mitformit

להמשך גלישה באתר
כפתור ימני פתח שיחה חדשה כפתור שמאלי
חזרה לעמוד שיחות ראשי כפתור שמאלי
תמונת משתמש

פיצוי לעניין מארקפה (מילה טובה, פעם שניה)

2

like
איתמר | השיחה נפתחה  לפני 9 שנים
מילה טובה (נוספת)  לשרות הלקוחות של ארקפה :   ישבתי עם המשפחה בסניף של בזל ת"א, ומצאתי חתיכת זכוכית קטנה בקוראסון. הטיפול של מנהל המשמרת היה ממש מצוין, הוא הזמין את כל השולחן לכל מה שנרצה ונראה שהוא ממש מתבייש במה שקרה, בנוסף הוא נתן לי שני קופונים לארוחות שלמות ולקח את מספר הטלפון שלי. כעבור כמה ימים התקשר אלי מישהו שהזדהה כמנהל משהו (אולי שרות לקוחות) וניסה לברר איזה סוג קוראסון זה היה ואם הוא היה טרי וכל מני וגם לקח ממני את הכתבות שלי. לא קיבלתי כלום בדואר ושכחתי מזה, אז קיבלתי שוב טלפון ואמרו לי שהדואר ששלחו חזר והם שולחים שוב. אחרי כשבוע קיבלתי כרטיס של ארקפה על סך 100 ש"ח.   סה"כ אני מרוצה מהטיפול שלהם, הם עושים כ"כ הרבה אוכל שם ותקלות יכולות להתרחש ולא נגרם שום נזק.  
תמונת משתמש
0 תווים (2 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
guy_a
guy_a | לפני 9 שנים
אז תכתוב בחוות דעת...:-)
Lior Sion
Lior Sion | לפני 9 שנים
עוד פעם זכוכית?