
תגובה לגלית

ראשית כל אנו מצערים שזאת חוויתך מחברתנו אנו תמיד נשאף להשאיר לקוח מרוצה , אך בואו נבהיר כמה נקודות חשובות : 1.לגבי מספר התמונות : בואו לא נהיה נאיבים ואכן גם למבצע \"ללא הגבלה\" יש הגבלה מסוימת ,אומנם לא למספר התמונות שמונפקות אלא לזמן בו אנו נמצאים באירוע , את זאת תמיד אנו דואגים להסביר לקהל לקוחותינו.כל העניין במגנטים ללא הגבלה הוא הנפקת התמונה שצולמה כמספר האנשים בתמונה זאת על מנת שלכל אורח תשאר מזכרת.בחשבון פשוט 150 תמונות בוא נגיד תמונה ממוצעת שבה הצטלמו רק 3 אורחים (*למרות שברוב התמונות יש יותר אורחים וטוב שכך (= ) אז 150*3=450 שזה לא מעט תמונות כלל. יתרה מכך בוא לא נשכח את מטרת צלם המגנטים שבעצם מטרתו היא להשאיר כמה שיותר מזכרות לאורחים , לצרכים אחרים ישנם צלמי סטילס. 2.לגבי ההגדלות : נכון לרוב אנו לא מתייעצים לגבי בחירת ההגדלות מהסיבה הפשוטה שלא כל תמונה שצולמה לתמונת מגנט מתאימה להגדלה , כמו כן שאנו בטוחים שרוב הלקוחות מעוניינים לקבל את המגיע להם כבר בסוף הערב, אך תמיד נענה בחיוב להנפקת הגדלות נוספות במידה ואלו שקיבלתם לא מצאו חן בעינייכם וזאת ללא כל תשלום נוסף (= 3.לגבי הדיסק התמונות: אנו מאמנים שעד כה קיבלתם את דיסק התמונות המעוצב (*אם לא הכיצד אתם יודעים שיש בו 150 תמונות?)ומה לעשות לדואר ישראל לוקח להגיע עד 10 ימי עסקים במקרה הטוב , שכן אין ביכולתינו לזרז זאת. לסיכום : אנו שוב מצטערים שזאת הייתה החוויה שלכם מחברתינו, אנו מקווים שהאמור לעיל מסביר לכם את הדברים, נשמח להיות בקשר על מנת ליישר את ההדורים. שלכם פרדייס הפקות.

galitsint
|
לפני יותר מ10 שנים
1