חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
Boaz
לפני 4 ימים
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
צלם מדהים!
ממש נחמד, מצחיק והופך את החוויה למדהימה.
ממליצים בטירוף!!...
ממש נחמד, מצחיק והופך את החוויה למדהימה.
ממליצים בטירוף!!...
אהבתי: קליל, נחמד וזורם! אנרגיות טובות
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
אביב
לפני 5 ימים
כתבתי עוד 3 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
את רן מצאנו דרך האתר וישר ראינו דרך האינסטגרם שזה הסגנון שאנחנו מחפשים, תמונות שמרגישות טבעיות ובלי לחתוך רגליים!
רן הגיע עם מיקי, צלם הוידאו, מוקדם למקום ההתארגנות וישר התח...ילו לחשוב איך להתחיל לצלם תמונות של הטבעות ושמלת הכלה, הם מצאו רעיונות יצירתיים לתמונות מעניינות ושונות.
בדרך ללוקשיין לצילומי חתן כלה עצרנו בדרך בספוטניות לצילומים, כי רן ראה במקומות האלה את הפוטנציאל.
רן הוא הצלם המושלם לזוג שזה קצת מביך לו ולא טבעי להצטלם, הוא עזר לנו מהר מאוד להשתחרר ולהקליל את האווירה, הכווין אותנו בדיוק מה לעשות וגרם לזה להרגיש הכי טבעי שאפשר בסיטואציה מרגשת שכזו.
במהלך האירוע ראינו את רן לא מפסיק לעבוד, עובר ומצלם את כולם, תופס את הרגעים היפים ונמצא שם לאורך הדרך.
רן בן אדם מיוחד, האחות של הכלה רצתה כבר לסגור איתו גם חתונה עוד לפני שראתה את התוצאות של התמונות רק מהרושם האישי שהוא השאיר.
רן הגיע עם מיקי, צלם הוידאו, מוקדם למקום ההתארגנות וישר התח...ילו לחשוב איך להתחיל לצלם תמונות של הטבעות ושמלת הכלה, הם מצאו רעיונות יצירתיים לתמונות מעניינות ושונות.
בדרך ללוקשיין לצילומי חתן כלה עצרנו בדרך בספוטניות לצילומים, כי רן ראה במקומות האלה את הפוטנציאל.
רן הוא הצלם המושלם לזוג שזה קצת מביך לו ולא טבעי להצטלם, הוא עזר לנו מהר מאוד להשתחרר ולהקליל את האווירה, הכווין אותנו בדיוק מה לעשות וגרם לזה להרגיש הכי טבעי שאפשר בסיטואציה מרגשת שכזו.
במהלך האירוע ראינו את רן לא מפסיק לעבוד, עובר ומצלם את כולם, תופס את הרגעים היפים ונמצא שם לאורך הדרך.
רן בן אדם מיוחד, האחות של הכלה רצתה כבר לסגור איתו גם חתונה עוד לפני שראתה את התוצאות של התמונות רק מהרושם האישי שהוא השאיר.
תאריך קבלת השירות: 16/06/2026
אהבתי: רן אדם מצחיק שעוזר לשחרר בהומור שלו. אמא של החתן שאלה מאיפה הבאנו את הבדרן הזה. אפשר להגיד שהוא פרפר נחמד.
הטיפ שלי: תנו לרן את המושכות והוא ידאג לכם ליום נהדר ולוקיישנים מהממים
אהבתי: רן אדם מצחיק שעוזר לשחרר בהומור שלו. אמא של החתן שאלה מאיפה הבאנו את הבדרן הזה. אפשר להגיד שהוא פרפר נחמד.
