mitformit

להמשך גלישה באתר
כפתור ימני פתח שיחה חדשה כפתור שמאלי
חזרה לעמוד שיחות ראשי כפתור שמאלי
תמונת משתמש

שירות משפיל במלון מרקיור בת ים ....

1

like
גביוגיתי | השיחה נפתחה  לפני 9 שנים
    בחודש ינואר הזמנתי דרך  מוקד ההזמנות הטלפוני של מלון "מרקיור בת ים"  לילה לתאריך 4.2.09  "ליל כלולות" . הפקידה לקחה כ.אשראי ואמרה שמחייבים אותי ביום הגענו  למלון , למרות שכמה פעמיים הסברתי שאני לא מגיעה עם הנהג למלון , וביררתי האם יש אפשרות לחייב באישורי הטלפוני את החדר , לאחר בירורים אצלכם במח' ההזמנות אישרה שכן , בנוסף אמרתי לה שזה ליל כלולות והיא בישרה שהכל מטופל והערב יהיה  מהנה במיוחד, שכן זהו אירוע ייחודי שלא ישוב על עצמו וימתין לנו בחדר בלילה  שוקולדים , סלסלת פירות שתיה קרה ויין .   ביום ד' 4.2.09 (יום חתונתנו) התקשרתי למלון ופקידת הקבלה עמדה על כך שאעזוב את הכנותיי לחתונתי והגיע למלון לשלם פיזית , הגעתי בלחץ רב שילמתי ושאלתי שוב : "האם כתוב שאנחנו חתן וכלה שמגיעים בחצות" ?  אמרו לי שאהיה רגועה והכל מסודר . בסביבות שעה 13:00 הגיע החתן + הנהג למלון להתארגנות ביציאתם מהמלון ביקשו מפקידת הקבלה להחליף מגבות ולא לשכוח את הבטחותיכם לגביי הפירות היין והשוקולדים וושוב פקידת הקבלה אישרה אל דאגה שיהיה רק מזל טוב .   בשעה 1:30 לפנות בוקר הגענו לחדר נפעמים ונרגשים , נידהמנו ששום דבר לא חיכה לנו והמגבות לא הגיעו . לאחר צלצול למרכזיה הגיעו לאחר 15 דקות 2 קופסאות שוקולד שלצערנו פג  התוקף לפני כשבוע ימים והמגבות שכחו להגיע .... למחרת בבוקר הזמנו ארוחת בוקר לחדר שהגיעה בצורת הגשה מבישה על מגש פלסטיק  : 2 כוסות שתיה בכוסות פלסטיק פשוטות שאחת מהן סדוקה, חצי כוס חלב,  2 צלחות פלסטיק עם סלטים שכל הרוטב של השמן והלימון מעורבב עם חתיכת חביתה קפואה . ממש גועל נפש – לא נגענו בכלום .. נאלצנו לארוז את חפצינו מיד לאחר קבלת ארוחת בוקר-  שנשארה על השולחן כפי שהגיעה .   מלבד העובדה שלא קבלנו תמורה לכסף שהוצאנו, מדובר בחוויה של פעם בחיים שהוחמצה, עד היום יש לי טעם מר מה"ליל כלולות " שלי ושל בעלי ורשת מרקיור נושאת באשמה... במקום שאני ובעלי ננצור את חווית הליל כלולות  לנצח ביליתי בבכי ובכעס על השרות המגעיל והמשפיל!!!  
תמונת משתמש
0 תווים (2 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
ענבלושלום
ענבלושלום | לפני 9 שנים