מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
כמה רגעים..
mitformit
להמשך גלישה באתר
בנק דיסקונט
מזל טוב
חוות דעת אחת
התחל איתי שיחה  
התחתנתי באוקטובר השנה, ולדעתי עשיתי טעות אחת בארגון החתונה - העובדה שבחרתי בפרידמנס קייטרניג לחתונה. אני אתחיל מלציין שבטעימות ציון מפרדימנס הקשיב לנו מאוד, היה אכפתי והביע עניין ...בטעמנו ונראה כי היה מעוניין להתאים את התפריט לצרכים שלנו. גם עד יום האירוע ציון היה בסדר, אבל שקיבלנו את התפריט לחתונה - יום לפני החתונה (כי ציון התעכב בתירוצים שונים) והוא היה שונה ממה שסיכמנו - התקשרנו לציון בלחץ על מנת לברר מדוע התפריט שונה ממה שסוכם והוא הרגיע אותנו ואמר לנו שיש טעות בתפריט ששלח ושאין בעיה ואין מה לדאוג ושהדבר יטופל. כמו כן, יש לציין, שבתפריט שציון נותן כתוב כי על כל שולחן יש יין אדום ולבן - דבר שלא מבוצע בפועל אלא היין נמזג (יין אדום בלבד וגם זאת בניגוד לסיכום ולתפריט) על ידי מלצרים ורק אם אחד האורחים מבקש שיושאר לו בקבוק אז מושאר - וזאת גם כן בניגוד לסיכום עימו. בנוסף, רק שהגענו למקום ביום האירוע גילינו שאין סידורי פרחים כפי שסיכמנו עם ציון. בנוסף, גילינו במהלך האירוע שהתקלה בתפריט לא תוקנה (על אף שסיכמנו זאת חודש מראש וגם התקשרנו יום לפני האירוע ליידע את ציון על הטעות שעשה בתפריט ודברי ההרגעה שלו שזו טעות שתטופל יום לפני האירוע) אציין שבעלי התקשר לציון בשמונה בערב יום לפני החתונה לברר אם הנושא טופל ונענה "אין לך מה לדאוג". בהקשר זה, בעלי התקשר לציון יום לאחר האירוע לברר מדוע יש פער בין הדברים שסיכמנו ונכתבו בתפריט לבין מה שהיה בפועל וציון המציא תירוצים - שנראה לו יותר מתאים וכדומה (על אף הסיכום בנינו). אסכם בזה שבסיום השיחה ציון ניתק לבעלי את הטלפון בפרצוף ואמר לו שהוא (בעלי) פוגע במוניטין של עצמו (על מה הוא מדבר)?! בקיצור - חוויה לא נעימה לעבוד עם ספק שירות שלא עומד בהסכם איתו בצורה חד משמעית. חשוב מאוד להדגיש - כי למחרת האירוע ציון דרש תשלום עבור האנשים שהגיעו מעבר למינימום שסוכם אך סירב לקזז את מספר האנשים שלא הגיע תחת הטענה שלא מעניין אותה מי הגיע ולא הגיע והוא סופר רק רזרבות. לאחר בירור מול בעל המקום מסתבר שלא טעינו והתנהלות כזו אינה נהוגה אצל אף ספק קיטרינג שכן לספק לא אכפת את מי מאכיל אלא כמה אנשים. בושה...בנוסף רק אדגיש כי ציון דורש את כל התשלום מראש ולכן כאשר לא עומד בהסכם עימו אין הרבה מה לעשות בנוגע לכך למעט לצאת מאוכזבים מכך שנתקלו בספק שירות מסוג זה ביום החתונה שלנו. להיות הוגנת האוכל היה טוב אבל לא שווה שישקרו לך בפנים ביום החתונה שלך ולא תקבל את כל מה ששילמת עליו וגם ינסו לסחוט ממך עוד כסף אחרי האירוע.
אהבתי: את המגוון באוכל
לא אהבתי: אי עמידה בהסכם עם הלקוח, תירוצים מסוגים שונים לגבי הסיבות לאי עמידה בהסכם. חבל שקייטרינג שמציג את עצמו כיוקרתי נוהג בצורה כזו.
מחיר: 290
הערות לגבי המחיר: אמור לכלול יין על כל שולחן וסידורי פרחים שלא היו
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
פרידמנ'ס קייטרינג
עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ
תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר