חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
Carmel
אתמול
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
בחרנו בטארטן בעקבות המלצה של המפיקה שלנו ובעקבות שתי חתונות שהיינו בהם ואכלנו את האוכל שלכם שהוא הכי טעים בעולם!!! ההחלטה הכי מהירה וקלילה שקיבלנו בהכנות לחתונה. שבדרך כלל לוקח זמן... להחליט אותה..
אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות, כמה שהיה טעים, יפה, מגוון.
הסיבה העיקרית שבחרנו בטארטן חוץ מהטעם של האוכל, היא החומר האנושי.
איזה איש ניב. ואורן כמובן. וכל הצוות החייכני והמקסים.
מהרגע הראשון בחיוך, בסבלנות, הקשבה, הכלה, נתנו פיתרון לכל בעיה שהצפנו ושאלנו, התגמשו איתנו ונתנו לנו פשוט לשחרר ולסמוך. ואין כיף כמו לסמוך על אנשים.
אנחנו מודים לכם כל כך על הכל- כל ההכנות שלפני, השיחות, פגישת הספקים תחת האזעקות, הטעימות- והאירוע עצמו כמובן. פשוט שיחקתם אותה.
ממליצים באופן חד משמעי ומכל הלב!!!! ❤️
אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות, כמה שהיה טעים, יפה, מגוון.
הסיבה העיקרית שבחרנו בטארטן חוץ מהטעם של האוכל, היא החומר האנושי.
איזה איש ניב. ואורן כמובן. וכל הצוות החייכני והמקסים.
מהרגע הראשון בחיוך, בסבלנות, הקשבה, הכלה, נתנו פיתרון לכל בעיה שהצפנו ושאלנו, התגמשו איתנו ונתנו לנו פשוט לשחרר ולסמוך. ואין כיף כמו לסמוך על אנשים.
אנחנו מודים לכם כל כך על הכל- כל ההכנות שלפני, השיחות, פגישת הספקים תחת האזעקות, הטעימות- והאירוע עצמו כמובן. פשוט שיחקתם אותה.
ממליצים באופן חד משמעי ומכל הלב!!!! ❤️
תאריך קבלת השירות: 18/06/2026
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
Shahar
לפני שבוע
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
חייב להגיד מילה טובה על טארטן קייטרינג. מהתיאום ועד הרגע האחרון של האירוע, פשוט זרמו עם הכל. כל בקשה, גם המוזרות ביותר קיבלו מענה בלי לעשות מזה עניין.
האוכל היה ברמה אחרת. ...אורחים תפסו אותנו כל הערב להגיד שזה אחד הקייטרינגים הכי טובים שאכלו בחתונה.
צוות מקצועי, נעים, ובאמת אכפת להם. תודה ענקית !!!!
עשיתם לנו את הערב ללא ספק 🫶🏻❤️🫶🏻
האוכל היה ברמה אחרת. ...אורחים תפסו אותנו כל הערב להגיד שזה אחד הקייטרינגים הכי טובים שאכלו בחתונה.
צוות מקצועי, נעים, ובאמת אכפת להם. תודה ענקית !!!!
עשיתם לנו את הערב ללא ספק 🫶🏻❤️🫶🏻
הטיפ שלי: לקחת את טארטן זה הטיפ הכי טוב שאנחנו יכולים לתת , ניב ואורן פשוט ניהלו את זה ביד רמה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
Tomer
לפני שבוע
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
מדהימה !!!! אם היינו יכולים להתחתן שוב היינו בוחרים את הקייטרינג של ניב דבר ראשון !...
אהבתי: את הסבלנות, הכנות, היייחודיות והלב הזהב שיש לניב ולכל הצוות !
ואת אורן המלכההההה שניהלה שם הכל בצורה הטובה ביותר
הטיפ שלי: לסגור עם ניב חד משמעית !!!!
הטיפ שלי: לסגור עם ניב חד משמעית !!!!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
שיר
לפני 3 שבועות
כתבתי עוד 2 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
קשה לסכם את החוויה עם טארטן במילים. נתחיל מהקשר עם ניב ואורן שלקרוא להם נחמדים זה להמעיט בערכם, ונסיים באוכל שאין ולא יהיה כמותו. כל אורח שהיה בחתונה דבר ראשון דיבר על כמה שהאוכל ה...יה טעים וטרי, מגוון ועשוי 100/100. כל התהליך היה כל כך נעים, בגובה העיניים ובמחיר מצחיק לעומת השפע שקיבלנו. ממליצים בלב שלם ומלא, ועוד אלף פעם היינו מזמינים רק אותם!!!
אהבתי: הכל, באמת הכל. אבל אם נהיה חייבים להיות ספציפיים- לא לוותר בחיים על הסלמון והטאבון!!!
הטיפ שלי: פשוט = הכי הכי טעים!!
הטיפ שלי: פשוט = הכי הכי טעים!!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
Saar
לפני 4 שבועות
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הצוות היה מדהים! פשוט חבורה של נערים נעימים אדיבים שירותיים והכל בניצוחם של אורן וניב ופשוט היה תענוג. כמובן שהאוכל גם היה סוף הדרך והמחמאות מהמוזמנים לא הפסיקו להגיע....
תאריך קבלת השירות: 20/05/2026
אהבתי: אהבנו מאוד את ההתקשרות עם ניב מהרגע הראשון ועד החתונה ואחריה. האדיבות והשירות שהיו פשוט מצוינים ואוכל טעים בטירוף.
מחיר: 71,000
הערות לגבי המחיר: לא הייתה הנחה, האירוע היה ל150 אנשים, הוספנן גם ציוד ולוגיסטיקה מספק אחר שניב לקח על עצמו את ההקמה והפירוק כך שעלות כוללת לניב הייתה סביב ה58,000₪ ותשלום למלצרים ולאורן מנהלת האירוע כולל טיפים יצא 12,500₪
הטיפ שלי: לסמוך על ניב ולהיות פתוחים לגבי מה שאתם רוצים ולהציע לניב דברים מסויימים שאתם רוצים.
אהבתי: אהבנו מאוד את ההתקשרות עם ניב מהרגע הראשון ועד החתונה ואחריה. האדיבות והשירות שהיו פשוט מצוינים ואוכל טעים בטירוף.
מחיר: 71,000
הערות לגבי המחיר: לא הייתה הנחה, האירוע היה ל150 אנשים, הוספנן גם ציוד ולוגיסטיקה מספק אחר שניב לקח על עצמו את ההקמה והפירוק כך שעלות כוללת לניב הייתה סביב ה58,000₪ ותשלום למלצרים ולאורן מנהלת האירוע כולל טיפים יצא 12,500₪
הטיפ שלי: לסמוך על ניב ולהיות פתוחים לגבי מה שאתם רוצים ולהציע לניב דברים מסויימים שאתם רוצים.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
יוני
לפני חודש
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
קודם כל ניב הוא בן אדם קסום אז כל העבודה מולו הייתה בצורה הכי טובה שיש. הוא תמיד זמין, פתוח לרעיונות לב זהב ומקצוען. האוכל היה הכי טעים בעולם ואין מישהו שלא עף על האוכל בחתונה ושאל... מי הקיטרינג שלנו
תאריך קבלת השירות: 14/05/2026
אהבתי: התקשורת מול ניב הייתה מדהימה. זרם איתנו על כל רעיון גם אם לא היה בתפריט
הטיפ שלי: לסגור עם ניב
אהבתי: התקשורת מול ניב הייתה מדהימה. זרם איתנו על כל רעיון גם אם לא היה בתפריט
הטיפ שלי: לסגור עם ניב
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
חן
לפני חודש
כתבתי עוד 2 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הכל התחיל משיחת טלפון עם ניב וכבר שם הרגשתי שהגענו למקום הנכון, ניב זרם עם כל בקשה ויחד עם אורן הגשימו עבורנו את כל החלומות שלנו עד לרמה של הקינוחים האהובים עלי ועמדת מעדנייה שחלמת...י עליה. האוכל היה מדהים וגם היום כבר שלושה שבועות אחרי עדין אנשים מדברים איתנו על האוכל שהיה פשוט מדהים. ניב ואורן הגיעו עם צוות מהסרטים שלא רק שעבדו בצורה הכי מקצועית גם הרימו לנו ולגמרי היו חלק משמעותי מהאירוע. היינו בוחרים בניב ואורן שוב ושוב, מעבר לאוכל המטריף זכינו לעבוד עם אנשים עם לב ענק!!
תאריך קבלת השירות: 18/04/2026
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
Lior
לפני חודש
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
מדהים, מקצועי, טעים ניב עשה הכל 10 מ10 וזרם איתנו על כל מה שאנחנו רוצים...
אהבתי: הכל
הטיפ שלי: לתת לניב לעשות את שלו הוא יודע
הטיפ שלי: לתת לניב לעשות את שלו הוא יודע
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
שירה
לפני חודש
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
אם יש ספק אחד שבאמת הרגשנו שעשה לנו את האירוע – זה הקייטרינג של ניב ואורן. מהרגע הראשון שנפגשנו איתם היה ברור שיש כאן משהו אחר. לא רק מקצועיות, אלא אנשים עם לב ענק, סבלנות אינסופית... ורצון אמיתי להגשים לנו את כל מה שדמיינו – ואפילו מעבר.
לאורך כל הדרך הם היו קשובים, זמינים, רגועים ומרגיעים, עם גישה כל כך נעימה שממש נתנה לנו שקט. כל שאלה נענתה, כל בקשה התקבלה באהבה, וכל שינוי טופל בצורה הכי זורמת שיש. הרגשנו שיש על מי לסמוך בעיניים עצומות – וזה שווה הכל בתקופה כזו לחוצ
ה.
ביום האירוע עצמו הם פשוט התעלו על כל הציפיות. האוכל היה ברמה אחרת לגמרי – טעים בטירוף, מוקפד, יפה לעין ומלא מחשבה עד לפרטים הכי קטנים. לא הפסקנו לקבל מחמאות מהאורחים על האוכל, על השפע, על השירות ועל הצוות המדהים שלהם.
אבל מעבר להכל – מה שבאמת הופך אותם למיוחדים זה האנושיות. הם לא רק “ספקים”, הם אנשים שאכפת להם באמת, שנותנים את הלב שלהם, ושמרגישים שהם חלק מהאירוע. וזה בדיוק מה שהם היו עבורנו.
אם אתם מחפשים קייטרינג לחתונה או אירוע – זו הבחירה הכי טובה שתעשו
לאורך כל הדרך הם היו קשובים, זמינים, רגועים ומרגיעים, עם גישה כל כך נעימה שממש נתנה לנו שקט. כל שאלה נענתה, כל בקשה התקבלה באהבה, וכל שינוי טופל בצורה הכי זורמת שיש. הרגשנו שיש על מי לסמוך בעיניים עצומות – וזה שווה הכל בתקופה כזו לחוצ
ה.
ביום האירוע עצמו הם פשוט התעלו על כל הציפיות. האוכל היה ברמה אחרת לגמרי – טעים בטירוף, מוקפד, יפה לעין ומלא מחשבה עד לפרטים הכי קטנים. לא הפסקנו לקבל מחמאות מהאורחים על האוכל, על השפע, על השירות ועל הצוות המדהים שלהם.
אבל מעבר להכל – מה שבאמת הופך אותם למיוחדים זה האנושיות. הם לא רק “ספקים”, הם אנשים שאכפת להם באמת, שנותנים את הלב שלהם, ושמרגישים שהם חלק מהאירוע. וזה בדיוק מה שהם היו עבורנו.
אם אתם מחפשים קייטרינג לחתונה או אירוע – זו הבחירה הכי טובה שתעשו
אהבתי: שהם בני אדם לפני הכל! והכל היה פשוט מושלם! הגשימו כל חלום
טיפ 1: תעשו טובה תיקחו את טארטן לא תתחרטו! ויותר מזה לא תספיקו לקבל מחמאות ולהרגיש בידיים הכי טובות שיש
טיפ 2: אל תבזבזו זמן על ללכת לטעום אחרים אין להם מתחרים
טיפ 1: תעשו טובה תיקחו את טארטן לא תתחרטו! ויותר מזה לא תספיקו לקבל מחמאות ולהרגיש בידיים הכי טובות שיש
טיפ 2: אל תבזבזו זמן על ללכת לטעום אחרים אין להם מתחרים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
ניב
לפני חודשיים
כתבתי עוד חוות דעת אחת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
חוויה מדהימה, טעימה, נעימה וחברית!
כשהגענו לטעימות ופגשנו לראשונה את ניב ואורן היה לנו ברור שנסגור איתם אפילו לפני שהתחלנו לטעום. כשטעמנו את האוכל, החוויה הושלמה.
לפני החתונ...ה בגלל במלחמה לא ידענו מתי תתקיים, הגב והשקט שקיבלנו מניב הוכיחה לנו שוב שבחרנו נכון.
