אחוזת לב החורש

אחוזת לב החורש

צור קשר קבל הצעה share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
כתוב חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשד לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
arrow כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
arrow הערות למחיר:
arrow מספר אורחים:

דירוג מתחתנים למען מתחתנים דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת
Vered   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
40 מתוך 100
נסענו ב-24.3 לחופשה של 3 לילות באחוזת לב החורש, התארחנו שני זוגות בסוויטה מס' 4 ו-5 במתחם. הגענו באנרגיות טובות ומצב רוח טוב, ציפינו לקבל את השירות החם והנדיב עליו קראנו כה רבות ברשת, אך מרגע ההגעה רק חווינו אכזבות מנתוני המקום ומהשירות הבלתי-אדיב בעליל. בלי הרבה בלבולי שכל, אגש ישר ליתרונות והחסרונות של המקום: יתרונות- מראה החדר: חדר יפה ומרווח. חלל גדול של סלון, מטבח, מיטה וג'קוזי ו2 חדרים קטנים נפרדים- חדר מקלחת ושירותים וחדר ילדים הכולל טלוויזיה ומזגן בלבד. כסא מסאז' וג'קוזי: בהחלט הפלוסים המרכזיים בסוויטות, אומנם חשוב לציין שכסא המסאז' עשוי להיות בלוי ולא לעבוד טוב. בסוויטה מס' 5 כסא המסאז' עובד באופן חלקי בלבד- אינו מבצע מסאז' ברגליים בעוד בסוויטה מס' 4 הוא כן עובד כראוי. חסרונות: לצערי החסרונות עולים על היתרונות בחופשה זו. WiFi: ביום הראשון הייתה תקלה ולא סופק Wifi לכל מתחם הסוויטות. לאחר בקשות חוזרות ונשנות, תוקנה התקלה למחרת בבוקר אך הפלא ופלא- בסוויטה מס' 5 עדיין האינטרנט לא עבד. המשכנו להתלונן למארחת ליאת ולבעל המקום ירון, אך המסר המרכזי שהועבר לנו היה שפשוט נתגבר ונסתדר לבד. בשיחת טלפון עם בעל המקום אף עלו הטונים והוא צעק עלי ש"זה לא מה שיהרוס לך את החופשה" בניסיון להתנער מחובתו לספק את השירות עליו הוא התחייב בכל אתר אפשרי בו פרסם את אחוזת לב החורש. התאכזבנו קשות מהיחס חסר האכפתיות והנטייה לצעוק ולהאשים את הלקוח מיידית במקום לעזור. חרקים מעופפים ברמות מחרידות: אם ברצונכם לנצל את שטח הגינה, אני ממליצה בחום להצטייד בחליפות כוורנים. אין שום דרך להיות דקה אחת בחוץ בלי לעמוד בתוך עננה מבחילה של חרקים מעופפים המשתלטים על כל פינה במתחם. פשוט ביזיון, אי אפשר לנשום בחוץ בלי לכסות את הפה מהפחד שייכנסו אליו חרקים. גם בסוויטה עצמה נאלצנו להתמודד עם חרקים בכל פינה- כשהגענו לחדר מתקן ייבוש הכלים היה מטונף ומלא בנמלים. בבוקר הראשון היה במקלחת עכביש בגדלים שעוד לא הכרתי בחיי- למזלי החבר האמיץ שלי לקח את העניינים בידיים ונפטר ממנו. ארוחת הבוקר: ציפינו להרבה בעקבות הביקורות החיוביות ברשת, אך לצערי הארוחה הייתה בינונית ולא יותר. החל משעה לאחר קבלת ארוחת הבוקר הטרידו אותנו מספר פעמים בבקשה להחזיר את הכלים ולסיים לאכול. התחושה הייתה מאוד לא נעימה, תחושה של "שחררו אותנו כבר מכם ותנו לנו ללכת הביתה". התחושה הזו ליוותה אותנו ואת הזוג שהתלווה אלינו במהלך כל החופשה, כל פנייה אל הצוות ובעל המקום הרגישה כהטרדה והדחיפות של הצוות "להיפטר מאיתנו" ולחזור לענייניו הורגשה מרגע הכניסה לסוויטה. אוכל: על המקרר היו מגנטים של מסעדות שכביכול מגיעות למתחם הסוויטות. התקשרנו לכל אחת מהמסעדות וכל מסעדה שענתה לנו הודיעה כי לא מתבצעים לשם משלוחים. שורה תחתונה- אנחנו לא נגיע לשם שוב ונמליץ לכל מכרינו להימנע מכך גם כן. אנו מקווים מאוד שבעל המקום ייקח ביקורת זו כביקורת בונה, בשונה מהתנהגותו במהלך שהותנו בסוויטות, ויחליט לשפר את מצב הסוויטות ואת תודעת שירות הלקוחות. בנוסף, אנו ממליצים לכל לקוחות עתידיים להימנע מכניסה לסוויטה מס' 5, שכן כסא המסאז' בה אינו עובד כראוי בהשוואה לסוויטות אחרות וה-Wifi אינו מגיע אליה.
הצג עוד

מומלצי הנבחרת מקטגוריית
צימרים

hello

להמשך גלישה באתר
up