עסק מאומת
הילה גאון
מחשבון מחיר משוער: 8,244 ?
90
90 מתוך 100
לפי 195 מדרגים
צור קשר קבל הצעה share facebook share אהבו 0 like

Awards
*
סמל מומלצי השנה מוענק ל 10 נותני שירות בלבד מכל קטגוריה שקיבלו את מרב חוות הדעת החיוביות במהלך השנה. שווה לבדוק
מועדפים לאזור האישי
כתוב חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשד לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
arrow כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
arrow הערות למחיר:
arrow מספר אורחים:

דירוג מתחתנים למען מתחתנים דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת
  כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
להילה גאון הגעתי דרך האינטרנט ולאחר שביקרתי ב 2 מקומות נוספים. הילה מיד הבינה את הסגנון שלי והתאימה לי כמה שמלות שהיו בדיוק מה שרציתי ופשוט לא ידעתי מה לבחור. השמלות שלה מדהימות, איכותיות וברמה מאוד גבוהה. הילה והתופרות שלהם פשוט מקסימות והפכו את התהליך לחוויה כיפית וקלילה. בכל פעם שהגעתי לסטודיו, דאגו לכל פרט ופרט ופשוט גרמו להרגשה של בטחון. והכי חשוב זה שהשמלה הייתה נוחה וקלילה במשך כל הערב, ול הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה. תודה רבה הילה!!! קארין שגב 20.12.16
 חוות דעת של yanivkn על הילה גאון
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
20 מתוך 100
ביטולי פגישות הם חלק מאתגרים של נותן שירות. ההודעה מראש על הנהלים וההסבר לרציונאל לא מצדיקים נהלים לא מידתיים כמו גם את חווית שירות הלקוחות שלכם. ניתן ללמוד על השירות שלכם גם מהתגובה פה ללקוח לא מרוצה - ״הלקוח כמעט תמיד צודק״, ״תלכלך עלינו בכל מקום אפשרי״, ״זלזלה בזמן שלנו״ , ״שווה להסתכל פנימה״. התבלבלתם כנותני שירות. סדר בנהלים נועד להקל על הלקוח ולא להקשות עליו. שתי שיחות טלפון שנמשכו למעלה משעתיים בנושא היו צריכות להבהיר לכם שמדובר בלקוחה שלא תבריז לכם מפגישה. הגדלתם לעשות שאישרתם אי תשלום בהתחלה, ולאחר מכן חזרתם בכם.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני חודש
20 מתוך 100
הייתה לי חוויה מאוד לא נעימה מול הסטודיו של הילה גאון, אפילו שכלל לא הגעתי לשלב הפגישה שם. אני מפרסמת כאן כי אני חושבת שאפשר ללמוד מזה הרבה על הגישה של הסטודיו. התקשיתי מאוד לקבוע פגישה בסטודיו משום שבאמצע השבוע הסטודיו פתוח רק עד השעה 16:00, ואני סטודנטית שלומדת כל יום מ-08:00 עד 18:00. הבהרתי לנציגת השרות שלא אוכל להגיע בשעות הללו, וניסיתי למצוא מועד פנוי שבו אוכל בכל זאת להגיע. הנציגה לא הצליחה למצוא מועד כזה והתרשמתי שהיא גם לא מנסה לעשות מאמץ מיוחד (להבדיל מכל מקום אחר שניסיתי וקבעו לי פגישה ממש בקלות). אחרי 3 שבועות שבהם ניסיתי לקבוע פגישה, ללא הצלחה, סוף סוף הנציגה הצליחה למצוא מועד פנוי שמתאים לי, ביום שישי. אבל, כדי לקבוע לי את הפגישה הזו היא דרשה שאשאיר מספר כרטיס אשראי כעירבון למקרה שאבטל את הפגישה מבלי להודיע (קנס על סך 50 שקלים). היא הבהירה שיום שישי זה יום עמוס וש"הזמן שלנו יקר". הבהרתי לנציגה שבעיניי זו בקשה שאינה במקום, ולא שמעתי על בקשה כזו באף מקום אחר. אני אדם מאוד אחראי ואין לי שום כוונה לקבוע פגישה ולא להגיע אליה, גם הזמן שלי יקר. לבסוף, הנציגה השתכנעה לקבוע לי את הפגישה מבלי שאתן לה את מספר כרטיס האשראי. כעבור מס' ימים התקשרה אליי נציגה אחרת, כעוסה מאוד, לאחר ששמעה על הסירוב שלי. היא דרשה שאשאיר מס' כרטיס אשראי, "בהתאם לנהלים", או שהיא תבטל לי את התור. הבהרתי גם לה, בצורה נעימה, שאני חושבת שזו בקשה לא לגיטימית, אך כמובן שאני מתחייבת להגיע ולהגיע בזמן. למרות שאמרתי את הדברים בצורה מאוד נעימה, הנציגה צעקה עליי בטלפון שאני "מרדנית" ושאף אחת מהכלות לא עושה להן בעיות כמוני. לאורך כל התהליך ממש נתנו לי תחושה שאני עובדת אצלן ושאני צריכה "לזכות" בהזדמנות להגיע אליהן לפגישה ולעשות אצלן שמלה. הרגשתי מאוד לא נעים אך בכל זאת רציתי להגיע למדידה במקום, שכן השמלות מצאו חן בעיניי. אחרי דקות ארוכות של שיחה הצלחתי לשכנע בשנית לתת לי להגיע בלי לשים עירבון. ערב לפני מועד הפגישה שנקבע, הנציגה התקשרה לבטל לי את הפגישה בטענה שמישהי אחרת מעוניינת להגיע ומוכנה לתת מס' אשראי, ולכן הן מעדיפות לקבוע איתה במקומי. יש לציין שהיא הזהירה אותי מראש שזה עלול לקרות במידה ואני לא משאירה לה מס' אשראי, אך הנחתי שאף מקום שמכבד את עצמו לא יעז באמת להתייחס ככה ללקוחה פוטנציאלית. היא אפילו לא טרחה להתנצל - "ככה זה כשלא מצייתים לנהלים". הייתי המומה. אני מבינה שלכל מקום יש זכות לקבוע את הנהלים שלו ולנהל את העסק שלו כרצונו, ומי שזה לא מתאים לה לא חייבת לעשות שם שמלה. אבל פשוט נמאס לי. נמאס לי מהזלזול הזה בכלות, בזמן שלנו, בתקציב שלנו, בנוחות שלנו. נמאס לי מבתי עסק שדורשים מאיתנו דרישות הזויות, ואנחנו פשוט פרייאריות שמסכימות לזה. אנחנו משקיעות ממיטב כספנו וזמננו בנושא הזה, ומגיע לנו שלפחות ייתנו לנו יחס מכבד. מה עם הזמן שאני הקדשתי בשביל הפגישה הזו? מה עם התוכניות שאני ביטלתי? כל זה חסר משמעות בסטודיו של הילה גאון. הלקוחה בכלל לא מעניינת. אם זה היחס שניתן לכלה עוד במעמד קביעת הפגישה, אני תוהה איך הן מתנהגות למי שסוגרת אצלן שמלה וצריכה לעבוד איתן בצמוד במשך חודשים. אני חייבת לציין שזאת פעם ראשונה שנתקלתי בבקשה כזו וביחס כזה. קבעתי פגישות אצל מעצבים רבים וטובים ובכולם זכיתי ליחס מצוין. אצל הילה גאון כנראה התבלבלו ולא הבינו שהן אלה שצריכות לזכות בלקוחה, ולא הלקוחה בהן. מקום שנותן ללקוחותיו כזה יחס, לא ראוי, לדעתי, שיהיו לו לקוחות.
