mitformit

להמשך גלישה באתר
כפתור ימני פתח שיחה חדשה כפתור שמאלי
חזרה לעמוד שיחות ראשי כפתור שמאלי
תמונת משתמש

קמפיין חדש לסיטרואן משלב משחק אונליין בעולם האמיתי

0

like
frameme11 | השיחה נפתחה  לפני 7 שנים
הסמארטפונים הם כבר מזמן חלק בלתי נפרד ממבנה היד שלנו, הם הולכים איתנו לכל מקום וסוחפים אחריהם גם את תקציבי הפרסום בהתאמה. בתחילה הקמפיינים היו מבוססי הודעות טקסט או תמונה, לאחר מכן הם התפתחו להודעות טקסט או תמונה ואפילו וידאו מבוססי מיקום, ועכשיו זהו תור הזהב של קמפיינים חברתיים מבוססי מיקום, המייצרים אינטראקציה ו- gaming בין מספר רב של משתתפים.(קמפיין פרסום באינטרנט)   בשבוע שעבר, סיטרואן השיקו מסע פרסום חדש עבור DS4 בשם "מחפשי DS4", שהוא בעצם משחק ענק של מחבואים עם מכוניות וירטואליות, בעולם האמיתי באמצעות טלפונים ניידים או באינטרנט דרך פייסבוק.       בכל יום, השחקנים מקבלים DS4 וירטואלית להסתיר ברחובות אמיתיים סביבם, בעבור כל DS4 שנמצא (או מוסתר), הם יקבלו ניקוד להגרלת מכונית DS4 חדשה.       אם אתם לא יכולים לצאת החוצה להשתתף במשחק, אתם יכולים לשחק באינטרנט באמצעות ממשק המשלב את Google Street View.(שיווק חברתי באינטרנט)       הרעיון מזכיר מעט את קמפיין MINI Getaway המפורסם, אך עדיין שומר על קריאטיביות ושימוש נפלא במדיה בפני עצמו. מעניין לראות לאן תחום הפרסום הזה ייקח אותנו וכיצד מותגים ינצלו זאת לפרסום חכם – המייצר אינטראקציה אמיתית עם הלקוחות הפוטנציאלים והקיימים.(שיווק אונליין)
תמונת משתמש
0 תווים (2 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים