מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
כמה רגעים..
mitformit
להמשך גלישה באתר
Rizla
אין חוות דעת
התחל איתי שיחה  
לצערי עברתי את שלב הקנייה בחנות הזאת, המחשב שקניתי(בחנות ברמת גן) שהשקעתי בו יותר ממחשב פשוט, התגלה עם בעיות חומרה קשות, (מסכים כחולים של וינדוס) שמעיד על בעיות חומרה. חווית הקנ...יה היתה לא נעימה. יש להם הרבה אותיות קטנות בהסכם המכירה, וכמובן מדיניות של אי החזרת כסף. המחשב הוחזר לבדיקה לשבוע, לא מצאו תקלה. רצו שאקח אותו בלי שנעשה דבר. לא הסכמתי בשום אופן ביודעי שהמחשב לא בסדר! לאחר דין ודברים לא נעימים עם האחראי בחנות שהתקשר לאיזה אחראי יותר גדול, שאמר לו תחליפו לה הכל! הכל? זה היה לוח אם ודיסק קשיח?! את הספק החליפו על"פ דרישתי, כרטיס מסך לא הוחלף בתואנה שחסר להם במלאי. וגם כרטיסי הזיכרון. הבעתי את רצוני להוסיף כסף לכרטיס מסך אחר, לא הסכימו. לא ראיתי מנין לקחו את החלקים שהחליפו אם חדשים מהקופסא? פרט לספק שהוצא חדש מהקופסא. כעבור זמן קצר שוב הופיע מסך כחול והוינדוס קרס. שוב הבאתי את המחשב, וביקשתי להחליף גם את הכרטיס מסך, עדיין לא היה במלאי??? התקינו לי את הוינדוס שוב. (הטכנאי בחנות היה מאד בסדר וניסה לעזור כמיטב יכולתו! כעבור שבוע שוב הופיעו חלונות כחולים, תופעה מפחידה במחשבים. התקשרתי ואפילו הצלחתי לדבר איתם, נו מה? " תביאי את המחשב ניבדוק אותו?! אמרתי להם שאני לא יויו ואני נאלצת לנסוע במוניות. ואני רוצה לבטל את העיסקה. הגזמתי כמובן. הגעתי לחנות בלי המחשב כי לא עלה בידי לדבר איתם שוב בטלפון למרות הודעות שהשארתי. בינתים האחראי הוחלף במישהו בשם עידן, שמרגע ששמע שאני רוצה לבטל את הקנייה. ניגמר הדו שיח, סרוב! תביאי נבדוק. בטח שוב ישכון שם שבוע והם "לא ימצאו תקלות" וזה בטח יגרור חילופי דברים לא נעימים, "שרות" וכך עד שמישהו יישבר ושנת או האחריות תסתיים! לסיכום- לא לקנות מKSP זו מכונה משומנת היטב של מכירות אם יצא הכל בסדר סבבה, אך אם יש בעיות אין מי שישמע. וזו לא הרשת היחידה שנוהגת כך. הם נוקשים ולא נחמדים, מזלזלים ביחסם שהלקוח לא מבין הרבה, ומסתבר שגם לא הכי זולים. כשאמרתי שמצאתי מוצר מסוים במקום אחר יותר זול, שלח אותי המוכר לקנות את המוצר כדי שיראה במו עיניו. מוזר?! אמרתי לו שיפתח את האתר באינטרנט ויווכח, הוא לא הסכים בשום אופן. ולא הוריד את המחיר של המוצר שלו. למרות התחייבותם להיות הכי זולים. עידן לא היה מוכן לשמוע לרגע מה שיש לי לאמר על עוגמת הנפש שיש לי וחוסר ביטחון באשר לבאות. הוצאות על מונית, ועבודת "פרך" להתקין כל פעם שוב את כל התוכנות. והתיקיות שמי שהתנסה בזה בודאי יודע על מה אני מדברת. מלה מכל זה לא הצלחתי לאמר לו. אין התחשבות, אין יחס, יש רק מדיניות של החנות שעידן מאד מצליח ליישם. זו מכונה משומנת היטב של מכירות ללא פשרות ויחס מזלזל. ןהם לא רשת החנויות היחידה שנוהגת כך. עדיף למי שמבין קצת לקנות את חלקי המחשב בקופסאות מקוריות, ולהביא לטכנאי מקצוען שירכיב את המחשב. נוצרה אצלי הרגשה שבעצם אין לי שום ביטחון באשר לסוג החומרה שיש לי במחשב. ומינין זה בא? ומחשב חדש שקניתי בשמחה גדולה נהייה לפח יקוש. אני מסכימה עם כל מילה מהביקורות שנאמרו על החנות ע"י קודמי. לא לקנות מKSP.
אהבתי: הטכנאי שכן הבין לליבי והזדהה עם החוויה הלא נעימה שאני חווה., אך ידיו היו כבולות .
לא אהבתי: את הנוקשות הזילזול, וחוסר הכנות. חוסר האפשרות ליצור קשר טלפוני,
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
KSP קיי.אס.פי
עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ
תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר