מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
כמה רגעים..
mitformit
להמשך גלישה באתר
Merry
8 חוות דעת
התחל איתי שיחה  
1. קבעתי פגישה והגעתי בשעה שנקבעה- תמרה והעוזרת שלה לא היו מוכנות במועד שנקבע 2. כשרצינו להיכנס ולהמתין בתוך הסטודיו- נאמר לנו שאין מקום לשבת ושלחו אותנו להסתובב בקניון שליד הסטודי...ו 4. כשכבר זכינו להכנס לסטודיו תמרה נהגה בנו באופן ממש משפיל, כאילו אינה רוצה שנכנס בכלל. היא דיברה באופן קר ולא נעים 5. אם את דתייה או מסורתית ומעוניינת בשמלה שאינה בדגם גופיה- אל תטריחי את עצמך להיכנס- תמרה הבהירה מעל לכל ספק שזו אינה המומחיות שלה. לתמרה יש שמלות גופיה וזהו (אלא אם בא לך לשלם 12,000 ש"ח על שמלת כלה לה-ש-כ-ר-ה). 6. כשתמרה מצאה דגם אחד בלבד שיכול להתאים להתאמה לשמלה שאינה חושפנית, היא אפילו לא טרחה לאפשר לי מדידה ברצינות- אל תורידי שום דבר תשארי כמו שאת ותשימי את השמלה מעל. סוג של יאללה תתחפפי כבר. החוויה בגדול הייתה ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא נעימה. התחרטתי על עצם זה שבכלל הטרחתי את עצמי להגיע לסטודיו של תמרה. זה היה בזבוז זמן משווע וחוויה פוגענית.
אהבתי: השמלות נראות טוב על פניו באתר האינטרנט
לא אהבתי: 1. קבעתי פגישה והגעתי בשעה שנקבעה- תמרה והעוזרת שלה לא היו מוכנות במועד שנקבע 2. כשרצינו להיכנס ולהמתין בתוך הסטודיו- נאמר לנו שאין מקום לשבת ושלחו אותנו להסתובב בקניון שליד הסטודיו 4. כשכבר זכינו להכנס לסטודיו תמרה נהגה בנו באופן ממש משפיל, כאילו אינה רוצה שנכנס בכלל. היא דיברה באופן קר ולא נעים 5. אם את דתייה או מסורתית ומעוניינת בשמלה שאינה בדגם גופיה- אל תטריחי את עצמך להיכנס- תמרה הבהירה מעל לכל ספק שזו אינה המומחיות שלה. לתמרה יש שמלות גופיה וזהו (אלא אם בא לך לשלם 12,000 ש"ח על שמלת כלה לה-ש-כ-ר-ה). 6. כשתמרה מצאה דגם אחד בלבד שיכול להתאים להתאמה לשמלה שאינה חושפנית, היא אפילו לא טרחה לאפשר לי מדידה ברצינות- אל תורידי שום דבר תשארי כמו שאת ותשימי את השמלה מעל. סוג של יאללה תתחפפי כבר. החוויה בגדול הייתה ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא נעימה. התחרטתי על עצם זה שבכלל הטרחתי את עצמי להגיע לסטודיו של תמרה. זה היה בזבוז זמן משווע וחוויה פוגענית.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
תמרה - סטודיו לעיצוב שמלות כלה
לפני 5 שנים
מרי שלום, חשוב לי להתייחס לחוות הדעת שלך דווקא משום שהיא מאוד חריגה בנוף חוות הדעת שנכתבו עלי לאורך השנים. צר לי מאוד על כך שזו היתה החוויה שלך בסטודיו, הפוך מהחוויה של מרבית הבנות, ואני מניחה שזה נובע מפער בתיאום ציפיות. ראשית חשוב לי לציין, אנו מקפידות מאוד על כבודן ועל פרטיותן של הכלות שלנו בכל מדידה. חשוב לנו להעניק לכל כלה את הזמן שלה, וקורה לפעמים שמדידה מתארכת ולכן, במקרים הנדירים שזה קורה - אנו מבקשות מהכלות לעתיד להמתין על מנת שגם הן יזכו לזמן שלהן כראוי ולפרטיות שלהן. זה נכון, הסטודיו שלי לא מתמחה בשמלות כלה צנועות או בשמלות כלה למיגזר הדתי. אמנם לאורך השנים עשרות כלות דתיות תפרו אצלי שמלה והיו מאושרות, אך זה היה מתוך הבנה שברוב המקרים יהיה לתפור לצורך כך שמלה חדשה ובד"כ לא יהיו דגמים כאלו מוכנים למדידה בסטודיו מראש. ביצענו מדידה מלאה לשמלה אחת, אך היא לא התאימה, וכמובן שההתאמה היא הדבר החשוב ביותר. צר לי שנקודה זו לא היתה ברורה ויצרה אכזבה, וכך גם המחיר לתפירת שמלה חדשה (מחירים שנעים בין 8500-12000 ש"ח). אני בטוחה שתמצאי את השמלה שמתאימה לך ומאחלת לך הרבה מזל טוב. בברכה, תמרה
כל שיכתב, הינו על בסיס דעתנו וחווייתנו ואין בו להוות מסמך משפטי כל שהוא. בתחילת הדרך, צוות ללוס העביר לנו את המסר שאיתם, רק השמיים הם הגבול. זה קנה אותנו, אהבנו לחשוב שהאירוע שלנו ...יהיה כמו שאנחנו מדמיינים, מיוחד ושלנו. בללוס, יש מגוון ספקים איתם הם עובדים וניתן לבחור מתוכם: קיטרינג שאינו עולה בקנה אחד עם האיכות שאנחנו מגדירים כראויה לאירוע שלנו ושירותי בר אשר מחירם גבוה בהרבה מספקים אחרים. לכן, הבאנו ספקים חיצוניים שלנו- לכל צרכי האירוע. כל זאת, ללא תלונה או התנגדות מצד ללוס. עד פה הכל נפלא. ככל שהתקדמה האינטראקציה עם ללוס- הרגשנו שתקוותינו מתבדות. זה התחיל בזה שכשביקשנו את העיצוב שאנחנו אוהבים- אמרו לנו שאנחנו צריכים לבחור מתוך מספר אפשרויות מוגבל. לציין, שלא אהבנו את האפשרויות הקיימות ולא הראו נכונות להרחיב את המגוון- באופן שחייב אותנו לקנות ולהכין פריטי עיצוב. זה המשיך בזה שגילינו שסעיף עיצוב החופה כולל למעשה רק אפשרות עיצוב אחת- כתר בוגנוויליה בראש החופה. כשאמרנו שאנחנו לא אוהבים את האפשרות הזו, נשלחנו לשוזרת הפרחים ששכרנו את שירותי לטובת האורחים על מנת שתעשה לנו עיצוב לחופה. בהמשך, בניגוד למה שנרשם בחוזה- צוות ללוס טען שהקיטרינג צריך לדאוג להביא כיסאות ושולחנות. זאת כאשר שחור על גבי לבן כתוב בחוזה שהתשלום לללוס כולל גם כיסאות ושולחנות. מנהלת השיווק יצרה קשר מאחורי גבנו עם השפית מהקיטרינג והודיעה לה שהיא אחראית לספק שולחנות וכיסאות. כשעלינו על ההתרחשות ופנינו אליה, היא טענה שלא רצתה להטריד אותנו בזה. לאחר שקיבלו מאיתנו את התשלום, האינטראקציה עם מנהלת השיווק (שהיא ככל הנראה גם מנהלת האירועים במקום)- הייתה ממש גרועה. היא נתנה לנו תחושה שאנחנו מציקים לה, סירבה לכל בקשותינו. במפגש הספקים, גילינו שהמטבח שהעמידו לרשות הקייטרינג שלנו הוא אסון היגייני. לא ברור כיצד חשבו שניתן להכין שם אוכל... בנוסף, גילינו שהבר הקיים בללוס, אינו מותאם למתן שירות לכמות אורחים גדולה. כמו כן, הדיג'יי הודיע לנו שאיכות הסאונד ברחבה גרועה. חשבנו להפסיק את האינטראקציה עם ללוס- אבל אז הובטח לנו שינוי כיוון והחלטנו להישאר עם המקום שבחרנו ולא לעשות שינויים דרמטיים זמן קצר טרם האירוע. בערב האירוע עצמו- המקום היה מעוצב מקסים, גם בזכות העבודה של הצוות אבל גם בזכות העבודה הקשה שלנו בארגון כל הפריטים. מעבר ליופי- הרגשנו תוהו ובוהו: מנהל האירוע מטעם המקום, לא ניגש אלינו במהלך כל האירוע. הוא גם לא ניגש לאנשים שנכנסו לגן ונשארו רק בכניסתו, כי לא ידעו שיש איזור שבו מתקיים בופה במהלך קבלת הפנים- מתוך כך נוצר צוואר בקבוק ולחץ בכניסה. איזור החופה היה חשוך, באופן שסיכן אנשים מבוגרים וכך שאנשים לא ראו את האוכל שהיה בבופה. איזור ההסעדה היה צפוף כל כך שאנשים לא יכלו לשבת בשולחנות שלהם. מעבר לזה, הכיסאות לא היו משויפים וקרעו שמלות של כמה מהאורחות. כמו כן, אזור ההסעדה לא היה ממוזג, האורחים שלנו הזיעו מאוד- לא היו די אמצעי קירור (למרות ששאלנו חזור ושאול לגבי נקודה זו ונאמר לנו שיהיו די אמצעי קירור: מזגנים ומצננים). רחבת הריקודים לא הייתה ממוזגת- אנחנו והאורחים הזענו בטירוף וחלק מהאורחים בכלל לא קמו לרקוד בגלל זה. היו קטעי וידיאו וברכות- המיקרופון לא עבד, לא היה סאונד לסרטונים. כל זה אחרי ששאלנו מראש, האם יש צורך למנות נציג מטעמנו ונאמר לנו שמנהל המקום ידאג לכך. התבזינו. חברינו ומשפחותינו הכינו לנו וטרחו והדברים לא עברו בצורה חלקה. צוות ללוס לא ידע כיצד להתנהל כשנתגלתה הבעיה ופעלו בחוסר אונים. לאחר הבעיה הזו הצוות הפסיק לתפקד, ערימות של מגבות מלוכלכות היו בשירותים- עד שאם החתן נאלצה לפנות לצוות על מנת שמישהו ינקה אותן. ניכר היה לאורך כל הערב שצוות ללוס אינו יודע כיצד להתנהל מול ספקים אחרים וההתנהלות הייתה לא מוצלחת. אחרי שהכל נגמר, בשיחה עם ללוס- התרשמנו שהצוות מנסה לגלגל אחריות לכל אחד אחר פרט לעצמם.. האירוע שלנו היה כישלון חרוץ. בשבילם זה עוד ערב, בשבילנו זה יום החתונה ובגלל ההתנהלות של המקום הובכנו ונצר על בחירתנו בהם עוד זמן רב..
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
ללוס - גן אירועים
ואוו.. ישבנו מול המקלדת וניסינו לסכם במילים את החוויה שלנו מול הבר של שוטי הכפר- ופשוט לא הצלחנו. טל, אביב והצוות המנצח שלהם הם פשוט סמל ודוגמה למצוינות ומצוינות לצד אנושיות ושירות...יות... מתחילת הדרך, טל נתנה לנו תחושה שהיא תעשה הכל כדי לתת לנו את שירותי הבר הטובים ביותר. היא עזרה לנו לקבל את ההחלטות הנכונות, ייעצה וכיוונה- עד שהגענו למתכון המדויק שיאפשר לבר לתת את השירות הטוב ביותר ויהפוך את האירוע שלנו למושלם. בערב עצמו, הברמנים היו נעימים ונחמדים לאורחים, ברמה כזו שהרבה מאוד אורחים באו במהלך הערב להחמיא על הבחירה בבר וגם אחרי שהאירוע נגמר. אין לנו מה לומר, מלבד תודה! שמחים על הבחירה בכם ומודים לכם שהייתם חלק מהיום שלנו :)
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
שוטי הכפר
נילי, נילי, נילי... מה שנכתוב עליה לא יהיה מספיק. האישה הזו היא קסם ובידיים שלה יש ברכה. לקחנו את הקייטרינג של נילי לחתונה שלנו וזו אחת ההחלטות הטובות ביותר שעשינו. נילי ליוותה אות...נו יד ביד כבר מתחילת הדרך- המליצה לנו על ספקים ועזרה לנו לבנות את נבחרת החלומות שלנו, ייעצה והרגיעה. לאורך התהליך, נילי פעלה מולנו בשקיפות ושיתפה פעולה עם כל בקשה מצידנו. והשיא? האוכל המדהים שהוגש בחתונה, שהאורחים לא הפסיקו לדבר עליו... נילי יקרה, פשוט תודה רבה- על הסבלנות, הרגישות, הגמישות, המקצועיות והאנושיות.. אין כמוך! תודה גם לאורי המהמם שהוא יד ימינך והיה עזר כנגדך, שעזר והיה שותף בתהליך ולמלצרים המקסימים שנתנו שירות מעולה לאורך הערב. ת-ו-ד-ה!!!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
בית פיין
יעלי, נהדרת ויקרה שלי! לאורך כל תהליך תפירת השמלה רק מחמאות ומילים טובות יצאו מהפה שלי על יעל, לפעמים ברמה כזו שהיא מצאה את עצמה מובכת. לא הגזמתי, היא באמת מדהימה- סבלנית, משרה רוג...ע, מקצועית, מדויקת ויצירתית ברמות אחרות.. מהרגע שנכנסתי לסטודיו, ידעתי שיעל תתפור עבורי את השמלה, מצאתי מיד את הכיוון העדין שחיפשתי, עם הבדים הקלילים והנעימים. יעל נתנה לי חופש מלא בבחירת הדוגמאות והבדים וזרמה עם כל הרעיונות והשיגעונות שלי. במהלך הדרך, יעל הגיבה בסבלנות וברצון לבקשות שלי לשינויים, גם כאשר הן גררו עבודה רבה מצידה. והתוצאה? שמלת כלה, שהיא בדיוק מה שרציתי ודמיינתי, שמלה שגרפה המון המון מחמאות מהאורחים ואפילו הביאה את החתן לבקשה שארכוש אותה- כדי שתישאר לנצח. יעל, פשוט תודה על הכל! תודה שהפכת אותי לנסיכה ליום אחד במשיכת חוט ומחט ובמחיר הוגן..
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ 2015
תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר