המקום לקרוא ולכתוב ביקורות וחוות דעת אמיתיות ואותנטיות,
לקבל כלים חינמיים לארגון החתונה, לפגוש ספקים לחתונה שלכם, לבדוק ולהשוות ביניהם ולקבל החלטה.
משווים. מחליטים. מתחתנים.
אוהד והצוות שלו הבחירה הכי טובה שלי! עברתי כל סטודיו אפשרי בארץ וכבר התייאשתי מכל מה שראיתי. כשנכנסתי לסטודיו של אוהד קריאף מהרגע הראשון, הרגשתי שמדובר במקום מסוג אחר. האיכות הבלתי... מתפשרת, המקצועיות ללא גבולות, היחס החם והאישי. הרף הגבוה והיצירתיות האינסופית. אוהד והצוות עטפו אותי מהרגע הראשון, הסבירו וזרמו איתי עם כל רעיון ורצון. לקחתי אצל אוהד את 2 השמלות, הראשונה דגם קיים בסטודיו בעיצוב אישי והשניה בעיצוב אישי. אוהד והצוות התאימו כל שמלה למורפולוגיה שלי ולאופי שלי. השמלות של אוהד החמיאו לי לגוף ופסלו אותי. אין סוף למחמאות שקבלתי. האיכות והרמה הורגשה כל כך. כל מדידה היא חוויה בפני עצמה מעבר לתוצר הסופי התהליך היה מדהים כייפי ומחמם את הלב. חשוב להבין שזה סטודיו שהתהליך בו, הבדים והתוצרים הם ברמה מאוד גבוהה.
תאריך קבלת השירות: 10/05/2026 אהבתי: היחס, השמלות המטריפות, הבדים, הירידה לפרטים, ההקשבה. הטיפ שלי: לחפש היטב! לא לוותר על איכות ומקצועיות. לשאול, לבקש, להתייעץ. לבחור מה שמתאים לך ואך ורק לך.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הכול התחיל כשחיפשתי שמלה מיוחדת ולא מצאתי את זו שארגיש בה אני. בשיטוט נוסף באתרים נתקלתי במעיין ובשמלות המדהימות שלה וידעתי שמעיין תלביש אותי לחתונה. קבענו להיפגש בכלום זמן, החתונה... הייתה כחודש וחצי - חודשיים מהפגישה והמדידה הראשונה והיה לי ברור שברגע שהונחה עלי השמלה שלא ראיתי דומה לה בשום מקום אחר, שזה זה !! בערב החתונה וגם הרבה אחרי לא הפסקתי לקבל מחמאות ומטר שאלות על המעצבת. הרגשתי בנוח, הרגשתי אני, ועדיין מיוחדת והכלה שרציתי להיות. זו הייתה הבחירה הכי טובה שיכולתי לעשות.
אהבתי: מעיין היא משהו מיוחד. מלבד העובדה הידועה והנראית לעין שהשמלות שלה הן אחרות, מגוונות, מוקפדות על כל פרט, הכרתי אדם מדהים, סבלני, זמין, מקצועית ברמות, לא מתיימרת להיות המעצבת הלא נגישה והמרוחקת, כי יש שמאמינות שזה מוסיף להן למוניטין, ונתקלתי בלא מעט כאלה. היא תלווה אותך בענווה ובהקשבה ואהבה. טיפ 1: את יודעת מה את רוצה ומה הכי טוב לך. שאף אחד לא יגיד לך שהשמלה יותר מדי או פחות מדי. טיפ 2: ושיהיה לך נוח ושתוכלי לנוע בקלילות
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
חוויה טובה אביעד היה נעים ועשה עבורנו את העיצוב שביקשנו...
תאריך קבלת השירות: 03/06/2026 אהבתי: הכל זרם חלק, קיבלנו המוןןן מחמאות על עיצוב החופה המיוחד (לא לבן) מחיר: 2,400 הערות לגבי המחיר: תשלום עבור עיצוב חופה +זר כלה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
מהרגע הראשון ועד יום החתונה עצמו, ואפילו אחריו, קיבלנו יחס אישי, אכפתי ומענה מהיר לכל שאלה, בקשה או התלבטות שהיו לנו בדרך.
אחד החלומות שלנו היה להתחתן בחתונה שטח ובגלל אילוצ...ים לא הסתדר ובמשך הרבה זמן חיפשנו גם אירועים שנותן את אותה התחושה הפתוחה של הטבע שהכל קורה תחת כיפת השמיים ונמצאת במרכז הארץ ואז הגענו לצל החורש, המקום היחיד שהצליח לתת לנו בדיוק את התחושה שחיפשנו מקום שבו הכל נמצא בחוץ, בתוך הגן. גם החופה, גם רחבת הריקודים וגם אזור האוכל. זה יצר אווירה מיוחדת וקסומה, והרגשנו שאנחנו מגשימים את החתונה שחלמנו עליה.
אחד הדברים שחזרו בכל ההמלצות שקראנו על המקום היה כמה הם מתחשבים בזוגות ובאים לקראתם, ואנחנו יכולים להגיד בלב שלם שזה באמת נכון. בכל דבר שהיה חשוב לנו הרגשנו שמקשיבים לנו ומנסים למצוא פתרון. אם לא התחברנו למנה מסוימת, עשו הכל כדי להתאים אותה לטעמנו. כשהחלטנו להביא עיצוב משלנו, אפשרו לנו יד חופשית והרגשנו שיש לנו את החופש ליצור את החתונה שדמיינו.
ביום החתונה עצמו הכל היה מסודר, נקי, מתוקתק ונעים. היה אפשר לראות את ההשקעה בפרטים הקטנים ואת המקצועיות של הצוות. בזכות דקלה, מנהלת האירוע שלנו, הרגשנו שיש מי שמחזיקה את כל הדברים מאחורי הקלעים. היה לנו שקט ורוגע לאורך כל הערב, ידענו שהכל נמצא במקום ושמטפלים בכל מה שצריך, ופשוט נהננו להיות חתן וכלה.
האוכל היה ברמה גבוהה מאוד, וזו גם אחת המחמאות שחזרו אלינו הכי הרבה מהאורחים. קיבלנו המון תגובות על הטעמים, ההגשה והשפע. היה לנו חשוב שלא יחסר דבר, ובאמת הרגשנו שהאורחים שלנו נהנו מכל רגע. בעולם החתונות של היום המחירים הם לא דבר פשוט, אבל הרגשנו שקיבלנו תמורה הוגנת לאורך כל הדרך גם ברמת האוכל, גם ברמת השירות וגם בחוויה הכוללת. קיבלנו המון מחמאות על צוות המלצרים והבר. שהיה נעים, אדיב, שירותי ומזמין, וזה לגמרי הורגש.
אנחנו כל כך שמחים שבחרנו בצל החורש. הכל היה בדיוק כמו שחלמנו, ואפילו יותר. באמת חלום שלנו לחזור לאותו היום שוב.
אנחנו מודים מכל הלב על כך שהיום החשוב בחיינו היה כל כך מושלם. המקום, הצוות והאנשים שמאחוריו גרמו לנו להרגיש שאנחנו בידיים טובות
תאריך קבלת השירות: 20/05/2026 אהבתי: מאוד אהבנו את הרחבה שמאפשרת מרחב ובמקביל מרגישה מאוד אינטימית, וזה נותן תחושה שתמיד הרחבה מלאה.
בנוסף בזכות כל שהרחבה פתוחה מכל הצדדים מי שרוצה רגע לנוח, לעשן עדיין יכול לעשות את זה בקרבת מקום ולא להתרחק מהרחבה.
מה שהפתיע אותנו הייתה הפרדה של האוכל מהמרחק מהרחבה שלפני האירוע ממש הדגישו גם זוגות שהתחתנו שם וגם האולם עצמו, שזה מאפשר לאורחים שלא רוקדים/ מבוגרים יותר להישאר עד מאוחר בזכות האזור שיותר שקט
וזה באמת היה ככה! אורחים של ההורים שלנו ממש החמיאו על זה ונשארו עד מאוחר. מחיר: 470 הערות לגבי המחיר: המחיר מתחלק למחיר שסגרנו להתחייבות הראשונית בחוזה עצמו ל300 איש. ואז יש מדרגה שמורידה משמעותית את המנה מעל ההתחייבות וזה מייצר ממוצע מאוד פיירי ונוח.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
תקשיבו, כמישהיא מתולתלת היה לי מאד קשה לבחור מישהיא שאני אדע לסמוך עליה, אלה עשתה עבודה פאקינג מטורפתתתתת השיער שלי היה הכי יפה שהוא היה אי פעם!!!!! וגם האיפור היה באמת מושלם ...r>הכל היה עם אלה מושלם גם השיחות איתה לפני נתנו לי רוגע היא כל כך נעימה וסבלנית ממליצה בככ הרבה רמות !!!!!!!!!❤️❤️❤️
תאריך קבלת השירות: 05/06/2026 אהבתי: הכל פשוט הכל !
האיפור והשיער הכל היה יותר ממושלם מחיר: 4,000 הערות לגבי המחיר: כולל ליווי קצר לאולם
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
נטלה המקסימה והמקצועית עיצבה לי שני שמלות פשוט מדהימות! ממש למידות שלי ככה שישבו עליי בצורה הטובה ביותר והנוחה ביותר. השמלות היו באיכות הגבוהה ביותר וממש הרגשתי כמו פיה ליום אחד.... אני ממליצה בחום!
תאריך קבלת השירות: 01/06/2026 מחיר: 14,000 הערות לגבי המחיר: מחיר על 2 שמלות
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.