mitformit

להמשך גלישה באתר
כפתור ימני פתח שיחה חדשה כפתור שמאלי
חזרה לעמוד שיחות ראשי כפתור שמאלי
תמונת משתמש

מאסטרקארד משלבים בין שירותי המיקום של פייסבוק לאגד

0

like
frameme11 | השיחה נפתחה  לפני 7 שנים
ב-1 באוגוסט, השיקה חברת מאסטרקארד קמפיין חדש בשיתוף שירות המיקום של פייסבוק – Facebook Check In, אשר מאפשר למשתתפים לזכות בכרטיסי VIP למשחק של הניו-יורק ינקיז. (שיווק חברתי באינטרנט)   כחלק מהקמפיין, (שיווק גרילה)פוזרו ברחבי העיר ניו-יורק, 20 מושבים מתוך האצטדיון הישן של הינקיז, עם שילוט המבקש מהקהל לעשות צ'ק-אין מהמיקום הספציפי או לסרוק QR Code המפנה לדף המיקומים של פייסבוק.     צ פו בסרטון הפרסומת של הקמפיין, אשר בוים ע"י זוכה האוסקר, טום הארפר (נאום המלך): ג'ולי הוגאן, סמנכ"ל השיווק לצרכן במאסטרקארד העולמית, אמרה כי הם העדיפו לשלב את העולם הדיגיטאלי בתוך קמפיין בסביבת האופליין, מתוך הכוונה לודא שאכן נוצרת אינטראקציה עם הלקוח ברחוב ויותר מכך – ההשתתפות של הלקוח בקמפיין מפיצה עצמה הלאה ומיידעת אחרים בכך שהקמפיין קיים. (קמפיין פרסום באינטרנט) למקרה שאתם בדיוק נוסעים לחופשת סוף החופש הגדול שלכם – הקמפיין נמשך עד סוף החודש, חפשו את הכסאות!  
תמונת משתמש
0 תווים (2 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים