עסק לא פעיל
מועדפים לאזור האישי
כתוב חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשד לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת
ts.yahav   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
אוכל מזוויע , זילזול בבני אדם .

itamarlazar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אשתי היפה ואני התחתנו לפני שבועיים ב 21/10/2011 בחוף נעורים בחבצלת השרון במקום שנקרא ארטיק ביום שישי בצהריים.היו לנו 255 אורחים, מתוכם משהו כמו 100 צעירים וצעירות.המקום הוא מתחם גדול ומסודר מאוד של מגרש חניה, מסעדה, חוף רחצה, בית ספר למקצועות הגלישה וכמובן גן אירועים.לאוהבי ים כמונו ההתאהבות הייתה ממבט ראשון. סגרנו מייד למרות שזה המקום הראשון שראינו.המקום פשוט, נקי, יפה, מאורגן ומסודר.מנהל המקום, איתי יהלום והבעלים דבוש (שיום הנישואים שלו חל בחתונתנו) מקנים אווירה של רוגע ושלווה כל הזמן. למען האמת, כל הזמן הרגשנו שהם פשוט אוהבים אותנו ושמחים שאנחנו מתחתנים כאילו אנחנו חברים 20 שנה.כל דבר שביקשנו מהאישור הקטן ביותר ועד הסעת אורחים עם מוגבלויות מהחנייה ועד גן האירועים קיבלנו בלי היסוס.קיבלנו עזרה בתנאי התשלום (אנחנו החלטנו שאנחנו משלמים בעצמנו כל שקל ולכן כל עזרה הייתה חשובה), חזרו אלינו לכל שאלה (למרות שלא הטרדנו יותר מידי) מייד.בקיצור, חוות דעתנו הכללית היא שהמקום אדיר, הייתי מתחתן שם ורק שם 200 פעם מחדש, החתונה שלנו הייתה מושלמת מבחינת הגן ואני ממליץ לכל מי שאוהב ים להתחתן בארטיק.חשוב לי לציין שאנחנו החלטנו לערוך אירוע ללא רב והייתה לנו חופה אזרחית וגם פה נתקלנו בהבנה ובאהבה מצד כל הנוגעים בדבר ולא הרגשנו לרגע ששופטים אותנו או כל דבר כזה. בנוסף הקייטרינג היה כשר כך שגם הקהל הדתי אצלנו נהנה מאוד.למי שמתחתן בלילה מומלץ לדאוג לתאורה על הים מפני שהוא מדהים, הגן ממש 10 מטרים מהים.

karnona2   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
רצינו חתונה "על הים" במחיר סביר ובעזרת איזווד הגענו לארטיק - אין יותר "על הים" מ'ארטיק'. המקום הוא למעשה רחבה ענקית שצמודה למסעדת ארטיק שמאפשרת לתכנן חתונה לכל כמות של אורחים ולכל סגנון שרוצים. הצוות של ארטיק היה מקצועי (מאוד) ואדיב ונחמד ועזר לנו לתכנן את החתונה שבשבילנו היתה מושלמת!! קהל המבוגרים קיבל את החתונה המכובדת (לטעמם של ההורים) ואילו הצעירים נהנו מזולות על החוף , רחבת ריקודים גדולה וטבילה בים ב 3 לפנות בוקר.

shiricohen   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הגענו לארטיק בידיעה שבא לנו להתחתן על הים. בעלי הכיר את המקום והבטיח לי שאין מקום יפה יותר ממנו.כשהגעתי למקום, הבנתי כמה שהוא צודק! הנוף מרהיב, האווירה המרגשת והים... בכל גודלו ועצמתו.בחרנו להתחתן בעת השקיעה עם הנוף המדהים והאווירה הנעימה שקיימת ב"ארטיק" והאירוע שלנו היה פשוט מושלם. אין אורח שלא התקשר לומר כמה שהמקום מרהיב ביופיו וכמה נהדרת היתה החתונה.הגענו לארטיק בעזרת המפיקה שלנו, יעל דיבה, ושם הכרנו את איתי שדאג, הסביר, כיוון ותמך בכל מה שרק היינו צריכים. איתי, תודה רבה, היית מקסים!בערב האירוע דאג לנו בעל המקום, אבי, שהיה דרוך עם היד על הדופק, לפני ומאחורי הקלעים ודאג שהכל יתקתק ושאנו נהיה מרוצים. אבי, היית יוצא מן הכלל!!! כל דבר שהובטח לנו ע"י "ארטיק" התקיים ללא כל סייג ועוררין. האנשים המנהלים את "ארטיק הם אנשים ישרים ומקסימים! תודה לכם על חתונה בלתי נשכחת!ב"ארטיק" היתה לנו חתונה יוצאת דופן, מיוחדת ובלתי נשכחת! אנו ממליצים בחום לכל הכלות והחתנים האורבנים שבניכם, צאו מהקופסה ואמצו לכם הזדמנות לחגוג אירוע מדהים כמו שלנו!!!

freedan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הייתה חתונה תענוג!! ממש מדהים!! מפנק מכל הבחינות כיף לא נורמלי!! אווריה מדהימהה!!אירוע מושלם שלא ראיתי בשום מקום אחר !!!!

