מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
כמה רגעים..
mitformit
להמשך גלישה באתר
כפתור ימני פתח שיחה חדשה כפתור שמאלי
חזרה לעמוד שיחות ראשי כפתור שמאלי
תמונת משתמש

ענבל...

0

like
sivans | השיחה נפתחה  לפני יותר מ10 שנים
אני חושבת שבלשאול אנשים בפרטי אנחנו מפספסים משהו מאוד חשוב בביקורת, שכן רק את מקבלת אותה והמתחתנים אחרייך יצטרכו לשאול שוב... קצת חבל בייחוד לאור העובדה שמתחתנים לא נשארים כאן הרבה זמן אחרי החתונה.. הפתרון לדעתי הוא פשוט מאוד. לכתוב ביקורות רהוטות ולא משמיצות (כפי שמי מיט הסבירו לי בשיחה האחרונה שניהלתי על הנושא) והכי חשוב לא להתקפל בפני הספקים המאיימים בתביעה.  אם האולם שלך איים בתביעה וההודעה שלך רהוטה ולא משמיצה אין להם באמת קייס ורוב הסיכויים שהם לא יגיעו למצב של תביעה ללא קייס כזה כי חבל על הכסף. אז אם הורידו לך תגובה (או הסתירו) התעקשי להחזיר אותה! תני את הפרטים שלך למיט4מיט הם גם ככה לא נמסרים לספק אלא בצו בית משפט (במקרה הגרוע ביותר) רק ככה נחזיר את האמינות לאתר. 
תמונת משתמש
0 תווים (2 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ
תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר