חוות דעת על צילום גיא ניסים
חן
לפני 3 ימים
כתבתי עוד 2 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
איזה כיף לנו שגיא היה פנוי בתאריך שלנו!
גיא נתן את הכל, רץ בשמש ודאג שיצאו לנו תמונות מושלמות, לא ויתר על אף תמונה ועשה הכל בכיף ובאווירה טובה, מחכים לראות את שאר התמונות!😍...
גיא נתן את הכל, רץ בשמש ודאג שיצאו לנו תמונות מושלמות, לא ויתר על אף תמונה ועשה הכל בכיף ובאווירה טובה, מחכים לראות את שאר התמונות!😍...
אהבתי: מקצועי בטירוף
הטיפ שלי: לסגור!
הטיפ שלי: לסגור!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על צילום גיא ניסים
פאינה
לפני 5 ימים
כתבתי עוד חוות דעת אחת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הגענו דרך הדיג"יי שלנו .
לא התלבטנו הרבה ואחרי שיחה עם גיא הגענו להחלטה שנשמח שיהיה הצלם שלנו.
האירוע היה מעולה,שיתוף הפעולה ביניהם מדהים .
התמונות מדהימות והיה מאוד מצחיק... בזמן הצילומים
לא התלבטנו הרבה ואחרי שיחה עם גיא הגענו להחלטה שנשמח שיהיה הצלם שלנו.
האירוע היה מעולה,שיתוף הפעולה ביניהם מדהים .
התמונות מדהימות והיה מאוד מצחיק... בזמן הצילומים
תאריך קבלת השירות: 08/06/2026
אהבתי: את הגישה הטובה
הטיפ שלי: להנות ביום הזה ולתת לצלם לתפוס את הזוויות השונות
אהבתי: את הגישה הטובה
הטיפ שלי: להנות ביום הזה ולתת לצלם לתפוס את הזוויות השונות
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
מגנטTEAM
מגנטים
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
חוות דעת על צילום גיא ניסים
בר
לפני שבוע
כתבתי עוד 2 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
גיא מהשיחת פלאפון הראשונה היה זמין ונעים, היה לנו חיבור מאוד מהיר איתו גם בלי לפגוש אותו פיזית, כל הזמן לפי הארוע היה מאוד מקצועי ווידא איתנו את הדברים ואיך אנחנו. שנפגשנו היה חיבו...ר מדהיר, אנחנו לא טובים בלהצטלם והוא ממש הוציא מאיתנו משהו אחר. היה נעים וממש מצחיק איתו ומהקצת שראינו מהתמונות מאוד התלהבנו!
אהבתי: שהוא היה ממש מצחיק והקליל מאוד את האווירה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על צילום גיא ניסים
אופיר
לפני שבוע
כתבתי עוד חוות דעת אחת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
גיאושש רוצים להגיד לך תודה ענקית שליווית אותנו ביום המרגש שלנו. מעבר לתמונות המדהימות, נתת לנו תחושת רוגע וביטחון לאורך היום. הצלחת לתפוס רגעים אמיתיים שנזכור לכל החיים.
תודה ע...ל הסבלנות, המקצועיות והלב שהבאת איתך. בזכותך נשארה לנו מזכרת מדהימה מהיום הזה
מעריכים ושמחים שבחרנו בך להיות חלק מהיום שלנו!! אין עליך🤍
תודה ע...ל הסבלנות, המקצועיות והלב שהבאת איתך. בזכותך נשארה לנו מזכרת מדהימה מהיום הזה
מעריכים ושמחים שבחרנו בך להיות חלק מהיום שלנו!! אין עליך🤍
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
מגנטTEAM
מגנטים
חוות דעת על צילום גיא ניסים
Ricky
לפני שבוע
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הגענו לגיא דרך המלצה של מפיקת האירוע שלנו.
הסתכלנו אצלו באינסטגרם והתרשמנו מהמקצועיות שלו.
קןדם כל נתחיל בזה שכאשר משאירים לגיא הודעה, הוא ישר מתקשר! הוא נותן את ההרגשה הכי ...אישית שיש, הוא זמין, מקסים ועל אף שאמרנו לו שאנחנו לא מרגישים בנוח מול מצלמה, הוא מרגיע ונותן לנו תחושת ביטחון שהולך להיות מדהים! ובאמת היה! היה מושלם!
אוסיף שהיו לנו כל מיני שיבושים באותו היום ונאלצנו לשנות מיקום מפגש ברגע האחרון, בלי בעיה הוא שינה תכניות והפיק מהלימונים את הלימונדה הכי טעימה שיש!
אני הגעתי בלחץ, והוא לא הפסיק להרים לי, להצחיק אותי ולהרגיע אותי! אין אין אין צלמים כמו גיא!
הוא הפך את בעלי ואותי לדוגמנים ליום אחד אפילו שאנחנו לא יודעים איך להצטלם. הוא עזר לנו, הרגיע, מיקם אותנו והנחה אותנו בדיוק מה לעשות שהתמונות יצאו ואוו!
לא רק שהוא הכי מקצועי שיש, הוא קסם של בן אדם, מיוחד ורואים כמה הוא אוהב את העבודה שלו ומרגישים את זה בכל רגע!
גיא הגיע עם הצוות שלו תמיר ורן שהם פשוט אדירים, כיפים, מקצועיים והיה לנו חיבור מדהים עם כל אחד!
ממליצים באהבה ובחום!!
הסתכלנו אצלו באינסטגרם והתרשמנו מהמקצועיות שלו.
קןדם כל נתחיל בזה שכאשר משאירים לגיא הודעה, הוא ישר מתקשר! הוא נותן את ההרגשה הכי ...אישית שיש, הוא זמין, מקסים ועל אף שאמרנו לו שאנחנו לא מרגישים בנוח מול מצלמה, הוא מרגיע ונותן לנו תחושת ביטחון שהולך להיות מדהים! ובאמת היה! היה מושלם!
אוסיף שהיו לנו כל מיני שיבושים באותו היום ונאלצנו לשנות מיקום מפגש ברגע האחרון, בלי בעיה הוא שינה תכניות והפיק מהלימונים את הלימונדה הכי טעימה שיש!
אני הגעתי בלחץ, והוא לא הפסיק להרים לי, להצחיק אותי ולהרגיע אותי! אין אין אין צלמים כמו גיא!
הוא הפך את בעלי ואותי לדוגמנים ליום אחד אפילו שאנחנו לא יודעים איך להצטלם. הוא עזר לנו, הרגיע, מיקם אותנו והנחה אותנו בדיוק מה לעשות שהתמונות יצאו ואוו!
לא רק שהוא הכי מקצועי שיש, הוא קסם של בן אדם, מיוחד ורואים כמה הוא אוהב את העבודה שלו ומרגישים את זה בכל רגע!
גיא הגיע עם הצוות שלו תמיר ורן שהם פשוט אדירים, כיפים, מקצועיים והיה לנו חיבור מדהים עם כל אחד!
ממליצים באהבה ובחום!!
תאריך קבלת השירות: 07/06/2026
אהבתי: ה-כ-ל !!!
אהבתי: ה-כ-ל !!!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על צילום גיא ניסים
vered
לפני שבועיים
כתבתי עוד חוות דעת אחת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
אל גיא הגענו דרך המלצה שאנחנו ממש מודים עליה. עוד לפני האירוע גיא היה איתנו כל כך מקצועי והכנו לוז לכל היום ככה שידענו בדיוק מה הולך לקרות.
ביום עצמו של החתונה הוא ידע בדיוק אי...ך לגרום לנו להיות נינוחים ומשוחררים מול המצלמה. ואפילו הביא איתו ציוד כדי לעשות תמונה יפה להזמנה ( ממש משקיען). גם כשהיה בלתם קטן ישר הוא מצא משהו חלופי שיתאים למה שרצינו. ובאמת שהיה כיף ומצחיק ומרגש.
ממליצים בחום
מוסיפים תמונה של ההזמנה שהוא צילם (עוצבה ע״י תהילה טויטו) שתבינו את ההשקעה בפרטים הקטנים.
