כפתור ימני פתח שיחה חדשה כפתור שמאלי
חזרה לעמוד שיחות ראשי כפתור שמאלי
תמונת משתמש

שיחות על ביג מאמא ועל חוות הדעת של טנטונת

1

like
טנטונת | השיחה נפתחה  לפני יותר מ10 שנים
ציון: 2 .אנחנו זוג שאוכלים ה-מ-ו-ן בחוץ, מאחר ואנו בדיוק מחוץ לאזורי החלוקה של המסעדות התל אביביות בדרך כלל אנו נוסעים לקחת את האוכל. ביג מאמא היא בדרך כלל מסעדת "הבית" שלנו ומאחר ואוכל איטלקי הוא הפיבוריט שלנו היינו מזמינים מהם לפחות (!!) פעמיים שלוש בחודש. האוכל מעולה ואנו רגילים לאיכות גבוהה מהם. בפעם האחרונה שהזמנו הלכנו לקחת וכשהגענו הביתה גילינו שמנה אחת היתה נהדרת כרגיל והמנה השנייה היתה מקולקלת והסריחה בצורה בלתי רגילה (למרות שעם יד על הלב זו הפעם הראשונה שקיבלנו מנה לא איכותית וכאמור אנו מזמינים מהם הרבה), הרמנו טלפון וציינו בפניהם כי המנה מקולקלת האישה שמעבר לקו מייד אמרה שזו המנה והיא מסריחה בגלל הגבינות(?) אמרנו לה ש1. אנחנו מזמינים הרבה ויודעים בדיוק איך זה אמור להריח ו2. המנה השנייה שהיא בדיוק אותו דבר מריחה בסדר גמור. מכאן התחילו תירוצים של "אין לנו מה לעשות" "אני לא יודעת מה להגיד לכם" וכל השיחה היתה בנימת אדישות וחוסר כוח אלינו בשלב הזה בן זוגי שהוא איש רגוע בדרך כלל מאוד כעס ואמר שהם צרכים להתבייש להם מאיך שהם מתנהגים ללקוחות כל כך קבועים וציין בפנייהם שהוא לא רוצה מהם דבר ושייקחו בחשבון שזו הפעם האחרונה שאנו מזמינים מהם, בשלב הזה היא כנראה הבינה שהיא עומדת להפסיד לקוחות קבועים והפנתה אותנו לבעלים, הבעלים הסכים לשלוח אלינו שליח שיחליף את המנה לא לפני שגרם לנו להרגיש כמו שקרנים וגרם לנו להרגיש שהדבר האחרון שמעניין אותו זה התלונה שלנו, לבסוף המנה הוחלפה, התעקשנו שהמנה המקולקלת תילקח בחזרה למען הסר ספק ונשארנו עם טעם רע מאוד מבחינת שרות הלקוחות שלהם. יש המון מסעדות בת"א ומהם לא נזמין יותר.
תמונת משתמש
0 תווים (2 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
MeirSio
MeirSio | לפני יותר מ10 שנים
מסכים

hello

להמשך גלישה באתר
up