הצג פחות
תאריך קבלת השירות: 23/03/17
תגובת בית העסק לחוות הדעת לפני חודש
הלקוח כמעט תמיד צודק ! טלי פנחסי שלום רב, הסטודיו של הילה גאון קיים מעל 10 שנים. הסטודיו מצליח מאוד, איכותי, ועד היום חיתנו אלפי כלות כנראה שבכל זאת אנחנו עושים משהו כמו שצריך 😊 הילה גאון, בוחרת לעבוד גם בימי שישי, למרות שיש לא מעט מעצבי שמלות מכובדים וגדולים כמונו שלא מוכנים לפתוח ביום שישי, הילה החליטה לעבוד בימי שישי, תוך התחשבות בצרכי הלקוחות שלה. הילה מאמינה שעל מנת לקיים פגישה יסודית ויעילה, אנו זקוקים לפחות לשעה שלמה. אנו מקדישים מעצבת לכל לקוחה למשך מינימום שעה ולא מקיימות פגישות במקביל. יש אנשי מקצוע הבוחרים לגבות תשלום עבור פגישה מקצועית, ומכבדים אותם על כך. אנו לא גובים עבור הפגישות ביום שישי, אלא על ביטולן ללא הודעה מוקדמת, ובהתחשב בנסיבות שכל כך הרבה כלות הבריזו לנו במשך השנים, פשוט לא הגיעו...שבמקומן יכולנו לשרת מישהי אחרת, מאחר שאנו למודי ניסיון, החלטנו לבקש פרטי אשראי לערבון של ביטול ללא הודעה בסך 50 ש"ח. נוהל זה מתקיים בסטודיות מספר שנים ומאז יש לנו אפס ביטולים! וכל זאת בגלל 50 שקלים. אין לנו שום צורך לעשות שימוש בכרטיס, מרגע שנוהל זה נכנס לתוקף, ימי השישי עבדו בהתאם ללוחות הזמנים, כי גם אם מישהי ביטלה, תמיד היו כלות בהמתנה שביקשו להיכנס במקום. נוהל זה תקף לימי שישי בלבד. בכל יום אחר בשבוע, הסטודיו פתוח עד השעה 18 וניתן להגיע מכל מקום ולקבל שירות מקצועי ואדיב. לגבי קביעת פגישות. הסטודיו עובד ועסוק, אך אנו דואגים לחזור לכל אחת ואחת שמתקשרת, יש לנו נציגי שירות שלוקחים הודעות מפורטות, אנו מתקשרים, ושולחים מיילים. הצוות מקצועי ואדיב וגם ללקוחה הספציפית הזו הוא היה ברור ואדיב. ברגע שהלקוחה שמעה על כ. האשראי והביעה התנגדות, היא התחילה לבקר את כל ההתנהלות שלנו, את שליחת המיילים (המיילים שלנו יסודיים כ"כ, עם המלצות לכלות לגבי מלווה, לגבי עקבים שרצוי להביא, חזייה בצבע גוף, אפשרות חנייה, קווי אוטובוס.) כבר בשלב זה הלקוחה התלוננה שהיא מרגישה שהיא "בצבא" ושחילקו לה הוראות. (אפרופו גישה). ללקוחה הוסבר בכל דרך אפשרית מדוע הוחלט על נתינת כ. אשראי, מה המניעים, ואם היא אחראית גם כך ואין שום בעיית הגעה, לא צריכה לדאוג לתת כ. אשראי, זה רק ליבה את האש והיא היתה כ"כ עצבנית והעבירה ביקורת על הגישה שלנו. (המילה "מרדנית" לא נאמרה מעולם). כמו כן, נאמר ללקוחה שהיא יכולה להגיע בכל יום אחר לסטודיו למעט שישי, ללא נתינת כ. אשראי לערבון. יומיים לפני הפגישה, התקשרנו והסברנו לה שוב את הנוהל, היות והיו בקשות חדשות לפגישות בימי