supplied by mit4mit      
whatsapp envelope facebook
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
את רן מצאנו דרך האתר וישר ראינו דרך האינסטגרם שזה הסגנון שאנחנו מחפשים, תמונות שמרגישות טבעיות ובלי לחתוך רגליים!

רן הגיע עם מיקי, צלם הוידאו, מוקדם למקום ההתארגנות וישר התח
...ילו לחשוב איך להתחיל לצלם תמונות של הטבעות ושמלת הכלה, הם מצאו רעיונות יצירתיים לתמונות מעניינות ושונות.

בדרך ללוקשיין לצילומי חתן כלה עצרנו בדרך בספוטניות לצילומים, כי רן ראה במקומות האלה את הפוטנציאל.

רן הוא הצלם המושלם לזוג שזה קצת מביך לו ולא טבעי להצטלם, הוא עזר לנו מהר מאוד להשתחרר ולהקליל את האווירה, הכווין אותנו בדיוק מה לעשות וגרם לזה להרגיש הכי טבעי שאפשר בסיטואציה מרגשת שכזו.

במהלך האירוע ראינו את רן לא מפסיק לעבוד, עובר ומצלם את כולם, תופס את הרגעים היפים ונמצא שם לאורך הדרך.

רן בן אדם מיוחד, האחות של הכלה רצתה כבר לסגור איתו גם חתונה עוד לפני שראתה את התוצאות של התמונות רק מהרושם האישי שהוא השאיר.
תאריך קבלת השירות: 16/06/2026
אהבתי: רן אדם מצחיק שעוזר לשחרר בהומור שלו. אמא של החתן שאלה מאיפה הבאנו את הבדרן הזה. אפשר להגיד שהוא פרפר נחמד.
הטיפ שלי: תנו לרן את המושכות והוא ידאג לכם ליום נהדר ולוקיישנים מהממים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
ברגש-רן שיינברגר צלם
bizresponseimage
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
תמונה מספר 5
רצינו להמליץ מכל הלב על רן שיינברגר והצוות שלו. מהרגע הראשון ועד קבלת התמונות זכינו לשירות מקצועי, אדיב וזמין. רן היה קשוב לכל שאלה ובקשה, נתן מענה מהיר לאורך כך הדרך וגרם לנו להרג...יש שאנחנו בידיים טובות. ביום החתונה עצמה הוא הגיע עם המון אנרגיות טובות, קלילות וסבלנות. הוא ידע לכוון אותנו בצורה נעימה וטבעית, מה שהפך את חווית הצילומים לכיפית וזורמת. התמונות יצאו ברמה גבוהה מאוד- איכותיות, חדות ומרגשות, עם יכולת מיוחדת לתפוס רגעים אמיתיים ואותנטיים. אנחנו זוג ביישן ורן גרם לנו להרגיש בחופשיות ולזרום עם הרגע. השילוב של השרות, הזמינות, המקצועיות עם היחס האישי המדהים הפך את הבחירה ברן והצוות שלו לאחת ההחלטות הטובות שעשינו לקראת החתונה. ממליצים עליו בחום ובאהבה, טליה&לביא
טיפ 1: להנות, להקליל, לזרום, לצחוק ופשוט להיות אתם.
טיפ 2: הכי חשוב כמו שרן אומר לא להפסיק לחייך ולהרגיש הכי יפים שיש!!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
ברגש-רן שיינברגר צלם
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
תמונה מספר 5
תמונה מספר 6
תמונה מספר 7
תמונה מספר 8
רן היה פשוט הבחירה המושלמת עבורנו!
מהרגע הראשון הוא היה זמין, קשוב, מצחיק ומלא אנרגיות טובות, מה שהפך את כל היום להרבה יותר רגוע וכיפי. הוא הבין בדיוק מי אנחנו, מה הסגנון שלנו ו
...מה החזון שהיה לנו לתמונות, וידע לתרגם את זה לתוצאות שפשוט עלו על כל הציפיות.
מעבר למקצועיות המטורפת שלו, הוא הצליח לגרום לנו להרגיש בנוח מול המצלמה ולהוציא מאיתנו את הרגעים הכי יפים, טבעיים ומרגשים. כשקיבלתי את התמונות הייתי בהלם, אני מסתכלת עליהן ולא מאמינה שזו אני. הוא גרם לי להרגיש ולהיראות יפה, זוהרת ואלגנטית.
אם אתם מחפשים צלם שיודע לשלב כישרון, מקצועיות, יחס אישי ואווירה מדהימה, רן הוא ללא ספק הכתובת. ממליצים עליו מכל הלב!
תאריך קבלת השירות: 31/05/2026
אהבתי: אהבנו במיוחד את ההומור, הצחוקים, ההכוונה המקצועית והיכולת של רן לגרום לנו להרגיש טבעיים, משוחררים ובטוחים לאורך כל היום.
הטיפ שלי: להקשיב לרן ולזרום!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
ברגש-רן שיינברגר צלם
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
קיבלנו הרבה המלצות על רן, וכבר מהרגע הראשון ידענו שאנחנו רוצים ללכת איתו. מהשיחה הראשונה הוא היה מצחיק, קליל, ומקצועי מאוד, וטוב שבחרנו בו.
חודש לפני החתונה היה לנו בלת"ם רציני.
... רן היה שם בשבילנו לפני ובמהלך האירוע, זרם איתנו ועשה מעל ומעבר. בחתונה עצמה היה עוד יותר טוב. הוא ייצר אווירה טובה לנו, למשפחות ולאורחים. הוא ידע מתי להכווין אותנו כשהיה צריך ומתי לתפוס את הרגע בצורה הכי אותנטית שיש. התמונות יצאו מדהימות וקיבלנו רק מחמאות!
מעבר למקצועיות, רן בן אדם זהב. חוץ מהתמונות, הוא פשוט הוסיף לנו לחוויה של כל האירוע. כל מי שיבחרו בו יזכו.
תאריך קבלת השירות: 20/05/2026
אהבתי: התמונות! העבודה איתו והאווירה לפני, במהלך ואחרי האירוע. בנוסף, יכולנו לפנות אליו בכל נושא וכל שאלה, והוא תמיד היה אדיב ועזר בכל מה שיכל
הטיפ שלי: תסמכו על רן.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
ברגש-רן שיינברגר צלם
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
תמונה מספר 5
תמונה מספר 6
תמונה מספר 7
תמונה מספר 8
תמונה מספר 9
תמונה מספר 10
תמונה מספר 11
לרן הגענו דרך אח שלי שלקח אותו גם לחתונה שלהם.
כבר בחתונה שלהם ראינו כמה מוכשר ומצחיק הוא.
אנחנו זוג שלא יודע להצטלם וצריכים מישהו שידע להגיד לנו מה לעשות ולכן רן היה הבחירה
...המושלמת לזה. מעבר לזה שהוא מצחיק ממש ומרים את האווירה הוא יודע בדיוק מה לומר כדי שיצאו תמונות יפות. סגרנו עם רן גם חבילה של וידאו וצלם סטילס נוסף והצלמים שהגיעו איתו היו מעולים ממש והצליחו להוציא מאיתנו תמונות מדהימות.
בחוזה מול רן סגרנו שתוך שבועיים הצילומים יגיעו אלינו ולא עבר שבוע וחצי והוא כבר שלח לנו את התמונות, התמונות יצאו מטורפות ועפנו עליהם ממש!
אהבתי: שהצילומים מגיעים מהר
הטיפ שלי: לסגור עם רן
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
ברגש-רן שיינברגר צלם
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
הגעתי לרן דרך האתר mit4mit. קודם כל אני אגיד שכבר בטלפון רן היה נעים, סבלני, מקצועי, ישר ופשוט אדם טוב עם אנרגיות פסיכיותתתת. אחרי השיחה הראשונית קבענו פגישת הכרות איתי ועם בן זוגי... (עתה בעלי) וישר היה חיבור מעולה וראינו שכולנו על אותם אנרגיות. התחתנו ב17.4 והיה חשש קל סביב המלחמה אבל בשיחה עם רן הוא הרגיע אותנו ונהג במקצועיות שיא!! אני אגיד גילוי נאות יש לי חברה שגילינו בדיעבד שגם לקחה את רן לאירוע שלה והם גם היו מרוצים שיא😂😂
יום החתונה שלנו היה שישי צהריים כך שמההתחלה היום היה לחוץ. ביום עצמו רן כיאה לו הקדים וכבר מהרגע הראשון נכנס למוד של עבודה.

הצילומים עם רן היו אחד הדברים הכי כייפים שעשינו ביום החתונה שלנווווו!!!! רן היה כל כך מצחיק, קליל וזורם וזה היה מטורף איך הוא הזרים אותנו, כאנשים שלא יודעים איפה לשים את הידיים בזמן צילום😂😂😂 מעבר לזה אני לא אגלה עוד כדי לא לחשוף את סודות המקצוע😉

באירוע עצמו רן כל הזמן הסתובב, צילם ועשה אווירה עם כל האורחים ותפס רגעים מדהימים😍😍

המקצועיות המשיכה גם לאחרי האירוע - רן התחייב לתת לנו את התמונות הערוכות (לא לקחנו וידאו) תוך 14 ימי עסקים והוא העביר לנו אותם תוך 8 ימי עסקים!!!

רן תודה לך שבזכותך יש לנו זכרונות מהממים שישמרו לעדדד😍😍😍
תאריך קבלת השירות: 17/04/2026
אהבתי: מקצועי ולצד זה אנושי חברותי וקורע מצחוקקק
הטיפ שלי: לקחת בלי להתלבט בכלל
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
ברגש-רן שיינברגר צלם
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
מאיפה מתחילים לתאר את הקסם של רן?? קיבלנו עליו המלצה חמה וממש התבאסנו שהוא לא היה פנוי בתאריך שלנו. כשהחתונה נדחתה בעקבות איראן והוא היה פנוי- היינו בעננים, ובדיעבד אנחנו אפילו עוד... יותר מבינים עד כמה זכינו!!!
דבר ראשון- הוא אומן!!!! הוא לא צלם רגיל שמוציא תמונות רגילות- התמונות שלו הן פשוט אומנות!!!!
דבר שני- הוא קסם של בן אדם!!!!!! מתוק, מקסים, קורע מצחוק והופך את היום המתוח הזה להכי כיפי וקליל שיש!!! אנחנו לא אוהבים להצטלם והוא עזר לנו לא רק להשתחרר, אלא גם ליהנות!!! והוציא תמונות פשוט משגעות!!!
בצילומי משפחות הוא קרע את כולם מצחוק ויצר אווירה כיפית ובצילומים על הרחבה הוא לא היה מורגש, אבל הצליח לצלם הכל! שזה בדיוק מה שרצינו- שאנשים לא ירגישו שיש להם מצלמה בפרצוף, אבל עדיין ללכוד רגעים.
יש לו וויז'ן מטורף והוא מצליח להוציא תמונות נדירות מדברים שבעין לא מקצועית נראים בהתחלה הזויים.
בנוסף, המחיר שלו סופר הוגן והוא מספק תמונות ערוכות בשיא המהירות, עוד לפני שההתלהבות מהחתונה יורדת, שזה ממש כיף ומתחשב.
שורה תחתונה- תתפסו אותו מהר!!!!
אהבתי: הכל!!! התמונות המדהימות, השירות המקצועי, האנרגיות הטובות!
הטיפ שלי: פשוט תסגרו עם רן! הוא משהו נדיר!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
ברגש-רן שיינברגר צלם
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
תמונה מספר 5
תמונה מספר 6
תמונה מספר 7
תמונה מספר 8
תמונה מספר 9
תמונה מספר 10
תמונה מספר 11
תמונה מספר 12
תמונה מספר 13
אם אתם רוצים צחוקים, מישהו שיפיג לכם את המתח, ידאג שבאמת תהנו מהיום שלכם, ושבסוף תצאו עם תמונות מדהימות, רן זה הצלם בשבילכם.
רן דאג שנצחק כל הדרך לחתונה, ואחריה שלח לנו תמונות
...שנראות כמו מסרט הוליוודי (הוא ערך את כולםםםם שזה מטורף!)
חברים שלנו צילמו סרטונים במהלך הצילומים וכשראינו אותם אחר כך לא הצלחנו להפסיק לצחוק!
המחיר היה שפוי ביותר והתמורה השאירה אותנו עם הלסת על הרצפה.
גם דביר הצלם וידאו היה קורע מצחוק ומקסים, הם ביחד צוות מנצח!

ממליצים גם לקחת את אוראל המקסים למגנטים, הם עובדים ביחד כמו מכונה משומנת ותצאו עם מגנטים איכותיים ועוד תמונות מהממות.
תאריך קבלת השירות: 25/02/2026
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
ברגש-רן שיינברגר צלם
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
תמונה מספר 5
תמונה מספר 6
תמונה מספר 7
תמונה מספר 8
תמונה מספר 9
תמונה מספר 10
תמונה מספר 11
תמונה מספר 12
תמונה מספר 13
תמונה מספר 14
רן צילם את אחותי ובעלה בשנת 2014 , כבר אז התאהבתי בסגנון הצילום של רן . את בת דוד שלי הוא צילם בשנת 2019 וממש התלהבתי לראות את התמונות שלו, ככה שידעתי שביום שאני אתחתן - אתקשר ישר ...לרן, לא חשבתי לרגע על צלם אחר, רן היה הספק שסגרנו איתו הכי מהר ואפילו ביקשנו המלצות לספקים אחרים - כל ספק שרן המליץ עליו - שלמות ! ככה שאם אתם רואים את שאר ההמלצות שרשמתי באתר - אלה הספקים הכי מומלצים כי החתונה שלנו הייתה מושלמת. קודם כל רן בן אדם מיוחד, יש לו וייב שהוא פשוט יודע להצחיק אותך ולהוציא ממך תמונות מדהימות גם כשהסיטואציה של להצטלם לא הכי נעימה, אדם כזה קליל שפשוט מתאהבים בו בשניה. לדבר החשוב - התמונות שרן צילם אותנו , יצאו באיכות כל כך מעולה , כל כך חדות, וכולנו כל כך יפים בתמונות! רן ידע בדיוק מתי לצלם , את מי לצלם , ובחתונה פשוט היינו צריכים להנות ולתת לרן לעשות את העבודה, המצויינת שהוא עשה! יש לנו תמונות של כל אחד ואחד שהיה באירוע, כל שלב באירוע, פשוט תענוג . הצלם הכי מושלם שיש. המלצה רותחת רותחת רותחת
תאריך קבלת השירות: 15/01/2026
אהבתי: כל תמונה שהוא צילם שומר מסך , בחיים לא ראיתי את עצמי יפה ככה
הטיפ שלי: להנות!!!! היום הזה עובר בטיל ! תקחו ספקים שאתם יכולים לסמוך עליהם בעיניים עצומות ותהנו מכל דקה בחתונה שלכם
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
ברגש-רן שיינברגר צלם
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
לרן הגענו דרך המלצה של זוג חברים שהתחתן ולא הפסיק להתלהב ממנו, ואחרי שהחלטנו בעצמנו לסגור עם רן הבנו למה! מעבר למקצועיות והזמינות של רן, סגנון הצילום שלו מאוד ייחודי. כל הצלמים שהס...תכלתי באינסטה הרגישו לי עם סגנון מאוד דומה ולא הצלחתי להבדיל ביניהם. מבט מהיר בתמונות בחשבון האינסטגרם של רן גרם לי להבין שמדובר פה במשהו אחר. כל תמונה הייתה נראת מסרט רומנטי (או קומי, היו גם כאלו למי שאוהב!). לרן יש עין אומנותית ורעיונות מגניבים שמגיעים לו באותו הרגע, ואם תזרמו איתו לא תהיו מאוכזבים.
אהבתי: קיבלנו את התמונות ממש מהר! וזה לא הוריד מהאיכות!
הטיפ שלי: תזרמו עם הרעיונות שלו
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
ברגש-רן שיינברגר צלם
bizresponseimage

להצגת חוות דעת נוספות