עסק מאומת
הילה גאון
מחשבון מחיר משוער: 7,845 ?
90
90 מתוך 100
לפי 200 מדרגים
צור קשר קבל הצעה share facebook share אהבו 0 like

Awards
*
סמל מומלצי השנה מוענק ל 10 נותני שירות בלבד מכל קטגוריה שקיבלו את מרב חוות הדעת החיוביות במהלך השנה. שווה לבדוק
מועדפים לאזור האישי
כתוב חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשד לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
arrow כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
arrow הערות למחיר:
arrow מספר אורחים:

דירוג מתחתנים למען מתחתנים דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת
  כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
60 מתוך 100
אני אחלק את חוות הדעת שלי לשתיים: שמלה (עיצוב ובדים) ויחס. נתחיל מהשמלה. את השמלה שרכשתי בסטודיו של הילה גאון ראיתי עוד בשלב חיפושי השמלות באינטרנט. לא מצאתי בשום מקום ובשום אתר משהו שהתחברתי אליו כמו אל אותה שמלה. הבדים איכותיים, נעימים ונוחים על הגוף. העיצוב עדין ויפה. השמלה הייתה לי נוחה מאוד בלי כל מיני מחטבים פנימיים, לא הזעתי ובגדול היא אולי הבגד היפה ביותר שיש לי בארון. אני מאוד שמחה שלבשתי את השמלה הזו ביום החתונה שלי. בעיני היא גם מחמיאה. היחס בסטודיו, זה כבר סיפור אחר. מהרגע הראשון חשתי ביחס מזלזל מצד הילה ומצד העובדת שלה. כמעט לעגו לי שציינתי את סכום המקסימום שאני מוכנה להוציא. לאחר חודש כשצלצלתי, הילה הסכימה לסכום סביר, אך נדרש ממני לשלם את מלוא הסכום בתשלום אחד, מראש, בטלפון. הבהרתי שזה מאוד תמוה בעיני שזו דרישה של בית עסק שמכבד את עצמו. תשובת הסטודיו הייתה שבסכום כזה נמוך זו אפשרות התשלום היחידה. אני אודה ששמחתי לחסוך לעצמי נסיעה נוספת רק בכדי לשלם, אך עיקמו גבה גם כשביקשתי רק לבוא למדוד שוב *אחרי* התשלום לוודא שבמהלך החודש מאז שהייתי שם ועד הצעת המחיר- השמלה לא ניזוקה. לאחר התשלום הילה והעובדת שלה היו נחמדות אלי יותר אך עדיין ניכר כי הן לא רוצות להתאמץ עבורי כלל. לדוגמא- התלבטתי לגבי אורך השמלה הרצוי במדידה הראשונה. לכן ביקשתי שלבינתיים יגזרו לאורך עד הרצפה (בלי לתפור) ואחשוב על זה, ובמדידה השנייה מקסימום נגזור עוד לאורך ביניים. העובדת של הילה סירבה ואמרה שבסכום כזה לא ניתן לעשות פעמיים גזירת אורך. אמרתי לה שזה לא מקובל עלי, ורק כשהתופרת התערבה ואמרה שזה ממש בקטנה עבורה, העובדת הואילה להסכים. הסטודיו צריך להבין שגם "רק" כמה אלפים הם סכום נכבד, ושבהתחשב לכך שהשמלה לא חדשה- הם מספקים לסטודיו רווח יפה. ללקוחה מגיע יחס הולם עבור כל סכום. התופרת של הילה גאון אגב היא אחת מהנשים המקסימות שפגשתי. חביבה, נעימה, כנה וסבלנית מאוד. היא הסבירה לי מה ניתן ומה לא ניתן לעשות בשמלה מבחינת שמירה על הגזרה והבד, והיא מקצועית, מדויקת וזריזה מאוד. לסיכום- מי שרוצה שמלה איכותית ומדהימה- אני חושבת שיש להילה גאון דגמים מהממים ביופים, וגם שהצוות מאוד מקצועי ויוכל לתפור שמלות יפיפיות לפי עיצוב אישי. יחד עם זאת, תגיעו עם ארנק פתוח, ובכלל אם חשוב לכן יחס טוב- תחשבו שוב.