ביום עצמו של החתונה הוא ידע בדיוק אי...ך לגרום לנו להיות נינוחים ומשוחררים מול המצלמה. ואפילו הביא איתו ציוד כדי לעשות תמונה יפה להזמנה ( ממש משקיען). גם כשהיה בלתם קטן ישר הוא מצא משהו חלופי שיתאים למה שרצינו. ובאמת שהיה כיף ומצחיק ומרגש.
ממליצים בחום
מוסיפים תמונה של ההזמנה שהוא צילם (עוצבה ע״י תהילה טויטו) שתבינו את ההשקעה בפרטים הקטנים.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
Avi Ginat Films
צילום וידאו וסטילס
חוות דעת על צילום גיא ניסים
Anat
לפני 3 שבועות
כתבתי עוד 4 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
גיא האלוף!!! תודה ענקית על הכל. מהרגע הראשון שנכנסתם לצילומים האווירה הייתה מדהימה, מרימה, קלילה! תודה על זה שלא הפסקת להרים ולהצחיק ולהפוך את היום הזה לעוד יותר מדהים! גרמת לנו לה...רגיש בנוח לאורך היום, היית כל כך סבלני וקשוב.
ותודה ענקית לתמיר וסער על היחס והאכפתיות, הצחוקים והרמת האווירה!!
תודה שהיית חלק משמעותי מהיום המאושר בחיינו והפכת אותו לבלתי נשכח❤️
ותודה ענקית לתמיר וסער על היחס והאכפתיות, הצחוקים והרמת האווירה!!
תודה שהיית חלק משמעותי מהיום המאושר בחיינו והפכת אותו לבלתי נשכח❤️
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על צילום גיא ניסים
ספיר אביתן
לפני 3 שבועות
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הגעתי לגיא דרך האינסטגרם והרמת מקצועיות שלו היא מעל 100%!! כבר לאחר פגישת הזום איתו הוא שלח לנו המון המלצות למקומות התארגנות לצלם וידיאו לצלם מגנטים לכל מיני דברים שכדאי שיהיו לציל...ומים יחד עם ההזמנות, באמת חשיבה עד הפרטים הקטנים!! ביום של החתונה גיא היה קליל, מצחיק, הרים את האווירה ובאמת גרם לנו להרגיש בנוח והכי יפים בעולם! הייתי בוחרת בו שוב ובאמת ממליצה לכל חתן וכלה לסגור אותו!!! התמורה למחיר היא 100%!!!
תאריך קבלת השירות: 27/05/2026
הטיפ שלי: תבחרו בגיא!
הטיפ שלי: תבחרו בגיא!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על צילום גיא ניסים
Koby
לפני 3 שבועות
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
כבר מההתחלה ידענו שלתמונות אין לנו מה לדאוג. היה ברור שלגיא יש עין של מקצוען והוא בדיוק מה שחיפשנו.
אבל רק ביום החתונה, כשפגשנו אותו באמת, גילינו אדם מדהים משכמו ומעלה. גיא ...ידע להתמודד עם כל סיטואציה שהיום הזה זימן לנו 🫣☺️, ולא רק במקצועיות יוצאת דופן, אלא גם ברגישות, באכפתיות ובחום אנושי נדיר.
מהרגע הראשון הרגשנו בנוח לידו, והאנרגיות שלו התחברו לשלנו כאילו אנחנו מכירים כבר שנים. הוא לא רק תיעד את היום שלנו הוא היה חלק ממנו.
גיא, תודה ענקית על מי שאתה ועל הדרך שבה ליווית אותנו ביום המיוחד הזה. זכינו בצלם מדהים, אבל בעיקר באדם מיוחד.
באהבה,
דינה וקובי
❤
אבל רק ביום החתונה, כשפגשנו אותו באמת, גילינו אדם מדהים משכמו ומעלה. גיא ...ידע להתמודד עם כל סיטואציה שהיום הזה זימן לנו 🫣☺️, ולא רק במקצועיות יוצאת דופן, אלא גם ברגישות, באכפתיות ובחום אנושי נדיר.