חמודיס   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
בשעה טובה בסימן טוב ובהרבה מאוד אהבה היתה לנו חתונה של פעם בחיים!!! אני גיא פנחסי התחתנתי עם אשתי מאור ב-21 ליולי יום קיץ חם במקום מספר אחת בארץ!!! ארטיק חוף דבוש בחבצלת השרון. קודם כל צוות ארטיק שלכל אורך הדרך נתנו לנו הרגשה שגם האולמות הכי יוקרתיים שהינו בהם לא הצליחו לתת לנו, בארטיק אתה מרגיש מהשניה הראשונה כחלק מהמשפחה! איתי מנהל הארועים ואבי דבוש ליוו אותנו וגרמו לנו להיות שלווים לכל אורך התהליך! בשניה שהגעתי לארוע נכנסתי לאולם ובתור איש מקצוע וגם אשתי עם הסטנדרטים הכי גבוהים שיש הינו בהלם!!! וחיפשתי מתחת לחול מה לא מושלם ועד עכשיו לא מצאתי! אני מתאר לעצמי שמה שאני הולך לכתוב פה ישמע כמו ליקוק תחת אחד גדול אבל אני מספר בדיוק מה שהרגשנו. הקיטרינג של "פלפל פרודקשן" עיצב ארגן וסידר את המקום בסטנדרטים הכי גבוההים שיש.(אני טבח בכתית נווה צדק ויש לי סטנדרטים גבוהים בלי להתפלצן) אני יקצר ולא ישעמם את מי שיקרא את זה אבל לא היה אדם ואף לא אחד שלא עף על האוכל על המקום על התקליטן האגדי "גיא סלמה" על הצלם והצוות של "אייל חדי" והבר של "קופי קלאס" שנשארו עד שש בבוקר ולא היו מוכנים לעזוב את המקום (מי שרוצה שיפנה אלי בפרטי אני אשלח לו תמונות)! הסאונד שהיה נדיר ועמוס שפרגן לנו ולא סגר לי את האורות עד הבוקר!!! מי שרוצה יותר פרטים על מה שארטיק בניהולו של איתי המדהים ואבי דבוש נתנו לנו מוזמן לפנות אלי או לאשתי היקרה בפייס בוק להמשך פרטים (guy pinchasi \maor reuvens) אם אתם שוקלים בכלל אם לעשות בארטיק או לא אז אל! זה מקום שמנצח את כולם בגדול! ים סלעים אוכל טוב בר שמתקתק סאונד ותאורה לפנים והכי חשוב כולם ככולם עשו את הכל (איך שאיתי אומר כל הזמן ועכשיו אני מבין למה) באהבה!!! חשוב להגיד שוב שזה נשמע מאוד מוגזם מה שכתבתי אבל לא היתי כותב ולא היתי מבזבז אפילו שניה מזמני בשביל לפרגן למישהו שלא מגיע לו עד מאוד! ולכל מי שלקח חלק בקרנבלחתונה שהיתה שם מגיע את כל הפירגון שבעולם ויותר מזה מגיע לאנשים טובים אחרים להנות ממה שיש להם להציע כי הם לא רואים ממטר אף מקום אחר!

buca69   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הגענו לארטיק לאחר חיפוש אחר מקום קסום לחתונתנו. חיפשנו מקום מגניב ושונה על גדות ים תיכון.לאחר שביקרנו בכמה מקומות הגענו לארטיק דרך המלצה של חבר טוב.מהרגע הראשון שהגענו, ידענו שכאן אנחנו רוצים להתחתן......איש הקשר שלנו במקום היה איתי - בחור נחמד עם ראש על הכתפייםשהקשיב, בירר, ייעץ ובעיקר גרם לנו להרגיש שאנחנו בבית.החתונה הייתה מדהימה, בדיוק כמו שרצינו!!!

מעיין מנטל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אין מקומות כאלה פשוט מקסים! היה אדיר להתחתן שם ברמות אחרות!

turkamit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
40 מתוך 100
על פניו, המפרט נשמע נוראי: איזור החניה של מסעדת הדגים שלמרגלות מדרון הצוק בחוף נעורים. בפועל: מקום קליל בגובה שתי מדרגות מהחוף עם כל האישורים והתשתית לאירועים. חלום!מה שטוב במקום הוא גם מה שרע במקום – הקלילות, חוסר הרצינות – השכונה. הגישה לים חופשית, אך כך גם הגישה מהים למקום. הכניסה לאיזור האירועים מעורבת בכניסה למסעדה שבמקום. החוף אינו שייך לאיש, ואינו חוף רחצה מוכרז. קטנועים חונים בכל מקום סביב מתחם האירוע ושצף של המוני ישראל עולים ויורדים ביחד עם אורחים החתונה בשביל הגישה למקום. במהלך האירוע האורחים מרגישים חופשיים לטייל על החוף (שנמצא למרגלות מתחם האירוע אך מחוץ לו), לשכשך רגליים במים ולצאת לשחות בין החופה להמשך המסיבה.אין ספק – למי שלא מחפש את הוואו וההפקה הגרנדיוזית – ארטיק הוא המקום האידיאלי, אך הוא גובה מחיר לא נמוך מהזוג המתחתן – זהו הצד השני של אותה קלילות: המקום מתנהל בצורה חאפרית, כמו שוק. כך דרגת האמינות של בעלי/מנהלי המקום, כך רמת העמידה בהתחייבויות ובהבטחות וכך רמת השירות. לבלוג המלא:http://amit-onthe-wall.blogspot.com/2011/07/blog-post.html