mitformit

להמשך גלישה באתר
כפתור ימני פתח שיחה חדשה כפתור שמאלי
חזרה לעמוד שיחות ראשי כפתור שמאלי
תמונת משתמש

מקרה זהה בהחלט לשלי !

1

like
Li-M | השיחה נפתחה  לפני 9 שנים
לאחר שרכשתי מחשב נייד (ממותג הבית MSI) ,מחשב יוקרתי מאוד, לאחר 5 חודשים של שימוש עדין במחשב, המסך התקלקל.טענו אייבורי שאני זו גרמתי לשבירת המחשב, וביקשו ממני תשלום נוסף על סך של 140 שקלים על בדיקת מעבדה \"מיוחדת\" שממצאיה יגידו האם שברתי את המחשב או לא, בעוד תקופת האחריות כאשר המחשב חדש לחלוטין!!ובנוסף, עיצובו המיוחד של המחשב (לקה שחור) נהרס, בעקבות שריטה עמוקה ונראית שנעשתה ע\"י המעבדה , ששילמתי עבור הבדיקה שלהם. ממצאיה לא הפתיעו אותי, וטענו שאני זו שגרמתי לשבירת המסך!ודרשו ממני לשלם סכום לא מבוטל של 2000 שקלים, כאשר סכום זה מהווה כמחצית משווי המחשב.לאחר איומים מעו\"ד,הסכימו להוריד את המחיר.ולאחר הבטחות גם הסכימו להחלפת כל הפלסטיקה בעקבות השריטה.לאחר שימים אנחנו מחכים למחשב, נאמר לנו ע\"י מנהל שירות הלקוחות שהם לא לוקחים על כך אחריות ועל מנת לתקן את השריטה אנו צריכים לשלם סכום נוסף של 500 שקלים.!!!!! וזאת לאחר הבטחת נציג בכיר בחברה.בנשימה זו הבטחתי שלא משנה עד כמה מחיריהם זולים,רגלי לא תדרוך שם!מימיי לא פגשתי בחברה כזו אטומה לצרכי הלקוח, שירות מזוויע שאין כמותו!החברה הזו נוראית בכל רמת שירות, הן מהנציג מכירות והן לשירות ולמנהליה הבכירים. מקווה שחוות דעת זו תשפיע ותגיע לאנשים הנכונים, וכן ללקוחות חכמים אשר לא יגיעו לחברה זו.  
תמונת משתמש
0 תווים (2 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
tristery
tristery | לפני 9 שנים
כמה חבל עבורך !