מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מה כלות רוצות? כתבה חגיגית לכבוד יום האישה הבינלאומי

ביום האישה הבינלאומי, נשים מרחבי העולם מציינות את התרומה המרשימה שלהן לחברה, למשפחה ולכלל האנושות. זהו יום שבו אנחנו שמות עצמנו במרכז כנשים, כלות, אמהות, עובדות, חברות ועוד.ועדיין, בענייני חתונה, גם בשנת 2024, נשים עדיין נתפסות כאלו שמעוניינות בהתמסדות יותר מגברים וככאלה שעדיין נוטות להיות מוצגות בפנטזיה שלהן על טבעות אירוסין ואמונה באהבה נצחית.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
community content
6.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מה כלות רוצות? כתבה חגיגית לכבוד יום האישה הבינלאומי
15
15
מהירות:
אז החלטנו לבדוק את הסוגייה המעניינת הזאת ולשאול את עדי, אורית וקרן, חברות מועדון 'כלות מספרות' מבית מתחתנים למען מתחתנים, על ההבדלים המגדריים בתכנון החתונה שלהן, איפה זה פוגש אותן במציאות הזוגית וגם מה עצות הזהב שלהן לכלות שבדרך.

היפה והכלה

אין כלה שלא עברה לה בראש תמונה של יום החתונה שלה לפחות פעם אחת…היא חלמה על השמלה, השיר ברקע, ואפילו איזה קייטרינג יהיה. עדי וקרן מספרות שכבר מילדות הן חלמו להיות נסיכות של דיסני ועל חתונה קסומה כמו באגדות, אורית שיתפה שהחלום שלה תמיד היה על שמלת הכלה שתהיה לה. כולנו מסכימות שפנטזיית החתונה מתחילה אצל בנות כבר שם בפינת הבובות, עכשיו איך לחבר בין מציאות לחלום? כבר נגלה :)

כולנו מסכימות שפנטזיית החתונה מתחילה אצל בנות כבר שם בפינת הבובות.כולנו מסכימות שפנטזיית החתונה מתחילה אצל בנות כבר שם בפינת הבובות.

טבעת, עכשיו!

כדי שנצליח לפצח את המיתוס שנשים רק מחכות לטבעת כבר מתחילת הקשר, שאלנו את הכלות האם הן מסכימות עם האמירה הזאת, וגם פה הופתענו לגלות שיש חדש תחת השמש 🙂
עדי אמרה חד משמעית לא! ואורית וקרן לעומתה אמרו שהן מסכימות חלקית עם המשפט " לא, אבל יש בנות שממש לחוצות, אצלנו זה היה ממש פשוט, שנינו היינו סופר בשלים ובשיח פתוח על העתיד. אז לא היה צורך בדרישות או אולטימטום. אני חושבת שככל שהזוג יותר צעיר יש דרישה יותר מורגשת מהנשים"

הצד שלו, הצד שלה ומה שמחבר ביניהם

לפני שאתם זוג, אתם יישות נפרדת ולכל אחד מכם עולם שלם שאתם מגיעים איתו לקשר, אז איך מתמודדים עם הפערים האלה כשמתכננים חתונה?
עדי שיתפה שהם באותו ראש חוץ מנושא הכסף…(איך תמיד שמגיעים לכסף מתחיל הבלאגן), אורית מספרת שלה ולבן זוגה יש אותה השקפה אבל למשפחות שלהם יש השקפה שונה בגלל פערי תרבות ושם הם חווים קושי ומורכבות,  וקרן חשפה שאצלהם בהחלט יש הבדלים גדולים "מלכתחילה הייתי הרבה יותר לחוצה על חתונה מאשר הוא, מבחינתי זה ארוע להתמסד, לדעת שזה מכאן לתמיד, מסיבה גדולה ומרגשת עבור המשפחה והחברים. מבחינתו - חתונה היא שלב טכני לפני הקמת משפחה"

בשורה התחתונה, כל חיבור בין בני זוג מכיל בתוכו- ערכים, גישות, השקפות, תרבות ועוד הבדלים שצריך לארוז אותם יחד כדי להתחיל לספר את סיפור הזוגיות שלהם, נדרשת פה פתיחות, הקשבה וסבלנות, בסוף זה קורה- וזה כל הקסם!

חתונה היא מסיבה גדולה ומרגשת או שלב טכני לפני הקמת משפחה?חתונה היא מסיבה גדולה ומרגשת או שלב טכני לפני הקמת משפחה?

אני 100% על המשימות

יש את עדי שבהתחלה הרוב נפל עליה ולאט לאט אילון הבין שאם הוא יעזור ויביא בעצמו ספקים זה יחסוך מהם המון תסכול וויכוחים ומאז הוא משתף פעולה, אוהבות את אילון!
אצל אורית הכל 50-50 ושיוויוני לגמרי! "יש לו משימות וגם לי יש משימות", תלמדי אותנו גם בבקשה :)
ויש את קרן, כלה שלא מתביישת להגיד שהיא 100% על המשימות "אני שלמה עם זה, זה מאוד מתאים לי, כמובן אני לא סוגרת שום דבר מבלי להתייעץ איתו ולקבל את אישורו", אוהבים אותך קרן!

ככה תעשי את זה נכון
  1. לנהל תקשורת פתוחה ושיח עם הבן זוג.
  2.  למצוא משימות שהוא כן יכול להיות מועיל בהן יותר לדוגמא להשיג הנחות (לרוב הספקים הגדולים הם גברים ולכן יש להם שפה משלהם) או שהוא יחפש בנתיים את האטרקציות ודברים שהם לא ביג דיל אם לא יהיה מושלם ביום החתונה.
  3. חשוב לשבת יחד ולחשוב מה הדברים שהכי חשובים לכם בחתונה! זה יכול להיות: דיג'יי, צלמים, טקס החופה, אלכוהול ועוד..
  4. לחלק משימות (לפי מידת החשיבות של בני הזוג), לדוגמה- לי היה הכי חשוב טקס החופה ולבן הזוג שלי היה הכי חשוב המוזיקה. הוא היה אחראי על זה ועל עוד המון דברים אחרים
  5. אם זה לא משהו שבא מבחירה - כדאי לשתף את בן הזוג בהרגשה, לבקש ממנו שיהיה שם לפחות בחלק מהדברים ויעזור.
  6. לרתום אותו לזה, תוך הכוונה ועזרה (לא לכולם זה הולך בקלות)

מוזמנות לשמוע את עדי, קרן ואורית גם בקהילת הזוגות הסגורה שלנו, הצילו התארסנו!, ולהיות חלק ממסע החתונה שלהן

כלות אהובות, חג שמח לכן! 
תמשיכו לחלום, להגשים ולספר לנשים וכלות נוספות דברים חשובים שיש לכן להגיד על חתונה ובכלל :)

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
גרושקו הפקות
הפקה וניהול אירועים
1,000 שקלים הנחה
מילואימניק גאה - החתונה זה רק פעם בחיים!
מילואימניק גאה - החתונה זה רק פעם בחיים!
61.0K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק