supplied by mit4mit      
whatsapp envelope facebook
שתף תמונה לסטורי
בחרנו בטארטן בעקבות המלצה של המפיקה שלנו ובעקבות שתי חתונות שהיינו בהם ואכלנו את האוכל שלכם שהוא הכי טעים בעולם!!! ההחלטה הכי מהירה וקלילה שקיבלנו בהכנות לחתונה. שבדרך כלל לוקח זמן... להחליט אותה..
אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות, כמה שהיה טעים, יפה, מגוון.

הסיבה העיקרית שבחרנו בטארטן חוץ מהטעם של האוכל, היא החומר האנושי.
איזה איש ניב. ואורן כמובן. וכל הצוות החייכני והמקסים.
מהרגע הראשון בחיוך, בסבלנות, הקשבה, הכלה, נתנו פיתרון לכל בעיה שהצפנו ושאלנו, התגמשו איתנו ונתנו לנו פשוט לשחרר ולסמוך. ואין כיף כמו לסמוך על אנשים.
אנחנו מודים לכם כל כך על הכל- כל ההכנות שלפני, השיחות, פגישת הספקים תחת האזעקות, הטעימות- והאירוע עצמו כמובן. פשוט שיחקתם אותה.

ממליצים באופן חד משמעי ומכל הלב!!!! ❤️
תאריך קבלת השירות: 18/06/2026
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
טארטן | פשוט טעים
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
אם יש ספק אחד שבאמת הרגשנו שעשה לנו את האירוע – זה הקייטרינג של ניב ואורן. מהרגע הראשון שנפגשנו איתם היה ברור שיש כאן משהו אחר. לא רק מקצועיות, אלא אנשים עם לב ענק, סבלנות אינסופית... ורצון אמיתי להגשים לנו את כל מה שדמיינו – ואפילו מעבר.

לאורך כל הדרך הם היו קשובים, זמינים, רגועים ומרגיעים, עם גישה כל כך נעימה שממש נתנה לנו שקט. כל שאלה נענתה, כל בקשה התקבלה באהבה, וכל שינוי טופל בצורה הכי זורמת שיש. הרגשנו שיש על מי לסמוך בעיניים עצומות – וזה שווה הכל בתקופה כזו לחוצ
ה.

ביום האירוע עצמו הם פשוט התעלו על כל הציפיות. האוכל היה ברמה אחרת לגמרי – טעים בטירוף, מוקפד, יפה לעין ומלא מחשבה עד לפרטים הכי קטנים. לא הפסקנו לקבל מחמאות מהאורחים על האוכל, על השפע, על השירות ועל הצוות המדהים שלהם.

אבל מעבר להכל – מה שבאמת הופך אותם למיוחדים זה האנושיות. הם לא רק “ספקים”, הם אנשים שאכפת להם באמת, שנותנים את הלב שלהם, ושמרגישים שהם חלק מהאירוע. וזה בדיוק מה שהם היו עבורנו.

