supplied by mit4mit      
whatsapp envelope facebook
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
הלכנו לראות את האולם מתוך רצון אמיתי לבחון את האפשרות לקיים בו את החתונה שלנו, אך לצערנו יצאנו עם חוויית שירות מאכזבת מאוד.
במהלך הפגישה הסברנו שחשוב לנו מאוד שהאורחים שלנו יהיו
... מרוצים מחוויית האירוע, ובפרט מרמת האוכל והשירות. בתגובה קיבלנו ממנהל המטבח והבר אמירה בוטה ופוגענית ביחס לדעת האורחים, לצד מספר התבטאויות נוספות שלטעמנו היו מזלזלות ולא מכבדות.
לאורך השיחה הרגשנו שלא מקשיבים לנו ושאיננו זוכים ליחס הראוי כלקוחות פוטנציאליים. בין היתר נאמר לנו בטון לא מכבד: “סיימתם? אני יכול לדבר עכשיו?”, דבר שהוסיף לתחושת חוסר הנעימות.
לדעתנו, כך לא אמורים להתנהל מול זוג שמגיע לבחון מקום לחתונה, במיוחד כאשר מדובר באירוע משמעותי ובהוצאה כספית גדולה, שבה טבעי לחלוטין שלזוג יהיה חשוב שהאורחים ייהנו ויצאו מרוצים יותר .
לאחר מכן שוחחנו גם עם מנכ”ל המקום בתקווה לקבל התייחסות רצינית יותר למקרה. לצערנו, מבחינתנו השיחה לא סיפקה מענה מספק. נאמר לנו שמדובר ב”פליטת פה לא במקום”, אך הרגשנו שההתנהלות הוצדקה ולא הוצע כל פתרון או ניסיון אמיתי לתקן את החוויה שנוצרה.
אנחנו מאוכזבים מאוד מהחוויה שעברנו. המקום מציג את עצמו כמעניק שירות ברמה גבוהה, ולכן ציפינו לחוויית לקוח שונה לחלוטין.
כל האמור לעיל משקף את דעתנו האישית ואת התרשמותנו מהחוויה שחווינו, כפי שאנחנו זוכרים אותה.
הטיפ שלי: לבחור טוב עם מי מתקדמים לסגור אולם . מאוד חשוב לבחור צוות טוב שאכפת לו מדעתכם ויכבד אתכם.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
עלמה. בית לאירועים Alma
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
מהרגע הראשון שנכנסנו לעלמה ידענו ששם נסגור את החתונה שלנו.
החל מתהליך סגירת האירוע עם שון האלוף ועד לביצוע האירוע בניצוחו של מנהל האירוע בן, הרגשנו שכל תהליך הליווי היה 10/10....r>בעקבות המלחמה נאלצנו לדחות את החתונה וגם בתהליך זה הרגשנו את הרגישות וההתגמשות של האולם לקראתנו
תאריך קבלת השירות: 21/05/2026
אהבתי: את האוכל והעיצוב של המקום!
מחיר: 335
הערות לגבי המחיר: קיבלנו הנחה בהגברה תאורה כי החתונה הייתה חתונת צהריים, קיבלנו עמדת אפטר ובר יין בחינם
הטיפ שלי: שלמרות שכל התמונות זה חופה על הבריכה, אפשר לעשות חופה גם בצד:) לכל מי שלא אוהבת
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
עלמה. בית לאירועים Alma
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
התחתנו בעלמה ואין ספק שזו הייתה אחת ההחלטות הכי טובות שקיבלנו.✨
מהרגע הראשון ועד סוף האירוע הרגשנו עטופים במקצועיות, אכפתיות ורמה בלתי מתפשרת של שירות.
האולם עצמו פשוט מרהיב
...!
נקי בצורה יוצאת דופן, מתוחזק ברמה הגבוהה ביותר ומעוצב בטוב טעם, אלגנטי ומרשים. כל פרט קטן קיבל תשומת לב, והכול הרגיש מדויק, יוקרתי ונעים לעין.
השירות היה מעל ומעבר לכל ציפייה, צוות אדיב, סבלני, מחויך ומקצועי, כזה שבאמת אכפת לו שהאירוע יהיה מושלם. כל בקשה נענתה מיד, כל צורך טופל בשקט וביעילות, ואנחנו יכולנו פשוט ליהנות ולהיות רגועים לאורך כל הערב.
והאוכל .. וואו. רמה אחרת לגמרי. איכות חומרי הגלם, הטעמים, ההגשה והדיוק בכל מנה היו יוצאי דופן. קיבלנו אינספור מחמאות מהאורחים, כולל כאלה שמבינים באוכל ואמרו בפירוש שזה אחד האירועים עם האוכל הכי טוב שהיו בו.
הניהול, הזרימה של האירוע, האווירה והאנרגיה
הכל עבד בצורה מושלמת ונתן לנו חוויה בלתי נשכחת, בדיוק כמו שחלמנו.
ממליצים מכל הלב וללא שום היסוס לכל זוג שמחפש אולם ברמה הגבוהה ביותר, עם שירות אנושי, אוכל מצוין ואירוע שמרגיש באמת מיוחד.
בחירה מושלמת, וזיכרון שנשאר לכל החיים🤍
תאריך קבלת השירות: 04/12/2025
אהבתי: מעבר לעיצוב המושלם של העלמה מה שאהבנו יותר מהכל זה את הצוות !!! אנשים מדהימים שעושים באמת את הכל מהלב על מנת שהאירוע יעבור בצורה הכי טובה שיש
הטיפ שלי: לדעת להכיל אחד את השניה ולדעת להתפשר כשצריך
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
עלמה. בית לאירועים Alma
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
טוב אז אחרי שבאמת הלכנו להרבה אולמות הגענו לעלמה ממש במקריות ומהרגע הראשון הכל היה מושלם!

האוכל ברמה מטורפת! הכל טעים ומדויק - קיבלנו מיליון פידבקים על הרמה המטורפת!
הנרא
...ות מושלמת- מי שאוהב שיש גם טבע וגם אולם זה בשבילו, יש גן בחוץ עם דשא עצים ופרחים מטופחים (יש אפשרות לעשות את החופה על מים/ בדשא ליד העצים) האולם עצמו מודרני ויפה, בקיצור אין איפה לטעות!

הצוות באולם שליווה אותנו מהרגע הראשוני היו פשוט מקסימים! נורא אדיבים ובאו לקראתנו, ותמיד פנויים לכל שאלה ולחפירות שלנו, באמת הכל בסבלנות והקשבה ממש, ודאגו שהכל יהיה מושלם גם בהכנות וגם בחתונה עצמה,
רוצה להמליץ במיוחד על לירן שליווה אותנו בכל החלקים הטכניים והסגירה של האולם ועל בן שהיה המנהל אירוע שלנו, באמת שניהם פשוט תקתקו הכל ועשו הכל כדי שנהיה הכי מרוצים, חשבו על כל הפרטים הקטנים. גם ביום עצמו בן תפעל את הכל מעולה והכל היה בדיוק בזמנים וכמו שתכננו !

לגבי מחירים יש מקום לגמישות יחסית, וגם הדיל חורף בכלל יצא מעולה וממש באו גם לקראתנו בהרבה דברים🤍

בקיצור אולם מדהים, רק ביקורות טובות והייתי באה להתחתן שוב הכל מהתחלה ❤️
תאריך קבלת השירות: 07/12/2025
אהבתי: חחחחח ואוו זה חוזר על עצמו אבל האוכל!! בזמן הבופה הביאו לי מהכל לחדר ייחוד ופשוט אכלנו המון וזה היה מושלם
הטיפ שלי: גם אם נדמה שזה לא בטווחי מחירים לבוא לנסות לראות מה אפשר לעשות ואולי זה יתאים בסוף🙃
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
עלמה. בית לאירועים Alma
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי

להצגת חוות דעת נוספות