מצאו את הספקים המומלצים ביותר
עדן ותומר
6 חוות דעת
התחל איתי שיחה
הגענו לפריזמה דרך האינטרנט, התלהבנו מאוד מהתמונות, והחלטנו שאין מה להפסיד וניפגש איתם. נפגשנו עם אבי, שהיה מקסים וחמוד, שהראה לנו אלבומים ותמונות שכל אחת מהם הייתה מ-ה-מ-מ-ת בפני ע...צמה!התחלנו את היום עם אבי ונועם הצלם וידאו. היה כל כך נוח איתם, לא הרגשנו מבויימים, והיה פשוט כיף!!אח"כ פגשנו את מישל בגן, שמייד נכנס לעניינים וצילם את כולנו תמונות משפחה (מומלץ ביותר, אחת ההמלצות הטובות שלהם).בגלל שלא רצינו אלבומים קיבלנו את התמונות והוידאו הערוך, בערך שבוע אחרי האירוע.התמונות מ-ע-ל-פ-ו-ת!!!!!!!אבי ומישל הם מהספקים שבאמת עשו לנו את האירוע. ידעו לתפוס את הרגעים הכי יפים מהזויות הכי מדהימות!תודה! תודה! ושוב תודה!!
אהבתי: את היחס, את המקצועיות, ואת התמונות!!!
לא אהבתי: מממ.... החתן שבר את הכוס כל כך מהר שאין תמונה עם הרגל על הכוס. יש חצי שניה לפני, וחצי שניה אחרי.אבל זה לא באשמתם... :)
מחיר: 5,000
הערות לגבי המחיר: בלי אלבומים והגדלות על שני צלמי סטילס ווידאו אחד
פריזמה צלמים
אתי מהממת, מרגיעה, רגילה כבר לכל הגחמות של כל כלה אפשרית. סבלנית.גם כשהחתן קצת איחר וקיבלתי חרופה על השפתון, אתי לא התרגשה, אמרה לי שאין בעיה להוריד ושנעשה מחדש אם בא לי.אתי היא אי...שה! אמא! לא מאפרת מתלהבת בת 20.ואם היא הצליחה להרגיע את אחותי, שהיא תהיה מהממת באותו יום, אני מורידה בפניה את הכובע, ומצדיעה!(אחותי הגיעה שבועיים לפני החתונה מדרום אמריקה, והייתה לחוצה בקשר לאיפור והשיער. הרמתי לאתי טלפון, והיא אמרה "מה הבעיה, תביאי אותה אלי!")מדהימה! מדהימה! מדהימה!
אהבתי: שאתי הביאה איתה ליפגלוס שהיה צמוד אלי כל היום. והיום זה הליפגלוס הכי מהמם שיש לי.
לא אהבתי: שאתי לא נמצאת איתי כל יום על הבוקר...
מחיר: 1,500
הערות לגבי המחיר: איפור + שיער (רק לכלה)
אתי אלבכרי
המקום מ-ה-מ-ם!!!אנחנו כבר יותר משלושה חודשים אחרי החתונה ועדיין מקבלים מחמאות על המקום.קודם הלכנו לראות את הנחלה. המחיר קצת שיתק אותנו, אז המשכנו לחפש. (כשיצאנו משם, בעלי אמר "יש ל...י הרגשה שעוד נחזור לפה")ראינו 21 מקומות!! ותמיד השוונו איך זה בהשוואה לנחלה. לא היה מקום אחד שעלה עליו. וחשבנו להתפשר על מקום רק בגלל המחיר.בסוף, החלטנו שבשביל שזו תהיה חתונת החלומות שלנו אנחנו לא מתפשרים. ולקחנו את הסיכון שלא נכסה את החתונה, אבל היא תהיה היום הכי מדהים.וזה היה באמת היום הכי מדהים! החתונה תוקתקה, הכל היה מושלם. העיצוב, המקום. היינו החתונה הראשונה של העונה, והם השקיעו את הנשמה.תודה תודה תודה!
אהבתי: התקתוק!!! אין דבר אחד שנפל. הכל היה מעולה.
לא אהבתי: שהמקום מספק מאווררים ללילות חמים, אבל לא חימום ללילות קרים, או קירוי לגשם.
מחיר: 280
הערות לגבי המחיר: בדיל עם הקיטרינג המעולה "עלי דפנה"
הנחלה
ללי הייתה תמיד זמינה לכל שאלה, גחמה, הייתה איתנו בקשר רציף.ביום החתונה ניצח נדב, שתיקתק את הכל. הושיב אותנו לאכול לפני כל הבלאגן. מקצועיות נטו!!והאוכל...... אחחחח האוכל....אנחנו מא...וד פלצנים בקטע של האוכל. ויודעים שכשבאים לחתונה לצפות ל"אוכל של אולמות/חתונות"אין דבר כזה עם עלי דפנה!! זה אוכל של מסעדת גורמה!!!בנינו כל כך הרבה ציפיות אצל המשפחה והחברים על הסטייקים לפני החתונה, והם עמדו בכל הציפיות בכבוד!!
אהבתי: את הסטייקים!!!שהם הוסיפו לנו דברים לצ'יפורים
לא אהבתי: שלא הספקנו כל כך לאכול. לא כי לא דאגו לנו כי נורא התרגשנו.שהם לא באים לבשל לי בבית!
מחיר: 280
הערות לגבי המחיר: בדיל עם הנחלה
עלי דפנה - הקייטרינג
המוזיקה הייתה כל כך מתאימה! לכולם!!כל הצעירים נהנו ומילאו את הרחבה, המבוגרים שאלו את ההורים שלנו אם הם בחרו את השירים ובאו גם לרקוד.היה בווליום הנכון (מקום פתוח).היה הכל מהכל. למרו...ת שביקשנו לא מזרחית, היה ביקוש והיו גם שניים שלושה שירים כאלה. אבל זה היה נורא מתאים.נתנו לעופר יד חופשית. אמרנו לא שאנחנו לא מתים על מזרחית. שהכלה רוצה רק עברית. שהחתן רוצה בעיקר לועזית.בסוף הוא עשה "מיש-מש" והיה מדהים!המון מחמאות קיבלנו על המוזיקה והיו אנשים שבאו לבקש את הדיסק עם הסאונד טרק של החתונה :)
אהבתי: את עופר! את המוזיקה! את האוירה!
לא אהבתי: אין דבר כזה! מחכה לאירוע הבא שנזמין אותו.
מחיר: 5,000
Mellow Djs מלו דיגי
עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה

download from google play

download from apple app store