיכרונות ברמה גבוהה באמת
תאריך קבלת השירות: 21/11/2025
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
נורית
לפני חודשיים
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
בעיננו כשבוחרים צלם לאירוע, השאלה היא לא רק "מי יצלם", אלא מי יצליח לתפוס את הנשמה של האירוע.
יניב מלווה את המשפחה שלנו כבר שנים ארוכות. זה התחיל ביום החתונה שלנו, ומאז הוא הפך ...לחלק בלתי נפרד מכל האירועים המשפחתיים מרגשים.
מעבר לזה שהתמונות שלו הן פשוט יצירות אמנות – חדות, מלאות אור ורגש – הערך המוסף האמיתי הוא היחס האישי והלב החם. יניב מצליח להיות נוכח בכל רגע בלי שמורגש שהוא שם, לגרום לכולם להרגיש בנוח מול המצלמה והתוצרים - מושלמים!!!.
אם אתם מחפשים מקצוענות ללא פשרות, עין חדה ואדם שפשוט כיף להכניס לאירוע משפחתי – הוא הכתובת. ממליצים מכל הלב! ❤️
יניב מלווה את המשפחה שלנו כבר שנים ארוכות. זה התחיל ביום החתונה שלנו, ומאז הוא הפך ...לחלק בלתי נפרד מכל האירועים המשפחתיים מרגשים.
מעבר לזה שהתמונות שלו הן פשוט יצירות אמנות – חדות, מלאות אור ורגש – הערך המוסף האמיתי הוא היחס האישי והלב החם. יניב מצליח להיות נוכח בכל רגע בלי שמורגש שהוא שם, לגרום לכולם להרגיש בנוח מול המצלמה והתוצרים - מושלמים!!!.
אם אתם מחפשים מקצוענות ללא פשרות, עין חדה ואדם שפשוט כיף להכניס לאירוע משפחתי – הוא הכתובת. ממליצים מכל הלב! ❤️
תאריך קבלת השירות: 19/02/2026
הטיפ שלי: לחייך ולהנות מכל רגע
הטיפ שלי: לחייך ולהנות מכל רגע
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
ביתיה
לפני 3 חודשים
כתבתי עוד חוות דעת אחת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
כבר לפני החתונה יניב היה סופר זמין מקצועי, מצחיק זורם וקליל. אני לא הכי פוטוגנית ולי ולבן זוג שלי לא תמיד הכי נוח בסיטואציות כאלה אבל מהרגע הראשון יניב הקליל את האווירה והפך את זה ...מיום צילום ארוך ומתיש לחוויה מדהימה סופר קלילה כיפית ומקצועית . הוא מצא לוקיישנים מדהימים והצליח לתפוס את היום המאושר בחיינו מבעד לעדשת המצלמה בצורה הכי יפה ואותנטית שיש🙏🏻🙌🏻
אהבתי: את הקלילות הזרימה, האווירה הטובה והתמונות המדהימות שיצאו
הערות לגבי המחיר: הגענו דרך סטודנטים נישאים שם נחשפנו לדיל הזה סופר שווה וכולל אלבומים מודפסים לנו ולהורים, הגדלות, צילום רחפן, וידיאו וסטילס ובאמת הכי משתלם שיש
הערות לגבי המחיר: הגענו דרך סטודנטים נישאים שם נחשפנו לדיל הזה סופר שווה וכולל אלבומים מודפסים לנו ולהורים, הגדלות, צילום רחפן, וידיאו וסטילס ובאמת הכי משתלם שיש
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
נעמה צור איפור ושיער
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
Tal
לפני 3 חודשים
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
לאחר שיניב צילם את החתונה שלנו לקחנו אותו לעשות את הצילומי הריון שלנו והתוצאה עברה את כל הציפיות שוב. יניב היה מקצועי ברמה גבוהה, יצירתי ומלא רעיונות מקוריים שהפכו את הצילומים למשה...ו באמת מיוחד.מהרגע הראשון הוא יצר אווירה נעימה ונינוחה שגרמה לנו להרגיש בנוח מול המצלמה, למרות שזו לא הסביבה הטבעית שלנו.התמונות יצאו מדהימות מרגשות ומיוחדות!הסגנון של יניב באמת מדבר אליי ואני כל כך שמח שבחרנו בו.ממליץ בחום לכל מי שמחפש צלם למשפחה באופן כללי!
אהבתי: הכל!
הטיפ שלי: לבוא פתוחים לרעיונות ולהנות מהרגע!
הטיפ שלי: לבוא פתוחים לרעיונות ולהנות מהרגע!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
tali
לפני 3 חודשים
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
קיבלתי את הפרטים של יניב משתי חברות שהוא צילם עבורן אירוע בהפרש של שנים וזה כבר מדבר בעד עצמו. הוא היה זמין לכל שאלה והכל נקבע מראש ללא הפתעות אח"כ. תמיד היה נעים לתקשר איתו ובאירו...ע עצמו הוא ידע בדיוק מה לעשות. סמכתי עליו בעיניים עצומות. זו דאגה אחת שירדה לי באירוע. הצליח לגרום לבן שלי לשתף פעולה בצילומים שזה כבר הצלחה גדולה 😃
תאריך קבלת השירות: 21/02/2026
אהבתי: את נועם ההליכות ועמידה במה שקבענו. וכמובן התמונות היפות.
הערות לגבי המחיר: מחיר הוגן
הטיפ שלי: לקבוע הכל מראש נותן ראש שקט
אהבתי: את נועם ההליכות ועמידה במה שקבענו. וכמובן התמונות היפות.
הערות לגבי המחיר: מחיר הוגן
הטיפ שלי: לקבוע הכל מראש נותן ראש שקט
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
הדס
לפני 3 חודשים
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
לקחנו את יניב והצוות המדהים שלו לצילום החתונה שלנו ואנחנו ממש שמחים על הבחירה. מהרגע הראשון היה נעים לעבוד איתו - הוא היה מקצועי, רגוע וסבלני, וידע לגרום לנו להרגיש בנוח מול המצלמה... גם אם אנחנו לא רגילים להצטלם.במהלך האירוע הוא הצליח לתפוס המון רגעים מיוחדים, גם את הרגעים הגדולים וגם את הרגעים הקטנים והמרגשים. התמונות יצאו טבעיות, יפות ומלאות אווירה, וממש מרגישים בהן את היום עצמו.מעבר לזה, הוא היה נעים עם האורחים וזרם עם כל מה שהיה במהלך היום. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ומהחוויה כולה וממליצים עליו בחום לכל מי שמחפש צלם לחתונה. 📸✨
אהבתי: אהבנו את האווירה הקלילה בצילומים ואת התוצאה היפה והטבעית בתמונות.
הטיפ שלי: לא להפסיק לחייך ולזרום עם הצלם שלכם, הוא ידע להוציא מכם את הרגעים הכי טובים
הטיפ שלי: לא להפסיק לחייך ולזרום עם הצלם שלכם, הוא ידע להוציא מכם את הרגעים הכי טובים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
Manu
לפני 3 חודשים
כתבתי עוד חוות דעת אחת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
לאחר שפגשנו מספר צלמים, איך שפגשנו את יניב ידענו שנקבל משהו שונה, ייחודי ואיכותי. צילום שהוא אומנות ולא "עוד" אלבום לאוסף.....
אהבתי: הגישה הנעימה והחיובית, הידע והמקצועיות, ישר ולעניין
הערות לגבי המחיר: הוגן לחלוטין
הערות לגבי המחיר: הוגן לחלוטין
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
הרב נתנאל בן מעש -חופה של פעם בחיים
רבנים ועורכי טקסים
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
שרון
לפני 3 חודשים
כתבתי עוד 3 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
יניב כצלם הייתה אחת הבחירות הטובות שעשינו בחתונה!
החתונה הייתה ביום גשום, יניב הצליח לקחת אותנו בין ההפוגות ויצאו תמונות מושלמות.
הוא לקח אותנו ליער חורשים ולעוד מקום קסום ב...אזור.
יניב זרם איתנו, דאג לאווירה טובה בכל הצילומים, שימח והצחיק אותנו. הוא גם דאג לתת לנו טיפים מעולים (למשל להביא מגפיים שלא אכפת לי ללכלך לצילומים)
באמת שיניב המלצה חמה!!
החתונה הייתה ביום גשום, יניב הצליח לקחת אותנו בין ההפוגות ויצאו תמונות מושלמות.
הוא לקח אותנו ליער חורשים ולעוד מקום קסום ב...אזור.
יניב זרם איתנו, דאג לאווירה טובה בכל הצילומים, שימח והצחיק אותנו. הוא גם דאג לתת לנו טיפים מעולים (למשל להביא מגפיים שלא אכפת לי ללכלך לצילומים)
באמת שיניב המלצה חמה!!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
הייפ | HYPE
תקליטנים / DJ
אפרת קרמר מנהלת אירועים
ארגון וניהול אירועים
כרמל גולן | איפור ועיצוב שיער
איפור כלות
הצג עוד
הצג פחות
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
Guy
לפני 4 חודשים
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הזמנו את יניב לצלם את אירוע ברית המילה של הבן שלנו. צלם מקצוען, נעים הליכות, מבין את הוויבים של האירוע ומתמרן בין כולם בקצב. התמונות וואו. ממליצים בחום!!...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על יניב באיו - צילום בסגנון קולנועי
עדן חקים
לפני 5 חודשים
כתבתי עוד חוות דעת אחת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
יניב היקר,
רצינו להגיד לך תודה ענקית מכל הלב על המחשבה, היצירתיות והיחס האישי שהבאת איתך. הרגשנו לאורך כל הדרך כמה חשוב לך שנרגיש בנוח ושכל רגע יתועד בצורה הכי יפה ואמיתית שיש.<...br>
העין שלך לפרטים, הרעיונות היצירתיים והגישה הרגישה הפכו את החוויה לנעימה, זורמת ומלאת ביטחון. אין ספק שהתמונות יישארו איתנו לכל החיים, אבל לא פחות חשוב – גם הדרך והיחס החם.
תודה שהיית חלק משמעותי ויפה כל כך מהיום שלנו 🤍📸
רצינו להגיד לך תודה ענקית מכל הלב על המחשבה, היצירתיות והיחס האישי שהבאת איתך. הרגשנו לאורך כל הדרך כמה חשוב לך שנרגיש בנוח ושכל רגע יתועד בצורה הכי יפה ואמיתית שיש.<...br>
העין שלך לפרטים, הרעיונות היצירתיים והגישה הרגישה הפכו את החוויה לנעימה, זורמת ומלאת ביטחון. אין ספק שהתמונות יישארו איתנו לכל החיים, אבל לא פחות חשוב – גם הדרך והיחס החם.
תודה שהיית חלק משמעותי ויפה כל כך מהיום שלנו 🤍📸
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
איבטה סטודיו
שמלות כלה
להצגת חוות דעת נוספות