אם אתם מחפשים קייטרינג לחתונה או אירוע – זו הבחירה הכי טובה שתעשו
אהבתי: שהם בני אדם לפני הכל! והכל היה פשוט מושלם! הגשימו כל חלום
טיפ 1: תעשו טובה תיקחו את טארטן לא תתחרטו! ויותר מזה לא תספיקו לקבל מחמאות ולהרגיש בידיים הכי טובות שיש
טיפ 2: אל תבזבזו זמן על ללכת לטעום אחרים אין להם מתחרים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
טארטן | פשוט טעים
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
review gallery square
חוויה מדהימה, טעימה, נעימה וחברית!
כשהגענו לטעימות ופגשנו לראשונה את ניב ואורן היה לנו ברור שנסגור איתם אפילו לפני שהתחלנו לטעום. כשטעמנו את האוכל, החוויה הושלמה.
לפני החתונ
...ה בגלל במלחמה לא ידענו מתי תתקיים, הגב והשקט שקיבלנו מניב הוכיחה לנו שוב שבחרנו נכון.
אוכל כ"כ טעים, עבודה מקצועית ונדיבה. צוות שמזמין לאכול ממנו עם חיוך ענק על הפנים.
אנחנו מאושרים שבחרנו בטארטן, לא רק ממליצים, אלא מפצירים בזוגות לעבוד רק איתם! 100 מ100 בהתחייבות,
ניב ונגה 17.4.2026
תאריך קבלת השירות: 17/04/2026
אהבתי: מאוד אהבנו את האסאדו ואת הפרגית, הפיצות גם מדהימות. הכול מדהים ובזכות צוות מקצועי, מחויב ותותח!
הטיפ שלי: רוצים אוכל מדהים ועבודה עם הקייטרינג הכי נחמד וחם בעולם? תסגרו עם ניב ואורן מטארטן
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
טארטן | פשוט טעים
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
כמפיקת חתונות שטח בעצמי, שעובדת עם ניב וכל החבורה שלו בתדירות גבוהה במיוחד כבר שניםםםם, ורואה את "מאחורי הקלעים", לא היה לי ספק שהוא יעשה לנו את האוכל בחתונה!
"אנשים זה כל הסיפו
...ר" - נכתב עליהם. מהקודקוד - ניב, דרך אורן-המלכה-אבנרי, הלוא היא הבת שלו, שמנהלת את האירועים ביד רמה, ועד אחרון המלצרים. שהם באמת הכי טובים במדינת ישראל. אווירה של משפחה, שבאה לתת בראש ועובדת עם הלב.
ניב יספר לכם ש"על אף גילו המופלג הוא עדיין גמיש", והוא באמת. שאופן שמפתיע ומרגש אותי כל פעם מחדש.
בנאדם ש*באמת* רוצה שיהיה לכם טוב, כזוג שמתחתן וכבני אדם. באמת רוצה שלא תבזבזו את הכסף שלכם על שטויות. באמת יעשה הכל כדי שהאירוע שלכם יצליח וכדי שתהיו מרוצים, רגועים ומאושרים.
האוכל, כמו הסלוגן הידוע שלו, "פשוט טעים". כמות המחמאות!!!! וואו, לא נעים. אל תגלו, אבל ניצח את כל הספקים בחתונה, ובאמת שהיו חבר'ה מצוינים בנבחרת.
על השקט הנפשי שהוא נתן לי בהיותו הוא, בידיעה שלא משנה מה יקרה - הם יתפעלו הכל ויעזרו, ובחיוך (!). קיבלו תנאי עבודה קשים - יום גשום ומטבח צפוף, ושום דבר מזה לא עבר לאירוע.
חפרתי?
יש לי עוד מלאאאא מילים טובות, אבל נראלי הבנתם..? לכו על זה. אין דברים כמוהם.
תאריך קבלת השירות: 14/11/2025
אהבתי: את האנשים, את הצוות, האווירה הטובה, הגישה של ניב. אוכל טוב הרבה יודעים לייצר, צוות איכותי יציב ומוצלח - זה כבר סיפור אחר ולא פשוט . אגב, אם רק תתנו להם , צוות המלצרים בשנייה הופך לחבורה מרימה ברחבה.
הטיפ שלי: תבקשו מאורן להכין לכם צלחת ולהושיב אתכם לפני הקבלת פנים לאכול. תודו לי אחר כך.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
טארטן | פשוט טעים
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
מאיפה מתחילים??
דבר ראשון אנחנו רוצים להגיד שלא הפסקנו לקבל מחמאות מטורפות על האוכל! (במהלך החתונה אפילו כמה אמרו לנו שרוצים לסגור לחתונות שלהם!) דבר שני, אין מילים לתאר את ניב,
... אורן והצוות המטורף שלהם! הם היו פשוט מדהימים! זורמים, קשובים, אכפתיים והכי מקצועיים שיש!
אין ספק שהם לקחו חלק עצום במה שהפך את החתונה שלנו לכזאת מדהימה! זכינו!