הטיפ שלי: תנו לרן את המושכות והוא ידאג לכם ליום נהדר ולוקיישנים מהממים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
אדיר סטייל | מגנטים לחתונה
מגנטים
תומר ורד - Freemusic djs
תקליטנים / DJ
תיאודור אירועים
מקומות לאירועים קטנים
הצג עוד
הצג פחות
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
עינב
לפני שבוע
כתבתי עוד 3 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
רן היה הצלם בחתונות של כל החברות שלי ובהמלצתן צילם גם אצלנו בחתונה :) מהשיחה הראשונה תבינו שרן הוא בן אדם מיוחד, מצחיק וכייפי וכך גם נראה היום שלנו בזכותו! הוא מקליל את היום ומשרה ...אווירה טובה של צחוק וחיוכים :) והתמונות - פשוט וואו!! תמונות מהממות!!! ובונוס שהוא גם שולח את התמונות ממש מהר ;) ממליצים בחום!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
צל החורש
גני אירועים
עץ השדה קייטרינג
קייטרינג לאירועים
איילת וייסמן איפור ושיער
איפור כלות
הצג עוד
הצג פחות
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
Talya
לפני שבוע
כתבתי עוד חוות דעת אחת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
רצינו להמליץ מכל הלב על רן שיינברגר והצוות שלו. מהרגע הראשון ועד קבלת התמונות זכינו לשירות מקצועי, אדיב וזמין. רן היה קשוב לכל שאלה ובקשה, נתן מענה מהיר לאורך כך הדרך וגרם לנו להרג...יש שאנחנו בידיים טובות. ביום החתונה עצמה הוא הגיע עם המון אנרגיות טובות, קלילות וסבלנות. הוא ידע לכוון אותנו בצורה נעימה וטבעית, מה שהפך את חווית הצילומים לכיפית וזורמת. התמונות יצאו ברמה גבוהה מאוד- איכותיות, חדות ומרגשות, עם יכולת מיוחדת לתפוס רגעים אמיתיים ואותנטיים. אנחנו זוג ביישן ורן גרם לנו להרגיש בחופשיות ולזרום עם הרגע. השילוב של השרות, הזמינות, המקצועיות עם היחס האישי המדהים הפך את הבחירה ברן והצוות שלו לאחת ההחלטות הטובות שעשינו לקראת החתונה. ממליצים עליו בחום ובאהבה, טליה&לביא
טיפ 1: להנות, להקליל, לזרום, לצחוק ופשוט להיות אתם.
טיפ 2: הכי חשוב כמו שרן אומר לא להפסיק לחייך ולהרגיש הכי יפים שיש!!
טיפ 2: הכי חשוב כמו שרן אומר לא להפסיק לחייך ולהרגיש הכי יפים שיש!!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
ק.א צילום אירועים
צילום וידאו וסטילס
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
noa
לפני שבוע
כתבתי עוד 3 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
רן הצלם המדהים!! מהרגע הראשון ידענו שנסגור איתו, האנרגיה והאווירה שלו היו בול מה שחיפשנו! הוא הגיע ליום הצילומים בכיף וקלילות כזאת שישר גרמה לנו להיפתח, הצליח להצחיק אותנו ועזר לנו... להשתחרר ככה שלנו נשאר רק להנות ולהיות ברגע.
התמונות הגיעו ממש מהר ויצאו וואו! הכל נראה מעולה ומעבר לאיכות המטורפת הוא הצליח לתפוס את הרגעים הקטנים והיפים באירוע :)
התמונות הגיעו ממש מהר ויצאו וואו! הכל נראה מעולה ומעבר לאיכות המטורפת הוא הצליח לתפוס את הרגעים הקטנים והיפים באירוע :)
אהבתי: האווירה, הצחוקים והקלילות, הפך את הצילומים לאחד הרגעים הכי כיפיים ביום הזה.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
דניאל שלום אירועים
ארגון וניהול אירועים
יעל נאור ביוטי | yael naor beauty
איפור כלות
hayasmin flowers | יסמין עיצוב אירועים
עיצוב אירועים
הצג עוד
הצג פחות
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
Noy
לפני שבוע
כתבתי עוד חוות דעת אחת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
רן היה פשוט הבחירה המושלמת עבורנו!
מהרגע הראשון הוא היה זמין, קשוב, מצחיק ומלא אנרגיות טובות, מה שהפך את כל היום להרבה יותר רגוע וכיפי. הוא הבין בדיוק מי אנחנו, מה הסגנון שלנו ו...מה החזון שהיה לנו לתמונות, וידע לתרגם את זה לתוצאות שפשוט עלו על כל הציפיות.
מעבר למקצועיות המטורפת שלו, הוא הצליח לגרום לנו להרגיש בנוח מול המצלמה ולהוציא מאיתנו את הרגעים הכי יפים, טבעיים ומרגשים. כשקיבלתי את התמונות הייתי בהלם, אני מסתכלת עליהן ולא מאמינה שזו אני. הוא גרם לי להרגיש ולהיראות יפה, זוהרת ואלגנטית.
אם אתם מחפשים צלם שיודע לשלב כישרון, מקצועיות, יחס אישי ואווירה מדהימה, רן הוא ללא ספק הכתובת. ממליצים עליו מכל הלב!
מהרגע הראשון הוא היה זמין, קשוב, מצחיק ומלא אנרגיות טובות, מה שהפך את כל היום להרבה יותר רגוע וכיפי. הוא הבין בדיוק מי אנחנו, מה הסגנון שלנו ו...מה החזון שהיה לנו לתמונות, וידע לתרגם את זה לתוצאות שפשוט עלו על כל הציפיות.
