supplied by mit4mit      
whatsapp envelope facebook
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
הגענו לגיא דרך המלצה של מפיקת האירוע שלנו.
הסתכלנו אצלו באינסטגרם והתרשמנו מהמקצועיות שלו.
קןדם כל נתחיל בזה שכאשר משאירים לגיא הודעה, הוא ישר מתקשר! הוא נותן את ההרגשה הכי
...אישית שיש, הוא זמין, מקסים ועל אף שאמרנו לו שאנחנו לא מרגישים בנוח מול מצלמה, הוא מרגיע ונותן לנו תחושת ביטחון שהולך להיות מדהים! ובאמת היה! היה מושלם!
אוסיף שהיו לנו כל מיני שיבושים באותו היום ונאלצנו לשנות מיקום מפגש ברגע האחרון, בלי בעיה הוא שינה תכניות והפיק מהלימונים את הלימונדה הכי טעימה שיש!
אני הגעתי בלחץ, והוא לא הפסיק להרים לי, להצחיק אותי ולהרגיע אותי! אין אין אין צלמים כמו גיא!
הוא הפך את בעלי ואותי לדוגמנים ליום אחד אפילו שאנחנו לא יודעים איך להצטלם. הוא עזר לנו, הרגיע, מיקם אותנו והנחה אותנו בדיוק מה לעשות שהתמונות יצאו ואוו!
לא רק שהוא הכי מקצועי שיש, הוא קסם של בן אדם, מיוחד ורואים כמה הוא אוהב את העבודה שלו ומרגישים את זה בכל רגע!
גיא הגיע עם הצוות שלו תמיר ורן שהם פשוט אדירים, כיפים, מקצועיים והיה לנו חיבור מדהים עם כל אחד!
ממליצים באהבה ובחום!!
תאריך קבלת השירות: 07/06/2026
אהבתי: ה-כ-ל !!!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
צילום גיא ניסים
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
גיאצ'וק הוא התגלמות המאסטריות, נועם וכריזמה.

גיא הוא בראש ובראשונה צלם מוכשר והיא איכותי שראינו.

הבונוס הוא שגיא יודע לנהל את האירוע מתחילתו ועד סופו, לתאם את לוח הז
...מנים, להמליץ על ספקים מצוינים אחרים, והכי חשוב, להכניס אנרגיה ושמחת חיים, ולהשרות רוגע, ביטחון וצחוק, שהם קריטיים ביום הכי מלחיץ בחיים שלנו.

גיאצ'וק שולף רעיונות לתנוחות מבוימות בקלות, אך גם יודע לתפוס רגעים ספונטניים.

הרגשנו שרכשנו חבר חדש הפועל לטובתנו, דואג לנו ומעניק לנו תחושה שאנו במיטבנו.

תודה ענקית על הכל, גיא
תאריך קבלת השירות: 29/05/2026
אהבתי: אמרנו לעצמנו מיליון פעם שאיזה מזל שלקחנו את גיא כספק שלנו.
הטיפ שלי: אין מה להתלבט אפילו, גיא זאת הכתובת!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
צילום גיא ניסים
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
גיא היה הצלם הראשון שנפגשנו אתו וכבר מהרגע הראשון היה לנו ברור שהוא הצלם שלנו!
משהו באנרגיות, בזרימה ובקלילות שלו קנה אותנו.
ברגע שגיא הגיע לחדר ההתארגנות שלנו במלון הבנו שעש
...ינו את הבחירה הכי טובה ונכונה שיכולנו לעשות. גיא נכנס אלינו לחדר עם חיוך ענק שלא ירד מהפנים לאורך כל היום, גם בשעות המאוחרות של הלילה.
גיא נתן לנו תחושה נוחה ונעימה וידע להוציא את הטוב מכל אחד מאיתנו בצילומים ובכלל.
האווירה הייתה נינוחה וקלילה וגם מרימה ומצחיקה.
והתמונות - מהמעט שראינו עד שיגיעו כל התמונות, אנחנו יכולים לומר שרמה כזו לא רואים אצל כל צלם.
גיא לא מתפשר על תמונה פחות ממושלמת ובמהלך הצילומים היה לו חשוב למצות כל לוקיישן ולצלם את התמונה הכי טובה שיש.
מאחלים לכל הזוגות שעתידים להתחתן שיזכו ביום מושלם כמו שהיה לנו עם גיא ובתמונות מושלמות כמו שלנו ❤️
תאריך קבלת השירות: 20/05/2026
אהבתי: אנרגיות גבוהות לאורך כל היום, המון סבלנות וחיוך ענק שלא יורד מהפנים. מקצועיות ותמונות ברמה הכי גבוהה שיש!!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
צילום גיא ניסים
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
חיפשנו צלם שידע לתעד את הרגעים שלנו, אבל קיבלנו הרבה מעבר לזה. רצינו להגיד תודה ענקית לגיא, הצלםם!! המדהים!! והמקסים שלנו, על עבודה פשוט פנומנלית!
כבר מהרגע הראשון שפגשנו את גיא
..., הרגשנו שיש על מי לסמוך. מעבר לזה שהוא אדם נעים, קשוב ומרגיע (שזה הכי חשוב ביום כזה), ושלא נדבר על איזה קורע הוא,
יש לו עין פשוט מושלמת לתמונות. הוא מצליח לזהות את הזוויות הכי מחמיאות, את התאורה המדויקת ואת הרגעים הקטנים והספונטניים שאף אחד אחר לא רואה.
התוצאה הסופית השאירה אותנו בהלם!!
כל תמונה שגיא צילם היא יצירת אמנות בפני עצמה מלאה ברגש, בסטייל ובאיכות ללא פשרות. הוא ידע להיות שם בכל רגע חשוב, אבל בצורה הכי עדינה ולא מורגשת, מה שאיפשר לנו פשוט להיות אנחנו מול המצלמה.
אייןןןןן עלייךךך גיאקוש !!!
נ.ב- אחרי שרתה מסתכל עח התמונות באלי לדפוק את הראש בשולחן מרוב שהם יפות!!!
אהבתי: אהבנו את הקלילות שלו, את הצוות המדהים שלו !!! תודה ענקית לסער, הצלם השני שהוא היה יותר טוב מכל מלווה שקיימת! הוא הרים אותנו על הכתפיים, הרים לי את השמלה והצילום שלו יאו ואו ואו!!!!
הטיפ שלי: לקחת את גיא! אין ולא יהיו כמו גיא, אדם מקסים וצלם מקצוען ואחלה חבר לחיים אחרי זה ! נתראה בברית
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
צילום גיא ניסים
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
review gallery square

להצגת חוות דעת נוספות