מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר
אין אורחים בלי כיבוד🍪

האתר משתמש בקבצי קוקיז לשיפור חווית הגלישה.

המשך שימוש באתר מהווה הסכמה לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות.

מוזמנים לעקוב אחרינו - mit4mit:
 
מתחתנים למען מתחתנים

שלום, הגעתם למתחתנים למען מתחתנים.

המקום לקרוא ולכתוב ביקורות וחוות דעת אמיתיות ואותנטיות, לקבל כלים חינמיים לארגון החתונה, לפגוש ספקים לחתונה שלכם, לבדוק ולהשוות ביניהם ולקבל החלטה.
משווים. מחליטים. מתחתנים.

סיור הכרות
מה קורה פה
שאלות נפוצות

מצאו את הספקים המומלצים ביותר

שתף תמונה לסטורי
אוהד והצוות שלו הבחירה הכי טובה שלי! עברתי כל סטודיו אפשרי בארץ וכבר התייאשתי מכל מה שראיתי. כשנכנסתי לסטודיו של אוהד קריאף מהרגע הראשון, הרגשתי שמדובר במקום מסוג אחר. האיכות הבלתי... מתפשרת, המקצועיות ללא גבולות, היחס החם והאישי. הרף הגבוה והיצירתיות האינסופית. אוהד והצוות עטפו אותי מהרגע הראשון, הסבירו וזרמו איתי עם כל רעיון ורצון. לקחתי אצל אוהד את 2 השמלות, הראשונה דגם קיים בסטודיו בעיצוב אישי והשניה בעיצוב אישי. אוהד והצוות התאימו כל שמלה למורפולוגיה שלי ולאופי שלי. השמלות של אוהד החמיאו לי לגוף ופסלו אותי. אין סוף למחמאות שקבלתי. האיכות והרמה הורגשה כל כך. כל מדידה היא חוויה בפני עצמה מעבר לתוצר הסופי התהליך היה מדהים כייפי ומחמם את הלב. חשוב להבין שזה סטודיו שהתהליך בו, הבדים והתוצרים הם ברמה מאוד גבוהה.
תאריך קבלת השירות: 10/05/2026
אהבתי: היחס, השמלות המטריפות, הבדים, הירידה לפרטים, ההקשבה.
הטיפ שלי: לחפש היטב! לא לוותר על איכות ומקצועיות. לשאול, לבקש, להתייעץ. לבחור מה שמתאים לך ואך ורק לך.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
אוהד קריאף
bizresponseimage
אייקון
לא רק המלצות: ליבי מ-'כלות מספרות' משתפת מה קורה בדרך לחתונה
לא רק המלצות: ליבי מ-'כלות מספרות' משתפת מה קורה בדרך לחתונה
זמן קריאה: 9 דקות
בשבועות שלפני החתונה שלה, ליבי, כלה מספרת במועדון כלות מספרות, התחילה לשתף בקהילה סדרת פוסטים מיוחדת שבה היא מתעדת את כל פגישות הספקים הגדולות בדרך לאירוע- אבל לא רק את ה"וואו" והנצנצים, אלא גם את הלחץ, הציפיות, הרגעים הפחות זוהרים ומה שהיא הייתה רוצה שמישהי תגיד לה מראש.
המשך קריאה
9.8K
תאריכים אחרונים
logo
DJ איתי שדה
תקליטנים / DJ
DJ + אטרקציות הכל כלול ב3900 ₪
הילד שנולד עם המוסיקה ביד!
הילד שנולד עם המוסיקה ביד!
10.2K
למימוש ההטבה
אייקון
הנבחרת שלכם: הכירו את הספקים שזכו באות "בחירת הזוגות" ל-2025
הנבחרת שלכם: הכירו את הספקים שזכו באות
תמונה: גיא ניסים
זמן קריאה: 6 דקות
השנה האחרונה הראתה לנו שוב שמאחורי כל חתונה מדהימה עומדת נבחרת של אנשים שנותנים את הנשמה. עכשיו, אחרי שקראנו עשרות אלפי חוות דעת וסיננו את כל רעשי הרקע, הגיע הרגע לחשוף את אלו שאתם בחרתם כטובים ביותר.
המשך קריאה
531.7K
בואו להתייעץ, לשתף ולעבור יחד עם זוגות
נוספים את כל התהליך עד לחתונה
help engaged
הצילו, התארסנו! זה הזמן להצטרף לקהילה שלנו בפייסבוק ולהכיר אלפי זוגות מתחתנים, לקבל הטבות בלעדיות וכמובן לפגוש חברים שילוו אתכם עד לרגע המרגש!
הצטרפו לקהילה
שתף תמונה לסטורי
הכול התחיל כשחיפשתי שמלה מיוחדת ולא מצאתי את זו שארגיש בה אני. בשיטוט נוסף באתרים נתקלתי במעיין ובשמלות המדהימות שלה וידעתי שמעיין תלביש אותי לחתונה. קבענו להיפגש בכלום זמן, החתונה... הייתה כחודש וחצי - חודשיים מהפגישה והמדידה הראשונה והיה לי ברור שברגע שהונחה עלי השמלה שלא ראיתי דומה לה בשום מקום אחר, שזה זה !! בערב החתונה וגם הרבה אחרי לא הפסקתי לקבל מחמאות ומטר שאלות על המעצבת. הרגשתי בנוח, הרגשתי אני, ועדיין מיוחדת והכלה שרציתי להיות. זו הייתה הבחירה הכי טובה שיכולתי לעשות.
אהבתי: מעיין היא משהו מיוחד. מלבד העובדה הידועה והנראית לעין שהשמלות שלה הן אחרות, מגוונות, מוקפדות על כל פרט, הכרתי אדם מדהים, סבלני, זמין, מקצועית ברמות, לא מתיימרת להיות המעצבת הלא נגישה והמרוחקת, כי יש שמאמינות שזה מוסיף להן למוניטין, ונתקלתי בלא מעט כאלה. היא תלווה אותך בענווה ובהקשבה ואהבה.
טיפ 1: את יודעת מה את רוצה ומה הכי טוב לך. שאף אחד לא יגיד לך שהשמלה יותר מדי או פחות מדי.
טיפ 2: ושיהיה לך נוח ושתוכלי לנוע בקלילות
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
מעין מלכה
bizresponseimage
logo
רני אסולין צילום
צלמי סטילס
חבילת צילום מלאה ב־11,200 ₪
כדי להנציח את הרגעים הכי יפים שלכם!
כדי להנציח את הרגעים הכי יפים שלכם!
11.2K
למימוש ההטבה
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
שתף תמונה לסטורי
מהרגע הראשון ועד יום החתונה עצמו, ואפילו אחריו, קיבלנו יחס אישי, אכפתי ומענה מהיר לכל שאלה, בקשה או התלבטות שהיו לנו בדרך.