שישי, הסברנו לה שלא נוכל לאשר לה את הפגישה אם מישהי אחרת נותנת לנו ביטחון שמגיעה, היא הבינה זאת, למרות שזה לא מצא חן בעינה. יום לפני הפגישה, התקשרנו, התנצלנו ! וניסינו להסביר שוב. היא צעקה שנפצה אותה, היא התלוננה שוב ושוב על הגישה, על היחס, על הזלזול בכלות... לצערנו הלקוחה הנ"ל בחרה לבזות ולהתלונן על מקום שאין לה מושג מה הלך הרוח בו. בית חם, אנו עוברות תהליכים כ"כ משמעותיים יחד עם הכלות. סבלנות ושינויים אין סוף, חיזוקים וחיבוק כשצריך. כבוד צריך להתקיים משני הצדדים. הלקוחה אינה חייבת להסכים לתנאים שלנו, וזכותה המלאה לבחור את המעצב והסטודיו ועם מי לעבוד. הלקוחה זלזלה בזמן שלנו ובנהלים שלנו ששווי ערך לכל כלה וכלה. ואיימה ש"תפיל לנו את העסק" "ושתלכלך עלינו בכל מקום אפשרי" גישה זה הכול בחיים ולפני שמעבירים ביקורת על גישה, שווה להסתכל פנימה ולחשוב מה הגישה שלי למי שנותן לי שירות, כי גם הוא בנאדם! אנו בסה"כ מבקשות רצינות ומחויבות . להלן לינק לכל ההמלצות וחוות הדעת של כל הבוחרות דווקא בנו: http://www.hilagaon.com/%D7%91%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA/
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה

  כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הילה עזרה לי לעצב שמלת חתונה והיתה מאוד תומכת במהלך כל התהליך. יצאה שמלה מהממת ביופיה. אני ממליצה לבקר בסטודיו שלה ולהתרשם מהקולקציה החדשה המהממת שלה.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הגעתי לסטודיו של הילה כי מאוד אהבתי את העיציבים שראיתי באתר אבל תכל'ס לא חשבתי שאמצא שם שמלה גם בגלל שהרבה מהשמלות חשופות וחיפשתי שמלה צנועה וגם בגלל המחיר. בסופו של דבר אחת השמלות על הקולב פשוט קראה לי והתאהבתי בה ואז כבר לא יכולתי לחשוב על שום שמלה אחרת. הילה באה לקראתי (באופן משמעותי) והציעה מחיר שיכולתי לעמוד בו. אז התחיל תהליך הצנעת השימלה עם הילה המעצבת שכבר מכירה כלות דתיות ומה חשוב להן, אילנה התופרת המדהימה והמדוייקת וצליל שדאגה לכל מה שמסביב במאור פנים ובחן. בסופו של דבר השמלה הייתה צנועה באופן מושלם עד כדי שלא ניכר שהיא הייתה נראית אחרת לפני כן. בערב החתונה הרגשתי ממש אני ולא באיזה תחפושת שזה היה הכי חשוב לי בסופו של דבר וקיבלתי אין סוף מחמאות על השמלה. ועוד דבר חשוב, תהליך המדידות היה ענייני וקצר (הגעתי לשתי מדידות ועוד תיקון קטן ביום שאספתי את השמלה) ובשבילי זה היה משמעותי כי לי באופן אישי לא התחשק תהליך ממושך וארוך. בקיצור, הייתה לי שמלה מהממת שהרגשתי בה ממש טוב, האמת אני ממש מתגעגעת לשמלה... תודה הילה!!
 חוות דעת של אפרת על הילה גאון
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
לסטודיו של הילה הגעתי דרך האינטרנט ואחרי ביקור בשני מקומות נוספים ופשוט נדלקתי מהרגע הראשון על הסטודיו היפה והשמלות פשוט יפהפיות, עדינות ועשויות בצורה איכותית, בדיוק בסגנון שחיפשתי והילה התאימה לי את השמלה המושלמת מבחינתי. קיבלתי יחס חם ומבין מכל הצוות, מהילה, צליל ואילנה התופרת המקסימה, הן התאימו לי את השמלה באופן מושלם ודאגו לכל פרט בה. ביום החתונה הרגשתי כמו נסיכה עם השמלה והיה לי מאוד נוח ונעים איתה, קיבלתי המון מחמאות עליה גם אחרי החתונה. אין ספק שאני מאוד מרוצה מהכל וממליצה בחום!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
80 מתוך 100
הילה גאון היא מעצבת מקצועית ותותחית בטירוף, שמה הולך לפניה! התאהבתי בכל השמלות שלה מהרגע הראשון ולא ידעתי במה לבחור!! הבדים האיכותיים והיוקרתיים, הנעימים ולא מזיעים והכי מעל הכל העצות המקצועיות שנתנה לי בכזאת קלות. התהליך היה פשוט וקליל כמו שרציתי,השמלה היתה פשוטה וצנועה ועם זאת מיוחדת. נהנתי מכל רגע בחתונה איתה, היה לי נוח וקבלתי המון מחמאות שהשמלה זו אני. בנוסף, קיבלתי יחס חם גם מהתופרת בסטודיו. תודה הילה ולכל הצוות המקצועי ביותר בתל אביב!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
הגעתי להילה גאון אחרי מקום אחד נוסף שהייתי בו ופשוט נדלקתי. השמלות עשויות בטוב טעם ומצאתי בול את השמלה בשבילי. המפגשים היו מהנים והילה גאון העניקה יחס חם, אישי ודאגה לכל פרט ופרט. ממליצה מאוד:)
 חוות דעת של judith על הילה גאון
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
אתחיל מזה שלעולם לא חלמתי או תכננתי איך אראה בשמלה הלבנה, וגם היה לי קשה עם ההרגשה שאצטרך לשים על עצמי "תחפושת" ושארגיש לא אני בחתונה. יש הרבה בחירות חשובות לקראת החתונה, אבל החיבור והבחירה בהילה גאון היא ללא ספק אחת הבחירות (יחד עם האולם) הכי חשובות ומיוחדות עבורי. התהליך עם הילה התחיל כבר בטלפון שהיא ביקשה שאבוא עם דגמים שאהבתי, הסטודיו היפה וחווית המדידות בכלל. הגעתי עם 30 תמונות, והילה פשוט בחן ובשלווה ידעה להתאים לי דגמים כ"כ יפים שמייד ביטלתי את שאר הפגישות עם מעצבות אחרות. כל דגם שהיא בחרה בשבילי היה יותר יפה.. ובסוף בחרתי את הדגם הראשון שהיא הציעה. לאורך הדרך לא היה מדובר רק בבחירת שמלה אלא הילה וצליל המקסימה היו כשותפות לאורך הדרך בבחירת הסגנון והתאמת הלוק הכללי למי שאני (הן ייעצו בכל דבר מצבע לק לעגילים..). באמת שאין לי מילים לתאר כמה התרגשתי ונהניתי לבוא לסטודיו בכל פעם, זאת היתה חוויה כ"כ מיוחדת ומרגשת שאני תמיד אזכור! בחתונה עצמה הרגשתי שלמה עם עצמי, והיה לי פשוט כיף ומשוחרר לאורך כל היום. המון המון המון אהבה ממני! והרבה הרבה תודה להילה ולצליל. שורה תחתונה, הלוואי והייתי יכולה להתחתן שוב רק בשביל החוויה הזאת בסטודיו של הילה..:))
 חוות דעת של feyahillel על הילה גאון
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
לסטודיו של הילה גאון הגעתי דרך פרסומת בפייסבוק, ומאותו הרגע ידעתי שזה הסגנון שאני רוצה ושאני חייבת לבקר בסטודיו. הילה וצליל התאימו לי את השמלה המושלמת עבורי בהתאם למה שרציתי. אין מילים לתאר את השמלות המדהימות, המקצועיות, האיכות וההקפדה על כל פרט ופרט. הילה, צליל והצוות פשוט מדהימות! היתה לי חוויה בלתי נשכחת מתהליך בחירת השמלה ועד יום החתונה. ממליצה בחום!!
 חוות דעת של Tali על הילה גאון
הצג עוד

מומלצי הנבחרת מקטגוריית
שמלות כלה

hello

להמשך גלישה באתר
up