כפתור ימני פתח שיחה חדשה כפתור שמאלי
חזרה לעמוד שיחות ראשי כפתור שמאלי
תמונת משתמש

מורן..

0

like
MeirSio | השיחה נפתחה  לפני יותר מ10 שנים
העולם לא מתחלק לספקים שנותנים שירות רע לפני החתימה וטוב אחרי, ולספקים שנותנים שירות טוב לפני ורע אחרי. יש גם כאלה שיודעים לתת שירות טוב לפני ואחרי, וגם את אלו שנותנים שירות רע תמיד.לדעתי, הדרך לעבוד עם ספקים (תמיד) היא שאם יש איזשהו חשש או חוסר הסתדרות - לחתוך, לחפש ספק אחר. הסיכוי שהם יהיו כמו שאמרת - נותני שירות לא טוב לפני אבל יפתיעו אח"כ - קיים, אבל קטן... מה זה קטן.. אני לא מכיר את שדות ים וממה לא כותב עליהם ספציפית - אני כותב בכלליות. אם מורן הרגישה שמשהו לא עובד איתם, ולא משנה למה, יכול להיות שכל מה שאת אומרת נכון, אבל - למורן זה לא מתאים. מה שזה יכול לגרום זה תסכול אחרי תסכול. אנשי שירות שהולכים בקו אחד ולא מוכנים לשנות אותו צריכים להבין שהם יפסידו אנשים ככה, ויכול להיות שזה בסדר מבחינתם, אבל זה מה יש. לעשותמה שאתה רוצה זה מכובד, אבל זה לא שירות.
תמונת משתמש
0 תווים (2 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים

hello

להמשך גלישה באתר
up