חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
עדן
לפני שבוע
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הגענו דרך אירוע שהיינו מוזמנים, כל כך התרשמנו מהמקום שישר ידענו שאנחנו מתחתנים בעלמה.
היחס היה מושלם מהרגע הראשון שהכרנו את לירן המנכ״ל ועד לעומר שדאג לנו בכל בקשה שרצינו.
...בן המנהל אירוע וכל הצוות דאגו לנו במהלך הערב כאילו אנחנו המשפחה האישית שלהם.
קיבלנו שירות ויחס ברמה הכי גבוהה שיש.
האורחים לא מפסיקים לדבר על כמה שהאוכל היה טעים וכמה השירות של המלצרים היה מטורף!
תודה לכל צוות עלמה היקרים על אירוע מושלם!!
היחס היה מושלם מהרגע הראשון שהכרנו את לירן המנכ״ל ועד לעומר שדאג לנו בכל בקשה שרצינו.
...בן המנהל אירוע וכל הצוות דאגו לנו במהלך הערב כאילו אנחנו המשפחה האישית שלהם.
קיבלנו שירות ויחס ברמה הכי גבוהה שיש.
האורחים לא מפסיקים לדבר על כמה שהאוכל היה טעים וכמה השירות של המלצרים היה מטורף!
תודה לכל צוות עלמה היקרים על אירוע מושלם!!
אהבתי: שירות, מקום, הצוות והאוכל
מחיר: 450
הטיפ שלי: לסמוך על המקום
מחיר: 450
הטיפ שלי: לסמוך על המקום
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
אביב
לפני שבוע
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
אנחנו רוצים להודות מכל הלב לכל צוות האולם על ערב מושלם ובלתי נשכח!
התחתנו לפני שבוע, וכבר מהרגע הראשון הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. ה
צוות היה מקצועי, קשוב, סבלני וזמין לכ...ל שאלה ובקשה לאורך כל הדרך. ביום האירוע הכול התנהל בצורה מדויקת ומאורגנת, מה שאפשר לנו פשוט ליהנות מהרגע ולא לדאוג לכלום.
האוכל היה ברמה גבוהה מאוד וזכה למחמאות רבות מהאורחים, השירות היה אדיב ומקצועי, והאולם עצמו היה מרשים, נקי ומעוצב בצורה יפהפייה
התחתנו לפני שבוע, וכבר מהרגע הראשון הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. ה
צוות היה מקצועי, קשוב, סבלני וזמין לכ...ל שאלה ובקשה לאורך כל הדרך. ביום האירוע הכול התנהל בצורה מדויקת ומאורגנת, מה שאפשר לנו פשוט ליהנות מהרגע ולא לדאוג לכלום.
האוכל היה ברמה גבוהה מאוד וזכה למחמאות רבות מהאורחים, השירות היה אדיב ומקצועי, והאולם עצמו היה מרשים, נקי ומעוצב בצורה יפהפייה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
edenseem50
לפני שבוע
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הגעתי לאולם דרך חבר שהתחתן ופשוט אין לי מילים, זאת הייתה הבחירה הכי טובה שעשינו בחיים! מרגע הפגישה עם לירן המנכ״ל ועד לעומר שדאג לנו בכל מה שהינו צריכים, תמיד היה מענה ואוזן קשבת. ...בן המנהל אירוע ניהל את האירוע ברמה הכי גבוהה שיש, דאג לנו ולכל המשפחה כאילו זאת המשפחה שלו. האורחים לא מפסיקים לדבר על האוכל ועל השירות של המלצרים, אנחנו ממליצים מאוד תודה לצוות עלמה היקרים
אהבתי: שירות, הניקיון, האוכל והצוותים
מחיר: 450
הטיפ שלי: לסמוך על המקום בעיניים עצומות
מחיר: 450
הטיפ שלי: לסמוך על המקום בעיניים עצומות
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
מוטי
לפני שבוע
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
התחתנו לפני חודשיים בעלמה ועכשיו אחרי הטירוף של החתונה אני מבין שזה המקום הכי טוב שיכלתי לבחור לעשות בו את החתונה!! האוכל מטורף החופה על המים הכי יפה ומגרגשת בעולם !!! השירות מעומר... בן לירן וכל הצוות הכי הדבר הכי משפחתי וטוב במקום!! ללא ספק הבחירה הכי טובה שעשינו!!
אהבתי: אוכל
מחיר: 400
מחיר: 400
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
שיר
לפני שבוע
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
היינו בפגישת היכרות באולם ויצאנו עם תחושה מצוינת. קיבלנו יחס חם, מקצועי וסבלני, כל השאלות שלנו נענו בצורה ברורה, והאווירה הייתה נעימה ומזמינה. הרגשנו שיש על מי לסמוך ושהצוות באמת מ...שקיע בכל פרט. מאוד התרשמנו וממליצים בחום על חוויית השירות שקיבלנו
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
מירב
לפני שבוע
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
חיתנו שם הילדה שלנו בחודש מאי היה ארוע מושלם ושירות מושלם!! לירן המנכל היה אדיב בן המנהל ארוע הכי טוב בארץ!!! ועומר מנהל המטבח דאג לאוכל הכי טעים בעולם...
תאריך קבלת השירות: 10/06/2026
אהבתי: הכל
מחיר: 500
אהבתי: הכל
מחיר: 500
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
תום
לפני שבוע
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
אין לנו מספיק מילים להודות לצוות המדהים של עלמה על אירוע מושלם! מהרגע הראשון ועד סוף הערב הרגשנו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש.
תודה גדולה לעומר, מנהל המטבח, על אוכל יוצא דופן... שגרף מחמאות מכל האורחים. לבן, מנהל האירוע, על מקצועיות, זמינות ודאגה לכל פרט
קטן. ללירן, מנכ”ל המקום, על ניהול ברמה גבוהה ותחושת הביטחון לאורך כל הדרך. וליאיר, מנהל הבר, על שירות מעולה ואווירה נהדרת.
עלמה הוא הרבה יותר מגן אירועים – זה מקום עם אנשים נדירים שעושים הכול מהלב. ממליצים בחום ובאהבה גדולה! ❤️🙏
תודה גדולה לעומר, מנהל המטבח, על אוכל יוצא דופן... שגרף מחמאות מכל האורחים. לבן, מנהל האירוע, על מקצועיות, זמינות ודאגה לכל פרט
קטן. ללירן, מנכ”ל המקום, על ניהול ברמה גבוהה ותחושת הביטחון לאורך כל הדרך. וליאיר, מנהל הבר, על שירות מעולה ואווירה נהדרת.
עלמה הוא הרבה יותר מגן אירועים – זה מקום עם אנשים נדירים שעושים הכול מהלב. ממליצים בחום ובאהבה גדולה! ❤️🙏
מחיר: 450
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
nardos139
לפני שבוע
המשתמש זמין לצ'אט
בינוני
50 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
מקצועיות
1
מתן שירות
1
זמינות
5
תמורה למחיר
3
הלכנו לראות את האולם מתוך רצון אמיתי לבחון את האפשרות לקיים בו את החתונה שלנו, אך לצערנו יצאנו עם חוויית שירות מאכזבת מאוד.
במהלך הפגישה הסברנו שחשוב לנו מאוד שהאורחים שלנו יהיו... מרוצים מחוויית האירוע, ובפרט מרמת האוכל והשירות. בתגובה קיבלנו ממנהל המטבח והבר אמירה בוטה ופוגענית ביחס לדעת האורחים, לצד מספר התבטאויות נוספות שלטעמנו היו מזלזלות ולא מכבדות.
לאורך השיחה הרגשנו שלא מקשיבים לנו ושאיננו זוכים ליחס הראוי כלקוחות פוטנציאליים. בין היתר נאמר לנו בטון לא מכבד: “סיימתם? אני יכול לדבר עכשיו?”, דבר שהוסיף לתחושת חוסר הנעימות.
לדעתנו, כך לא אמורים להתנהל מול זוג שמגיע לבחון מקום לחתונה, במיוחד כאשר מדובר באירוע משמעותי ובהוצאה כספית גדולה, שבה טבעי לחלוטין שלזוג יהיה חשוב שהאורחים ייהנו ויצאו מרוצים יותר .
לאחר מכן שוחחנו גם עם מנכ”ל המקום בתקווה לקבל התייחסות רצינית יותר למקרה. לצערנו, מבחינתנו השיחה לא סיפקה מענה מספק. נאמר לנו שמדובר ב”פליטת פה לא במקום”, אך הרגשנו שההתנהלות הוצדקה ולא הוצע כל פתרון או ניסיון אמיתי לתקן את החוויה שנוצרה.
אנחנו מאוכזבים מאוד מהחוויה שעברנו. המקום מציג את עצמו כמעניק שירות ברמה גבוהה, ולכן ציפינו לחוויית לקוח שונה לחלוטין.
כל האמור לעיל משקף את דעתנו האישית ואת התרשמותנו מהחוויה שחווינו, כפי שאנחנו זוכרים אותה.
במהלך הפגישה הסברנו שחשוב לנו מאוד שהאורחים שלנו יהיו... מרוצים מחוויית האירוע, ובפרט מרמת האוכל והשירות. בתגובה קיבלנו ממנהל המטבח והבר אמירה בוטה ופוגענית ביחס לדעת האורחים, לצד מספר התבטאויות נוספות שלטעמנו היו מזלזלות ולא מכבדות.
לאורך השיחה הרגשנו שלא מקשיבים לנו ושאיננו זוכים ליחס הראוי כלקוחות פוטנציאליים. בין היתר נאמר לנו בטון לא מכבד: “סיימתם? אני יכול לדבר עכשיו?”, דבר שהוסיף לתחושת חוסר הנעימות.
לדעתנו, כך לא אמורים להתנהל מול זוג שמגיע לבחון מקום לחתונה, במיוחד כאשר מדובר באירוע משמעותי ובהוצאה כספית גדולה, שבה טבעי לחלוטין שלזוג יהיה חשוב שהאורחים ייהנו ויצאו מרוצים יותר .
לאחר מכן שוחחנו גם עם מנכ”ל המקום בתקווה לקבל התייחסות רצינית יותר למקרה. לצערנו, מבחינתנו השיחה לא סיפקה מענה מספק. נאמר לנו שמדובר ב”פליטת פה לא במקום”, אך הרגשנו שההתנהלות הוצדקה ולא הוצע כל פתרון או ניסיון אמיתי לתקן את החוויה שנוצרה.
אנחנו מאוכזבים מאוד מהחוויה שעברנו. המקום מציג את עצמו כמעניק שירות ברמה גבוהה, ולכן ציפינו לחוויית לקוח שונה לחלוטין.
כל האמור לעיל משקף את דעתנו האישית ואת התרשמותנו מהחוויה שחווינו, כפי שאנחנו זוכרים אותה.
הטיפ שלי: לבחור טוב עם מי מתקדמים לסגור אולם . מאוד חשוב לבחור צוות טוב שאכפת לו מדעתכם ויכבד אתכם.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
Adi
לפני 3 שבועות
כתבתי עוד 6 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
מהרגע הראשון שנכנסנו לעלמה ידענו ששם נסגור את החתונה שלנו.
החל מתהליך סגירת האירוע עם שון האלוף ועד לביצוע האירוע בניצוחו של מנהל האירוע בן, הרגשנו שכל תהליך הליווי היה 10/10....r>בעקבות המלחמה נאלצנו לדחות את החתונה וגם בתהליך זה הרגשנו את הרגישות וההתגמשות של האולם לקראתנו
החל מתהליך סגירת האירוע עם שון האלוף ועד לביצוע האירוע בניצוחו של מנהל האירוע בן, הרגשנו שכל תהליך הליווי היה 10/10....r>בעקבות המלחמה נאלצנו לדחות את החתונה וגם בתהליך זה הרגשנו את הרגישות וההתגמשות של האולם לקראתנו
תאריך קבלת השירות: 21/05/2026
אהבתי: את האוכל והעיצוב של המקום!
מחיר: 335
הערות לגבי המחיר: קיבלנו הנחה בהגברה תאורה כי החתונה הייתה חתונת צהריים, קיבלנו עמדת אפטר ובר יין בחינם
הטיפ שלי: שלמרות שכל התמונות זה חופה על הבריכה, אפשר לעשות חופה גם בצד:) לכל מי שלא אוהבת
אהבתי: את האוכל והעיצוב של המקום!
מחיר: 335
הערות לגבי המחיר: קיבלנו הנחה בהגברה תאורה כי החתונה הייתה חתונת צהריים, קיבלנו עמדת אפטר ובר יין בחינם
הטיפ שלי: שלמרות שכל התמונות זה חופה על הבריכה, אפשר לעשות חופה גם בצד:) לכל מי שלא אוהבת
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
אורני
לפני חודש
כתבתי עוד 4 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
התחתנו בעלמה בחתונת שישי צהריים והיה מהמם! קיבלנו המון מחמאות חמות מהאורחים על האולם מבחינת הכל - מקום, אוכל והצוות.
באמת שהצוות שאנחנו עבדנו מולו היה מדהים, תמיד זמין ומסביר פנ...ים. היה תענוג לעבוד מולם בכל שלב של התהליך - תודה רבה ללירן, נועה, שון, רומי ובן האלופים 🙌🏼🫶🏼
באמת שהצוות שאנחנו עבדנו מולו היה מדהים, תמיד זמין ומסביר פנ...ים. היה תענוג לעבוד מולם בכל שלב של התהליך - תודה רבה ללירן, נועה, שון, רומי ובן האלופים 🙌🏼🫶🏼
תאריך קבלת השירות: 17/04/2026
אהבתי: הנראות של האולם והצוות שלו
הטיפ שלי: אם יש לכם משפחה גדולה ממליצה להגדיל את החופה
אהבתי: הנראות של האולם והצוות שלו
הטיפ שלי: אם יש לכם משפחה גדולה ממליצה להגדיל את החופה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
שחר
לפני חודש
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
מהרגע הראשון היה חיבור מושלם, משהו שלא הרגשתי באולמות וגני אירועים אחרים שהינו בהם.
סגרנו תאריך לחתונה כבר באותה פגישה, ומשם הכל קרה.
לאורך כל הדרך קיבלנו ליווי ועזרה ומענה ...על כל שאלה.
בן מנהל האירוע בן אדם מקצועי ומדהים.
כל צוות האולם דאג לחוויה נעימה לנו כזוג וגם לאורחים
סגרנו תאריך לחתונה כבר באותה פגישה, ומשם הכל קרה.
לאורך כל הדרך קיבלנו ליווי ועזרה ומענה ...על כל שאלה.
בן מנהל האירוע בן אדם מקצועי ומדהים.
כל צוות האולם דאג לחוויה נעימה לנו כזוג וגם לאורחים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
Nimrod
לפני חודש
כתבתי עוד 3 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
היה אירוע מדהים.
האוכל הכי טוב שאכלנו בחתונה
קייטרינג מקצועי שמבין עניין, עם סטנדרט גבוה ביותר (ותודה לעומר רחום האלוף)
לירן המנכ"ל עזר בכל מה שצריך
שון מהמכירות אלוף...r>רומי מנהלת המשרד תמיד זמינה ונתנה מענה
דניאל מנהלת האירוע יודעת את העבודה והכל עבד חלק.
בקיצור ממליצים מאוד
האוכל הכי טוב שאכלנו בחתונה
קייטרינג מקצועי שמבין עניין, עם סטנדרט גבוה ביותר (ותודה לעומר רחום האלוף)
לירן המנכ"ל עזר בכל מה שצריך
שון מהמכירות אלוף...r>רומי מנהלת המשרד תמיד זמינה ונתנה מענה
דניאל מנהלת האירוע יודעת את העבודה והכל עבד חלק.
בקיצור ממליצים מאוד
מחיר: 330
הערות לגבי המחיר: איסור חיתון
הערות לגבי המחיר: איסור חיתון
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
הייפ | HYPE
תקליטנים / DJ
PicMoments | צילום חתונות
צילום וידאו וסטילס
סיון חלימי Sivan Photography
צילום וידאו וסטילס
הצג עוד
הצג פחות
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
מיתר
לפני חודש
כתבתי עוד חוות דעת אחת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
התחתנו באולם הזה ואין לנו מילים לתאר כמה הבחירה הייתה מדויקת עבורנו מהרגע הראשון הרגשנו שיש על מי לסמוך הצוות היה מקצועי, סבלני וזמין לכל שאלה או בקשה לאורך כל הדרך לירן ליווה אותנ...ו לאורך כל הדרך כמנהל האירוע והוא פשוט האיש הכי טוב בעולם תמיד דאג, הרגיע, כיוון והיה שם בשבילנו ביום האירוע הכל תקתק בצורה מושלמת האוכל היה ברמה גבוהה מאוד וקיבלנו אינספור מחמאות מהאורחים על הטעמים, השפע וההגשה האולם עצמו היה מרשים, נקי ומעוצב בטוב טעם והאווירה הייתה פשוט קסומה תודה ענקית לכל הצוות שלקח חלק ביום המיוחד שלנו והפך אותו לבלתי נשכח אין ספק שנמליץ מכל הלב לכל זוג שמחפש מקום לחגוג בו את היום הכי חשוב שלו
הטיפ שלי: לסמוך על לירן !
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
DJ Liel hacmon | ליאל חכמון
תקליטנים / DJ
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
נטלי
לפני 5 חודשים
כתבתי עוד חוות דעת אחת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
תודה רבה לכל צוות עלמה הנדירים
על שירות מספר 1 בארץ
ועל אוכל הכי טעים בארץ
ולרומי נועה דוד בן אין עליכם
בעולם
אוהבים אתכם ושנפגש רק בשמחות
נטלי ורועי שחמון ...❤️
על שירות מספר 1 בארץ
ועל אוכל הכי טעים בארץ
ולרומי נועה דוד בן אין עליכם
בעולם
אוהבים אתכם ושנפגש רק בשמחות
נטלי ורועי שחמון ...❤️
תאריך קבלת השירות: 31/12/2025
אהבתי: הכל הכל מהתחלה עד הסוף היה מושלם השירות, האוכל , עלמה האולם הכי יפה בארץ תודה ענקית לכם על חתונה מהסרטים
אהבתי: הכל הכל מהתחלה עד הסוף היה מושלם השירות, האוכל , עלמה האולם הכי יפה בארץ תודה ענקית לכם על חתונה מהסרטים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
אלינור ברש
איפור כלות
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
Rachel
לפני 5 חודשים
כתבתי עוד חוות דעת אחת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
חוויה מדהימה!
אנשים מדהימים!
אוכל מטורף!
פשוט היה תענוג לעבור את החוויה הזאת עם אנשי מקצוע נדירים, זמינות לכל שאלה במיידית וכל כך הרבה סבלנות.
האוכל…. וואו!
כמה מח...מאות קיבלנו מהאורחים על האוכל ועל השירות שהיה גאווה להתחתן שם.
עזבו את זה שזה האולם הכי יפה :)
אנשים מדהימים!
אוכל מטורף!
פשוט היה תענוג לעבור את החוויה הזאת עם אנשי מקצוע נדירים, זמינות לכל שאלה במיידית וכל כך הרבה סבלנות.
האוכל…. וואו!
כמה מח...מאות קיבלנו מהאורחים על האוכל ועל השירות שהיה גאווה להתחתן שם.
עזבו את זה שזה האולם הכי יפה :)
אהבתי: היחס
מחיר: 480
הערות לגבי המחיר: המחיר כולל שידרוג לכשרות ספציפית שרצינו
הטיפ שלי: לסמוך עליהם בעיניים עצומות ולא תתאכזבו
מחיר: 480
הערות לגבי המחיר: המחיר כולל שידרוג לכשרות ספציפית שרצינו
הטיפ שלי: לסמוך עליהם בעיניים עצומות ולא תתאכזבו
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
עיצוב והפקת אירועים - My Story
ארגון וניהול אירועים
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
Nathanel
לפני 5 חודשים
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
התחתנו בעלמה ואין ספק שזו הייתה אחת ההחלטות הכי טובות שקיבלנו.✨
מהרגע הראשון ועד סוף האירוע הרגשנו עטופים במקצועיות, אכפתיות ורמה בלתי מתפשרת של שירות.
האולם עצמו פשוט מרהיב ...!
נקי בצורה יוצאת דופן, מתוחזק ברמה הגבוהה ביותר ומעוצב בטוב טעם, אלגנטי ומרשים. כל פרט קטן קיבל תשומת לב, והכול הרגיש מדויק, יוקרתי ונעים לעין.
