מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

אחת שיודעת: החתונה של הילה וליאל

מה קורה כשאחת משלנו, מלכת התוכן של מתחתנים למען מתחתנים, הופכת להיות כלה בעצמה? האם הסנדלר הולך יחף, או נועל נעל עקב מנצנצת? סיפור החתונה של הילה וליאל.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 10 דקות
8.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
אחת שיודעת: החתונה של הילה וליאל
15
15
מהירות:
הילה זיסמן בת ה-26 היא סטודנטית לתקשורת ומעצבת אופנה חובבת שנישאה לליאל שחוח בן ה-31, מהנדס חשמל ועובד הייטק. הילה, בין יתר הכישורים שלה, היא גם יוצרת תוכן באתרנו 'מתחתנים למען מתחתנים' ולכן, כשהגיע זמנה להינשא, זה הפך לסיפור גדול ומעניין עד מאוד. אז מה קורה כשזו שכל היום חיה את עולם החתונות, הופכת לכלה בעצמה וצריכה לתכנן את החתונה הכי שווה, עם הציפיות הכי גבוהות? התשובה היא: קסמים.

החתונה של הילה וליאלהחתונה של הילה וליאל | תמונה: AGS אלון וגיא

ההיכרות וההצעה

הילה וליאל מתחזקים זוגיות כבר שנתיים וחצי, לאחר שבמשך תקופה ארוכה, הם היו ממש מתחת לאף האחד של השנייה: "אח של חברה, הוא החבר הכי טוב של בעלי. במשך המון זמן ניסו להכיר לי את ליאל... אחרי תקופה של נסיונות היכרות, נפגשנו בבר במקרה והתחלנו לדבר ומשם הכל התחיל. בדיעבד, מסתבר שהיינו יחד באותו הבית ספר ובאירועים משותפים ומעולם לא דיברנו". 

בחודש אוגוסט, רגע לפני שעברו יחד לדירה חדשה, קבעו לצאת לדייט יום ההולדת של הילה. בדרך למסעדה, נזכר ליאל ש"שכח את הארנק" בדירה החדשה. הוא ביקש מהילה לעלות איתו על מנת לחפש את הארנק, ושם קיבלה הפתעת חייה: "לא חשדתי ועליתי לדירה, כל הסלון היה מלא בפרחים ונרות, עם שיר מרגש ברקע". 


איך ההרגשה עבור מישהי שעוסקת בחתונות ביום יום, להפוך לקהל היעד של עצמה?

"הייתי מאוד מוכנה לזה, גם לפני שהתארסנו ידעתי מה אני רוצה בחתונה שלי. לעובדה שאני יוצרת תוכן בתחום ומכירה הכל, יש גם יתרונות וגם חסרונות: מצד אחד, היה לי המון ידע ששירת אותי והייתי סגורה על הדברים בהם כדאי להשקיע (ובמה לא) ואיך לוח הזמנים ביום החתונה ייראה. מצד שני, יש המון דברים שהפתיעו אותי- המחירים, התנהלות מול ספקים וכמובן ההתנהלות שלי לראשונה בנעלי הכלה". 

כשהילה מדברת על התנהגות ככלה, היא מתכוונת לכמה דברים: למרות שנדמה שהיא כלה מדויקת ותובענית, שלא מתפשרת, ההפך הוא הנכון. היא אמנם יודעת בדיוק מה היא רוצה, אבל גם יודעת באילו נקודות חייב להתפשר- על מנת להפוך את החתונה לאירוע חלומותיה. בנוסף, הילה הבינה שהיא לא לבד, שלמרות שהיא הכלה והאירוע מתקיים סביבה (סליחה לכל החתנים), האורחים לא פחות חשובים וההנאה שלהם שווה זהב.

"גם לפני שהתארסנו ידעתי מה אני רוצה בחתונה שלי". | תמונה: AGS אלון וגיא

החתונה!

