mitformit

להמשך גלישה באתר
כפתור ימני פתח שיחה חדשה כפתור שמאלי
חזרה לעמוד שיחות ראשי כפתור שמאלי
תמונת משתמש

אוקיי- אז אם ככה

1

like
amitofir | השיחה נפתחה  לפני 6 שנים
קודם כל צריך להפריד בין התשלומים ההכרחיים לקיום אירוע, לתשלומי שדרוגים למיניהם.תשלומי חובה בסיסיים:1. מחיר מנה מה כולל, כמה עולה הבר (או אם כלול במחיר המנה) ואיזה סוג בר מקבלים במחיר הבסיסי.2. עלות עובדי הצוות ומיהם (מלצרים, ברמנים, מנקים, מאבטחים, מנהל אירוע וכד\' - האם יש לחלקם חובת תשלום, ולאחרים אפשר להשאיר טיפ לשיקול דעתכם? משלמים לכולם סכום שנקבע מראש?).3. תאורה והגברה - מה העלות. אם יש פטור מתשלום הגברה כחלק מדיל עם הדיג\'יי- יש לציין את זה.4. עלויות נוספות אם יש, בלעדיהן לא יהיה ניתן לקיים את האירוע כראוי: עיצוב בסיסי ומה כולל (שלא תגלו בטעות שנותנים לכם רק מפות לשולחנות, או גם את זה לא...), עלות חניון, תוספת תשלום עבור הגשה לשולחנות... זה מה שעולה לי בראש כרגע.תשלומי שדרוגים:כאן השמיים הם הגבול, תלוי בכם ובאפשרויות שמציע האולם לשדרוגים שונים מעבר לסטנדרט. הנפוצים:1. חבילת שדרוג לבר- מה כלול ומה התוספת.2. חבילת עיצוב משודרגת- מה כוללת? ייתכן שאת החלק הזה תסגרו בהמשך מול המעצב ולא עכשיו בחוזה.3. תשלום עבור לינה בסוויטת חתן-כלה (אם יש ואם עולה כסף).4. תשלום עבור מערכת הגברה נוספת עבור להקה.5. תשלום עבור מסכים.חשוב שכל המחירים יכללו מע\"מ ולציין את זה!!!
תמונת משתמש
0 תווים (2 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
amitofir
amitofir | לפני 6 שנים
המשך :)