מעבר למקצועיות המטורפת שלו, הוא הצליח לגרום לנו להרגיש בנוח מול המצלמה ולהוציא מאיתנו את הרגעים הכי יפים, טבעיים ומרגשים. כשקיבלתי את התמונות הייתי בהלם, אני מסתכלת עליהן ולא מאמינה שזו אני. הוא גרם לי להרגיש ולהיראות יפה, זוהרת ואלגנטית.
אם אתם מחפשים צלם שיודע לשלב כישרון, מקצועיות, יחס אישי ואווירה מדהימה, רן הוא ללא ספק הכתובת. ממליצים עליו מכל הלב!
תאריך קבלת השירות: 31/05/2026
אהבתי: אהבנו במיוחד את ההומור, הצחוקים, ההכוונה המקצועית והיכולת של רן לגרום לנו להרגיש טבעיים, משוחררים ובטוחים לאורך כל היום.
הטיפ שלי: להקשיב לרן ולזרום!
אהבתי: אהבנו במיוחד את ההומור, הצחוקים, ההכוונה המקצועית והיכולת של רן לגרום לנו להרגיש טבעיים, משוחררים ובטוחים לאורך כל היום.
הטיפ שלי: להקשיב לרן ולזרום!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
די ג'יי אייל אפשטיין - DJ Eyal E
תקליטנים / DJ
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
Mor
לפני שבועיים
כתבתי עוד 3 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
לרן הגענו מאחותו של בעלי, הוא צילם אותה בחתונה. מהר מאוד גילינו שגם את בן דוד שלי ואשתו הוא צילם והחיבור היה נהדר. רן מתוק אמיתי, הפך את היום שלנו למצחיק, קליל וכיף. ידע לשחרר אותנ...ו ולהוציא מאיתנו את התמונות הכי יפות ומרגשות שיש. התמונות יצאו מדהימות ואנחנו מרוצים מאוד מאוד מאוד!!!!!!!
המלצה חמה לסגור איתו ולהיות בטוחים שהזכרונות שלכם יהיו מדויקים וטובים מהאירוע המיוחד של חייכם
המלצה חמה לסגור איתו ולהיות בטוחים שהזכרונות שלכם יהיו מדויקים וטובים מהאירוע המיוחד של חייכם
אהבתי: רן מצחיק ברמות ויודע לנהפוך כל סיטואציה למשעשעת וקלילה
הטיפ שלי: פשוט לזגור עם רן
הטיפ שלי: פשוט לזגור עם רן
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
הבוסתן - גן לאירועים בכפר
גני אירועים
שחר קינדלר | Shahar Kindler
איפור כלות
דיג'יי אור זיו - Dj Or Ziv
תקליטנים / DJ
הצג עוד
הצג פחות
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
קורין
לפני שבועיים
כתבתי עוד חוות דעת אחת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
יצרתי קשר עם רן בזכות הביקורות המפרגנות באתר ואין שמחה ממני!
עוד בשיחה הראשונה הרגשתי שיש כאן מישהו עם אנרגיות אחרות שיהפוך את היום הזה לחוויה ולא טעיתי!
הוא הוציא מאיתנו את ...הכי טוב ושמח שלנו. דאג שנהיה משוחררים ושנחווה הכול בכיף ובשמחה.
חששתי שלא נעמוד בלוח הזמנים והיה לו חשוב להרגיע אותי ולתת תחושה שיש על מי לסמוך- והוא צדק!
רן היה זמין לכל שאלה לאורך כל הדרך, וגם אחרי החתונה, היה לו חשוב להראות שהוא כאן עבורנו ובאמת התמונות הגיעו תוך שבוע מהחתונה.
בקיצור, אני מאוד מרוצה מהבחירה שלי וממליצה עליו בביטחון מלא.
עוד בשיחה הראשונה הרגשתי שיש כאן מישהו עם אנרגיות אחרות שיהפוך את היום הזה לחוויה ולא טעיתי!
הוא הוציא מאיתנו את ...הכי טוב ושמח שלנו. דאג שנהיה משוחררים ושנחווה הכול בכיף ובשמחה.
חששתי שלא נעמוד בלוח הזמנים והיה לו חשוב להרגיע אותי ולתת תחושה שיש על מי לסמוך- והוא צדק!
רן היה זמין לכל שאלה לאורך כל הדרך, וגם אחרי החתונה, היה לו חשוב להראות שהוא כאן עבורנו ובאמת התמונות הגיעו תוך שבוע מהחתונה.
בקיצור, אני מאוד מרוצה מהבחירה שלי וממליצה עליו בביטחון מלא.
תאריך קבלת השירות: 28/05/2026
מחיר: 10,500
הערות לגבי המחיר: כולל 2 צלמי סטילס וצלם וידאו
מחיר: 10,500
הערות לגבי המחיר: כולל 2 צלמי סטילס וצלם וידאו
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
עודד בן יצחק - סקסופון לחתונה
נגנים לאירועים
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
avishai
לפני שבועיים
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
קיבלנו הרבה המלצות על רן, וכבר מהרגע הראשון ידענו שאנחנו רוצים ללכת איתו. מהשיחה הראשונה הוא היה מצחיק, קליל, ומקצועי מאוד, וטוב שבחרנו בו.
חודש לפני החתונה היה לנו בלת"ם רציני.... רן היה שם בשבילנו לפני ובמהלך האירוע, זרם איתנו ועשה מעל ומעבר. בחתונה עצמה היה עוד יותר טוב. הוא ייצר אווירה טובה לנו, למשפחות ולאורחים. הוא ידע מתי להכווין אותנו כשהיה צריך ומתי לתפוס את הרגע בצורה הכי אותנטית שיש. התמונות יצאו מדהימות וקיבלנו רק מחמאות!
מעבר למקצועיות, רן בן אדם זהב. חוץ מהתמונות, הוא פשוט הוסיף לנו לחוויה של כל האירוע. כל מי שיבחרו בו יזכו.
חודש לפני החתונה היה לנו בלת"ם רציני.... רן היה שם בשבילנו לפני ובמהלך האירוע, זרם איתנו ועשה מעל ומעבר. בחתונה עצמה היה עוד יותר טוב. הוא ייצר אווירה טובה לנו, למשפחות ולאורחים. הוא ידע מתי להכווין אותנו כשהיה צריך ומתי לתפוס את הרגע בצורה הכי אותנטית שיש. התמונות יצאו מדהימות וקיבלנו רק מחמאות!
מעבר למקצועיות, רן בן אדם זהב. חוץ מהתמונות, הוא פשוט הוסיף לנו לחוויה של כל האירוע. כל מי שיבחרו בו יזכו.
תאריך קבלת השירות: 20/05/2026
אהבתי: התמונות! העבודה איתו והאווירה לפני, במהלך ואחרי האירוע. בנוסף, יכולנו לפנות אליו בכל נושא וכל שאלה, והוא תמיד היה אדיב ועזר בכל מה שיכל
הטיפ שלי: תסמכו על רן.
אהבתי: התמונות! העבודה איתו והאווירה לפני, במהלך ואחרי האירוע. בנוסף, יכולנו לפנות אליו בכל נושא וכל שאלה, והוא תמיד היה אדיב ועזר בכל מה שיכל
הטיפ שלי: תסמכו על רן.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
Liron
לפני שבועיים
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
את רן הכרנו במקרה אחרי שהחתונה שלנו נדחתה. זכינו בצלם הכי מצחיק וזורם שאפשר. סמכנו עליו ויצאו תמונות מעולות. הוא הצליח להוציא את הפשטות והכיף מהיום הזה. כולם עפו עליו. קיבלנו את הת...מונות במהירות שיא ונהנו מכל רגע בצפיה. הוא היה יצירתי ושילב הומור גם בתמונות, תפס רגעים אמיתיים והצליח לגרום לנו להשתחרר, להינות ולהיות אנחנו. זה בדיוק מה שרצינו וקיבלנו מזכרת מעולה ליום כיפי במיוחד.
תאריך קבלת השירות: 21/05/2026
אהבתי: מצחיק וקליל וגרם לנו להרגיש בנוח. תפס רגעים מיוחדים דרך עדשת המצלמה.
הערות לגבי המחיר: מחיר הוגן ותמורה מצויינת
הטיפ שלי: תסמכו על רן, על לוקשיין, על לוז ועל אווירה כיפיתת
אהבתי: מצחיק וקליל וגרם לנו להרגיש בנוח. תפס רגעים מיוחדים דרך עדשת המצלמה.
הערות לגבי המחיר: מחיר הוגן ותמורה מצויינת
הטיפ שלי: תסמכו על רן, על לוקשיין, על לוז ועל אווירה כיפיתת
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
Nofar
לפני שבועיים
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
לרן הגענו דרך אח שלי שלקח אותו גם לחתונה שלהם.
כבר בחתונה שלהם ראינו כמה מוכשר ומצחיק הוא.
אנחנו זוג שלא יודע להצטלם וצריכים מישהו שידע להגיד לנו מה לעשות ולכן רן היה הבחירה ...המושלמת לזה. מעבר לזה שהוא מצחיק ממש ומרים את האווירה הוא יודע בדיוק מה לומר כדי שיצאו תמונות יפות. סגרנו עם רן גם חבילה של וידאו וצלם סטילס נוסף והצלמים שהגיעו איתו היו מעולים ממש והצליחו להוציא מאיתנו תמונות מדהימות.
בחוזה מול רן סגרנו שתוך שבועיים הצילומים יגיעו אלינו ולא עבר שבוע וחצי והוא כבר שלח לנו את התמונות, התמונות יצאו מטורפות ועפנו עליהם ממש!
כבר בחתונה שלהם ראינו כמה מוכשר ומצחיק הוא.
אנחנו זוג שלא יודע להצטלם וצריכים מישהו שידע להגיד לנו מה לעשות ולכן רן היה הבחירה ...המושלמת לזה. מעבר לזה שהוא מצחיק ממש ומרים את האווירה הוא יודע בדיוק מה לומר כדי שיצאו תמונות יפות. סגרנו עם רן גם חבילה של וידאו וצלם סטילס נוסף והצלמים שהגיעו איתו היו מעולים ממש והצליחו להוציא מאיתנו תמונות מדהימות.
בחוזה מול רן סגרנו שתוך שבועיים הצילומים יגיעו אלינו ולא עבר שבוע וחצי והוא כבר שלח לנו את התמונות, התמונות יצאו מטורפות ועפנו עליהם ממש!
אהבתי: שהצילומים מגיעים מהר
הטיפ שלי: לסגור עם רן
הטיפ שלי: לסגור עם רן
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
הדס
לפני 3 שבועות
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
רן היה פשוט מדהים לאורך כל הדרך. מעבר לזה שהתמונות יצאו ברמה גבוהה ובדיוק כמו שרצינו, הוא גם ידע להשרות אווירה רגועה וכיפית ביום הכי לחוץ בעולם 😅
הוא היה מקצועי, סבלני, זמין ועם... מלא תשומת לב לפרטים הקטנים. קיבלנו המון מחמאות גם על ההתנהלות שלו במהלך האירוע וגם כמובן על התוצאה הסופית.
ממליצים עליו מכל הלב לכל מי שמחפש צלם שהוא גם מקצוען וגם בן אדם שכיף להיות לידו ביום כזה חשוב
הוא היה מקצועי, סבלני, זמין ועם... מלא תשומת לב לפרטים הקטנים. קיבלנו המון מחמאות גם על ההתנהלות שלו במהלך האירוע וגם כמובן על התוצאה הסופית.
ממליצים עליו מכל הלב לכל מי שמחפש צלם שהוא גם מקצוען וגם בן אדם שכיף להיות לידו ביום כזה חשוב
תאריך קבלת השירות: 15/05/2026
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
amir
לפני 4 שבועות
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
רן היה ממש נחמד ואדיב. במהלך הצילומים והאירוע דאג להצחיק ולהרים ולשמור על מורל גבוהה למרות הלחץ...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
עדי
לפני 4 שבועות
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הגעתי לרן דרך האתר mit4mit. קודם כל אני אגיד שכבר בטלפון רן היה נעים, סבלני, מקצועי, ישר ופשוט אדם טוב עם אנרגיות פסיכיותתתת. אחרי השיחה הראשונית קבענו פגישת הכרות איתי ועם בן זוגי... (עתה בעלי) וישר היה חיבור מעולה וראינו שכולנו על אותם אנרגיות. התחתנו ב17.4 והיה חשש קל סביב המלחמה אבל בשיחה עם רן הוא הרגיע אותנו ונהג במקצועיות שיא!! אני אגיד גילוי נאות יש לי חברה שגילינו בדיעבד שגם לקחה את רן לאירוע שלה והם גם היו מרוצים שיא😂😂
יום החתונה שלנו היה שישי צהריים כך שמההתחלה היום היה לחוץ. ביום עצמו רן כיאה לו הקדים וכבר מהרגע הראשון נכנס למוד של עבודה.
הצילומים עם רן היו אחד הדברים הכי כייפים שעשינו ביום החתונה שלנווווו!!!! רן היה כל כך מצחיק, קליל וזורם וזה היה מטורף איך הוא הזרים אותנו, כאנשים שלא יודעים איפה לשים את הידיים בזמן צילום😂😂😂 מעבר לזה אני לא אגלה עוד כדי לא לחשוף את סודות המקצוע😉
באירוע עצמו רן כל הזמן הסתובב, צילם ועשה אווירה עם כל האורחים ותפס רגעים מדהימים😍😍
המקצועיות המשיכה גם לאחרי האירוע - רן התחייב לתת לנו את התמונות הערוכות (לא לקחנו וידאו) תוך 14 ימי עסקים והוא העביר לנו אותם תוך 8 ימי עסקים!!!
רן תודה לך שבזכותך יש לנו זכרונות מהממים שישמרו לעדדד😍😍😍
יום החתונה שלנו היה שישי צהריים כך שמההתחלה היום היה לחוץ. ביום עצמו רן כיאה לו הקדים וכבר מהרגע הראשון נכנס למוד של עבודה.
הצילומים עם רן היו אחד הדברים הכי כייפים שעשינו ביום החתונה שלנווווו!!!! רן היה כל כך מצחיק, קליל וזורם וזה היה מטורף איך הוא הזרים אותנו, כאנשים שלא יודעים איפה לשים את הידיים בזמן צילום😂😂😂 מעבר לזה אני לא אגלה עוד כדי לא לחשוף את סודות המקצוע😉
באירוע עצמו רן כל הזמן הסתובב, צילם ועשה אווירה עם כל האורחים ותפס רגעים מדהימים😍😍
המקצועיות המשיכה גם לאחרי האירוע - רן התחייב לתת לנו את התמונות הערוכות (לא לקחנו וידאו) תוך 14 ימי עסקים והוא העביר לנו אותם תוך 8 ימי עסקים!!!
רן תודה לך שבזכותך יש לנו זכרונות מהממים שישמרו לעדדד😍😍😍
תאריך קבלת השירות: 17/04/2026
אהבתי: מקצועי ולצד זה אנושי חברותי וקורע מצחוקקק
הטיפ שלי: לקחת בלי להתלבט בכלל
אהבתי: מקצועי ולצד זה אנושי חברותי וקורע מצחוקקק
הטיפ שלי: לקחת בלי להתלבט בכלל
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
מנחם
לפני חודש
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
במילה אחת - מושלם!
בכמה מילים - רן הוא דמות מיוחדת, מצד אחד לא גונב את ההצגה מצד שני מוודא שהזוג נוכח, חווה וגם נהנה ;)
אחרי שדחינו את החתונה הראשונה בשל המלחמה, נותר...נו ללא צלם ולשמחתנו הגענו לרן שמלבד זה שהציל אותנו והיה זמין, נתן לנו לאורך כל היום להרגיש הכי מיוחדים בעולם, אז תודה רן!
בכמה מילים - רן הוא דמות מיוחדת, מצד אחד לא גונב את ההצגה מצד שני מוודא שהזוג נוכח, חווה וגם נהנה ;)
אחרי שדחינו את החתונה הראשונה בשל המלחמה, נותר...נו ללא צלם ולשמחתנו הגענו לרן שמלבד זה שהציל אותנו והיה זמין, נתן לנו לאורך כל היום להרגיש הכי מיוחדים בעולם, אז תודה רן!
תאריך קבלת השירות: 04/05/2026
אהבתי: את זה שידע להוציא מאיתנו את המיטב בלי שהרגשנו את זה
הערות לגבי המחיר: הוגן לגמרי
הטיפ שלי: להיות עצמכם, להנות, רן כבר יעשה את יתר העבודה
אהבתי: את זה שידע להוציא מאיתנו את המיטב בלי שהרגשנו את זה
הערות לגבי המחיר: הוגן לגמרי
הטיפ שלי: להיות עצמכם, להנות, רן כבר יעשה את יתר העבודה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
עידן והדס
לפני חודש
כתבתי עוד 4 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
מאיפה מתחילים לתאר את הקסם של רן?? קיבלנו עליו המלצה חמה וממש התבאסנו שהוא לא היה פנוי בתאריך שלנו. כשהחתונה נדחתה בעקבות איראן והוא היה פנוי- היינו בעננים, ובדיעבד אנחנו אפילו עוד... יותר מבינים עד כמה זכינו!!!
דבר ראשון- הוא אומן!!!! הוא לא צלם רגיל שמוציא תמונות רגילות- התמונות שלו הן פשוט אומנות!!!!
דבר שני- הוא קסם של בן אדם!!!!!! מתוק, מקסים, קורע מצחוק והופך את היום המתוח הזה להכי כיפי וקליל שיש!!! אנחנו לא אוהבים להצטלם והוא עזר לנו לא רק להשתחרר, אלא גם ליהנות!!! והוציא תמונות פשוט משגעות!!!
