mitformit

להמשך גלישה באתר
כפתור ימני פתח שיחה חדשה כפתור שמאלי
חזרה לעמוד שיחות ראשי כפתור שמאלי
תמונת משתמש

תגובת מעצבת סטודיו לבנה

0

like
יבגניה- מעצבת סטודיו לבנה | השיחה נפתחה  לפני 4 שנים
היי שירה היקרה, צר לי לשמוע שנשארת עם הרגשה לא טובה מהמדידות אצלנו בסטודיו. בחרתי להתיחס לביקורת שלך מכיוון שמאוד חשוב לי לתת יחס חם ואישי לכל כלה שמגיעה אלי. אני מאוד משתדלת ליצור אווירה של אינטימיות וחמימות אצלנו בסטודיו. יחד עם זאת, לפעמים ישנם מצבים שבהם נוצר עומס יחסי בין פגישות מכל מיני סיבות וקורה שפגישות מתארכות, כי כלות צריכות יורת זמן לקבל החלטות חשובות עבורן. אני רוצה להעניק את השרות הטוב ביותר בסובלנות רבה ולא לגרש כלה מיד כשמגיעה כלה הבאה וכך התיחסתי גם אליך במדידה כשנכנסו הבנות של הפגישה אחריך. במקרה שלך, לפנייך הייתה כלה בהריון בחודש שביעי והיה לה קשה מאוד לקבל החלטות. הפגישה שלה התארכה בצורה קיצונית מעבר לשעתיים ועדיין היה לי חשוב להעניק לה יחס חם, לעזור לה לקבל החלטות ברוגע ולהמנע ממצבים של סטרס כשבועיים לפני החתונה. בנוגע לחימום בסטודיו ובתא הלבשה- אין שום בעיה, היה צריך רק לומר שקר לך ולבקש להפעיל חימום. בקשר ל\"לחץ לא מתון\", אני מאוד מקפידה לא ללחוץ על אף כלה בכל שלב שהוא בתהליך בחירת השמלה וזו מדיניות הסטודיו. יותר מזה, כשהעלת את נושא המחיר והתעקשת על הנחה, ראיתי שאת עוד לא בשלה לקבל החלטה לגבי השמלה והנושא עדיין לא רלוונטי. כמו כן, הצעתי לחזור לנושא ברגע שתהיי סגורה על השמלה. שוב אדגיש, שלא הייתה לי כל כוונה ללחוץ עליך לסגור במקום. בנימה אישית אומר, שחשוב לי מאוד לעבוד עם כלות שיש להן כימיה איתי ומתחברות לסטודיו הקטן והאינטימי שלנו (אני בטוחה שהאחות של החברה שהמליצה עלינו הרגישה כך, אחרת כנראה לא הייתה ממליצה), כלות שאוהבות את העיצובים ומעריכות יחס אישי שאני מעניקה. מתנצלת אם נפגעת ממני בכל צורה שהיא. מאחלת לך המון מזל טוב!  בברכה, יבגניה- מעצבת סטודיו לבנה
תמונת משתמש
0 תווים (2 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים