mitformit

להמשך גלישה באתר
כפתור ימני פתח שיחה חדשה כפתור שמאלי
חזרה לעמוד שיחות ראשי כפתור שמאלי
תמונת משתמש

טיפים להירדמות קלה יותר

1

like
Talroo | השיחה נפתחה  לפני 6 שנים
גילוי נאות: חוץ מזה שאני סובלת כמוך מענייני שינה, אני גם מהתחום הטיפולי, כך שאני מרגישה בנוח לתת כמה עצות כלליות... בכל מקרה, לא בטוח שזה יתאים לך ותמיד כדאי להתייעץ עם רופא משפחה או איש טיפול מקצועי שאת סומכת עליו. לי אישית יש אנטי רציני לכדורי שינה, לא כי הם ממכרים אלא כי הם מייצרים שינה שהיא לא בדיוק כמו השינה הרגילה. אם החתונה עוד רחוקה ואת סובלת, הייתי ממליצה על כמה דברים לפני כדורי שינה:1. ספורט! זה מארגן את הגוף ואת הנפש. לעשות ספורט, אבל עד 3 שעות לפני השינה.2. אני לא יודעת איך נראה הבית שלכם, אבל ה-המלצה בנוגע להפרעות שינה היא להפריד בין החדר שבו ישנים לחדרים שבהם עושים... כמעט כל דבר אחר. במילים אחרות, חדר השינה צריך לשמש לשינה ולסקס, וזהו! לא לימודים, לא טלוויזיה, לא קיפול כביסה...3. אפשר ללכת לטיפול קוגניטיבי-התנהגותי ממוקד בהפרעות שינה. אם הטיפול מתאים לך, תוך כמה פגישות כבר תרגישי בהבדל.4. תזונה - את אוכלת בריא? זה מאוד משפיע. למשל, לא לאכול בשרי כמה שעות לפני השינה.5. אם את לא מצליחה להרדם תוך רבע שעה - לצאת מהמיטה ומחדר השינה! ולחזור רק כשאת כבר רדומה. אם כל זה לא עובד, אולי כדאי להתייעץ עם רופא על כדורי שינה.. בכל זאת, צריך לישון. בהצלחה!!!! ושינה ערבה.
תמונת משתמש
0 תווים (2 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
רותםומתן123
רותםומתן123 | לפני 6 שנים
וואו תודה!