אוכל כ"כ טעים, עבודה מקצועית ונדיבה. צוות שמזמין לאכול ממנו עם חיוך ענק על הפנים.
אנחנו מאושרים שבחרנו בטארטן, לא רק ממליצים, אלא מפצירים בזוגות לעבוד רק איתם! 100 מ100 בהתחייבות,
ניב ונגה 17.4.2026
כשהגענו לטעימות ופגשנו לראשונה את ניב ואורן היה לנו ברור שנסגור איתם אפילו לפני שהתחלנו לטעום. כשטעמנו את האוכל, החוויה הושלמה.
לפני החתונ...ה בגלל במלחמה לא ידענו מתי תתקיים, הגב והשקט שקיבלנו מניב הוכיחה לנו שוב שבחרנו נכון.
אוכל כ"כ טעים, עבודה מקצועית ונדיבה. צוות שמזמין לאכול ממנו עם חיוך ענק על הפנים.
אנחנו מאושרים שבחרנו בטארטן, לא רק ממליצים, אלא מפצירים בזוגות לעבוד רק איתם! 100 מ100 בהתחייבות,
ניב ונגה 17.4.2026
תאריך קבלת השירות: 17/04/2026
אהבתי: מאוד אהבנו את האסאדו ואת הפרגית, הפיצות גם מדהימות. הכול מדהים ובזכות צוות מקצועי, מחויב ותותח!
הטיפ שלי: רוצים אוכל מדהים ועבודה עם הקייטרינג הכי נחמד וחם בעולם? תסגרו עם ניב ואורן מטארטן
אהבתי: מאוד אהבנו את האסאדו ואת הפרגית, הפיצות גם מדהימות. הכול מדהים ובזכות צוות מקצועי, מחויב ותותח!
הטיפ שלי: רוצים אוכל מדהים ועבודה עם הקייטרינג הכי נחמד וחם בעולם? תסגרו עם ניב ואורן מטארטן
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
טל שמואל - הפקה וניהול אירוע
ארגון וניהול אירועים
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
נעה
לפני 6 חודשים
כתבתי עוד 3 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
כמפיקת חתונות שטח בעצמי, שעובדת עם ניב וכל החבורה שלו בתדירות גבוהה במיוחד כבר שניםםםם, ורואה את "מאחורי הקלעים", לא היה לי ספק שהוא יעשה לנו את האוכל בחתונה!
"אנשים זה כל הסיפו...ר" - נכתב עליהם. מהקודקוד - ניב, דרך אורן-המלכה-אבנרי, הלוא היא הבת שלו, שמנהלת את האירועים ביד רמה, ועד אחרון המלצרים. שהם באמת הכי טובים במדינת ישראל. אווירה של משפחה, שבאה לתת בראש ועובדת עם הלב.
ניב יספר לכם ש"על אף גילו המופלג הוא עדיין גמיש", והוא באמת. שאופן שמפתיע ומרגש אותי כל פעם מחדש.
בנאדם ש*באמת* רוצה שיהיה לכם טוב, כזוג שמתחתן וכבני אדם. באמת רוצה שלא תבזבזו את הכסף שלכם על שטויות. באמת יעשה הכל כדי שהאירוע שלכם יצליח וכדי שתהיו מרוצים, רגועים ומאושרים.
האוכל, כמו הסלוגן הידוע שלו, "פשוט טעים". כמות המחמאות!!!! וואו, לא נעים. אל תגלו, אבל ניצח את כל הספקים בחתונה, ובאמת שהיו חבר'ה מצוינים בנבחרת.
על השקט הנפשי שהוא נתן לי בהיותו הוא, בידיעה שלא משנה מה יקרה - הם יתפעלו הכל ויעזרו, ובחיוך (!). קיבלו תנאי עבודה קשים - יום גשום ומטבח צפוף, ושום דבר מזה לא עבר לאירוע.
חפרתי?
יש לי עוד מלאאאא מילים טובות, אבל נראלי הבנתם..? לכו על זה. אין דברים כמוהם.
"אנשים זה כל הסיפו...ר" - נכתב עליהם. מהקודקוד - ניב, דרך אורן-המלכה-אבנרי, הלוא היא הבת שלו, שמנהלת את האירועים ביד רמה, ועד אחרון המלצרים. שהם באמת הכי טובים במדינת ישראל. אווירה של משפחה, שבאה לתת בראש ועובדת עם הלב.
ניב יספר לכם ש"על אף גילו המופלג הוא עדיין גמיש", והוא באמת. שאופן שמפתיע ומרגש אותי כל פעם מחדש.
בנאדם ש*באמת* רוצה שיהיה לכם טוב, כזוג שמתחתן וכבני אדם. באמת רוצה שלא תבזבזו את הכסף שלכם על שטויות. באמת יעשה הכל כדי שהאירוע שלכם יצליח וכדי שתהיו מרוצים, רגועים ומאושרים.
האוכל, כמו הסלוגן הידוע שלו, "פשוט טעים". כמות המחמאות!!!! וואו, לא נעים. אל תגלו, אבל ניצח את כל הספקים בחתונה, ובאמת שהיו חבר'ה מצוינים בנבחרת.
על השקט הנפשי שהוא נתן לי בהיותו הוא, בידיעה שלא משנה מה יקרה - הם יתפעלו הכל ויעזרו, ובחיוך (!). קיבלו תנאי עבודה קשים - יום גשום ומטבח צפוף, ושום דבר מזה לא עבר לאירוע.
חפרתי?
יש לי עוד מלאאאא מילים טובות, אבל נראלי הבנתם..? לכו על זה. אין דברים כמוהם.
תאריך קבלת השירות: 14/11/2025
אהבתי: את האנשים, את הצוות, האווירה הטובה, הגישה של ניב. אוכל טוב הרבה יודעים לייצר, צוות איכותי יציב ומוצלח - זה כבר סיפור אחר ולא פשוט . אגב, אם רק תתנו להם , צוות המלצרים בשנייה הופך לחבורה מרימה ברחבה.
הטיפ שלי: תבקשו מאורן להכין לכם צלחת ולהושיב אתכם לפני הקבלת פנים לאכול. תודו לי אחר כך.
אהבתי: את האנשים, את הצוות, האווירה הטובה, הגישה של ניב. אוכל טוב הרבה יודעים לייצר, צוות איכותי יציב ומוצלח - זה כבר סיפור אחר ולא פשוט . אגב, אם רק תתנו להם , צוות המלצרים בשנייה הופך לחבורה מרימה ברחבה.
הטיפ שלי: תבקשו מאורן להכין לכם צלחת ולהושיב אתכם לפני הקבלת פנים לאכול. תודו לי אחר כך.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
זיו אופק איפור
איפור כלות
השכרת שטיחים פרסיים
השכרת ציוד לאירועים
simply you שמלות כלה
שמלות כלה
הצג עוד
הצג פחות
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
hazan310568
לפני 7 חודשים
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הכול התחיל בטעימות .והחיבור עם הבעל הבית ניב היקר והבת שלו המקסימה .והצוות המקצועי המטורף .והאוכל אין מילים חייבים לטעום.טריות .והקינוחים וואו הכול מעולה...
אהבתי: מקצועיות אמינות .טריות .הגשה מהממת .והכול מתנהל כמו שעון שוצרי
הטיפ שלי: לסמוך ולהתייעץ עם הקייטרינג.
הטיפ שלי: לסמוך ולהתייעץ עם הקייטרינג.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
טל
לפני 7 חודשים
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
במפגש טעימות ראשון שהלכנו יחד עם הזוג המאושר
ומיד היה ברור שזה זה!!!!...
ומיד היה ברור שזה זה!!!!...
תאריך קבלת השירות: 07/11/2025
אהבתי: את הגישה והיחס האישי ההקשבה לרצונות המגוון מנות לבחירה, הטעם הטרי והמדוייק אופן ההגשה ויחס המלצרים
הערות לגבי המחיר: מחיר הגון
הטיפ שלי: לא לוותר על התשוקות, לבקש להתייעץ ולסמוך על בעלי הקייטריג שמעוניינים לספק חווית ארוח מדהימה
אהבתי: את הגישה והיחס האישי ההקשבה לרצונות המגוון מנות לבחירה, הטעם הטרי והמדוייק אופן ההגשה ויחס המלצרים
הערות לגבי המחיר: מחיר הגון
הטיפ שלי: לא לוותר על התשוקות, לבקש להתייעץ ולסמוך על בעלי הקייטריג שמעוניינים לספק חווית ארוח מדהימה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
Yael
לפני 7 חודשים
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
ואו . מהרגע שפגשתי את ניב היה לי ברור שאנחנו סוגרים איתו ומשם - רק אושר .