 חוות דעת של wert על הילה גאון
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
היה לי העונג ללבוש שמלה מהממת של הילה כמה קלאסית ועדינה ככה יפה ומיוחדת יחס לאורך כל הדרך ונענה על כל שאלה תודה רבה רבה
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי להילה גאון דרך האינטרנט ומכירה שהיא עשתה. אהבתי מאוד את הדוגמאות שלה וזו מבין השמלות הראשונות שמדדתי. הצוות מאוד נחמד ועוזר :)
 חוות דעת של leealchuli על הילה גאון
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסטודיו של הילה בעזרת הגורל. חניתי במקרה מול ונכנסתי וקבעתי לי פגישה. הן היו מאוד מהירות וכבר יומיים אחרי הייתה לי פגישה איתן. אני כל כך שמחה שהגורל הפגיש אותי עם צליל והילה :). הן התאימו לי שמלה יפיפיה עם בד רך ונעים (היה לי מאוד חשוב לא ללבוש שמלה עם מחוכים או מהשמלות שאת מרגישה כאילו חנטו אותך) הבד המתנפנף וההתאמה של השמלה לאופי של האדם זה רק חלק מהמדהימות של המקום. השמלות מעוצבות בסגנונות כל כך יפים, הבדים איכותיים והתפירה איכותית. כולן שם היו ממש נחמדות וצליל תמיד דאגה שכל דבר שאני צריכה יהיה עבורי ועזרה בכל דבר שהייתי צריכה. יחס חם, איכות מדהימה ואני חייבת לציין שגם המחירים מפתיעים... (חשבתי שיהיה מאוד יקר כי זה מקום מאוד יפה והשמלות מאוד איכותיות אבל הפתיעו..) בקיצור, תודה להילה וצליל שעזרתן וגרמתן לזה שתהיה לי את השמלה הכי יפה שיכלתי לחשוב עליה שכמובן גרפה מלא מחמאות :)
 חוות דעת של Ronit על הילה גאון
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
חשוב לי לספר את החויה שלי שהייתה לחלוטין חיובית אבל גם הראתה לי פן שלילי שבמקצועיות רבה טופל. השמלה שלי הייתה מדהימה ועלתה על כל הציפיות שלי. כשבאתי למדידה אחרונה ואיסוף השמלה, יומיים ליפני החתונה, נאמר לי כי קרתה טעות ולא ביצעו עוד את התיקונים מהמדידה האחרונה. אני כמובן נכנסתי להיסטריה ודמעות. חשוב לי לספר את זה כי למרות התקלה הזאת, העובדת של הילה צליל עשתה שמניות באוויר כדי להרגיע אותי ולהבטיח לי שהם יעשו את זה מהר ככל האפשר אך עם זאת לשמור על מקצועיות ולא לחפף וכמובן שקיבלתי מליון התנצלויות ולא היה שום נסיון להציג את התקלה כי קטנה או חסרת משמעות, כל ההתנהלות סביב התקלה היה מעולה ובסופו של דבר השמלה יצאה מדהימה(וקיבלתי פיצוי). חשוב לי להסביר כי זה אומר המון על הילה כי תקלות יכולות לקרות למעצב הכי וותיק ויוקרתי בתעשיה כי בכל זאת מדובר בבני אדם, ההתנהלות, הגישה והתוצאה הם המדד והילה ללחלוטין "עמדה במבחן התוצאה".
 חוות דעת של Noa על הילה גאון
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
להילה גאון הגעתי דרך האינטרנט ולאחר שביקרתי ב 2 מקומות נוספים. הילה מיד הבינה את הסגנון שלי והתאימה לי כמה שמלות שהיו בדיוק מה שרציתי ופשוט לא ידעתי מה לבחור. השמלות שלה מדהימות, איכותיות וברמה מאוד גבוהה. הילה והתופרות שלהם פשוט מקסימות והפכו את התהליך לחוויה כיפית וקלילה. בכל פעם שהגעתי לסטודיו, דאגו לכל פרט ופרט ופשוט גרמו להרגשה של בטחון. והכי חשוב זה שהשמלה הייתה נוחה וקלילה במשך כל הערב, ול הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה. תודה רבה הילה!!! קארין שגב 20.12.16
 חוות דעת של yanivkn על הילה גאון
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
20 מתוך 100
ביטולי פגישות הם חלק מאתגרים של נותן שירות. ההודעה מראש על הנהלים וההסבר לרציונאל לא מצדיקים נהלים לא מידתיים כמו גם את חווית שירות הלקוחות שלכם. ניתן ללמוד על השירות שלכם גם מהתגובה פה ללקוח לא מרוצה - ״הלקוח כמעט תמיד צודק״, ״תלכלך עלינו בכל מקום אפשרי״, ״זלזלה בזמן שלנו״ , ״שווה להסתכל פנימה״. התבלבלתם כנותני שירות. סדר בנהלים נועד להקל על הלקוח ולא להקשות עליו. שתי שיחות טלפון שנמשכו למעלה משעתיים בנושא היו צריכות להבהיר לכם שמדובר בלקוחה שלא תבריז לכם מפגישה. הגדלתם לעשות שאישרתם אי תשלום בהתחלה, ולאחר מכן חזרתם בכם.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