השירות היה מעל ומעבר לכל ציפייה, צוות אדיב, סבלני, מחויך ומקצועי, כזה שבאמת אכפת לו שהאירוע יהיה מושלם. כל בקשה נענתה מיד, כל צורך טופל בשקט וביעילות, ואנחנו יכולנו פשוט ליהנות ולהיות רגועים לאורך כל הערב.
והאוכל .. וואו. רמה אחרת לגמרי. איכות חומרי הגלם, הטעמים, ההגשה והדיוק בכל מנה היו יוצאי דופן. קיבלנו אינספור מחמאות מהאורחים, כולל כאלה שמבינים באוכל ואמרו בפירוש שזה אחד האירועים עם האוכל הכי טוב שהיו בו.
הניהול, הזרימה של האירוע, האווירה והאנרגיה
הכל עבד בצורה מושלמת ונתן לנו חוויה בלתי נשכחת, בדיוק כמו שחלמנו.
ממליצים מכל הלב וללא שום היסוס לכל זוג שמחפש אולם ברמה הגבוהה ביותר, עם שירות אנושי, אוכל מצוין ואירוע שמרגיש באמת מיוחד.
בחירה מושלמת, וזיכרון שנשאר לכל החיים🤍
מהרגע הראשון ועד סוף האירוע הרגשנו עטופים במקצועיות, אכפתיות ורמה בלתי מתפשרת של שירות.
האולם עצמו פשוט מרהיב ...!
נקי בצורה יוצאת דופן, מתוחזק ברמה הגבוהה ביותר ומעוצב בטוב טעם, אלגנטי ומרשים. כל פרט קטן קיבל תשומת לב, והכול הרגיש מדויק, יוקרתי ונעים לעין.
השירות היה מעל ומעבר לכל ציפייה, צוות אדיב, סבלני, מחויך ומקצועי, כזה שבאמת אכפת לו שהאירוע יהיה מושלם. כל בקשה נענתה מיד, כל צורך טופל בשקט וביעילות, ואנחנו יכולנו פשוט ליהנות ולהיות רגועים לאורך כל הערב.
והאוכל .. וואו. רמה אחרת לגמרי. איכות חומרי הגלם, הטעמים, ההגשה והדיוק בכל מנה היו יוצאי דופן. קיבלנו אינספור מחמאות מהאורחים, כולל כאלה שמבינים באוכל ואמרו בפירוש שזה אחד האירועים עם האוכל הכי טוב שהיו בו.
הניהול, הזרימה של האירוע, האווירה והאנרגיה
הכל עבד בצורה מושלמת ונתן לנו חוויה בלתי נשכחת, בדיוק כמו שחלמנו.
ממליצים מכל הלב וללא שום היסוס לכל זוג שמחפש אולם ברמה הגבוהה ביותר, עם שירות אנושי, אוכל מצוין ואירוע שמרגיש באמת מיוחד.
בחירה מושלמת, וזיכרון שנשאר לכל החיים🤍
תאריך קבלת השירות: 04/12/2025
אהבתי: מעבר לעיצוב המושלם של העלמה מה שאהבנו יותר מהכל זה את הצוות !!! אנשים מדהימים שעושים באמת את הכל מהלב על מנת שהאירוע יעבור בצורה הכי טובה שיש
הטיפ שלי: לדעת להכיל אחד את השניה ולדעת להתפשר כשצריך
אהבתי: מעבר לעיצוב המושלם של העלמה מה שאהבנו יותר מהכל זה את הצוות !!! אנשים מדהימים שעושים באמת את הכל מהלב על מנת שהאירוע יעבור בצורה הכי טובה שיש
הטיפ שלי: לדעת להכיל אחד את השניה ולדעת להתפשר כשצריך
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
Izak
לפני 5 חודשים
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
אולם עלמה היה הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות לחתונה שלנו. המקום עצמו קסום, מטופח, ומרגיש אינטימי ומיוחד בדיוק כמו שחלמנו.
אבל מעבר למקום – האנשים הם הסיפור האמיתי.
רומי, ש...ון, יאיר ובן ליוו אותנו לאורך כל הדרך בסבלנות, מקצועיות ועם חיוך אמיתי. תמיד היו זמינים, חשבו על כל פרט קטן, והרגיעו אותנו כשצריך. הרגשנו שיש על מי לסמוך, וזה שווה הכול ביום כזה.
כל הצוות היה מדהים – שירות ברמה גבוהה, אווירה טובה, ותשומת לב אמיתית לאורחים ולנו כזוג. הכול תקתק, בלי לחץ ובלי דרמות.
אם אתם מחפשים מקום לחתונה עם לב, נשמה וצוות שממש אכפת לו – עולם עלמה הוא לגמרי המקום. אנחנו היינו בוחרים בהם שוב, בלי למצמץ.
אבל מעבר למקום – האנשים הם הסיפור האמיתי.
רומי, ש...ון, יאיר ובן ליוו אותנו לאורך כל הדרך בסבלנות, מקצועיות ועם חיוך אמיתי. תמיד היו זמינים, חשבו על כל פרט קטן, והרגיעו אותנו כשצריך. הרגשנו שיש על מי לסמוך, וזה שווה הכול ביום כזה.
כל הצוות היה מדהים – שירות ברמה גבוהה, אווירה טובה, ותשומת לב אמיתית לאורחים ולנו כזוג. הכול תקתק, בלי לחץ ובלי דרמות.
אם אתם מחפשים מקום לחתונה עם לב, נשמה וצוות שממש אכפת לו – עולם עלמה הוא לגמרי המקום. אנחנו היינו בוחרים בהם שוב, בלי למצמץ.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
amit
לפני 5 חודשים
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
שירות מדהים, אירוע פגז.
לירון ובן נריה היה מדהימים ולא עזבו לרגע
ממליצים בחוץ היה ואוו...
לירון ובן נריה היה מדהימים ולא עזבו לרגע
ממליצים בחוץ היה ואוו...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
טופז
לפני 6 חודשים
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
טוב אז אחרי שבאמת הלכנו להרבה אולמות הגענו לעלמה ממש במקריות ומהרגע הראשון הכל היה מושלם!
האוכל ברמה מטורפת! הכל טעים ומדויק - קיבלנו מיליון פידבקים על הרמה המטורפת!
הנרא...ות מושלמת- מי שאוהב שיש גם טבע וגם אולם זה בשבילו, יש גן בחוץ עם דשא עצים ופרחים מטופחים (יש אפשרות לעשות את החופה על מים/ בדשא ליד העצים) האולם עצמו מודרני ויפה, בקיצור אין איפה לטעות!
הצוות באולם שליווה אותנו מהרגע הראשוני היו פשוט מקסימים! נורא אדיבים ובאו לקראתנו, ותמיד פנויים לכל שאלה ולחפירות שלנו, באמת הכל בסבלנות והקשבה ממש, ודאגו שהכל יהיה מושלם גם בהכנות וגם בחתונה עצמה,
רוצה להמליץ במיוחד על לירן שליווה אותנו בכל החלקים הטכניים והסגירה של האולם ועל בן שהיה המנהל אירוע שלנו, באמת שניהם פשוט תקתקו הכל ועשו הכל כדי שנהיה הכי מרוצים, חשבו על כל הפרטים הקטנים. גם ביום עצמו בן תפעל את הכל מעולה והכל היה בדיוק בזמנים וכמו שתכננו !
לגבי מחירים יש מקום לגמישות יחסית, וגם הדיל חורף בכלל יצא מעולה וממש באו גם לקראתנו בהרבה דברים🤍
בקיצור אולם מדהים, רק ביקורות טובות והייתי באה להתחתן שוב הכל מהתחלה ❤️
האוכל ברמה מטורפת! הכל טעים ומדויק - קיבלנו מיליון פידבקים על הרמה המטורפת!
הנרא...ות מושלמת- מי שאוהב שיש גם טבע וגם אולם זה בשבילו, יש גן בחוץ עם דשא עצים ופרחים מטופחים (יש אפשרות לעשות את החופה על מים/ בדשא ליד העצים) האולם עצמו מודרני ויפה, בקיצור אין איפה לטעות!