קשוב , מכיל והגשים לנו כל חלום . האוכל היה הכי חשוב לנו בחתונה , והאורחים שלנו לא הפסיקו לדבר על האוכל... תוך כדי ואחרי ברמה שהיה רגע שהלכתי לניב ואורן להגיד להם כמה הם חלק מהאושר שלי ביום הזה וכמה אנשים באוויר על האוכל . הדיוק של הפרטים , המזנונים הנקיים והמודרים והמושקעים ועזבו את כל זה - צוות הכי מתוק שיש , עם חיוכים ממיסים שממלא את החתונה בפשטות וכייף חיים של טוב .
קשוב , מכיל והגשים לנו כל חלום . האוכל היה הכי חשוב לנו בחתונה , והאורחים שלנו לא הפסיקו לדבר על האוכל... תוך כדי ואחרי ברמה שהיה רגע שהלכתי לניב ואורן להגיד להם כמה הם חלק מהאושר שלי ביום הזה וכמה אנשים באוויר על האוכל . הדיוק של הפרטים , המזנונים הנקיים והמודרים והמושקעים ועזבו את כל זה - צוות הכי מתוק שיש , עם חיוכים ממיסים שממלא את החתונה בפשטות וכייף חיים של טוב .
תאריך קבלת השירות: 09/11/2025
אהבתי: אהבנו הכל . הצוות המטריף והאוכל .
הערות לגבי המחיר: אין מחיר כזה . אין לי הסבר לכמה זה מחיר מדהים שהוא באמת כלום למה שקיבלנו .
הטיפ שלי: לסמוך על ניב ולהבין שבחרתם במישהו שאתכם בכל רגע ובאמת יגשים לכם כל חלום .
אהבתי: אהבנו הכל . הצוות המטריף והאוכל .
הערות לגבי המחיר: אין מחיר כזה . אין לי הסבר לכמה זה מחיר מדהים שהוא באמת כלום למה שקיבלנו .
הטיפ שלי: לסמוך על ניב ולהבין שבחרתם במישהו שאתכם בכל רגע ובאמת יגשים לכם כל חלום .
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
איתי
לפני 7 חודשים
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
כבר מהשיחה הראשונה ניב היה הכי נעים וסלבני שיש! האוכל היה ואוו, לא מפסיקים להגיד לנו כמה טעים היה
ויותר מזה - המלצרים והצוות היו כלכך מקסימים ונתנו לכל אורח את המענה המתאים ויו...תר מזה
ויותר מזה - המלצרים והצוות היו כלכך מקסימים ונתנו לכל אורח את המענה המתאים ויו...תר מזה
תאריך קבלת השירות: 31/10/2025
אהבתי: האוכל היה ואו!!! והעבודה עם ניב ואורן הייתה מדהימה
הטיפ שלי: תרגישו את האנרגיות , האוכל יהיה טעים, מה שחשוב זה החיבור!
אהבתי: האוכל היה ואו!!! והעבודה עם ניב ואורן הייתה מדהימה
הטיפ שלי: תרגישו את האנרגיות , האוכל יהיה טעים, מה שחשוב זה החיבור!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
כתבתי גם על...
לאטיקה | Latika Bar Services
שירותי בר לאירועים
DIGINET | הזמנות ואישורי הגעה לאירועים
ארגון וניהול אירועים
נועה שרביט צילום
צלמי סטילס
הצג עוד
הצג פחות
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
noam
לפני 7 חודשים
המשתמש זמין לצ'אט
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הכל היה פשוט מושלם! מהשיחה הראשונה עם ניב הבנו שמדובר באדם מקצוען ואדיב. ניב ואורן מהממים, זמינים לכל שאלה, מקצוענים ברמות, לא מתפשרים עד הפרט הכי קטן ומכינים אוכל פשוט מושלם! קיבל...נו כל כך הרבה פידבקים טובים מהאורחים על האוכל, השירות, הזמינות ותשומת הלב לאורחים. תענוג לעבוד עם ניב. ממליצים בחום
אהבתי: מקצועיות ללא פשרות יחד עם אדיבות, הקשבה ותשומת לב לכל הפרטים. מהאוכל, דרך השירות, שיחות הטלפון וההתאמה של המנות. הכל היה פשוט מושלם
הטיפ שלי: אם ניב זמין - קחו אותו. לא תתחרטו
הטיפ שלי: אם ניב זמין - קחו אותו. לא תתחרטו
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
Ella
לפני 8 חודשים
כתבתי עוד 2 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
מאיפה מתחילים??