20 מתוך 100
הייתה לי חוויה מאוד לא נעימה מול הסטודיו של הילה גאון, אפילו שכלל לא הגעתי לשלב הפגישה שם. אני מפרסמת כאן כי אני חושבת שאפשר ללמוד מזה הרבה על הגישה של הסטודיו. התקשיתי מאוד לקבוע פגישה בסטודיו משום שבאמצע השבוע הסטודיו פתוח רק עד השעה 16:00, ואני סטודנטית שלומדת כל יום מ-08:00 עד 18:00. הבהרתי לנציגת השרות שלא אוכל להגיע בשעות הללו, וניסיתי למצוא מועד פנוי שבו אוכל בכל זאת להגיע. הנציגה לא הצליחה למצוא מועד כזה והתרשמתי שהיא גם לא מנסה לעשות מאמץ מיוחד (להבדיל מכל מקום אחר שניסיתי וקבעו לי פגישה ממש בקלות). אחרי 3 שבועות שבהם ניסיתי לקבוע פגישה, ללא הצלחה, סוף סוף הנציגה הצליחה למצוא מועד פנוי שמתאים לי, ביום שישי. אבל, כדי לקבוע לי את הפגישה הזו היא דרשה שאשאיר מספר כרטיס אשראי כעירבון למקרה שאבטל את הפגישה מבלי להודיע (קנס על סך 50 שקלים). היא הבהירה שיום שישי זה יום עמוס וש"הזמן שלנו יקר". הבהרתי לנציגה שבעיניי זו בקשה שאינה במקום, ולא שמעתי על בקשה כזו באף מקום אחר. אני אדם מאוד אחראי ואין לי שום כוונה לקבוע פגישה ולא להגיע אליה, גם הזמן שלי יקר. לבסוף, הנציגה השתכנעה לקבוע לי את הפגישה מבלי שאתן לה את מספר כרטיס האשראי. כעבור מס' ימים התקשרה אליי נציגה אחרת, כעוסה מאוד, לאחר ששמעה על הסירוב שלי. היא דרשה שאשאיר מס' כרטיס אשראי, "בהתאם לנהלים", או שהיא תבטל לי את התור. הבהרתי גם לה, בצורה נעימה, שאני חושבת שזו בקשה לא לגיטימית, אך כמובן שאני מתחייבת להגיע ולהגיע בזמן. למרות שאמרתי את הדברים בצורה מאוד נעימה, הנציגה צעקה עליי בטלפון שאני "מרדנית" ושאף אחת מהכלות לא עושה להן בעיות כמוני. לאורך כל התהליך ממש נתנו לי תחושה שאני עובדת אצלן ושאני צריכה "לזכות" בהזדמנות להגיע אליהן לפגישה ולעשות אצלן שמלה. הרגשתי מאוד לא נעים אך בכל זאת רציתי להגיע למדידה במקום, שכן השמלות מצאו חן בעיניי. אחרי דקות ארוכות של שיחה הצלחתי לשכנע בשנית לתת לי להגיע בלי לשים עירבון. ערב לפני מועד הפגישה שנקבע, הנציגה התקשרה לבטל לי את הפגישה בטענה שמישהי אחרת מעוניינת להגיע ומוכנה לתת מס' אשראי, ולכן הן מעדיפות לקבוע איתה במקומי. יש לציין שהיא הזהירה אותי מראש שזה עלול לקרות במידה ואני לא משאירה לה מס' אשראי, אך הנחתי שאף מקום שמכבד את עצמו לא יעז באמת להתייחס ככה ללקוחה פוטנציאלית. היא אפילו לא טרחה להתנצל - "ככה זה כשלא מצייתים לנהלים". הייתי המומה. אני מבינה שלכל מקום יש זכות לקבוע את הנהלים שלו ולנהל את העסק שלו כרצונו, ומי שזה לא מתאים לה לא חייבת לעשות שם שמלה. אבל פשוט נמאס לי. נמאס לי מהזלזול הזה בכלות, בזמן שלנו, בתקציב שלנו, בנוחות שלנו. נמאס לי מבתי עסק שדורשים מאיתנו דרישות הזויות, ואנחנו פשוט פרייאריות שמסכימות לזה. אנחנו משקיעות ממיטב כספנו וזמננו בנושא הזה, ומגיע לנו שלפחות ייתנו לנו יחס מכבד. מה עם הזמן שאני הקדשתי בשביל הפגישה הזו? מה עם התוכניות שאני ביטלתי? כל זה חסר משמעות בסטודיו של הילה גאון. הלקוחה בכלל לא מעניינת. אם זה היחס שניתן לכלה עוד במעמד קביעת הפגישה, אני תוהה איך הן מתנהגות למי שסוגרת אצלן שמלה וצריכה לעבוד איתן בצמוד במשך חודשים. אני חייבת לציין שזאת פעם ראשונה שנתקלתי בבקשה כזו וביחס כזה. קבעתי פגישות אצל מעצבים רבים וטובים ובכולם זכיתי ליחס מצוין. אצל הילה גאון כנראה התבלבלו ולא הבינו שהן אלה שצריכות לזכות בלקוחה, ולא הלקוחה בהן. מקום שנותן ללקוחותיו כזה יחס, לא ראוי, לדעתי, שיהיו לו לקוחות.