אהבתי: נתחיל בתקשורת והעבודה מול ניב, הרגישות, האכפתיות והרצון שלו שנקבל בדיוק את מה שאנחנו רוצים! לאורך כל הדרך הייתה זמינות מלאה וקשובה. ושלא נדבר על האוכל שהיה פשוט טעים! התאים לנו בול ועלה על כל הציפיות! היה מבחר ענק לטבעונים, צמחוניים, קיטוגנים, צליאקים ולכל האורחים הבעייתיים שלא הפסיקו להחמיא ולפרגן. הבחירה המושלמת בלי כל ספק!
הטיפ שלי: לסגור, בלי שאלה בכלל!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
טארטן | פשוט טעים
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
בפעם הראשונה שנפגשנו עם ניב לטעימות ישר הרגשנו שמדובר באיש ישר בגובה העיניים ועם לב טוב הגענו זוג לפני חתונה שמורכב מטבעונית וקרניבור :) העמדות תקתקו בצורה הרמונית, הצוות עבד מהמם ...והאוכל היה כלכך טעים וטרי. התרשמנו מאוד לטובה וניהלנו שיחה קצרה עם ניב באותו הערב, מה שגרם להבין שזה האיש שאנחנו רוצים בחתונה שלנו וההחלטה הזאת פשוט הייתה מדהימה! לאחר זמן מה ניהלנו שיחה בה הצפנו את הצרכים והרצונות שלנו ובנינו ביחד תכנית תואמת. ביום החתונה ניב והצוות הרימו עמדות מהסרטים, הוציאו מנות מדהימות ומשובחות. עשינו חתונת שטח הפוכה, חצי טבעונית חצי רגילה, עם שפע ומגוון סוגים של אוכל לאורך כל הערב, כולל קינוחים מדהימים. כולםםם עפו על האוכל ונהנינו ממנו וזה יצא כפי שרצינו - שופע, טרי, מגוון, שמח, הרמוני וטעים. וזאת בזכות הלב והפתיחות של ניב, התפקוד הגבוה של אורן והמקצועיות של הצוותאנחנו ממליצים על טארטן אלף פעם מכל הלב, שירות גבוה ואוכל ברמה מאוד גבוהה אין עליכם, עשיתם לנו את האירועאוהבים אתכם מאוד י'אלופים !
תאריך קבלת השירות: 04/09/2025
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
טארטן | פשוט טעים
bizresponseimage
שתף תמונה לסטורי
שתף תמונה לסטורי
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
ואו וואו וואו, אנחנו באמת לא יודעים מאיפה להתחיל בכלל!קודם כל ניב כבן אדם - כשיצאנו לדרך בארגון החתונה היה לנו ברור שאנחנו בוחרים את הספקים שלנו לא רק על סמך מחיר אטרקטיבי (שנתת!)... ולא רק על סמך נראות יפה (שיש אצלכם ללא ספק!), אלא גם ואולי בעיקר על סמך האדם שמולו נעבוד. היה לנו חשוב שיהיה מישהו נעים ושנרגיש שאפשר לסמוך עליו..ובאמת שניב התעלה על כל הציפיות! מהרגע הראשון נתן לנו תחושת ביטחון, כל התקשורת מולו הייתה נעימה, נוחה וזורמת, נתן לנו לגמרי תחושה שיש על מי לסמוך וזה כ"כ חשוב כשמארגנים חתונה! גם כשנאלצנו לדחות את החתונה בעקבות המתקפה האיראנית - לא רק שלא הערים קשיים אלא להיפך - נתן לנו להרגיש שהוא איתנו ועשה כל מה שיכול כדי לעזור ולהקל עלינו... תודה על זה ועל כל הרוגע הזה שאיפשרתם לנו 🙏❤️והאוכל עצמו? וואוווו!!! כמה מחמאות קיבלנו על האוכל, אנשים ניגשו אלינו ולפני שאמרו לי שלום - אמרו לנו כמה האוכל טעים 😂האורחים שלנו כ"כ נהנו מהאוכל שהרבה מהם חזרו על המחמאות יותר מפעם אחת, הם פשוט כ"כ התלהבו.. במשך כל הסופ"ש כל מי שדיברנו איתו או שכתבו לנו - הזכיר את האוכל המוצלח.כ"כ מאושרים על הבחירה, לא יכולנו לדמיין משהו מוצלח יותר! תודה!! ❤️❤️❤️
תאריך קבלת השירות: 18/09/2025
אהבתי: -דבר ראשון האוכל טעים והמגוון -השיח עם ניב, ותחושת הביטחון שנתן לנו -מחיר אטרקטיבי
מחיר: 240
הערות לגבי המחיר: לפני מע"מ
הטיפ שלי: לא סתם כמות ההמלצות על טארטן כה רבה, בחרנו בטארטן עוד לפני שהגענו לטעימות, וגם בחתונה בגלל עיכובים אכלנו מעט מהמנות. לא הפסיקו להרעיף שבחים על האוכל.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
טארטן | פשוט טעים
bizresponseimage

להצגת חוות דעת נוספות