mitformit

להמשך גלישה באתר
mapmarker
קניון איילון
דרגו את ליאורה ורינה - בגדי ערב

מאכזב

בינוני

טוב

טוב מאוד

מצויין
2 חוות דעת על ליאורה ורינה - בגדי ערב.
סידור לפי   דירוג       תאריך      
whatsapp envelope facebook
100 / 20
מאכזב

חוות הדעת נכתבה לפני 6 שנים
מבקר מקצועי כתב 5 חוות דעת
אימי מצאה בליאורה ורינה לבוש לחתונה של אחי שהתקיימה לפני מספר שבועות. הסיכום היה שתיתפר לה טוניקה חדשה עם בד מסויים ומיוחד שבחרה לפי מידותיה.
ההתנהלות של החנות וכל אנשי הצוות הייתה מתחת לכל ביקורת:
1. חוייבנו לשלם את כל הסכום מראש-יותר מאלף ש"ח- לא מקובל בדרך כלל לשלם סכום מלא על משהו שלא ...קיבלנו. בדר"כ נהוג לשלם מקדמה כלשהי.
2. סוכם שהבגד יהיה מוכן תוך שבועיים. שלושה ימים לפני התאריך התקשר דוד מה"שירות לקוחות" ואמר שנגמר הבד שרצינו (הבד הוא בעצם מה שעושה את הטוניקה) ואמר שנבוא לבחור בד אחר.צריך להבין אנחנו גרות מרחק של שעה נסיעה מהחנות בעוספיא. וגם ככה תאריך החתונה היה קרוב מאוד, מה שגרם ללחץ נוראי.
3. לאחר שאימי התעצבנה אמרו ש"מצאו את הבד" ואמרו לה לבוא לחנות. ביום המדובר שבו נקבע שהיא תבוא, ואחרי שאימי התקשרה פעמיים נוספות לוודא שהחנות תהיה פתוחה, הגענו במיוחד וגילינו שהחנות סגורה כי שכחו להגיד לנו שהחליטו לסגור אותה באותו יום!!!!!!!!!!
4. כמובן שלא היה עם מי לדבר, השירות לקוחות והמוכרות בכלל לא הבינו למה אנחנו מתעצבנות, לא הסכימו לשלוח לנו את הטוניקה בדואר מוניות (על מנת שיגיע מהר) אלא רק בדואר רגיל. שלחנו מישהו שיביא את הטוניקה במיוחד, אבל למרבה ההפתעה גילינו שהטוניקה נתפרה לשתי מידות ממה שסוכם!! הקשר בין המידות של אימי שלקחה המוכרת לטוניקה שנתפרה היה דמיוני.. וגם היו מספר דברים שלא נעשו לפי מה שסוכם.
5. נאלצנו לבוא לתקן, אבל כשהגענו אמרו לנו שהיום אין תופרת ואנו חייבים לבוא ביום אחר (זאת לאחר שנאמר שאנחנו יכולים לבוא מתי שאנחנו רוצים לתיקונים).
6. בפעם החמישית שהגענו לשם אימי נאלצה לבלות בחנות 4 שעות מכיוון שלאחר שתיקנו את הטוניקה הבד פשוט נקרע, והם נאלצו לתפור טוניקה חדשה לגמרי.
כתבנו לשירות לקוחות, לאף אחד זה לא היה באמת אכפת, אף אחד לא התכוון לפצות אותנו.. ויותר מזה, דוד מהשירות לקוחות ניתק לאמא שלי את הטלפון בפרצוף באחת השיחות..!!

בקיצור, שירות גרוע, בדים באיכות ירודה, לא ברור למה לוקחים כל כך הרבה כסף.
עוד  
שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת.
אף אחד לא התכוון לפצות אותנו (חוץ מכוס עם הלוגו שלהן).
טעויות קורות, אבל צריך לקחת אחריות ולפצות את הלקוחות.
מציעה לא להתקרב ולא להסתבך

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 20
מאכזב

חוות הדעת נכתבה לפני יותר מ10 שנים
מבקר מתחיל כתב 2 חוות דעת
פניתי לסניף של ליאורה ורינה בקניון ר"ג בבקשה שונה מהרגיל. אמי היתה בבי"ח ולא יכלה לחפש בגדים לחתונה שלי.ביקשתי מהמוכרת חנה, שהיתה מאוד אדיבה, להשאיל בגד על מנת שאמי תוכל למדוד, ולהשאיר שיק ערבון על סכום הבגד.השאלתי טוניקה ומכנס, שמאחר והיו רק מידות גדולות בחנות, חנה הציעה שאקח רק בשביל שאמי תראה ושה...יא תדריך אותי דרך הטלפון איך לקחת מידות. עשיתי כעצתה, אך הבגד שסופק כלל לא תאם למידות שנתתי. כמו כן, הבגד נתפר בצורה מעוותת לחלוטין והגברת חנה מהחנות החליטה, על דעת עצמה, לפרוע את שיק הבטחון שנתתי לה.בסופו של דבר, אמי לא רצתה את הבגד, הבגד הוחזר לחנות אך את הכסף הם עד לרגע זה לא מוכנים להחזיר.אמי נפטרה 4 ימים לאחר החתונה.ליאורה ורינה הציגו את עצמן כמי שניסו לעשות מעשה טוב, אך ההיפך הוא הנכון. הם ראו בכך דרך להשיג כסף קל מאישה חולה.תתביישו לכם. עוד  
1,400 ₪
שיק שנפדה במרמה

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
מומלצי הנבחרת מקטגוריית
שמלות ובגדי ערב

כתבות שיענינו אותך
שמלת אירוע למלווה של הכלה: 3 מעצבות עם כל הטיפים והטרנדים
שמלות ובגדי ערב | פורסם לפני 8 חודשים
בחרו את הדרך בה תרצו
לשתף אותנו ברשתות החברתיות,
כל שעליכם לעשות זה פשוט
קליק מהיר על אחד הכפתורים.
שתפו אותנו 8761BE2B-57AF-4C50-A6AC-30B216F82745Created with sketchtool.
שתפו אותנו