דבר ראשון אנחנו רוצים להגיד שלא הפסקנו לקבל מחמאות מטורפות על האוכל! (במהלך החתונה אפילו כמה אמרו לנו שרוצים לסגור לחתונות שלהם!) דבר שני, אין מילים לתאר את ניב,... אורן והצוות המטורף שלהם! הם היו פשוט מדהימים! זורמים, קשובים, אכפתיים והכי מקצועיים שיש!
אין ספק שהם לקחו חלק עצום במה שהפך את החתונה שלנו לכזאת מדהימה! זכינו!
דבר ראשון אנחנו רוצים להגיד שלא הפסקנו לקבל מחמאות מטורפות על האוכל! (במהלך החתונה אפילו כמה אמרו לנו שרוצים לסגור לחתונות שלהם!) דבר שני, אין מילים לתאר את ניב,... אורן והצוות המטורף שלהם! הם היו פשוט מדהימים! זורמים, קשובים, אכפתיים והכי מקצועיים שיש!
אין ספק שהם לקחו חלק עצום במה שהפך את החתונה שלנו לכזאת מדהימה! זכינו!
אהבתי: נתחיל בתקשורת והעבודה מול ניב, הרגישות, האכפתיות והרצון שלו שנקבל בדיוק את מה שאנחנו רוצים! לאורך כל הדרך הייתה זמינות מלאה וקשובה. ושלא נדבר על האוכל שהיה פשוט טעים! התאים לנו בול ועלה על כל הציפיות! היה מבחר ענק לטבעונים, צמחוניים, קיטוגנים, צליאקים ולכל האורחים הבעייתיים שלא הפסיקו להחמיא ולפרגן. הבחירה המושלמת בלי כל ספק!
הטיפ שלי: לסגור, בלי שאלה בכלל!
הטיפ שלי: לסגור, בלי שאלה בכלל!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
Dana
לפני 8 חודשים
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
בפעם הראשונה שנפגשנו עם ניב לטעימות ישר הרגשנו שמדובר באיש ישר בגובה העיניים ועם לב טוב הגענו זוג לפני חתונה שמורכב מטבעונית וקרניבור :) העמדות תקתקו בצורה הרמונית, הצוות עבד מהמם ...והאוכל היה כלכך טעים וטרי. התרשמנו מאוד לטובה וניהלנו שיחה קצרה עם ניב באותו הערב, מה שגרם להבין שזה האיש שאנחנו רוצים בחתונה שלנו וההחלטה הזאת פשוט הייתה מדהימה! לאחר זמן מה ניהלנו שיחה בה הצפנו את הצרכים והרצונות שלנו ובנינו ביחד תכנית תואמת. ביום החתונה ניב והצוות הרימו עמדות מהסרטים, הוציאו מנות מדהימות ומשובחות. עשינו חתונת שטח הפוכה, חצי טבעונית חצי רגילה, עם שפע ומגוון סוגים של אוכל לאורך כל הערב, כולל קינוחים מדהימים. כולםםם עפו על האוכל ונהנינו ממנו וזה יצא כפי שרצינו - שופע, טרי, מגוון, שמח, הרמוני וטעים. וזאת בזכות הלב והפתיחות של ניב, התפקוד הגבוה של אורן והמקצועיות של הצוותאנחנו ממליצים על טארטן אלף פעם מכל הלב, שירות גבוה ואוכל ברמה מאוד גבוהה אין עליכם, עשיתם לנו את האירועאוהבים אתכם מאוד י'אלופים !
תאריך קבלת השירות: 04/09/2025
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
Sagi
לפני 8 חודשים
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הגענו לניב ואורן דרך המלצה מחברה טובה, כבר מהשיחה הראשונה הבנו שעומדים מולנו אנשים מקסימים עם תשוקה לאוכל ומקצועיות גבוהה.
כל התהליך היה הכי פשוט ונעים, ניב דאג לכל מהכל ועזר במ...ה שצריך כדי להוריד מאיתנו לחץ. היה קשוב לכל הניג'וסים שלנו וקיבל את הכל באהבה גדולה.
