star share
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר
לחצו להוספת נותן השירות לניהול החתונה והתקציב.
הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם? סגרנו!
mapmarker
צומת ירקון, פתח תקווה, ישראל
דרוג הגולשים - מחושב לפי ביקורות וחוות דעת של זוגות מתחתנים
rank
הדירוג נקבע על ידי אלגוריתם ייחודי המחשב מספר רב של נתונים ביניהם: מספר חוות הדעת, הרלוונטיות שלהן, עומק התוכן המופיע (למשל: הכותב ציין תאריך, מחיר, טיפ לזוגות הבאים, הוסיף תמונה וכתב על ספקים נוספים). חשוב לציין שהדירוג אינו ממוצע פשוט.
100 / 95

טוב
טוב מאוד
מצוין
rank rank rank rank rank

75 ביקורות וחוות דעת על דרך הטבע.

סידור לפי   דירוג       תאריך
whatsapp envelope facebook

Tomer
המשתמש זמין לצ'אט

תמורה למחיר
הגענו לאיתי כמעט בטעות, אחרי שגן אירועים שבו היינו אמורים להתחתן ליד ירושלים רימה אותנו וביטל את החתונה חודשיים לפני. מן אללה נפלנו על איתי ועל הגן המדהים הזה, ואיזו זכות לנו. קודם... כל, הגן יפייפה בקטע אחר. לא מורכב ומפותל, אלא מתחמים מאוד ברורים - אוכל, רחבה, קבלת פנים, חופה. המקום ירוק ופורח, ומעוצב מדהים. מיקום מנצח, 20 דקות מתל אביב, מה שאפשר לנו לתת בראש עד אמצע הלילה עם קהל שנשאר לחגוג איתנו על הרחבה. ניקיון טיפ טופ, השירותים הבהיקו כל הערב. והכי חשוב - איתי. אין לכם מושג מה זה להגיע למקום חדש אחרי שרימו אותך במקום אחר. מבחינתי הכי חשוב היה האדם שעובד מולנו. איתי הוא משהו לא מהעולם הזה. כנראה כי הוא באמת לא מהעולם הזה. לא מנסה לדחוף שום דבר, לא מדבר בכפרה ונשמה וחיוכים מזוייפים - להפך, הוא הכי אמיתי שיש, ורק רוצה שיהיה לך אירוע מנצח. אדם ישר נעים שכל דבר שיכל לבוא לקראתנו בא, ועוד הציע רעיונות משל עצמו לאיך לעזור לנו להרים את האירוע עוד יותר (אהילים ברחבה :) ). המקום לא מפרסם בשום מקום, אלא רק מפה לאוזן - ואם הוא איכשהו הגיע לאוזן שלכם - אל תהססו. תסגרו מייד במקום.
תאריך קבלת השירות: 02/09/2021
אהבתי: המיקום, הנקיון, העיצוב, הזמינות של הצוות. איתי.
הטיפ שלי: המיקום במרכז עלול להיות טריקי עם מזג אוויר. בייחוד לחות גבוהה. אין מה לעשות למעט להיות עם היד על הדופק, ולקחת מראש בחשבון חיזוק מצננים. לאיתי יש 6 מצננים ואינספור מאווררים שנותנים עבודה טובה, ובכל זאת, אנחנו חיזקנו בעוד שני תותחי קור (מצננים בהספק של 23,000) שנתנו עבודה כל הלילה על הרחבה. היה מושלם.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

yarden
המשתמש זמין לצ'אט

תמורה למחיר
דרך הטבע הוא המקום המושלם והבחירה המושלמת! איתי ומרום המדהימים היו איתנו לאורך כל הדרך, עזרו לנו וייעצו לנו! ביום האירוע הגן היה נראה פשוט מושלם, כל כך יפה שאת הצילומי זוגיות עשינ...ו שם. הכל תקתק כמו שעון, נקי, מסודר וברמה הכי גבוה שיש!
תאריך קבלת השירות: 17/06/2021

Einav
כתבתי עוד חוות דעת אחת
95 מתוך 100

תמורה למחיר
וואו, קשה לתאר במילים. הגענו לגן האירועים המדהים הזה ומיד התאהבנו, האותנטיות, הנוף, איתי הבעלים המקסים. מקום פסטורלי ויפהפה, ענק (מתאים גם ל500+ אנשים, מרווח!!), חופה מדהימה בתוך מ...טע פקאנים. איתי היה קשוב לצרכים שלנו, נתן שירות אישי, בא לקראתנו בכל דבר. אנחנו ממליצים ממש בחום!
תאריך קבלת השירות: 08/06/2021

michalbis.bis1

תמורה למחיר
חיפשנו מקום כפרי לא ממוסחר שיתן לנו הרגשה של בית.. הגענו לדרך הטבע וישר הבנו שזה המקום בשבילנו! ענה על כל הפרמטרים, מקום קסום שמשרה אווירה מיוחדת ונעימה, מקום נוח ונגיש שאנשים פשוט... נכנסו ואמרו וואו! איתי שהוא בעל המקום בן אדם מדהים צנוע ומקצועי שגורם להרגשה נפלאה ואכפתיות בכל הפרטים הקטנים. לא יכולנו לבחור מקום טוב יותר להתחתן בו ולהרגיש בנוח בכל המובנים!!
אהבתי: מאוד אהבנו את היחס של איתי (בעל המקום) לא ממוסחר ורוצה לגרום למשפחתיות ושרק נהנה. וכמובן הקסם שיש במקום, באמת המילים לא יכולות לתאר את האווירה שיש שם!
הטיפ שלי: הכי חשוב לזכור להנות מכל רגע.. זה עובר מהר!!

shulmanshahar17

תמורה למחיר
דרך הטבע מבחינתינו מתאר את סוד הגן הנעלם. שנכנסים לגן, ישנו שטח פתוח ומרהיב שלא נגמר, דשא אמיתי ולא סינטטי, ודקלים יפים שעוטפים את הגן. הכל מרגיש אותנטי וטבעי. הכי רחוק מאולמות בונ...בון שנפתחים חדשות לבקרים, ובדיוק כפי שרצינו. הבעלים איתי מקסים, עזר בכל מה שהיינו צריכים, והיה קשוב ואדיב. לא סיילזמן טיפוסי בנישת החתונות. התאריך המקורי של החתונה שלנו היה 2018, והיא התבטלה עקב נסיבות מצערות. איתי היה הכי אנושי ביחס לנסיבות, ולא חייב אותנו בעלויות ביטול. ההתנהלות אתו הייתה קלילה, ושיקפה את החתונה שהרגישה כמסיבה משוחררת שלא נגמרת. המחיר סביר בהחלט לגנים ואולמות אחרים, ואף הצלחנו לקיים את החתונה ביום חמישי, דבר שלא התאפשר מבחינה תקציבית באף מקום אחר. תמורה מעולה לכסף. חתונה מושלמת, תודה איתי על הכל!
תאריך קבלת השירות: 07/04/2019
אהבתי: רחבה ענקית ופתוחה באוויר הצח, שמרווח מאד לרקוד בה. למרות שהיו מעל ל- 80 צעירים שלא ירדו מהרחבה לא הרגשנו צפיפות.
הערות לגבי המחיר: תמורה מעולה עבור המחיר
הטיפ שלי: לא לחשוב פעמיים ולסגור בדרך הטבע

nataliego
כתבתי עוד 3 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
הגענו לראות את הגן וישר התאהבנו!! המקום מקסים, פתוח, נעים ונותן אווירה של מושב וטבע אבל במיקום מדהים ונגיש! הכל היה מעולה ביום האירוע, ויצאנו מרוצים מאוד! ממליצים בחום :)...

Tomer
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
דרך הטבע הוא גן אירועים קסום ומיוחד, יש בו אווירה משפחתית ועוטפת, והוא אחד המקומות היותר יפים שראינו. איתי, בעל המקום, הוא איש אדיב ונעים, וכל ההתנהלות מולו הייתה הכי נינוחה ושלווה... מהרגע הראשון. הגענו למקום בהמלצת חברים והתאהבנו מיד! המקום פשוט קסום – החל מעצי הפקאנים שחובקים את החופה, לדשא הירוק והמהמם שעליו ממוקמת ההושבה ורחבת הריקודים המדהימה. הכל נקי, מתוחזק ברמה גבוהה ומשרה אווירה של חצר ביתית מלאת קסם ורוגע. הגן ממוקם במרכז הארץ, דרכי הגישה נוחות מאוד, ומבחינתנו פשוט ענה על כל מה שחיפשנו. ועכשיו, רגע אחרי, המחמאות והפידבקים החיוביים לא מפסיקים להגיע. ממליצים בחום ובהמון אהבה! איתי, אין כמוך! אוהבים, תומר וניצן 16.8.18

Yuval
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
אחרי לא פחות משנה וחצי, שחיפשנו גן אירועים במרכז, הגענו במקרה לגמרי לדרך הטבע... ממש איך שנכנסים לגן יש איזה קסם ואווירה מדהימה, מקום יפהפה, צנוע ומרשים בו זמנית... החופה היא במטע ...פקאנים מדהים והמקום מעוצב בסגנון כפרי עם טרקטור וערימות חציר- מומלץ לקיבוצניקים :) איתי הוא באמת נשמה ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, ועם השילוב המנצח שלו עם איסי מקייטרינג "עץ השדה" המקום לגמרי מושלם! אחרי שמצאנו את המקום כל השאר בא בקלות... היה כיף לפני במהלך ואחרי! ממליצה באהבה!
אהבתי: שילוב של יופי, מיקום ואנשים טובים

איריס
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
לעצום את העיניים ולדמיין קסם, שלווה , רוגע, זמן שעוצר מלכת. לפקוח אותן ולהיווכח שהכל אמיתי. את כל זה ואפילו יותר- שהרי לא ניתן להעביר תחושות דרך מילים- מצאנו בדרך הטבע. מה לעשות וה...רי נסתרות דרכי האלוקים. רצינו קייטרינג(אדמה במקרה שלנו) ומצאנו נס כפול. (על אדמה אכתוב באתר שלהם). גן מדהים וקייטרינג לעילא ולעילא. קייטרינג אדמה עובד עם גנים מסוימים וביניהם דרך הטבע. המיקום התאים לנו (צומת ירקונים) קבענו פגישה והשאר היסטוריה... תארו לכם לילה, שלוות עולמים, ירוק בכל פינה, תרנגולות בלא די שמנמנות בפינת חי קטנה, מים מפכפכים , כוכבים מנצנצים וצרצרים מצרצרים ו...חופה לבנה מחופה בעצי פקאן ענקיים. הכל כל כך יפה ויחד עם זאת לא מנקר עיניים. ההתרגשות מתחילה לחלחל והדימיון עושה את השאר. ואיתי. בעל המקום. צנוע , עניו, כל כך לא ממוסחר. באמת. נינוח בדרכו השקטה. ישר הרגיש לנו משפחה ושיש על מי לסמוך.(את אחיו מרום פגשנו בחתונה. אין מילים). קשוב לכל דבר, שש לעזור, אדם כל כך לא רודף בצע. החתונה התקיימה לפני השקיעה ואור מיוחד ורך עטף את הכל. כל האורחים ללא יוצא מן הכלל התפעלו מהמקום, המרחבים, התאורה ובכלל. ממליצים מכל הלב. מרדכי ואיריס. הורים של חתן

מעין וליאור
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
המקום המושלם!!! איך שהגענו לשם ידענו ששם נתחתן. קודם כל קיבל את פנינו בעל המקום איתי שהיה שונה מכל בעל עסק שפגשנו לפני. איש צנוע ומקסים. לאורך כל הדרך קיבלנו יחס אישי ועזרה בהכל. ה...מקום עצמו כל כך קסום וירוק ואין אחד שלא החמיא על המקום. הצוות היה קשוב לנו וכל ההתנהלות הייתה משפחתית. חייבים לציין גם את הקייטרינג של המקום "עץ השדה" שהוא מדהים ותודה רבה לאיסי! גל מנהל הארוע מטעם המקום שהוכיח שלא צריך מנהל ארוע חיצוני! ומעצבת הבית של המקום ספיר שבת שעיצבה את המקום כמו שחלמנו. ממליצה בחום!!! הלוואי יכולתי להתחתן שם שוב!!

Yael
כתבתי עוד 6 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
יש לי הרגשה שהמקום הזה עדיין קצת מתחת לרדר של הרבה אנשים (גם אני שמעתי עליו ממש במקרה), ובאמת שלא ברור לי למה. אחרי שראינו משהו כמו 10 מקומות שלא התאימו לנו מבחינת הנראות ו/או המחי...ר, הגענו לדרך הטבע והוא היה פשוט כל מה שחיפשנו במקום אחד: גן אירועים מהמם ביופיו, כזה שאפילו לא צריך להוסיף עיצוב כי הוא מדבר בעד עצמו; המחיר הכי טוב שהציעו לנו ביום חמישי בחודש בספטמבר; בעל המקום איתי, שהוא איש מקסים, קשוב ומפרגן והכי לא איש מכירות מלוקק כמו שפגשנו ברוב המקומות. פשוט אמר "כן" לכל הבקשות שלנו; ומיקום שמבחינתנו הוא מושלם- ממש באמצע בין השרון לתל אביב וגישה נוחה מכבישים 4 ו- 6. עוד לא קיבלנו את התמונות מהחתונה אז אני לא יכולה להראות לכם, אבל תעשו לעצמכם טובה- לכו לפגוש את איתי, תראו את המקום, ואני מבטיחה לכם שאין מצב שתתחרטו. אגב, לגבי הקייטרינג. הם עובדים באופן קבוע עם 2 חברות. אנחנו בחרנו בבראף והיינו מאוד מרוצים- אכתוב עליהם המלצה בנפרד.
תאריך קבלת השירות: 07/09/17

litalyaniv2793
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
זכינו להתחתן בדרך הטבע ביום חמישי האחרון 28.9.17. הגן כפרי ומוקפד, יפיפיה להפליא ומרווח מלא בצמחיה מטופחת וצבעונית. כל האורחים ללא יוצא מן הכלל התפלאו מהמקום ומהאווירה המיוחדת שב...ו! תודה עצומה לאיתי מנהל הגן שעזר, ייעץ והקשיב לנו בסבלנות ואכפתיות רבה! תודה ענקית לרונן מקייטרינג בראף שלא שכח אף פרט ולו הקטן ביותר שביקשתי, האוכל היה ברמה הכי גבוהה שיש לפי חוות הדעת של האורחים! היה שפע, עיצוב מהמם של העמדות, שירות מקצועי ואדיב. רונן ליווה אותנו בסבלנות ואהבה לאורך כל הדרך. אוהבים ומעריכים את כולכם תודה על לילה בלתי נשכח !
תאריך קבלת השירות: 28/09/17

liranmor85
כתבתי עוד חוות דעת אחת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
דרך הטבע זו חוויה קסומה וטובה בכל דרך אפשרית, החל מהבעלים הצנועים והמדהימים שלה (איתי) למרות שפגשתי גם את אבא שלו ורואים שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ:) למקום הירוק, הקסום והטבעי הזה. אם... אתם מתחברים לטבע ולא למסחריות לכו על המקום הזה. הם לא מאמינים יותר מדי בפרסום (חלק מהצניעות) ואני שמעתי על המקום דרך חברה ומזל. כי כמעט התייאשתי מכל אותם מקומות מסחריים וחנוקים. אז תודה לכם דרך הטבע וגם כמובן בראף קייטרינג (רונן) כל הכל, בלעדיכם זה לא היה אותו הדבר. לירן ועומר חתונה ב4.6.17:)
אהבתי: הכל:)
הערות לגבי המחיר: אלופים!!

שמחה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
אחרי שעברנו חוויה מאד לא נעימה בגן אירועים אחר. הגענו למזלנו לדרך הטבע. ברגע שנכנסנו בשער הגן ידענו שכאן נתחתן! זה בדיוק המקום שדמיינו ושרצינו להתחתן בו. מטע פקאנים, ירוק בכל פינה.... פינת חי קטנה. הגן מטופח ומטופל ברמה הגבוהה ביותר. כל האירוע מתרחש בחוץ. בדיוק כמו שחלמנו. התאהבנו בגן האירועים הזה ואנחנו ממליצים מכל הלב לכל מי שאוהב טבע ורוצה להתחתן במקום מסודר, נקי, מטופח, מלא ירוק וקסם להגיע מהר לדרך הטבע ולפגוש את איתי המקסים! האורחים שלנו לא מפסיקים להחמיא לנו על המקום, האווירה המיוחדת. אמרו שהרגישו כמו בחו"ל. שהייתה אווירה חמה וטובה. שמעולם לא היו במקום כזה מיוחד. כולנו הרגשנו שאנחנו ממש בתוך הטבע. איתי קיבל אותנו עם חיוך, עזר לנו בכל מה שאנחנו צריכים. עברנו חוויה מדהימה! ממליצים בחום!

Reut
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
איך שנכנסנו לדרך הטבע (אחרי שראינו 8 גני אירועים) ידענו ששם נתחתן, הגן מדהים ביופיו ונותן אווירה שונה מכל הגני אירועים שרואים באזור,המקום טבעי ועם זאת מאוד מטופח. החופה המהממת נמצא...ת בתוך מטע פקאנים שנותן רקע מדהים, רחבת ריקודים גדולה ומפנקת ושולחנות הישיבה נמצאים על הדשא. הכל ביחד נותן אווירה קסומה. כל האורחים התלהבו מאוד מאוד ואמרו שהרבה זמן לא ראו מקום כלכך יפה ושונה. הבעלים של המקום איתי ומרום נותנים הרגשה משפחתית וחמה, לא כמו שאר גני האירועים שנותנים הרגשה של בית חרושת לחתונות. איתי היה קשוב לכל בקשה ,עזר לי המון תמיד ,היה זמין וזרם עם כל שיגעון שלי (והיו הרבה) בקיצור לבחור בדרך הטבע זו הבחירה הכי טובה שתוכלו לקבל, ממליצים מאוד!!!! איתי ומרום המון תודה היה לנו ערב מדהים ובלתי נשכח!! רעות וגיל 18.5
אהבתי: הכל
לא אהבתי: כלום

מורן ויאיר
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
הגענו לדרך הטבע בזכות המלצה של אחותי שהייתה בחתונה במקום. הגענו לשם אחרי שכבר ראינו מספר גני אירועים שאף אחד מהם לא ממש הלהיב אותנו. ברגע שנכנסו לדרך הטבע שנינו ישר התלהבנו, באמת! ...הגענו לגן רחב ופתוח עם מלא דשא עצים ופינות ישיבה, רחבת ריקודים גדולה, חופה מקסימה בתוך אזור שהיה בעבר משק עצי פקאן ובעיקר אווירה ממש ממש טובה. פגשנו את איתי, הבעלים של המקום, ונוכחנו לגלות שהוא לא כמו שאר אנשי המכירות שפגשנו בגנים הקודמים. בחור אמיתי ונעים שמציג את הדברים כמו שהם ולא מנסה לשחק את המשחק ולסגור אותך בכוח. היה לנו ברור שפה נתחתן:) לאורך שלב ההכנות לחתונה איתי היה זמין לכל שאלה ובקשה. התחתנו ביום רביעי שעבר ה 5.10.16 והייתה חתונה מעולה! רחבת הריקודים בנויה בצורה כזאת שהרמקולים מופנים כלפי הרחבה בלבד וכתוצאה המוזיקה מתרכזת ברחבה ולא בכל הגן- הרבה אורחים העידו שזו חתונה ראשונה בה הם יכלו לשבת בשולחנותיהם ולדבר בנועם עם שאר היושבים ויחד עם זאת גם להיות קרובים לרחבה וללהנות מכל הח'ברה שרקדו. היה הרבה מקום לילדים להנות ולהשתולל בגן הרחב עם אזורי הדשא הרבים. איתי היה בחתונה לאורך כל האירוע. כל אנשי המקצוע מטעם הגן נתנו שירות מעולה. השירותים היו נקיים לאורך כל האירוע והסדרן והמאבטח היו ערניים ואכפתיים. אנחנו שמחים שבחרנו להתחתן בדרך הטבע ומקווים לחזור לשם בתור אורחים בחתונות עתידיות של חברים:) תודה תודה תודה
תאריך קבלת השירות: 05-10-2016
אהבתי: הטבע, הפשטות, הכנות, הקרבה למרכז

a&n
כתבתי עוד 5 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
אל דרך הטבע הגענו מהמלצה של חברים וכבר מהתמונות באינטרנט התאהבנו! מקום בלי הרבה פוזה, טבעי, אמיתי לא מתאמץ מדי - בדיוק מה שאנחנו ומה שחיפשנו. שטח ענק של דשא מטופח,חופה מדהימה בלב מ...טע פקאנים, לא מוכר לכולם ובגלל זה גם ייחודי! לא צריך להשקיע רבות בעיצוב כי המקום יפה בפני עצמו. ממוקם במרכז, נוח להגעה מכל מקום ואיתי, הבעלים, פשוט אדם אמיתי, בלי הצגות, עזר ונענה לכל בקשותנו. פינה ירוקה בלב המרכז! האורחים מכל הגילאים התלהבו, אהבו ונהנו: אלו על הרחבה הענקית ואלו שפשוט נהנו לשבת ולדבר בכיף. תודה על אירוע מושלם!!
תאריך קבלת השירות: 12-09-2016
אהבתי: הכל! מקום מושלם!

Yoav&Moran
כתבתי עוד 3 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
חיפשנו גן אירועים פתוח לערוך בו את החתונה בחיק הטבע ולגמרי במקרה הגענו למקום, מעבר למיקום המעולה בשרון, מדובר במקום באמת יפהפה, גן ארועים כמו שגן צריך להיראות - עם מדשאות ירוקות, ע...צים שמקיפים את המתחם, וחופה מדהימה בין עצי פקאן. המקום מסודר בצורה מושלמת לאירוע, פשוט ונוח, עם אזור לקבלת הפנים על כל פינות הישיבה האינטימיות שמפוזרות במקום, דרך המדשאה הגדולה והמטופחת שבה סועדים ועד רחבת הריקודים הענקית והפתוחה, הכל מטופח, נקי ומוקפד, לא פלצני ולא משתדל מדי, מקום פשוט כיפי ויפה. אך לא פחות חשוב מכל אלו - יצא לנו לפגוש את איתי המנהל, בחור שקט, חמוד וחברותי שעזר וליווה אותנו בכל התהליך בצורה נעימה,מקצועית והוגנת. היה לא פחות מכיף להתנהל מולו ולקבל שירות מסור וסובלני, תודה איתי :). יואב ומורן.
אהבתי: הכל.

Danit
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
נתחיל מהסוף: היה אירוע מושלם! הכל בזכות הגן המושלם, אין כמו תפאורה של ירח ולא אולם סגור. רצינו בהתחלה לעשות אירוע לבד בטבע, אבל החלטנו שהרבה יותר משתלם והרבה פחות כאב ראש לעשות בדר...ך הטבע, ואנחנו שמחים על ההחלטה. איתי, בעל הגן, תמיד היה לצידנו בכל גחמה קטנה כגדולה ודאג שהכל יתקתק ואנחנו נוכל רק לשמוח. איתי מטפח ושומר על הגן באופן מופתי וזה לגמרי מורגש. דרך הטבע עובדים עם שני קייטרינגים, אנחנו בחרנו ב"עץ השדה" תחת ניהולו המוצלח של איסי (הדרום אמריקאי) שהכין אנטריקוטים לא מהעולם הזה. קיבלנו מחמאות אדירות על התחום הקולינרי בחתונה ועל האווירה שהגן השרה. ממליצים בחום!
תאריך קבלת השירות: 15/09/16
אהבתי: היחס של איתי, הגן הפתוח והאווירה כולה
לא אהבתי: כלום

אילת פרי-נס
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
דרך הטבע הוא המקום הראשון שהלכנו לראות... אחריו בדקנו עוד מקומות אבל כל הזמן היה ברור לנו שאת הבחירה שלנו כבר עשינו.. ! גן מהמם, טבעי, מטופח, מרשים ומיוחד! אנחנו חיפשנו מקום שירגיש... לנו הכי קרוב למסיבה בטבע, הכי פתוח ואותנטי שיש.. מקום טבעי שאינו מתאמץ ובאמת מייצר אווירה מיוחדת. כולם החמיאו לנו על המקום המיוחד והיפה, לא התאכזבנו מכלום! החופה מהממת, רחבת הריקודים מושלמת, הבר, עמדות האוכל, הכל בדיוק כמו שרצינו.. ואיתי הבעלים, אדם נדיר ושונה מכל בעלי העסקים בתחום החתונות... אינו לוחץ לרגע, לא מנסה לשכנע ולא מפעיל מניפולציות. בחור אמיתי, נחמד, שרוצה לשמח את הזוג ומשתדל לספק כל בקשה שעלתה מצידנו.. מומלץ מאודדדדד!!
תאריך קבלת השירות: 06/09/16

הוספת חוות דעת
bizlogo
בחרו את הדרך בה תרצו לשתף אותנו ברשתות החברתיות,
כל שעליכם לעשות זה פשוט קליק מהיר על אחד הכפתורים.