הצוות באולם שליווה אותנו מהרגע הראשוני היו פשוט מקסימים! נורא אדיבים ובאו לקראתנו, ותמיד פנויים לכל שאלה ולחפירות שלנו, באמת הכל בסבלנות והקשבה ממש, ודאגו שהכל יהיה מושלם גם בהכנות וגם בחתונה עצמה,
רוצה להמליץ במיוחד על לירן שליווה אותנו בכל החלקים הטכניים והסגירה של האולם ועל בן שהיה המנהל אירוע שלנו, באמת שניהם פשוט תקתקו הכל ועשו הכל כדי שנהיה הכי מרוצים, חשבו על כל הפרטים הקטנים. גם ביום עצמו בן תפעל את הכל מעולה והכל היה בדיוק בזמנים וכמו שתכננו !
לגבי מחירים יש מקום לגמישות יחסית, וגם הדיל חורף בכלל יצא מעולה וממש באו גם לקראתנו בהרבה דברים🤍
בקיצור אולם מדהים, רק ביקורות טובות והייתי באה להתחתן שוב הכל מהתחלה ❤️
תאריך קבלת השירות: 07/12/2025
אהבתי: חחחחח ואוו זה חוזר על עצמו אבל האוכל!! בזמן הבופה הביאו לי מהכל לחדר ייחוד ופשוט אכלנו המון וזה היה מושלם
הטיפ שלי: גם אם נדמה שזה לא בטווחי מחירים לבוא לנסות לראות מה אפשר לעשות ואולי זה יתאים בסוף🙃
אהבתי: חחחחח ואוו זה חוזר על עצמו אבל האוכל!! בזמן הבופה הביאו לי מהכל לחדר ייחוד ופשוט אכלנו המון וזה היה מושלם
הטיפ שלי: גם אם נדמה שזה לא בטווחי מחירים לבוא לנסות לראות מה אפשר לעשות ואולי זה יתאים בסוף🙃
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על עלמה. בית לאירועים Alma
Bar
לפני 6 חודשים
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
אז אחרי שראינו יותר מ 20 אולמות 🫣
ללא ספק עלמה הייתה הבחירה המושלמת !
האולם כולל - אוכל מטורף (קיבלנו מלא מחמאות), גינה מהממת לקבלת פנים וצוות ברמה גבוהה מאוד
חייבת ל...המליץ על שון ובן נריה - שניהם היו דמויות מרכזיות בחתונה שלנו והפכו אותה לעוד יותר איכותית , כיפית ומושלמת 🥹
בן נריה היה המנהל אירוע שלנו, ללא ספק הייתי לוקחת אותו שוב ללא קשר למקום החתונה שלי - חשב על כל הפרטים הקטנים !!
עלמה זה היה האולם האחרון שהלכנו לראות, בגלל שחשבנו שהוא לא בטווח מחירים שלנו , אבל !!! שון עזר לנו למצוא תאריך שככה לא חרגנו ממגבלת התקציב שלנו ויצאנו מרוצים מאוד
ללא ספק עלמה הייתה הבחירה המושלמת !
האולם כולל - אוכל מטורף (קיבלנו מלא מחמאות), גינה מהממת לקבלת פנים וצוות ברמה גבוהה מאוד
חייבת ל...המליץ על שון ובן נריה - שניהם היו דמויות מרכזיות בחתונה שלנו והפכו אותה לעוד יותר איכותית , כיפית ומושלמת 🥹
בן נריה היה המנהל אירוע שלנו, ללא ספק הייתי לוקחת אותו שוב ללא קשר למקום החתונה שלי - חשב על כל הפרטים הקטנים !!
עלמה זה היה האולם האחרון שהלכנו לראות, בגלל שחשבנו שהוא לא בטווח מחירים שלנו , אבל !!! שון עזר לנו למצוא תאריך שככה לא חרגנו ממגבלת התקציב שלנו ויצאנו מרוצים מאוד
תאריך קבלת השירות: 13/12/2025
הטיפ שלי: תמיד לשמוע על דיל החורף, קיבלנו תעריף חורף של 300 למנה (פלוס מלא הנחות מסביב על העיצוב והדיגיי)
הטיפ שלי: תמיד לשמוע על דיל החורף, קיבלנו תעריף חורף של 300 למנה (פלוס מלא הנחות מסביב על העיצוב והדיגיי)
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
להצגת חוות דעת נוספות