באירוע עצמו האוכל היה פשוט מושלם, לא הפסקנו לקבל מחמאות מהאורחים על כמה שטעים ועל הצוות המקצועי והאדיב.
כל הצוות היו מחוייכים ועם אנרגיה טובה, דאגו לכל דבר הכי קטן ותמיד היו שם.
ממליצים מכל הלב, עשר מעשר.
כל התהליך היה הכי פשוט ונעים, ניב דאג לכל מהכל ועזר במ...ה שצריך כדי להוריד מאיתנו לחץ. היה קשוב לכל הניג'וסים שלנו וקיבל את הכל באהבה גדולה.
באירוע עצמו האוכל היה פשוט מושלם, לא הפסקנו לקבל מחמאות מהאורחים על כמה שטעים ועל הצוות המקצועי והאדיב.
כל הצוות היו מחוייכים ועם אנרגיה טובה, דאגו לכל דבר הכי קטן ותמיד היו שם.
ממליצים מכל הלב, עשר מעשר.
תאריך קבלת השירות: 19/09/2025
הערות לגבי המחיר: משתלם ושווה ביותר!
הערות לגבי המחיר: משתלם ושווה ביותר!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
חוות דעת על טארטן | פשוט טעים
tomer
לפני 8 חודשים
כתבתי עוד 5 חוות דעת
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
ואו וואו וואו, אנחנו באמת לא יודעים מאיפה להתחיל בכלל!קודם כל ניב כבן אדם - כשיצאנו לדרך בארגון החתונה היה לנו ברור שאנחנו בוחרים את הספקים שלנו לא רק על סמך מחיר אטרקטיבי (שנתת!)... ולא רק על סמך נראות יפה (שיש אצלכם ללא ספק!), אלא גם ואולי בעיקר על סמך האדם שמולו נעבוד. היה לנו חשוב שיהיה מישהו נעים ושנרגיש שאפשר לסמוך עליו..ובאמת שניב התעלה על כל הציפיות! מהרגע הראשון נתן לנו תחושת ביטחון, כל התקשורת מולו הייתה נעימה, נוחה וזורמת, נתן לנו לגמרי תחושה שיש על מי לסמוך וזה כ"כ חשוב כשמארגנים חתונה! גם כשנאלצנו לדחות את החתונה בעקבות המתקפה האיראנית - לא רק שלא הערים קשיים אלא להיפך - נתן לנו להרגיש שהוא איתנו ועשה כל מה שיכול כדי לעזור ולהקל עלינו... תודה על זה ועל כל הרוגע הזה שאיפשרתם לנו 🙏❤️והאוכל עצמו? וואוווו!!! כמה מחמאות קיבלנו על האוכל, אנשים ניגשו אלינו ולפני שאמרו לי שלום - אמרו לנו כמה האוכל טעים 😂האורחים שלנו כ"כ נהנו מהאוכל שהרבה מהם חזרו על המחמאות יותר מפעם אחת, הם פשוט כ"כ התלהבו.. במשך כל הסופ"ש כל מי שדיברנו איתו או שכתבו לנו - הזכיר את האוכל המוצלח.כ"כ מאושרים על הבחירה, לא יכולנו לדמיין משהו מוצלח יותר! תודה!! ❤️❤️❤️
תאריך קבלת השירות: 18/09/2025
אהבתי: -דבר ראשון האוכל טעים והמגוון -השיח עם ניב, ותחושת הביטחון שנתן לנו -מחיר אטרקטיבי
מחיר: 240
הערות לגבי המחיר: לפני מע"מ
הטיפ שלי: לא סתם כמות ההמלצות על טארטן כה רבה, בחרנו בטארטן עוד לפני שהגענו לטעימות, וגם בחתונה בגלל עיכובים אכלנו מעט מהמנות. לא הפסיקו להרעיף שבחים על האוכל.
אהבתי: -דבר ראשון האוכל טעים והמגוון -השיח עם ניב, ותחושת הביטחון שנתן לנו -מחיר אטרקטיבי
מחיר: 240
הערות לגבי המחיר: לפני מע"מ
הטיפ שלי: לא סתם כמות ההמלצות על טארטן כה רבה, בחרנו בטארטן עוד לפני שהגענו לטעימות, וגם בחתונה בגלל עיכובים אכלנו מעט מהמנות. לא הפסיקו להרעיף שבחים על האוכל.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
להצגת חוות דעת נוספות