כפתור ימני פתח שיחה חדשה כפתור שמאלי
חזרה לעמוד שיחות ראשי כפתור שמאלי
תמונת משתמש

התשובות שקיבלתי

0

like
איריס ואסף | השיחה נפתחה  לפני יותר מ10 שנים
בקשר לעדשות:"את אכן יכולה ללכת ולתבוע את אופטיקה הלפרין, ואין התיישנות לעילתך, אולם השאלה היא כיצד ניתן יהיה להוכיח את זה.מדובר בשאלה משפטית קשה, אשר אינני בטוח כי תמצאי רופא אשר יהיה מוכן להעיד בבית המשפט כי הנזק נעשה על ידי העדשות ולא נעשה מדברים אחרים. אם יש לך חוות דעת מרופא עיניים, אשר מוכן להעיד בבית המשפט, בהחלט יש לך קייס לתביעה."(תשובה מ NRG)."הבעיה הראשונה אכן יכולה להגיע לבית משפט ואת תדרשי להבדק אצל מומחה ולהוכיח שנגרם נזק כתוצאה מהעדשות. את תצטרכי גם להוכיח שלא קיבלת הדרכה (האם בכלל יש חובה על בית העסק לתת הדרכה כזו?) ותדרשי למשאבים רבים כגון זמן וכסף." (תשובה מתפוז)בקשר למשקפיים:"בעניין האחריות - מה כתוב בתעודת האחריות - זה מה שקובע -- אבל - אם המשקפיים פגומות מיסודן, כלומר הן נבנו מלכתכילה לא טוב הרי הם חייבים לתקן או להחליף, היות וזו לא תקלה שקרתה ואותה מכסה האחריות אלא מוצר פגום מיסודו".(NRG)"לגבי הבעיה השניה - מה כתוב בכתב האחריות? האם האחריות היא באמת לכל החיים על-פי מה שכתוב? את יכולה לאיים קצת, להזכיר להם את נושא העדשות והנזק שנגרם לך ולנסות להגיע איתם להסדר כלשהו. עדיף שתעשי זאת בכתב (מכתב רשום עם אישורי מסירה) שיהיה מנוסח בצורה ברורה ובסופו צייני שאם לא ימצא פיתרון שיהיה לשביעות רצונך את תשמרי לעצמך את הזכות לפנות לכל גורם רלוונטי בעיניך (כולל ערכאות משפטיות).(תפוז) בקיצור- אני לא אתבע, כי אף רופא לא יעיד על זה. אני די בטוחה שאין חובת הדרכה (וחבל) וגם אין חובה לעשות ביקורת (כמו שאמרו לי באופטיקה אחרת שעושים, וכך יכול היה להימנע נזק).בקשר למשקפיים, תעודת האחריות לא מכילה כמעט כלום- לא מה כוללת האחריות ולא עד מתי האחריות. כשקניתי את המשקפיים, ההורים שלי לחצו שאעשה את הכי טוב. לא ממש עניינה אותי בזמנו האחריות, כי לא תיארתי לעצמי שגם בזה הם יוכלו "לפשל".בקיצור- פראיירים לא מתים...אני אמשיך לסבול, אבל לפחות יש את "רמקול" שאוכל למנוע אולי מאחרים נזק (כפול) כמו שלי!
תמונת משתמש
0 תווים (2 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים

hello

להמשך גלישה באתר
up