בצילומי משפחות הוא קרע את כולם מצחוק ויצר אווירה כיפית ובצילומים על הרחבה הוא לא היה מורגש, אבל הצליח לצלם הכל! שזה בדיוק מה שרצינו- שאנשים לא ירגישו שיש להם מצלמה בפרצוף, אבל עדיין ללכוד רגעים.
יש לו וויז'ן מטורף והוא מצליח להוציא תמונות נדירות מדברים שבעין לא מקצועית נראים בהתחלה הזויים.
בנוסף, המחיר שלו סופר הוגן והוא מספק תמונות ערוכות בשיא המהירות, עוד לפני שההתלהבות מהחתונה יורדת, שזה ממש כיף ומתחשב.
שורה תחתונה- תתפסו אותו מהר!!!!
דבר ראשון- הוא אומן!!!! הוא לא צלם רגיל שמוציא תמונות רגילות- התמונות שלו הן פשוט אומנות!!!!
דבר שני- הוא קסם של בן אדם!!!!!! מתוק, מקסים, קורע מצחוק והופך את היום המתוח הזה להכי כיפי וקליל שיש!!! אנחנו לא אוהבים להצטלם והוא עזר לנו לא רק להשתחרר, אלא גם ליהנות!!! והוציא תמונות פשוט משגעות!!!
בצילומי משפחות הוא קרע את כולם מצחוק ויצר אווירה כיפית ובצילומים על הרחבה הוא לא היה מורגש, אבל הצליח לצלם הכל! שזה בדיוק מה שרצינו- שאנשים לא ירגישו שיש להם מצלמה בפרצוף, אבל עדיין ללכוד רגעים.
יש לו וויז'ן מטורף והוא מצליח להוציא תמונות נדירות מדברים שבעין לא מקצועית נראים בהתחלה הזויים.
בנוסף, המחיר שלו סופר הוגן והוא מספק תמונות ערוכות בשיא המהירות, עוד לפני שההתלהבות מהחתונה יורדת, שזה ממש כיף ומתחשב.
שורה תחתונה- תתפסו אותו מהר!!!!
אהבתי: הכל!!! התמונות המדהימות, השירות המקצועי, האנרגיות הטובות!
הטיפ שלי: פשוט תסגרו עם רן! הוא משהו נדיר!
הטיפ שלי: פשוט תסגרו עם רן! הוא משהו נדיר!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
maayan
לפני 3 חודשים
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
אם אתם רוצים צחוקים, מישהו שיפיג לכם את המתח, ידאג שבאמת תהנו מהיום שלכם, ושבסוף תצאו עם תמונות מדהימות, רן זה הצלם בשבילכם.
רן דאג שנצחק כל הדרך לחתונה, ואחריה שלח לנו תמונות ...שנראות כמו מסרט הוליוודי (הוא ערך את כולםםםם שזה מטורף!)
חברים שלנו צילמו סרטונים במהלך הצילומים וכשראינו אותם אחר כך לא הצלחנו להפסיק לצחוק!
המחיר היה שפוי ביותר והתמורה השאירה אותנו עם הלסת על הרצפה.
גם דביר הצלם וידאו היה קורע מצחוק ומקסים, הם ביחד צוות מנצח!
ממליצים גם לקחת את אוראל המקסים למגנטים, הם עובדים ביחד כמו מכונה משומנת ותצאו עם מגנטים איכותיים ועוד תמונות מהממות.
רן דאג שנצחק כל הדרך לחתונה, ואחריה שלח לנו תמונות ...שנראות כמו מסרט הוליוודי (הוא ערך את כולםםםם שזה מטורף!)
חברים שלנו צילמו סרטונים במהלך הצילומים וכשראינו אותם אחר כך לא הצלחנו להפסיק לצחוק!
המחיר היה שפוי ביותר והתמורה השאירה אותנו עם הלסת על הרצפה.
גם דביר הצלם וידאו היה קורע מצחוק ומקסים, הם ביחד צוות מנצח!
ממליצים גם לקחת את אוראל המקסים למגנטים, הם עובדים ביחד כמו מכונה משומנת ותצאו עם מגנטים איכותיים ועוד תמונות מהממות.
תאריך קבלת השירות: 25/02/2026
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
ק.א צילום אירועים
צילום וידאו וסטילס
רביד פלג - איפור ותסרוקות לכלות
איפור כלות
אופוריה - לירון ומוש - מרגישים מוסיקה!