הצג פחות
תאריך קבלת השירות: 23/03/17
תגובת בית העסק לחוות הדעת לפני 4 חודשים
הלקוח כמעט תמיד צודק ! טלי פנחסי שלום רב, הסטודיו של הילה גאון קיים מעל 10 שנים. הסטודיו מצליח מאוד, איכותי, ועד היום חיתנו אלפי כלות כנראה שבכל זאת אנחנו עושים משהו כמו שצריך 😊 הילה גאון, בוחרת לעבוד גם בימי שישי, למרות שיש לא מעט מעצבי שמלות מכובדים וגדולים כמונו שלא מוכנים לפתוח ביום שישי, הילה החליטה לעבוד בימי שישי, תוך התחשבות בצרכי הלקוחות שלה. הילה מאמינה שעל מנת לקיים פגישה יסודית ויעילה, אנו זקוקים לפחות לשעה שלמה. אנו מקדישים מעצבת לכל לקוחה למשך מינימום שעה ולא מקיימות פגישות במקביל. יש אנשי מקצוע הבוחרים לגבות תשלום עבור פגישה מקצועית, ומכבדים אותם על כך. אנו לא גובים עבור הפגישות ביום שישי, אלא על ביטולן ללא הודעה מוקדמת, ובהתחשב בנסיבות שכל כך הרבה כלות הבריזו לנו במשך השנים, פשוט לא הגיעו...שבמקומן יכולנו לשרת מישהי אחרת, מאחר שאנו למודי ניסיון, החלטנו לבקש פרטי אשראי לערבון של ביטול ללא הודעה בסך 50 ש"ח. נוהל זה מתקיים בסטודיות מספר שנים ומאז יש לנו אפס ביטולים! וכל זאת בגלל 50 שקלים. אין לנו שום צורך לעשות שימוש בכרטיס, מרגע שנוהל זה נכנס לתוקף, ימי השישי עבדו בהתאם ללוחות הזמנים, כי גם אם מישהי ביטלה, תמיד היו כלות בהמתנה שביקשו להיכנס במקום. נוהל זה תקף לימי שישי בלבד. בכל יום אחר בשבוע, הסטודיו פתוח עד השעה 18 וניתן להגיע מכל מקום ולקבל שירות מקצועי ואדיב. לגבי קביעת פגישות. הסטודיו עובד ועסוק, אך אנו דואגים לחזור לכל אחת ואחת שמתקשרת, יש לנו נציגי שירות שלוקחים הודעות מפורטות, אנו מתקשרים, ושולחים מיילים. הצוות מקצועי ואדיב וגם ללקוחה הספציפית הזו הוא היה ברור ואדיב. ברגע שהלקוחה שמעה על כ. האשראי והביעה התנגדות, היא התחילה לבקר את כל ההתנהלות שלנו, את שליחת המיילים (המיילים שלנו יסודיים כ"כ, עם המלצות לכלות לגבי מלווה, לגבי עקבים שרצוי להביא, חזייה בצבע גוף, אפשרות חנייה, קווי אוטובוס.) כבר בשלב זה הלקוחה התלוננה שהיא מרגישה שהיא "בצבא" ושחילקו לה הוראות. (אפרופו גישה). ללקוחה הוסבר בכל דרך אפשרית מדוע הוחלט על נתינת כ. אשראי, מה המניעים, ואם היא אחראית גם כך ואין שום בעיית הגעה, לא צריכה לדאוג לתת כ. אשראי, זה רק ליבה את האש והיא היתה כ"כ עצבנית והעבירה ביקורת על הגישה שלנו. (המילה "מרדנית" לא נאמרה מעולם). כמו כן, נאמר ללקוחה שהיא יכולה להגיע בכל יום אחר לסטודיו למעט שישי, ללא נתינת כ. אשראי לערבון. יומיים לפני הפגישה, התקשרנו והסברנו לה שוב את הנוהל, היות והיו בקשות חדשות לפגישות בימי שישי, הסברנו לה שלא נוכל לאשר לה את הפגישה אם מישהי אחרת נותנת לנו ביטחון שמגיעה, היא הבינה זאת, למרות שזה לא מצא חן בעינה. יום לפני הפגישה, התקשרנו, התנצלנו ! וניסינו להסביר שוב. היא צעקה שנפצה אותה, היא התלוננה שוב ושוב על הגישה, על היחס, על הזלזול בכלות... לצערנו הלקוחה הנ"ל בחרה לבזות ולהתלונן על מקום שאין לה מושג מה הלך הרוח בו. בית חם, אנו עוברות תהליכים כ"כ משמעותיים יחד עם הכלות. סבלנות ושינויים אין סוף, חיזוקים וחיבוק כשצריך. כבוד צריך להתקיים משני הצדדים. הלקוחה אינה חייבת להסכים לתנאים שלנו, וזכותה המלאה לבחור את המעצב והסטודיו ועם מי לעבוד. הלקוחה זלזלה בזמן שלנו ובנהלים שלנו ששווי ערך לכל כלה וכלה. ואיימה ש"תפיל לנו את העסק" "ושתלכלך עלינו בכל מקום אפשרי" גישה זה הכול בחיים ולפני שמעבירים ביקורת על גישה, שווה להסתכל פנימה ולחשוב מה הגישה שלי למי שנותן לי שירות, כי גם הוא בנאדם! אנו בסה"כ מבקשות רצינות ומחויבות . להלן לינק לכל ההמלצות וחוות הדעת של כל הבוחרות דווקא בנו: http://www.hilagaon.com/%D7%91%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA/
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה

  כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
הילה עזרה לי לעצב שמלת חתונה והיתה מאוד תומכת במהלך כל התהליך. יצאה שמלה מהממת ביופיה. אני ממליצה לבקר בסטודיו שלה ולהתרשם מהקולקציה החדשה המהממת שלה.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
הגעתי לסטודיו של הילה כי מאוד אהבתי את העיציבים שראיתי באתר אבל תכל'ס לא חשבתי שאמצא שם שמלה גם בגלל שהרבה מהשמלות חשופות וחיפשתי שמלה צנועה וגם בגלל המחיר. בסופו של דבר אחת השמלות על הקולב פשוט קראה לי והתאהבתי בה ואז כבר לא יכולתי לחשוב על שום שמלה אחרת. הילה באה לקראתי (באופן משמעותי) והציעה מחיר שיכולתי לעמוד בו. אז התחיל תהליך הצנעת השימלה עם הילה המעצבת שכבר מכירה כלות דתיות ומה חשוב להן, אילנה התופרת המדהימה והמדוייקת וצליל שדאגה לכל מה שמסביב במאור פנים ובחן. בסופו של דבר השמלה הייתה צנועה באופן מושלם עד כדי שלא ניכר שהיא הייתה נראית אחרת לפני כן. בערב החתונה הרגשתי ממש אני ולא באיזה תחפושת שזה היה הכי חשוב לי בסופו של דבר וקיבלתי אין סוף מחמאות על השמלה. ועוד דבר חשוב, תהליך המדידות היה ענייני וקצר (הגעתי לשתי מדידות ועוד תיקון קטן ביום שאספתי את השמלה) ובשבילי זה היה משמעותי כי לי באופן אישי לא התחשק תהליך ממושך וארוך. בקיצור, הייתה לי שמלה מהממת שהרגשתי בה ממש טוב, האמת אני ממש מתגעגעת לשמלה... תודה הילה!!
 חוות דעת של אפרת על הילה גאון
הצג עוד

מומלצי הנבחרת מקטגוריית
שמלות כלה

hello

להמשך גלישה באתר
up

0.26626193523407 sec/serialize