ב-14.3, ב'ביער' גן אירועים קסום, נישאו הילה וליאל אל מול יותר מ-500 איש. ההתארגנות התקיימה בבית הוריה, והמוד היה להשקיע כמה שיותר (בטוב טעם כמובן), כי מתחתנים רק פעם אחת בחיים. כשהחלו לבנות את רשימת המוזמנים, רק חודשיים לפני החתונה, ליאל והילה הופתעו לגלות שיש להם כ-700 מוזמנים, ובסבב הראשון של אישורי ההגעה רק 100 מתוכם לא אישרו הגעה. הם שמחו ונבהלו מעט, אך התוצאה הייתה בסופו של דבר רחבה מלאה ומטורפת שגרמה לאורחים לשלוח הודעות יום אחרי בהן הם מתלוננים על כאבי רגליים: "אסף עמוס מנבחרת 'פפריקה מוסיקה' היה הבחירה המושלמת. הוא יודע לקרוא את הרחבה ולתת את המגוון המדויק שגרם לכולם לרקוד בטירוף לאורך כל הערב. אפילו האורחים המבוגרים יותר, שבדרך כלל הולכים לביתם כבר באזור השעה 11, 11 וחצי נשארו עד אחרי חצות. לי ולליאל יש חברים שאוהבים סוגים שונים של מוזיקה, ממזרחית ועד מוזיקה רגועה יותר ואני גם חובבת גדולה של מוזיקה שחורה. אסף ידע בדיוק את המינון הנכון ואת הזמן הנכון לכל סגנון, ועל פי הלך הרוח ברחבה, קבע מה לשים ומתי. הוא היה פשוט מדויק".

סגנון מוזיקה נוסף, שמציג לנו את ההתחשבות של הילה באורחים שלה ככלה, הוא רוק. ליאל והילה חובבי מוזיקת רוק, אך הבינו שזו אולי לא המוזיקה הנכונה ביותר עבור רחבת הריקודים. על מנת לא לוותר לגמרי על הז'אנר שהם כל כך אוהבים, הזוג שלנו בחר להיכנס אל החופה עם שיר של 'Metallica' וגם לשבור את הכוס עם שיר של 'Guns N' Roses'.

רחבה מלאה ומטורפת שגרמה לאורחים לשלוח הודעות יום אחרי בהן הם מתלוננים על כאבי רגליים.רחבה מלאה ומטורפת שגרמה לאורחים לשלוח הודעות יום אחרי בהן הם מתלוננים על כאבי רגליים. | תמונה: AGS אלון וגיא
"אסף עמוס הוא הבחירה המושלמת". | תמונה: AGS אלון וגיא
את הזוג הנוצץ צילמו אלון וגיא מצוות AGS. הילה מספרת על החוויה המושלמת איתם: "לאלון וגיא נחשפתי לפני כשנה, עוד לא הייתי מאורסת אפילו וידעתי שיגיע היום הם יהיו הראשונים והיחידים שאפנה אליהם. התמונות והוידאו מדברים בעד עצמם, האווירה שאלון וגיא משרים מהרגע שהם נכנסים ועד השלב שהם הולכים הביתה (בשעות המאוחרות של הלילה בסוף החתונה) היא ייחודית ומרימה. מהרגע שהם נכנסו בבוקר לא הפסקתי לחייך, לצחוק ולהרגיש הכי יפה. יכולה להעיד על עצמי שאני כן בחורה שאוהבת להצטלם ולא הרגשתי מבוכה מול המלצמה אך ליאל בעלי פחות מתחבר ובעיקר פחדתי שלא תהיה לו סבלנות. אלון וגיא הרימו לו וידעו בדיוק באיזה שלבים לשחרר אותו או לחבר אותו באלגנטיות לסשן תמונות בלוקיישנים שונים. בנוסף, הם צוות מנצח שחושב על הפרטים הקטנים ביותר! הם יזיזו הרים לטובת פריים טוב ואם לא הרים אז לגמרי ספות, ווילונות וכל מה שצריך וזאת לא בדיחה". 

צילום: AGS אלון וגיאצילום: AGS אלון וגיא | תמונה: ביער - גן אירועים
"אלון וגיא הם צוות מנצח שחושב על הפרטים הקטנים ביותר". | תמונה: AGS אלון וגיא

שמלות? תכשיטים? הכל!

אם יש דבר אחד בו הילה לא התפשרה ובחרה להשקיע בצורה הטובה ביותר, הוא הלוקים שלה ביום החתונה, או כמו שהיא כינתה אותם- תכשיטים: "היו לי 3 לוקים. השמלה הראשונה שלי היא מסטודיו 'גליה להב', שמלה שהשקעתי בה סכום מכובד וגם קיבלתי יחס בהתאם. נכון שניתן למצוא שמלות במחירים נמוכים יותר, אך במבט לאחור אני מרגישה שקיבלתי את התמורה הראויה. זו שמלת החלומות שלי, שעשויה מבד איכותי ותפירה מושקעת, וגם כל החוויה מסביב בסטודיו הייתה שווה את ההשקעה. השמלה הייתה עשויה מבד חלק ובסגנון קלאסי ומלכותי, עם בולרו ייחודי על הכתפיים. כתופרת ובוגרת קורס לעיצוב וסטיילינג, לא יכולתי שלא להעריך את הגימורים, הבד והגזרה שהותאמה למידותיי בצורה מושלמת. אל הלוק הראשון צירפתי עגילים מ'קסוטו', שדייקו את הלוק וגרפו המון מחמאות".

"זו שמלת החלומות שלי". | תמונה: AGS אלון וגיא
"עגילים מ'קסוטו', שדייקו את הלוק". | תמונה: AGS אלון וגיא
הלוק השני הוא צירוף מקרים מדהים עם המעצבת תאי ביטון. כחודשיים לפני החתונה, אמא שלי וחברה שלי שלחו לי תמונה של שמלה שעיצבה תאי, שדומה בטירוף לשמלה חלומית ששרבטתי לעצמי כמה חודשים לפני- כאילו היא הגשימה את החזון שלי, שבכלל לא ידעה עליו. מדובר בשמלת קולר שעשויה כולה בעבודת יד, מעוטרת בפנינים קטנות ויפיפיות. זו שמלה שהיא תכשיט! לשמלה זו צירפתי זוג עגילים עם פנינים גדולות, שתרמו למראה הקלאסי והאלגנטי.

בשני הלוקים הראשונים לבשתי עקבים, ולכן היה לי גם לוק שלישי (גם הוא של תאי ביטון), שאפשר לי יותר לנוע על הרחבה ולרקוד בקלילות, ובו נעלתי סנדלים מעוטרות אבנים". הסנדלים של הלוק השלישי של הילה מכילות סיפור בפני עצמם, סוג של נס חתונה, כאשר הגיעו אליה רק 24 שעות לפני האירוע: "כבר התייאשתי וחשבתי על אופציה ב', אבל פתאום יום לפני החתונה קיבלנו הודעה שהחבילה שלי, שמכילה את ההנעלה ללוק השלישי, הגיעה. נס של יום חתונה".

מבחינת עיצוב השיער, בחרתי ב-2 לוקים אסופים. אני חושבת שזו הבחירה הנכונה, במיוחד בתור כלה פרפקציוניסטית שצריכה שכל שערה תהיה במקום הנכון. השיער לא הטריד אותי ואפשר לי לזוז בחופשיות, לחבק ולנשק את האורחים האהובים שלי ולא לדאוג בכל רגע לגבי הלוק שלי, שלא יזוז. מעבר לזה, בעיניי אין יותר קלאסי ונקי מאסוף לכלה שלבושה לבן".

נס נוסף התרחש מבחינת מזג האוויר ומבחינת המורל של האורחים, שני דברים שהדאיגו עד מאוד את הזוג שלנו: "מאוד פחדתי שיהיה גשם, כי בכל זאת מדובר בחודש מרץ. למזלי, הייתה שמש טובה ויום עם מזג אוויר מצויין. דבר נוסף שחששתי לגביו הוא המורל של האורחים, אנחנו נמצאים בתקופה קשה במדינה שלנו, בה כמעט בכל בוקר אנו קמים אל בשורות קשות, אך למזלי הצלחנו לחייך ולשמוח עד כמה שניתן במצב הקיים".

"שמלה שהיא תכשיט". | תמונה: AGS אלון וגיא
מבחינת עיצוב האולם, הילה וליאל בחרו להתמקד בנקי וקלאסי: פרחים לבנים, כלים שקופים, נרות וכמה שפחות ירק. הם רצו לשמור על קו מינימליסטי ויוקרתי, שנותן טאצ' מיוחד ויחס אישי לכל אורח. ההזמנה והתפריטים האישיים שלהם עוצבו גם כן בצבעים עדינים, בלי ציורים - כמה שיותר קלאסי, עם פונטים תואמים- בדיוק כמו שהכלה אוהבת.

אך זה לא נגמר כאן. כבר שוחחנו על השמלות והתכשיטים מעוטרי הפנינים, והילה מסבירה כי כל הקונספט סביב החתונה שלה היה פנינתי ומלכותי. גם במקווה שקדם לחתונה, היא לבשה שמלה מעוטרת פנינים. ההסבר היחיד לטעמנו, זו העובדה שהילה היא כלה ייחודית, כמו פנינה, שלא מוצאים בלב ים בכל יום.

בגזרת האטרקציות, להילה היה ברור שהיא לא מעוניינת ביותר מדי שואו- והיו מגנטים בלבד: "צלם מגנטים מסתובב ברחבה ולכן בחרתי את התוספת הזו. הצלם 'שוקו מגנטים' היה לטעמי הכי מעולה והוסיף עבורנו רינג ברחבה שיצר זיכרונות מהממים". 

נקי וקלאסי: הכל סביב פרחים לבנים. עיצב: porat desginנקי וקלאסי: הכל סביב פרחים לבנים. עיצב: porat desgin | תמונה: AGS אלון וגיא
קו מינימליסטי ויוקרתיקו מינימליסטי ויוקרתי | תמונה: AGS אלון וגיא

ועכשיו לאחר האירוע, כשאת חוזרת להיות יוצרת התוכן ומסיימת את תפקיד הכלה, איך ההרגשה?

"דיכאון עמוק" אומרת הילה וצוחקת "החתונה הייתה מושלמת והיו תגובות מדהימות והרגשתי שזו הייתה המסיבה הכי טובה שהייתי בה בחיי, אבל זה כל כך קשה להיות מלכה ליום אחד ומיד לאחר מכן לחזור לחיים ה'רגילים'. אני עוד מחפשת את הדרך להרים את עצמי".

טיפי הזהב של מומחית החתונות:

  1. אל תוותרי על תמונות עם השמלה השנייה. צלם טוב יודע לנהל את לוח הזמנים ברמה שיהיה לך זמן להחליף שמלות, להצטלם, ולחזור אל השמלה הראשונה לקראת החופה. כשמחליפים לוק באמצע האירוע, אין כל כך זמן לעשות תמונות כמו שצריך והכל נעשה בלחץ וחבל.

  2. אל תצפי מהספקים להיות החברים הכי טובים שלך. נכון, חיבור ביניכם הוא חשוב, אבל המקצועיות חשובה הרבה יותר. הספק צריך להיות נעים וחברותי, אבל חשוב להבין שלמרות שעבורך זה יום מרגש ומיוחד, עבורו זה יום עבודה והם לא חייבים להיות ה'בסטיז' שלך.

  3. אני ממליצה על מנהל/ת אירוע באופן חד משמעי. מנהלת האירוע שלי אופיר משאלי, הייתה הדבר הטוב ביותר בחתונה, היא דאגה לכל דבר קטן, אפילו לדברים שלא חשבתי עליהם בעצמי. בנוסף, זה שחרר מבחינה נפשית את החברות והמשפחה שלי, כי יש מי שדואג להכל וגם לי, והם יכלו פשוט ליהנות יחד איתנו מהאירוע בשלווה.

  4. תחשבי על האורחים שלך בבחירות, אם זה ברמת המוזיקה ואם זה ברמת המנות, כי אמנם זו החתונה שלך, אבל הם אלו שיחוו ויזכרו אותה וכן, גם יבקרו אותה בסופו של דבר. חשוב שהאורחים יהנו וירגישו בנוח במהלך כל האירוע.

  5. תדעי על מה להתפשר. אם את מעוניינת בחתונה בלוקיישן יחסית יקר, חשבי אם את מסוגלת להתפשר על עונת החתונה. בחתונות חורף יש יתרונות רבים וביניהם, הירידה במחיר המנה, גם באולמות וגני האירועים הנחשבים ביותר.

  6. כשאת מתחילה לסגור את הספקים שלך, התחילי באלו שחשובים לך ברמה הגבוהה ביותר, על מנת שלאחר מכן תוכלי להעריך כמה תקציב נשאר לך לשאר הספקים, שנמצאים ברמת חשיבות נמוכה יותר.

"המסיבה הכי טובה שהייתי בה בחיי". | תמונה: AGS אלון וגיא

הספקים שעשו להילה וליאל את החתונה:

קייטרינג - אבשה
אלכוהול - barbar
עיצוב -  porat design
דיג'יי - אסף עמוס- 'פפריקה מוסיקה'
ניהול אירוע - 
אופיר משאלי
שמלת כלה ראשונה - גליה להב
שמלת כלה שניה ושלישית - תאי ביטון
איפור - מור ביוטי
שיער - שמוליק אלבז
צילום סטילס ווידאו - AGS אלון וגיא
מגנטים - שוקו מגנטים
רב - אליהו לוגסי
הסעות - דובי הסעות

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

18
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
דובי הסעות בע"מ
הסעות לאירועים
עד 20% הנחה על הסעה לחתונה!
הישענו לאחור ותנו לנו לדאוג להגעה שלכם:)
הישענו לאחור ותנו לנו לדאוג להגעה שלכם:)
7.3K
למימוש ההטבה
logo
פפריקה | Paprika
תקליטנים
איך אתם רואים את מסיבת החתונה?
קבלו אפליקציה לאפיון הטעם המוסיקלי שלכם
קבלו אפליקציה לאפיון הטעם המוסיקלי שלכם
367.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק