מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

באנו לעשות סדר: הטרנדים החמים של חתונות 2024

תעשיית החתונות מתפתחת בשנים האחרונות בקצב מסחרר, ואם בעבר חתונה היתה שטנצ' אחד קבוע (תשאלו את אמא), היום זוגות מעוניינים להמציא את עצמם מחדש בכל אירוע, ולנסות להיות כמה שיותר עכשווים, נועזים וצבעוניים. ישבנו לשיחה עם כמה ספקים מובילים, שאם נודה על האמת, גרמו גם לנו להרגיש קצת זקנים. מסתבר שבכל שעה שעוברת, משהו מתחדש בענף החתונות, ואפילו לנו קשה כבר לעקוב.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
8.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
באנו לעשות סדר: הטרנדים החמים של חתונות 2024
15
15
מהירות:

לנקות ת'ראש: טרנדים בתחום האלכוהול והקוקטיילים

"היום הטרנד הוא להכין סוגים שונים של קוקטיילים בשלל צבעים וגוונים", מסבירים לנו בקוקטייל אקספרס. "בר האלכוהול היום הרבה יותר נגיש, זמין לרוקדים ברחבה וצוות הבר הכולל מיקסולוגים מומחים יעשה כל מאמץ כדי ליצור הנאה לאורחים ולזוג, ולהעלות את האנרגיות. היום משקאות כמו רדבול הם פאסה, ואנשים לוקחים יותר ג'ין וטוניק ומנסים כמה שיותר להפוך את הבר לסצנה קולינרית בפני עצמה".

"הבר הופך לסצנה קולינרית בפני עצמה". | תמונה: קוקטייל אקספרס Cocktail Express
ומה עוד?
היום לאורחים לא מתחשק לשבת בצד ולראות איך רוקחים להם קוקטייל, אלא הם רוצים להשתתף בתהליך: מבחירת הקוקטיילים עצמם, דרך צורת ההגשה ועד לגרנישים, שהם הקישוטים שהפכו להיות חלק בלתי נפרד מהקוקטייל.
בדיוק כמו שמראה האוכל שלנו על הצלחת משחק תפקיד (מה שנקרא 'צִילחוּת'), קישוט הדרינק בפרחים, תבלינים ושלל גודיז, הוא המקום להפתיע את האורחים ולהעלות חיוך על פניהם.

קוקטיילים עם ארומה מיוחדת
שניחוחות מיוחדים נכנסים לתמונה, המשקה מקבל מימד אחר של חויה. בקוקטייל אקספרס מציעים להוסיף לקוקטייל כל ירק או פרי שאוהבים: ממלפפון ותפוז ועד לקינמון וג'ינג'ר. 

מקל קינמון, למשל, מומלץ לשרוף מול האורחים את הקצה ולהגיש לאפקט הוואו. לארומה ארומטית במיוחד: צוותו לקוקטייל של ויסקי מקל קינמון ורוזמרין ותקבלו משקה ארומטי עם טעם מפתיע במיוחד. בחתונות קיץ, נראה יותר ויותר קוקטיילים פירותיים כמו מרגריטה עם ליקר תפוזים, ומוחיטו עם עלי נענע. 

"כשניחוחות מיוחדים נכנסים לתמונה, המשקה מקבל מימד אחר של חויה". | תמונה: קוקטייל אקספרס Cocktail Express
קוקטיילים משודרגים עם חנקן נוזלי
הטרנד היום הוא לשלב יחד עם הקוקטייל חנקן נוזלי, המעניק מרקם ייחודי למשקה והופך את האלכוהול לחוויה מעשירה. החנקן הנוזלי מעצים את המראה המעושן, וזו אחלה סגירת פינה לגימיקים באירוע.
אפשרויות נוספות להעצמת השואו בבר הקוקטיילים: ספרות מולקולריות, פחם שצובע את הקוקטיילים בשחור, קוקטייל המשלב אש קרה ועוד.

אקו דרינק
היום הרבה יותר זוגות הם בקטע אקולוגי, וזה בא לידי ביטוי גם בדרינקים. בניגוד לאלכוהול שהוגש בחד פעמי בעבר, היום נראה הרבה יותר כוסות רב פעמים וקשים מתכלים.  

הדפסה על קוקטיילים
טרנד נוסף שנכנס לסצנת החתונות ממש בתקופה האחרונה, ושואב השראה בעיקר מפינטרסט ואירועים בכל רחבי העולם, הוא הדפסה על הקוקטייל עצמו בזמן האירוע. אפשר להוסיף תמונה, שם של הזוג או כל הטבעה אחרת שבאה לכם טוב בעין, וכך ליצור אפקט אישי וייחודי. 

"אפשר להוסיף תמונה, שם של הזוג או כל הטבעה אחרת שבאה לכם טוב בעין, וכך ליצור אפקט אישי וייחודי". | תמונה: קוקטייל אקספרס Cocktail Express
בשורה התחתונה, הקוקטיילים הקלאסיים מתקמבקים, בשילוב טוויסטים והפתעות שלא מאפשרים לנו להשאר אדישים. צוות המיקסולוגים של קוקטייל אקספרס עומד לרשות הזוגות והאורחים ועושה מאמצי על להתאים את עצמו לדרישות.

החידושים בתחום צילום החתונות

בטח שמתם לב שהעולם כולו צועד למקום אותנטי ונקי יותר. רואים זאת בשלל תחומים וגם בענף הצילום, מסביר לנו טל אקוקה, צלם סטילס ווידאו.
בשל כך, הטרנד הפופולרי ביותר כיום הוא הצילום התיעודי, האותנטי, או צילום האופנה, כאשר הצלם מתעד את האירועים בזמן אמת, בדגש על המראה הטבעי. 

אם נזכר בצילומים של לפני מספר שנים, מדובר בטוויסט מרענן במיוחד. אפשר לומר שלום ולא להתראות לצילומי הוינטג' המפולטרים עם המראה המעושן.
היום מקובל לתפוס את הרגשות והספיישל מומנטס בין בני הזוג בלי שום פילטרים.

"גם סרט החתונה המסורתי עבר מתיחת פנים והתאמה לדור האינסטנט". | תמונה: טל אקוקה - צילום אירועים
יותר צילומים עירוניים ופחות טבע
טרנד נוסף שצובר תאוצה בתקופה האחרונה, הוא להצטלם כמה שיותר קרוב למזגן.
שאלנו אם זה בגלל הקיץ, אך טל ענה לנו שלאו דווקא. אם בעבר הטרנד הפופולרי היה לצאת לצילומי חוץ בלוקיישנים מיוחדים כמו יערות קסומים, מדבריות פתוחים או חוף הים, היום, הזוגות נפרדים לשלום מהפינפונים, ונכנסים פנימה יותר ויותר. "זוגות מעדיפים להצטלם על רקע אורבני מודרני או פשוט במקום ההתארגנות שבחרו".

"זוגות מעדיפים להצטלם על רקע אורבני מודרני או פשוט במקום ההתארגנות שבחרו". | תמונה: טל אקוקה - צילום אירועים
סרט ארוך Out, קליפ היילייטס IN
בהשראת האינסטגרם והטיקטוק, גם סרט החתונה המסורתי עבר מתיחת פנים והתאמה לדור האינסטנט. מסתבר שמה שכולנו צריכים עכשיו הוא קליפ קצרצר עם כל הרגעים הכי קסומים והמיוחדים. בגלל שהתיעוד מהאירוע הוא הכרחי, ולא תמיד לזוג יש כוח וסבלנות לחכות לסרט החתונה הארוך, טל אקוקה משחרר לזוג קליפים קצרים שאפשר לשתף בסטורי או ברילס, החל מקליפים קצרים במיוחד של 30 שניות ועד לקליפים טיפה יותר ארוכים של 2 ו-3 דקות המסכמים את יום החתונה. 

סייב דה דייט: טרנדים בתחום אישורי ההגעה

בחברת DIGINET, שירות אינטרנטי ליצירת הזמנות דיגיטליות וניהול אישורי הגעה לאירוע, מספרים שהיום אישורי הגעה בטלפון או בסמס הם כבר אאוט, כי העולם עבר להתנהל בוואטאספ כמעט באופן בלעדי. אבל הי, אל תסתכלו רק על החסרונות, לשימוש בפלטפורמה יש לא מעט יתרונות. 
הנה כמה מהם:
  • מסתבר כי שימוש בוואטסאפ משפר משמעותית את אחוזי הפתיחה של האורחים לעומת הודעות SMS רגילות.
  • האורחים יכולים לכתוב לזוג בחזרה ברכות או להגיב להתראה באיחול אישי.
  • ההודעות נשלחות אוטומטית לכל האורחים בבת אחת.
  • הזוג יכול לקבל פידבק מיידי האם ההודעה התקבלה ונקראה.
  • והדובדבן שבקצפת הוא שירות בלעדי לדיג'ינט: בכל אישור הגעה שנשלח בוואטסאפ לאורחים, יש כפתור "אשמח לפרטים נוספים"- בוט חכם שמאפשר לאורח לקבל מידע מלא על האירוע, עוד לפני אישור ההגעה (אגב, כך האורח שלכם יכול לדעת בוודאות שזה אתם ולא מדובר בפישינג).

"הזוג יכול לקבל פידבק מיידי האם ההודעה התקבלה ונקראה". | תמונה: DIGINET- הזמנות ואישורי הגעה לאירועים
עד ממש לא מזמן, אתם וודאי זוכרים, הזוג היה צריך להתקשר לכל אחד מהמוזמנים ולבדוק מה סטטוס ההגעה שלו לאירוע. היום, אפשר לקבל פוש ברגע שאורח אישר הגעה או לעדכן את מצב ההגעה לאירוע. אישורי ההגעה ב-DIGINET מציגים לכם בצורה נוחה את טבלת האורחים לאירוע ואת סטטוס ההגעה בכל רגע נתון כך שלא משנה אם שלחתם הזמנות בווטצסאפ, בהודעת SMS או אפילו על ידי שיחה מנציג, כל המידע יופיע בטבלה פשוטה וברורה.
מעבר לכך, כל הודעה שנשלחת או שיחה שבוצעה, ניתן לראות בקלות מתי בוצעה ועל ידי מי.

מתנות באשראי בקליק אחד
גם תחום המתנות באשראי משתדרג בגדול, ואם בעבר כולנו העברנו את המתנה שלנו בביט או בפייבוקס והיינו צריכים להזיז את אצבעותינו הענוגות ולהזין פרטים, היום, כיף לדעת שגם זה נחסך מאיתנו. 
בפלטפורמה של דיג'ינט אפשר להעביר את המתנה שלנו בקליק אחד עם Apple Pay או Google Pay, באמצעות מזהה הפנים או האצבע. 

"בפלטפורמה של דיג'ינט אפשר להעביר את המתנה שלנו בקליק אחד". | תמונה: DIGINET- הזמנות ואישורי הגעה לאירועים

כל מה שחדש בתחום צילומי המגנטים

"אם בעבר ראינו תור ארוך שמשתרך לצלם המגנטים, היום הטרנד הוא לתפוס רגעים יפים וטבעיים עם צילומים סטייל פפראצי", מסבירים לנו בעידן המגנט.
כן, כן, ממש כמו צלמי הפפארצי המציצנים של שנות ה-2000, אלו שהגישו לקוראי העיתונים תמונות בלעדיות של סלבס.
"לכן, הצוות שלנו כמעט ולא מבקש מהאורחים לעמוד בתנוחה מתאימה לצילום, אלא מצלם בטבעיות, תוך כדי האוכל או פיזוז סוער על הרחבה, כך שלרוב יוצאות תמונות אותנטיות ומגניבות במיוחד".

"הצוות שלנו כמעט ולא מבקש מהאורחים לעמוד בתנוחה מתאימה לצילום, אלא מצלם בטבעיות, תוך פיזוז סוער על הרחבה". | תמונה: IBA עידן המגנט
הלהיט החדש: רטרו מגנט עם פפיון
בנוסף, היום נראה פחות ופחות מגנטים רגילים, והרבה יותר מגנטים ייחודיים עם פפיונים או עם מסגרות בהתאמה אישית שהזוג עצמו מכין.

"היום נראה פחות ופחות מגנטים רגילים והרבה יותר מגנטים ייחודיים עם פפיונים". | תמונה: IBA עידן המגנט
מעלים את הקצב
מרגישים שהכתבה שלנו הפעם על סטרואידים? זו בול היתה הכוונה. הקצב היום נהיה הרבה יותר מהיר, וגם צוות הצילום של עידן המגנט מצטרף לריתמוס, ודואג להוציא מגנטים לאורחים כל 10 דקות, כדי שאף אחד מהם לא יצטרך לחכות עד לסוף האירוע כדי לקבל מזכרת. שווה ביותר.

"הקצב היום נהיה הרבה יותר מהיר". | תמונה: IBA עידן המגנט
אז עכשיו, אחרי שסיכמנו את הטרנדים הבולטים בעולם החתונות ב-2024, אתם מוזמנים לקחת את כל האנרגיות שקיבלתם ולרתום אותן לטובת בחירת ספקים מהשורה הראשונה. הכנסו לבחירת הזוגות, הספקים שקיבלו את מירב חוות הדעת החיוביות בשנה האחרונה על ידי זוגות אתר MIT4MIT, ואנחנו מבטיחים שלא תתאכזבו.

הפלייליסט המושלם ליום החתונה שלכםהפלייליסט המושלם ליום החתונה שלכם

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

10
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
קוקטייל אקספרס | Cocktail Express
שירותי בר לאירועים
קוקטייל אקספרס | Cocktail Express
בר אלכוהול שונה מכל מה שהכרתם!
בר אלכוהול שונה מכל מה שהכרתם!
36.5K
עוד פרטים
logo
טל אקוקה - צילום אירועים
צילום וידאו וסטילס
עמדת צילום מטורפת במתנה!
לסוגרי חבילת צילום לחתונה
לסוגרי חבילת צילום לחתונה
61.4K
למימוש ההטבה
logo
DIGINET | הזמנות ואישורי הגעה לאירועים
אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה
קוד קופון 10% הנחה
אפליקציית אישורי הגעה המובילה בישראל
אפליקציית אישורי הגעה המובילה בישראל
54.4K
למימוש ההטבה
תאריכים אחרונים
logo
IBA | עידן המגנט
מגנטים
מגנטים לחתונה רק ב- 1,650 ₪
4 בלוקים + 4 הגדלות + דיסק און קי!
4 בלוקים + 4 הגדלות + דיסק און קי!
8.3K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק