star share
להמשך גלישה באתר

נטעחן ליבנה - דיאטנית-מאמנת

דיאטנים

לחצו להוספת נותן השירות לניהול החתונה והתקציב.
הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם? סגרנו!
mapmarker
תל אביב יפו, תל אביב יפו
map
אזור מתן שירות: מרכז
דרוג הגולשים - מחושב לפי ביקורות וחוות דעת של זוגות מתחתנים
rank
הדירוג נקבע על ידי אלגוריתם ייחודי המחשב מספר רב של נתונים ביניהם: מספר חוות הדעת, הרלוונטיות שלהן, עומק התוכן המופיע (למשל: הכותב ציין תאריך, מחיר, טיפ לזוגות הבאים, הוסיף תמונה וכתב על ספקים נוספים). חשוב לציין שהדירוג אינו ממוצע פשוט.
100 / 95
טוב מאוד
לפי 6 מדרגים

אודות נטעחן ליבנה - דיאטנית-מאמנת

דיאטנית קלינית ומאמנת (קואצ'ינג) להרזיה והצלחה.

כל הכלות רוצות לרדת במשקל לפני החתונה. אם תחשבי על זה לרגע, הרי רצית לרדת במשקל גם לפני שהוא הציע לך, אבל עכשיו יש לך סיבה מיוחדת לעשות זאת. עכשיו יש לך מוטיבציה, את מוכנה לעשות הכל בשביל להראות הכי טוב שאפשר ביום הגדול שלך.

לא קל לבחור בתוכנית הדיאטה שהכי מתאימה לך. רוב הכלות (וגם האימאות שלהן) בוחרות בדרך ה"קלה" ונכנסות למשטר תזונתי קשוח חודש, חודשיים לפני החתונה. האופוריה שעופפת אותן לקראת הארוע המרגש משכיחה מהן את הרעב והסבל, הן מוכנות לעשות הכל ורק כדי שיוכלו להשתחל לשמלת חלומותיהן בקלות.

תגידי, את באמת חושבת שאת חייבת לסבול כדי לרדת במשקל? והרי את מכירה את כל חברותיך ובטח שמעת על עוד כמה נשואות טריות, שאומנם הגיעו לחתונה שדופות ורזות, אבל חודש אחרי, כבר עלו במשקל ולפעמים אפילו עם עוד קצת עודפים.

מעניין אותך לדעת איך את יכולה לרדת במשקל לפני החתונה ולהישאר רזה לתמיד? רוצה להיפטר מהקילוגרמים העודפים, להיכנס לשמלת חלומותייך ואולי אפילו לג'ינס מהתיכון? והכי חשוב – רוצה להישאר רזה גם אחרי החתונה?
זה אפשרי! את יכולה לרזות ולהתחטב לפני החתונה ולשמור על התוצאות לתמיד. כל מה שאת צריכה זה לסגל הרגלי אכילה חדשים ובריאים. שינוי ההרגלים הישנים, שמנעו ממך לרזות עד עכשיו, יביא לירידה במשקל ושמירה על התוצאות.
בקליניקה שלי אני עובדת עם כלות כבר מעל לשבע שנים. תוך כדי עבודתי פיתחתי שיטת הרזיה ייחודית, שתאפשר לכלות לרדת במשקל בהדרגה ובאופן הבריא ביותר לפני היום הגדול. אני מאמינה שלכל אחת מגיעה להראות הכי טוב שאפשר ביום חתונתה ובחייה בכלל. הדרך שלי תאפשר לך לצחוק על כל הדיאטות – אם תצמדי לתוכנית הפשוטה שלי לשינוי הרגלים.

כן, בזמן שחברות שלך מרעיבות את עצמן, את יכולה להמשיך לאכול ולרדת במשקל. העיקרון הבסיסי של השיטה שלי היא יצירת הרגלי תזונה חדשים ובריאים. כל אחת יכולה ללמוד איך לאכול נכון ובריא תוך שימוש עיקבי בשיטה הפשוטה הזו.
ביחד נבנה לך תוכנית אישית לקראת החתונה. תסגלי הרגלים חדשים שיתאימו לתקופה הלחוצה של לפני הארוע. תוכנית שמתחשבת בכל האירועים הנלווים ליום החתונה, בניהם טעימות באולם, מפגשים עם ההורים, מסיבות רווקות, שבת חתן ומה לא.

כחלק מהתוכנית, נשים דגש על אורח החיים היומיומי שלך. כל הימים הארוכים שבין עבודה לסידורים ולאירועים עשויים לגבות ממך מחיר יקר מאוד. שיכול להביא לעליה במשקל כתוצאה מחוסר ארגון היום, אכילה על הדרך, ולילות שלמים ללא שינה מהתרגשות ומלחץ, אינם מפתיעים.

הליווי שלי, העידוד, והמוטיבציה, יסיעו לך להשיל ממשקלך. הירידה במשקל תהיה הדרגתית, ונעימה. כך, שלא תצטרכי לפצוח בדיאטת "כאסח" על מנת להיכנס לשמלת חלומותיך והבונוס הנוסף הוא, שהמשקל יישמר גם אחרי החתונה.
אני אתן לך את הכלים התזונתיים הדרושים על מנת להצליח בדרך אל היעד, ועל מנת לשמר את התוצאה אליה הגעת גם לאחר החתונה. בנוסף במסגרת עבודתי עם מאמני הכושר המובילים בארץ, אוכל לסייע לך לשמור על כושר בתוכנית כוללת של אימונים לעיצוב וחיטוב, תוך תהליך הירידה במשקל.
 עוד
דרגו את נטעחן ליבנה - דיאטנית-מאמנת
מאכזב
בינוני
טוב
טוב מאוד
מצוין
rank rank rank rank rank

6 ביקורות וחוות דעת על נטעחן ליבנה - דיאטנית-מאמנת.

סידור לפי   דירוג       תאריך
whatsapp envelope facebook

kafkan
כתבתי עוד 6 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
אל נטעחן הגעתי אחרי שקיבלתי הצעת נישואין:) החלטתי שזה הזמן לעשות שינוי.
היא התאימה לי תפריט ועזרה לי להסתגל לאורח חיים שונה לחלוטין ממה שהייתי רגילה אליו.
ירדתי 8 קילו וה
...געתי למצב שבו אני מאוד מרוצה מאיך שאני נראית, ירדתי והגעתי למידה 36!
וביום החתונה נראיתי מדהים (בלי להשתחצן) הרבה בזכותה.
נטעחן מאוד סבלנית, נעימה ותומכת.. השיטה בה היא משתמשת היא שיטה שעוזרת לך לסגל אורח חיים שונה ולא רק לרדת במשקל לצורך חתונה...
מומלץ בחום!
אהבתי: את האישיות והסבלנות של נטעחן
לא אהבתי: אין דבר כזה
מחיר: 190
הערות לגבי המחיר: לפגישה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

מאיה אורלובסקי
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
הכנות לחתונה, אני חושבת שהנושא שהכי הטריד אותי היה המשקל. הייתי במרכזה של תקופה ארוכה מלאה בדיאטות קשות, דיאטנים שלא התאימו לי וניסיונות קיצוניים וכושלים להרזות שבעקבותם רק עליתי י...ותר. הגעתי לנקודת שפל, נפשי בעיקר, שאיבדתי תקווה. הגעתי לנטעחן במקרה, מביקורת שקראתי עליה באינטרנט, ואני יכולה להגיד בלב שלם שהיא הצילה אותי ואפילו את הזוגיות שלי שמאוד הושפעה מדיכאון המשקל שהייתי בו... כפי שציינתי, הלכתי ללא מעט דיאטנים בעבר, אבל נטע היתה שונה לגמרי- קודם כל, היא לא קיצונית ולא כופה עליך תפריט נוקשה. בדיוק ההיפך- מה שאת לא אוהבת את לא אוכלת! הכל מותאם ב100% להעדפות שלך, לסדר יום, ל״חולשות״ ולחוזקות. מה שעשה את העבודה בעיניי, שהיא דואגת כל הזמן לוודא שאני נהנית מהאוכל, שאני לא מרגישה מקופחת בגלל התפריט, שאני לא רעבה בשום שלב ומצליחה לאכול גם דברים ״אסורים״ בתפיסת דיאטות רגילה, רק במידה כמובן. היא לא נלחצת או כועסת משום חריגה בתפריט, אלא גורמת לך להרגיש שזה טבעי וגם אפשר לתקן.. זה לא סוף העולם..אני חושבת שהיא מצליחה להבין בצורה מאוד מאוד טובה ונכונה את הגישה של נשים לאוכל וכך מצליחה להגיע לתוצאות מדהימות! לא הרגשתי והקילוגרמים פשוט ירדו מעצמם... אני יכולה להגיד שמעבר לפאן בפגישות שלנו, למדתי ממנה המון ואני מצליחה היום, פעם ראשונה בחיים, לנהל את האוכל במקום שהוא ינהל אותי, אני לא נלחמת בו יותר ומצליחה להנות בתוך המסגרת שבנינו ביחד. לקראת החתונה, כבר הגעתי למשקל היעד שלי בכיף ובלי סבל, רעב ותסכולים. אני ממליצה לכל אחת שרוצה לשנות אורח חיים לתמיד!! כי מפה לא חוזרים אחורה.... :) :)
אהבתי: היחס האישי, הסבלנות , המקצועיות...
לא אהבתי: אין כזה!
הערות לגבי המחיר: שווה כל שקל

orpelleg
כתבתי עוד 5 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
לנטע הגעתי דרך סטודיו סי בערך חצי שנה לפני שחשבנו להתחתן כך שלא הגעתי אליה בשביל החתונה.
אבל ברגע שהחלטנו להתחתן כ"כ שמחתי שאני כבר בעיצומו של תהליך הרזיה.
אני ממש ממליצה
... בחום לכל מי שהולכת להתחתן ולא מרוצה מהמשקל שלה על נטע.
כבר בחודשיים הראשונים ראיתי שיפור משמעותי שנמשך גם עכשיו אחרי החתונה.
נטע בנתה עבורי תפריט אישי אשר מתחשב בסדר היום שלי ובהעדפות שלי.
כחודשיים לפני החתונה שברתי את הכתף ולא יכולתי להמשיך להתאמן כפי שכבר התרגלתי ונטע המקסימה שמרה איתי על קשר במייל באופן כמעט יומיומי וביקשה שאכתוב לה כל מה שאני אוכלת כדי שלא אשמין לפני החתונה.
השבר נרפא בזמן וגם המשקל לא השתנה :) השמלה הייתה מהממם ולא הפסקתי לקבל מחמאות על כמה שרזיתי ואיך אני נראית טוב. המעצבת של השמלה בכלל לא האמינה שאני אי פעם הייתי צריכה להרזות הודות לעצות המעולות של נטע והירידה הרציפה והמתונה במשקל.
מעל הכל - נטע לימדה אותי איך לאכול נכון ולווא דווקא פחות. אני מרגישה ונראית הרבה יותר טוב בזכותה ואני יודעת שאשמור על המשקל שלי מאחר ומדובר בתזונה נכונה ולא דיאטת כסאח שהורסת את הגוף.
נטע, אני מתה עליך!!! נחזור להיפגש בקרוב :)
אהבתי: היחס האישי גם בתקופת הפציעה כשלא יכולתי להגיע למפגשים.
לא אהבתי: אין דבר כזה!!!
מחיר: 100
הערות לגבי המחיר: 100 למפגש. התחייבות ל- 12 מפגשים. דרך סטודיו סי.

idit6
כתבתי עוד 5 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
לקראת חתונתנו אני ובן זוגי החלטנו להכנס קצת לכושר ולהצר הקפים, מה שהתברר כהחלטה מצויינת גם בגלל שנראנו והרגשנו מעולה ביום החתונה, גם כי המשכנו עם השינוי גם אחרי וגם כי העיסוק בדיאט...ה והספורט עזר לנו יותר מכל דבר אחר לפרק מתחים, לשפר את הזוגיות ולהרגע לקראת האירוע המלחיץ ביותר בחיינו עד כה. קיבלנו המלצה על נטע חן מחברה טובה, וכבר בפגישה הראשונה הבנו למה היא כל כך התלהבה. בניגוד לדיאטניות אחרות שיצא לשנינו לפגוש לפני כן, נטע היתה נעימה ולא שיפוטית בכלל. היא קודם כל הקשיבה לנו וניסתה להבין את אורח חיינו ורק אז הציעה לנו תפריטים מתאימים וכתבה לנו תוכנית אימונים (זוגית! מה שהיה מאוד כיף). במקום לכפות עלינו תפריט שלא היינו עומדים בו, היא בנתה לנו תפריט שהיה מורכב ממה שאנחנו אוהבים ואפילו שלפה לנו תפריטים של המסעדות האהובות עלינו והראתה לנו מה מתאים לנו משם. אין פה מספיק מקום כדי להגיד עד כמה אני מעריכה את כל מה שהיא עשתה בשבילנו, אבל אומר בקיצור שזו הייתה חוויה משנת חיים, וגרמה לשנינו לשנות את כל התפיסה לגבי דיאטה וכושר. ב-3 חודשים בעלי הוריד 12 קילו ואני 9. פתאום לעלות במדרגות היה כיף, הוא נהיה כולו מוצק וגם אני (במקומות הנכונים). ההרגשה נהדרת. החתונה כבר מאחורינו אבל שנינו ממשיכים להתעמל ולאכול נכון, עכשיו כבר בלי הליווי של נטע חן המדהימה, אבל זוכרים תמיד את משפטי המחץ שלה שנתנו לנו את המוטיבציה להאמין ולהמשיך. אני ממליצה עליה לכל מי שאני פוגשת ומחפש דיאטנית או מאמנת אישית. ההשקעה הכי טובה שעשיתי.
אהבתי: את היחס, הרגישות, הגמישות, המחיר, את התוצאות!
לא אהבתי: אין דבר כזה, בחורה כיפית ומתוקה
הערות לגבי המחיר: ההשקעה הכי טובה שעשיתי.

booboo
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
לפני כשמונה חודשים, אחרי שכבר סגרנו תאריך ואולם. התחלתי לגשש אחרי שמלת חלומותי. נכון נדוש אבל יש לי חלום כבר מאז שאני ילדה על איך אני אראה בשימלת הכלה שלי.
מהר מאוד הבנתי שאני
... נכונה לאכזבה, ועוד איזה אכזבה....... כנראה שאחרי שרות צבאי, טיול בחו"ל ועוד 4 שנים של לימודי משפטים צברתי מעט קילוגרמים עודפים. נכון רק שישה קילוגרמים, יש יאמרו שזה כלום. לי זה הפריע! לא הרגשתי שלמה עם איך שאני נראת!
אל נטעחן הגעתי במיקרה, ראיתי כתבה שלה על תזונה נכונה באיזה אתר. מה שקנה אותי עוד לפני שהתקשרתי הייתה הגישה. כשנפגשנו הבנתי שהכן זו הגישה שחיפשתי. היא לא מאמינה בדיאטות רעב (מה שרוב חברותי עשו לפני החתונה), היעד לא היה הירידה בלבד כי עם השמירה אחר כך, והקלות שבירידה ובשמירה.
עברו בדיוק 3 חודשים עד שהגעתי למשקל המטרה, ומאז עוד חמישה, ואני עדיין באותו המשקל.
אני נכנסת לשימלת הכלה החלומית שלי (מחגית וויטמן- פישנדג)!!
אהבתי: עזרה לי לאמץ אורח חיים בריא והגיוני. התאימה את השינוי לאורח חיי המטורף!!!חביבה במיוחד, וסופר מקצועית.

tuv_it
כתבתי עוד חוות דעת אחת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
חיפוש שמלת הכלה תפס אותי לא מוכנה. המראה החיצוני אף פעם לא היה חשוב לי אבל פתאום התחלתי לחשוש איך אני אראה בחתונה ובשמלת הכלה. החלטתי להוריד כמה קילוגרמים עודפים וחברה הפנתה אותי ל...נטע חן ליבנה, שהיא דיאטנית קלינית וגם מאמנת. מהר מאוד מצאנו שפה משותפת והתחלנו לעבוד. תוך חודש ירדתי אומנם כ-2 קילו, אך להפתעתי גיליתי שאני יכולה לרוץ וכל הביטחון העצמי שלי כבר השתפר. שמירת הדיאטה אמנם לא הלכה לי חלק, אבל נטע חן לא התייאשה ממני, ולרגע לא נתנה לי להרגיש רע, להפך. ככל שנפגשתי איתה יותר הרגשתי יותר ויותר טוב עם גופי ומדידות שמלות הכלה הפכו ליותר ויותר מהנות. עכשיו כחודש לפני החתונה, אני נראית ומרגישה מצויין, בשיא הכושר ועם שמלת כלה משגעת וכמעט הכל כבר מוכן. אין לי ספק שהמצב הרוח הטוב שלי הוא הודות לנטעחן. ממליצה עליה בחום לכל מי שרוצה להרגיש טוב יותר לקראת החתונה, שווה כל שקל ושקל!
אהבתי: את היחס החם, חוסר השיפוטיות, גמישות בתפריטים, עידוד
הערות לגבי המחיר: שווה כל שקל
חלום בחווה
אולמות וגני אירועים
אתם בוחרים את ההטבה שלכם!
חלום בחווה - גן אירועים תחת כיפת השמיים

תל אביב יפו, תל אביב יפו
החמאם - יפו העתיקה
אולמות אירועים
"חוויה בלתי נשכחת, הכל בזכות צוות החמאם"
128.3K

הוספת חוות דעת
bizlogo
בחרו את הדרך בה תרצו לשתף אותנו ברשתות החברתיות,
כל שעליכם לעשות זה פשוט קליק מהיר על אחד הכפתורים.