תקליטנים / DJ
הרב חנן שוקרון
רבנים ועורכי טקסים
Tali and Marianna - טלי ומריאנה שמלות כלה וערב
שמלות כלה
בית - חלל אירועים אורבני
מקומות לאירועים קטנים
טלחן
איפור כלות
הצג עוד
הצג פחות
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
Dar
לפני 3 חודשים
כתבתי עוד 2 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
בתור זוג שלא אוהב להצטלם ומרגיש מובך מאירועים כאלה, רן נתן מהשנייה הראשונה תחושה של בטחון וקלילות שהיינו ממש צריכים. רן ליווה אותנו לאורך כל היום ונתן הרגשה הכי נוחה וזורמת שאפשר, ...ברוגע והומור ומקצועיות
תאריך קבלת השירות: 09/02/2026
אהבתי: היכולת של רן להתאים את האווירה והצילומים אלינו שיצא כמה שיותר טבעי ואמיתי
אהבתי: היכולת של רן להתאים את האווירה והצילומים אלינו שיצא כמה שיותר טבעי ואמיתי
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
Sivan
לפני 4 חודשים
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
רן צילם את אחותי ובעלה בשנת 2014 , כבר אז התאהבתי בסגנון הצילום של רן . את בת דוד שלי הוא צילם בשנת 2019 וממש התלהבתי לראות את התמונות שלו, ככה שידעתי שביום שאני אתחתן - אתקשר ישר ...לרן, לא חשבתי לרגע על צלם אחר, רן היה הספק שסגרנו איתו הכי מהר ואפילו ביקשנו המלצות לספקים אחרים - כל ספק שרן המליץ עליו - שלמות ! ככה שאם אתם רואים את שאר ההמלצות שרשמתי באתר - אלה הספקים הכי מומלצים כי החתונה שלנו הייתה מושלמת. קודם כל רן בן אדם מיוחד, יש לו וייב שהוא פשוט יודע להצחיק אותך ולהוציא ממך תמונות מדהימות גם כשהסיטואציה של להצטלם לא הכי נעימה, אדם כזה קליל שפשוט מתאהבים בו בשניה. לדבר החשוב - התמונות שרן צילם אותנו , יצאו באיכות כל כך מעולה , כל כך חדות, וכולנו כל כך יפים בתמונות! רן ידע בדיוק מתי לצלם , את מי לצלם , ובחתונה פשוט היינו צריכים להנות ולתת לרן לעשות את העבודה, המצויינת שהוא עשה! יש לנו תמונות של כל אחד ואחד שהיה באירוע, כל שלב באירוע, פשוט תענוג . הצלם הכי מושלם שיש. המלצה רותחת רותחת רותחת
תאריך קבלת השירות: 15/01/2026
אהבתי: כל תמונה שהוא צילם שומר מסך , בחיים לא ראיתי את עצמי יפה ככה
הטיפ שלי: להנות!!!! היום הזה עובר בטיל ! תקחו ספקים שאתם יכולים לסמוך עליהם בעיניים עצומות ותהנו מכל דקה בחתונה שלכם
אהבתי: כל תמונה שהוא צילם שומר מסך , בחיים לא ראיתי את עצמי יפה ככה
הטיפ שלי: להנות!!!! היום הזה עובר בטיל ! תקחו ספקים שאתם יכולים לסמוך עליהם בעיניים עצומות ותהנו מכל דקה בחתונה שלכם
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
ק.א צילום אירועים
צילום וידאו וסטילס
תומר ורד - Freemusic djs
תקליטנים / DJ
עדי יום טוב מאפרת ומעצבת שיער
איפור כלות
הצג עוד
הצג פחות
חוות דעת על ברגש-רן שיינברגר צלם
ליזה ושחר
לפני 5 חודשים
כתבתי עוד 5 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
לרן הגענו דרך המלצה של זוג חברים שהתחתן ולא הפסיק להתלהב ממנו, ואחרי שהחלטנו בעצמנו לסגור עם רן הבנו למה! מעבר למקצועיות והזמינות של רן, סגנון הצילום שלו מאוד ייחודי. כל הצלמים שהס...תכלתי באינסטה הרגישו לי עם סגנון מאוד דומה ולא הצלחתי להבדיל ביניהם. מבט מהיר בתמונות בחשבון האינסטגרם של רן גרם לי להבין שמדובר פה במשהו אחר. כל תמונה הייתה נראת מסרט רומנטי (או קומי, היו גם כאלו למי שאוהב!). לרן יש עין אומנותית ורעיונות מגניבים שמגיעים לו באותו הרגע, ואם תזרמו איתו לא תהיו מאוכזבים.
אהבתי: קיבלנו את התמונות ממש מהר! וזה לא הוריד מהאיכות!
הטיפ שלי: תזרמו עם הרעיונות שלו
הטיפ שלי: תזרמו עם הרעיונות שלו
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
להצגת חוות דעת נוספות