אחד החלומות שלנו היה להתחתן בחתונה שטח ובגלל אילוצ
...ים לא הסתדר ובמשך הרבה זמן חיפשנו גם אירועים שנותן את אותה התחושה הפתוחה של הטבע שהכל קורה תחת כיפת השמיים ונמצאת במרכז הארץ
ואז הגענו לצל החורש, המקום היחיד שהצליח לתת לנו בדיוק את התחושה שחיפשנו מקום שבו הכל נמצא בחוץ, בתוך הגן. גם החופה, גם רחבת הריקודים וגם אזור האוכל. זה יצר אווירה מיוחדת וקסומה, והרגשנו שאנחנו מגשימים את החתונה שחלמנו עליה.

אחד הדברים שחזרו בכל ההמלצות שקראנו על המקום היה כמה הם מתחשבים בזוגות ובאים לקראתם, ואנחנו יכולים להגיד בלב שלם שזה באמת נכון. בכל דבר שהיה חשוב לנו הרגשנו שמקשיבים לנו ומנסים למצוא פתרון. אם לא התחברנו למנה מסוימת, עשו הכל כדי להתאים אותה לטעמנו. כשהחלטנו להביא עיצוב משלנו, אפשרו לנו יד חופשית והרגשנו שיש לנו את החופש ליצור את החתונה שדמיינו.

ביום החתונה עצמו הכל היה מסודר, נקי, מתוקתק ונעים. היה אפשר לראות את ההשקעה בפרטים הקטנים ואת המקצועיות של הצוות. בזכות דקלה, מנהלת האירוע שלנו, הרגשנו שיש מי שמחזיקה את כל הדברים מאחורי הקלעים. היה לנו שקט ורוגע לאורך כל הערב, ידענו שהכל נמצא במקום ושמטפלים בכל מה שצריך, ופשוט נהננו להיות חתן וכלה.

האוכל היה ברמה גבוהה מאוד, וזו גם אחת המחמאות שחזרו אלינו הכי הרבה מהאורחים. קיבלנו המון תגובות על הטעמים, ההגשה והשפע. היה לנו חשוב שלא יחסר דבר, ובאמת הרגשנו שהאורחים שלנו נהנו מכל רגע.
בעולם החתונות של היום המחירים הם לא דבר פשוט, אבל הרגשנו שקיבלנו תמורה הוגנת לאורך כל הדרך גם ברמת האוכל, גם ברמת השירות וגם בחוויה הכוללת.
קיבלנו המון מחמאות על צוות המלצרים והבר.
שהיה נעים, אדיב, שירותי ומזמין, וזה לגמרי הורגש.

אנחנו כל כך שמחים שבחרנו בצל החורש. הכל היה בדיוק כמו שחלמנו, ואפילו יותר. באמת חלום שלנו לחזור לאותו היום שוב.

אנחנו מודים מכל הלב על כך שהיום החשוב בחיינו היה כל כך מושלם. המקום, הצוות והאנשים שמאחוריו גרמו לנו להרגיש שאנחנו בידיים טובות
תאריך קבלת השירות: 20/05/2026
אהבתי: מאוד אהבנו את הרחבה שמאפשרת מרחב ובמקביל מרגישה מאוד אינטימית, וזה נותן תחושה שתמיד הרחבה מלאה. בנוסף בזכות כל שהרחבה פתוחה מכל הצדדים מי שרוצה רגע לנוח, לעשן עדיין יכול לעשות את זה בקרבת מקום ולא להתרחק מהרחבה. מה שהפתיע אותנו הייתה הפרדה של האוכל מהמרחק מהרחבה שלפני האירוע ממש הדגישו גם זוגות שהתחתנו שם וגם האולם עצמו, שזה מאפשר לאורחים שלא רוקדים/ מבוגרים יותר להישאר עד מאוחר בזכות האזור שיותר שקט וזה באמת היה ככה! אורחים של ההורים שלנו ממש החמיאו על זה ונשארו עד מאוחר.
מחיר: 470
הערות לגבי המחיר: המחיר מתחלק למחיר שסגרנו להתחייבות הראשונית בחוזה עצמו ל300 איש. ואז יש מדרגה שמורידה משמעותית את המנה מעל ההתחייבות וזה מייצר ממוצע מאוד פיירי ונוח.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
צל החורש
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
חפשו אותנו באינסטגרם mit4mit
instagram1 instagram2 instagram3 instagram4
הקישור
הועתק
הוספת חוות דעת