מהרגע הראשון הרגשנו בנוח לידו, והאנרגיות שלו התחברו לשלנו כאילו אנחנו מכירים כבר שנים. הוא לא רק תיעד את היום שלנו הוא היה חלק ממנו.
גיא, תודה ענקית על מי שאתה ועל הדרך שבה ליווית אותנו ביום המיוחד הזה. זכינו בצלם מדהים, אבל בעיקר באדם מיוחד.
באהבה,
דינה וקובי
❤
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על צילום גיא ניסים
דינה
לפני 3 שבועות
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
גיאצ'וק הוא התגלמות המאסטריות, נועם וכריזמה.
גיא הוא בראש ובראשונה צלם מוכשר והיא איכותי שראינו.
הבונוס הוא שגיא יודע לנהל את האירוע מתחילתו ועד סופו, לתאם את לוח הז...מנים, להמליץ על ספקים מצוינים אחרים, והכי חשוב, להכניס אנרגיה ושמחת חיים, ולהשרות רוגע, ביטחון וצחוק, שהם קריטיים ביום הכי מלחיץ בחיים שלנו.
גיאצ'וק שולף רעיונות לתנוחות מבוימות בקלות, אך גם יודע לתפוס רגעים ספונטניים.
הרגשנו שרכשנו חבר חדש הפועל לטובתנו, דואג לנו ומעניק לנו תחושה שאנו במיטבנו.
תודה ענקית על הכל, גיא
גיא הוא בראש ובראשונה צלם מוכשר והיא איכותי שראינו.
הבונוס הוא שגיא יודע לנהל את האירוע מתחילתו ועד סופו, לתאם את לוח הז...מנים, להמליץ על ספקים מצוינים אחרים, והכי חשוב, להכניס אנרגיה ושמחת חיים, ולהשרות רוגע, ביטחון וצחוק, שהם קריטיים ביום הכי מלחיץ בחיים שלנו.
גיאצ'וק שולף רעיונות לתנוחות מבוימות בקלות, אך גם יודע לתפוס רגעים ספונטניים.
הרגשנו שרכשנו חבר חדש הפועל לטובתנו, דואג לנו ומעניק לנו תחושה שאנו במיטבנו.
תודה ענקית על הכל, גיא
תאריך קבלת השירות: 29/05/2026
אהבתי: אמרנו לעצמנו מיליון פעם שאיזה מזל שלקחנו את גיא כספק שלנו.
הטיפ שלי: אין מה להתלבט אפילו, גיא זאת הכתובת!
אהבתי: אמרנו לעצמנו מיליון פעם שאיזה מזל שלקחנו את גיא כספק שלנו.
הטיפ שלי: אין מה להתלבט אפילו, גיא זאת הכתובת!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על צילום גיא ניסים
Nave
לפני 4 שבועות
כתבתי עוד 5 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
גיא היה הצלם הראשון שנפגשנו אתו וכבר מהרגע הראשון היה לנו ברור שהוא הצלם שלנו!
משהו באנרגיות, בזרימה ובקלילות שלו קנה אותנו.
ברגע שגיא הגיע לחדר ההתארגנות שלנו במלון הבנו שעש...ינו את הבחירה הכי טובה ונכונה שיכולנו לעשות. גיא נכנס אלינו לחדר עם חיוך ענק שלא ירד מהפנים לאורך כל היום, גם בשעות המאוחרות של הלילה.
גיא נתן לנו תחושה נוחה ונעימה וידע להוציא את הטוב מכל אחד מאיתנו בצילומים ובכלל.
האווירה הייתה נינוחה וקלילה וגם מרימה ומצחיקה.
והתמונות - מהמעט שראינו עד שיגיעו כל התמונות, אנחנו יכולים לומר שרמה כזו לא רואים אצל כל צלם.
גיא לא מתפשר על תמונה פחות ממושלמת ובמהלך הצילומים היה לו חשוב למצות כל לוקיישן ולצלם את התמונה הכי טובה שיש.
מאחלים לכל הזוגות שעתידים להתחתן שיזכו ביום מושלם כמו שהיה לנו עם גיא ובתמונות מושלמות כמו שלנו ❤️
משהו באנרגיות, בזרימה ובקלילות שלו קנה אותנו.
ברגע שגיא הגיע לחדר ההתארגנות שלנו במלון הבנו שעש...ינו את הבחירה הכי טובה ונכונה שיכולנו לעשות. גיא נכנס אלינו לחדר עם חיוך ענק שלא ירד מהפנים לאורך כל היום, גם בשעות המאוחרות של הלילה.
גיא נתן לנו תחושה נוחה ונעימה וידע להוציא את הטוב מכל אחד מאיתנו בצילומים ובכלל.
האווירה הייתה נינוחה וקלילה וגם מרימה ומצחיקה.
והתמונות - מהמעט שראינו עד שיגיעו כל התמונות, אנחנו יכולים לומר שרמה כזו לא רואים אצל כל צלם.
גיא לא מתפשר על תמונה פחות ממושלמת ובמהלך הצילומים היה לו חשוב למצות כל לוקיישן ולצלם את התמונה הכי טובה שיש.
מאחלים לכל הזוגות שעתידים להתחתן שיזכו ביום מושלם כמו שהיה לנו עם גיא ובתמונות מושלמות כמו שלנו ❤️
תאריך קבלת השירות: 20/05/2026
אהבתי: אנרגיות גבוהות לאורך כל היום, המון סבלנות וחיוך ענק שלא יורד מהפנים. מקצועיות ותמונות ברמה הכי גבוהה שיש!!
אהבתי: אנרגיות גבוהות לאורך כל היום, המון סבלנות וחיוך ענק שלא יורד מהפנים. מקצועיות ותמונות ברמה הכי גבוהה שיש!!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על צילום גיא ניסים
יהלי
לפני 4 שבועות
כתבתי עוד 2 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הגענו לגיא דרך בני משפחה שהוא כבר צילם והבחירה בגיא הייתה בין הטובות שעשינו.
גיא עשה לנו את היום, ניהל את הכל ביד רמה באנרגיה טובה ובנועם. כל כך שמחים שבחרנו בו לצלם אותנו ביום... המיוחד הזה. כמה מחמאות קיבלנו
גיא עשה לנו את היום, ניהל את הכל ביד רמה באנרגיה טובה ובנועם. כל כך שמחים שבחרנו בו לצלם אותנו ביום... המיוחד הזה. כמה מחמאות קיבלנו
תאריך קבלת השירות: 21/05/2026
אהבתי: גיא היה מאוד מאוד מקצועי, הגיע לפני הזמן שקבענו ודאג שהכל יתוקתק ויסודר. היא עשה אווירה טובה בריקודים וגם בצילומים לפני
הטיפ שלי: חד משמעית לקחת את גיא והצוות שלו
אהבתי: גיא היה מאוד מאוד מקצועי, הגיע לפני הזמן שקבענו ודאג שהכל יתוקתק ויסודר. היא עשה אווירה טובה בריקודים וגם בצילומים לפני
הטיפ שלי: חד משמעית לקחת את גיא והצוות שלו
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על צילום גיא ניסים
קורל
לפני 4 שבועות
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
מהרגע הראשון שסגרנו את גיא הוא ליווה אותנו כל הדרך עד החתונה, שלח לנו רשימה של המלצות מה לקנות לצילומים ופתח לנו קבוצת וואטצאפ משותפת שבה היה זמין לכל שאלה :)
גיא הקשיב לציפיות ...שלנו ולפי זה בחר מיקום מושלם לצילומים שהיה 7 דק נסיעה מהאולם!
בהמשך הערב סער הצטרף אליו ושניהם היו עם אנרגיות מטורפות ומרימות כל האירוע ולא נחו דקה!
גיא הקשיב לציפיות ...שלנו ולפי זה בחר מיקום מושלם לצילומים שהיה 7 דק נסיעה מהאולם!
בהמשך הערב סער הצטרף אליו ושניהם היו עם אנרגיות מטורפות ומרימות כל האירוע ולא נחו דקה!
אהבתי: את האנרגיות, האווירה והזמינות
הטיפ שלי: לסמוך על גיא ולתת לו לבחור את המיקום לצילומים
הטיפ שלי: לסמוך על גיא ולתת לו לבחור את המיקום לצילומים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
לנסקי Lanski
חליפות חתן
Avi Ginat Films
צילום וידאו וסטילס
נוי שלום הפקת אירועים
ארגון וניהול אירועים
הצג עוד
הצג פחות
חוות דעת על צילום גיא ניסים
דניאל
לפני חודש
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
התחתנו ביום רביעי האחרון ב-13/05/26 והדרך שעברנו עם גיא הייתה הדרך הכי מדהימה שיכולנו לבקש!
אדם שהוא כולו נתינה ואין מרים ממנו ומהצוות שלו!
מקצועיות שאין דברים כאלה! קשוב ומ...סור לזוג והולך איתכם יד ביד בכל בחירה
גיא אתה אלוף והלוואי שכל החיים ניפגש רק בשמחות
ממליצים מבלי למצמץ!
אדם שהוא כולו נתינה ואין מרים ממנו ומהצוות שלו!
מקצועיות שאין דברים כאלה! קשוב ומ...סור לזוג והולך איתכם יד ביד בכל בחירה
גיא אתה אלוף והלוואי שכל החיים ניפגש רק בשמחות
ממליצים מבלי למצמץ!
אהבתי: מקצועי
יודע מה יוצא הכי יפה ומה מחמיא יותר ומה פחות
מצחיק וחבר לאורך כל היום
הטיפ שלי: תהיו רגועים ותעשו לעצמכם טובה - גיא
הטיפ שלי: תהיו רגועים ותעשו לעצמכם טובה - גיא
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על צילום גיא ניסים
Linoy
לפני חודש
כתבתי עוד 3 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
גיא ליווה אותנו בכל הדרך לפני החתונה, כבר בשיחות הראשונות היו לו אנרגיות מטורפות, והרגשתי שאנחנו פשוט נהיה בידיים טובות וראש שקט !! וכך היה. תמיד היה זמין לכל בקשה או שאלה, תמיד ענ...ה בחיוך ושמחה ואין על גיא בעולם !!
סער התותח הגיע אלינו דרך גיא ביום החתונה באנרגיות שיא !! הוא עשה לנו את היום !!!!!! הקליל, הצחיק אותנו ברמות, והוציא תמונות מעלפות !! זאת הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה, בוודאות. ממליצה לכולם !!! 10/10🩷🩷🙌🏻🙌🏻
סער התותח הגיע אלינו דרך גיא ביום החתונה באנרגיות שיא !! הוא עשה לנו את היום !!!!!! הקליל, הצחיק אותנו ברמות, והוציא תמונות מעלפות !! זאת הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה, בוודאות. ממליצה לכולם !!! 10/10🩷🩷🙌🏻🙌🏻
אהבתי: את האנרגיה, השמחה, המקצועיות והכיף שגיא וסער הביאו איתם !!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
dj yaniv hasid - יניב חסיד
תקליטנים / DJ
קלמנטין דיג׳ייז | Clemantin DJ's
תקליטנים / DJ
מגנטTEAM
מגנטים
הצג עוד
הצג פחות
חוות דעת על צילום גיא ניסים
ניצן
לפני חודש
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
היה פשוט מדהים, כל התיאום לפני היה עם גיא, וביום עצמו היינו עם סער שפשוט גרם לנו להרגיש מדהים, והוא הפך להיות ממש כמו עוד מלווה ולא רק צלם
גיא וסער שניהם סופר מקצועיים, ואנח...נו מאוד ממליצים עליהם
גיא וסער שניהם סופר מקצועיים, ואנח...נו מאוד ממליצים עליהם
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על צילום גיא ניסים
חן
לפני חודש
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
אנחנו זוג שלא ממש אוהב להצטלם, ותמיד הרגשנו קצת לא בנוח מול מצלמה — אבל כבר מהרגע הראשון הבנו שיש לנו על מי לסמוך.
גיא ידע בדיוק איך להכווין אותנו, להעמיד אותנו בצורה טבעית ונעי...מה, ולהוציא מאיתנו תמונות פשוט מהממות שלא האמנו שנצליח להצטלם ככה.
מעבר לכישרון בצילום, הוא לגמרי היה הרבה יותר מצלם — הרגשנו שיש לנו ממש מנהל אירוע צמוד. גיא ידע בדיוק מה צריך לקרות ומתי ודאג שהכל יתקתק.
הוא ניהל את הלו״ז בצורה רגועה ומקצועית, שמר על סדר, ובמקביל גם השרה אווירה נעימה, קלילה וטובה — לנו ולכל מי שהיה סביבנו.
אנחנו כל כך שמחים שבחרנו בו, וממליצים מכל הלב לכל זוג שמחפש לא רק צלם מוכשר, אלא גם מישהו שלוקח אחריות, מוביל את היום, ומביא איתו רוגע, ביטחון ואנרגיות טובות ביום כל כך חשוב 🤍
גיא ידע בדיוק איך להכווין אותנו, להעמיד אותנו בצורה טבעית ונעי...מה, ולהוציא מאיתנו תמונות פשוט מהממות שלא האמנו שנצליח להצטלם ככה.
מעבר לכישרון בצילום, הוא לגמרי היה הרבה יותר מצלם — הרגשנו שיש לנו ממש מנהל אירוע צמוד. גיא ידע בדיוק מה צריך לקרות ומתי ודאג שהכל יתקתק.
הוא ניהל את הלו״ז בצורה רגועה ומקצועית, שמר על סדר, ובמקביל גם השרה אווירה נעימה, קלילה וטובה — לנו ולכל מי שהיה סביבנו.
אנחנו כל כך שמחים שבחרנו בו, וממליצים מכל הלב לכל זוג שמחפש לא רק צלם מוכשר, אלא גם מישהו שלוקח אחריות, מוביל את היום, ומביא איתו רוגע, ביטחון ואנרגיות טובות ביום כל כך חשוב 🤍
תאריך קבלת השירות: 24/03/2026
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על צילום גיא ניסים
idan
לפני חודש
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
חיפשנו צלם שידע לתעד את הרגעים שלנו, אבל קיבלנו הרבה מעבר לזה. רצינו להגיד תודה ענקית לגיא, הצלםם!! המדהים!! והמקסים שלנו, על עבודה פשוט פנומנלית!
כבר מהרגע הראשון שפגשנו את גיא..., הרגשנו שיש על מי לסמוך. מעבר לזה שהוא אדם נעים, קשוב ומרגיע (שזה הכי חשוב ביום כזה), ושלא נדבר על איזה קורע הוא,
יש לו עין פשוט מושלמת לתמונות. הוא מצליח לזהות את הזוויות הכי מחמיאות, את התאורה המדויקת ואת הרגעים הקטנים והספונטניים שאף אחד אחר לא רואה.
התוצאה הסופית השאירה אותנו בהלם!!
כל תמונה שגיא צילם היא יצירת אמנות בפני עצמה מלאה ברגש, בסטייל ובאיכות ללא פשרות. הוא ידע להיות שם בכל רגע חשוב, אבל בצורה הכי עדינה ולא מורגשת, מה שאיפשר לנו פשוט להיות אנחנו מול המצלמה.
אייןןןןן עלייךךך גיאקוש !!!
נ.ב- אחרי שרתה מסתכל עח התמונות באלי לדפוק את הראש בשולחן מרוב שהם יפות!!!
כבר מהרגע הראשון שפגשנו את גיא..., הרגשנו שיש על מי לסמוך. מעבר לזה שהוא אדם נעים, קשוב ומרגיע (שזה הכי חשוב ביום כזה), ושלא נדבר על איזה קורע הוא,
יש לו עין פשוט מושלמת לתמונות. הוא מצליח לזהות את הזוויות הכי מחמיאות, את התאורה המדויקת ואת הרגעים הקטנים והספונטניים שאף אחד אחר לא רואה.
התוצאה הסופית השאירה אותנו בהלם!!
כל תמונה שגיא צילם היא יצירת אמנות בפני עצמה מלאה ברגש, בסטייל ובאיכות ללא פשרות. הוא ידע להיות שם בכל רגע חשוב, אבל בצורה הכי עדינה ולא מורגשת, מה שאיפשר לנו פשוט להיות אנחנו מול המצלמה.
אייןןןןן עלייךךך גיאקוש !!!
נ.ב- אחרי שרתה מסתכל עח התמונות באלי לדפוק את הראש בשולחן מרוב שהם יפות!!!
אהבתי: אהבנו את הקלילות שלו, את הצוות המדהים שלו !!! תודה
ענקית לסער, הצלם השני שהוא היה יותר טוב מכל מלווה שקיימת!
הוא הרים אותנו על הכתפיים, הרים לי את השמלה והצילום שלו יאו ואו ואו!!!!
הטיפ שלי: לקחת את גיא! אין ולא יהיו כמו גיא, אדם מקסים וצלם מקצוען ואחלה חבר לחיים אחרי זה ! נתראה בברית
הטיפ שלי: לקחת את גיא! אין ולא יהיו כמו גיא, אדם מקסים וצלם מקצוען ואחלה חבר לחיים אחרי זה ! נתראה בברית
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על צילום גיא ניסים
Shir
לפני חודש
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
גיא היקר ואהוב!אחרי שראינו אותך במספר חתונות של חברים לא היה לנו ספק שנבחר בך, וכמובן שלא טעינוממש כמו עוד מלווה שלנו!! :)יחס אישי, תשומת לב לפרטים הכי קטנים, היה לך חשוב בעיקר מאי...תנו ומההרגשה שלנו וזה הכי חשוב.התייחסת וזכרת את הבקשות הכי קטנות אפילו אם זה לחפש את סבתא אחרי החופה ולעשות איתה תמונהאין סוף סבלנות ומקצוענות והכי חשוב צחוקים לאורך כללל היוםנהנו מאוד תודה לך על אוירה קלילה ביום כזה לחוץ! אוהבים!!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על צילום גיא ניסים
Maya
לפני חודש
כתבתי עוד 2 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
גיא יא תותח על!
ביקשנו צלם קיבלנו מנהל משוגע!
תודה רבה על הלוקיישן המאולתר המהמם שמצאת ברגע(!!) תודה על הסבלנות, תודה על שהצלחת לדחוף ב15 דק מה שמספיקים בשעה! תודה על חוסר ...הפשרות מולנו בשביל באמת שנקבל את התוצאות הכי טובות שיש. תודה שלא וויתרת על כלום למרות הלחץ זמנים שיש בחתונת שישי בתוספת העיכובים מצידנו, זה באמת לא מובן מאליו.
תודה על האנרגיה שהשקעת, ועל הגדלת הראש, ושאירגנת לסבתא שלי כיסא בחופה.
פשוט תודה, אתה אלוף ואנחנו ממש שמחים שליווית אותנו ביום הזה ❤️🩵🩷
ביקשנו צלם קיבלנו מנהל משוגע!
תודה רבה על הלוקיישן המאולתר המהמם שמצאת ברגע(!!) תודה על הסבלנות, תודה על שהצלחת לדחוף ב15 דק מה שמספיקים בשעה! תודה על חוסר ...הפשרות מולנו בשביל באמת שנקבל את התוצאות הכי טובות שיש. תודה שלא וויתרת על כלום למרות הלחץ זמנים שיש בחתונת שישי בתוספת העיכובים מצידנו, זה באמת לא מובן מאליו.
תודה על האנרגיה שהשקעת, ועל הגדלת הראש, ושאירגנת לסבתא שלי כיסא בחופה.
פשוט תודה, אתה אלוף ואנחנו ממש שמחים שליווית אותנו ביום הזה ❤️🩵🩷
הטיפ שלי: תקשיבו לגיא ותעשו לעצמכם חיים קלים!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
להצגת חוות דעת נוספות