star share
mitformit
להמשך גלישה באתר

נעלי כלה

לחצו להוספת נותן השירות לניהול החתונה והתקציב.
הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם? סגרנו!
mapmarker
קניון הדרים, נתניה
דרוג הגולשים - מחושב לפי ביקורות וחוות דעת של זוגות מתחתנים
rank
הדירוג נקבע על ידי אלגוריתם ייחודי המחשב מספר רב של נתונים ביניהם: מספר חוות הדעת, הרלוונטיות שלהן, עומק התוכן המופיע (למשל: הכותב ציין תאריך, מחיר, טיפ לזוגות הבאים, הוסיף תמונה וכתב על ספקים נוספים). חשוב לציין שהדירוג אינו ממוצע פשוט.
100 / 73

טוב
טוב מאוד
מצוין
rank rank rank rank rank

16 ביקורות וחוות דעת על נעלי קורל.

סידור לפי   דירוג       תאריך
whatsapp envelope facebook

journo
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
בזכותם רקדתי כל הערב עם הנעליים!! והגעתי כמעט לגובה של בעלי :)

שמעון מדהים ונתן לי שירות מעולה!!!!!

כל כך אהבתי, שגם בעלי הזמין!!!
...
אהבתי: האיכות , הנוחות והמראה!!
לא אהבתי: אין דבר כזה!!!
מחיר: 1,100
הערות לגבי המחיר: חתן+כלה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

i_benda
בינוני
60 מתוך 100
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
קיבלתי המלצה על נעלי קורל מ-2 כלות.
הגעתי לחנות שלו עפ"י הפרסום באינטרנט שנמצאת בקניון הדרים בנתניה, הסתובבתי בקניון השומם הזה (מי שמכירה יודעת על מה אני מדברת) ולבסוף מצאתי מ
...ישהו שידע על מה אני מדברת ואמר לי, "אהההה, מה פתאום הם עברו מזמן..הם עכשיו בשמואל הנציב" טוב קיטתי רגליי אל רח' שמואל הנציב בנתניה (ליד "יפה בלבן") ושם הופיע שלט ענק "עברנו למעונינו החדש בכפר יונה" בלי טלפון רק כתובת.... טוב, נסעתי לכפר יונה, הגעתי לבית פרטי, דפקתי דפקתי, צילצלתי בפעמון ואף אחד לא ענה, שאלתי שכנה והיא אמרה לי, "יש לבת שלו חינה היום, הם לא פה" אז נסעתי בחזרה לנתניה, באותו יום ביזבזתי בערך 3 שעות על להסתובב ולחפש ולגלות שהיום סגור רק בגלל שבאינטרנט אין טלפון נכון ואין כתובת רלוונטית....חבל.
בסופו של דבר, חברה מכפר יונה השיגה לי את הסלולארי של שמעון וככה יצרתי איתו קשר... השעות הנוחות לו להיפגש הם איך לא..שעות הבוקר, כמובן שאני עובדת בשעות האלה והיה מאוד קשה להיפגש, לבסוף נפגשנו, הגעתי, מדדתי בחרתי השלב הזה היה קל ומושלם באמת. אמר לי שהנעליים יהיו מוכנות תוך 3 שבועות ומכיוון שבדיוק חגים ייקח להם בערך חודש, אין בעיה, אני אמתין בסבלנות.. כעבור חודש (ויומיים) כשהוא לא יצר איתי קשר, אני התקשרתי לברר מה קורה והתשובה היתה "הנעליים כבר מוכנות, ישלחו לי אותן היום או מקסימום מחר, בואי נגיד שמחרותיים הם בטוח יהיו אצלי" חיכיתי עוד 4 ימים ולא יצר איתי קשר, התקשרתי שוב וקיבלתי את אותה התשובה בדיוק...ככה זה נמשך שבועיים וחצי. הואו נגיד שאם לא הייתי כלה ואם לא הייתי צריכה את הנעליים בשביל תקונים בשמלה לא הייתי כ"כ לחוצה אבל זה היה קצת מוגזם ועוד דבר, אם מראש הוא היה אומר לי חודשיים לא היה מפריע לי אבל נאמר לי חודש ואז בכל פעם שהתקשרתי נאמר לי היום או מחר וזה לא הרגיש לי לעניין בכלל, אם לא הייתי כבר משלמת לו, הייתי פשוט הולכת להזמין ממקום אחר בלי לחשוב פעמיים....
אבל......הנעליים היו מושלמות, בדיוק במידה, נוחות בטירוף, נעלתי אותם במשך כל היום מ-9 בבוקר בערך כשהתחלתי להתארגן עד 3 לפנות בוקר כשהגענו לצימר, אני מודה שלקראת הסוף הרגיש לי קצת לוחץ אבל במהלך כל היום ממש לא הרגשתי שאני נועלת נעל סגורה והיה לי ממש אבל ממש נוח.
אהבתי: את הנוחות והגמישות של הנעל, לא הייתי צריכה להרחיב אותה ען נרות ושמנים וניירות עיתון רטובים ובכל זאת היא ישבה עלי יום שלם ולא הפריע לי בכלל.
לא אהבתי: את הלוח זמנים המשובש ואת זה שכשנאמר לי "יום-יומיים" זה לא היה בדיוק ככה...

שרוניתמרי
נעליים כ"כ נוחות!
מעבר לזה ששמעון אחד האנשים היותר נחמדים שפגשתי (ופגשתי הרבה לקראת החתונה) יש לו תודעת שירות שאין דברים כאלה.
חשוב לו למכור איכות ונוחות. מעבר לכך עזר לי
... לבחור דגם כך שיהיה ניתן לצבוע את הנעל ואוכל להשתמש בה גם לאירועים אחרים.
אהבתי: את השירות
לא אהבתי: הנעליים הגיעו 5 ימים יותר מאוחר ממה שהובטח אך עדיין בזמן לחתונה. אותי זה אמנם קצת הלחץ אך היה שווה לחכות. כדאי לא לחכות לרגע האחרון וכך גם אם יש איחור אז לא נורא
מחיר: 600

revitalbriga
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
חיפשתי נעלים לחתונה שלי הייתה לי שמלה בהזמנה אישית עם בד מיוחד והייתי צריכה נעליים בצבע שמנת והיה לי מאוד חשוב שהם יהיו נוחות הגעתי לנעלי קורל דרך פרסומים באתרי חתונות פגשתי את שמע...ון ואני מצטערת על הרגע הזה.
קבעתי עם שמעון בחנות שלו בנתניה ופגשתי אותו אחרי שהוא הגיע באיחור של חצי שעה כשאני יושבת בחושך על מדרגות החנות שלו שיש לציין שהיו מאוד מסריחות הוא היה בתחילה מאוד נחמד ועזר לי מאוד בבחירת הנעל הגעתי עם דוגמה של הבד והוא הבטיח שיכין לי את הנעל בצבע הנדרש וגם ישלב בה את דוגמת הבד שלי הוא עשה רושם של מאוד מקצועי שילמתי לשמעון את מלוא הסכום כמו שביקש במזומן וזאת לאחר ויכוח קל על המחיר (באתרים רבים מופיע מחיר הנעליים וגם בטלפון נאמר המחיר אך כשהגעתי הוא ביקש יותר ) הובטח לי שעד כשלושה שבועות הנעל אצלי הגעתי אחרי התקופה ואחרי שיחות רבות איתו כדי לדעת מתי בדיוק להגיע וראיתי את הנעל שלי לא גמורה כלל וכדי לסיים אותה שמעון הדביק לי אותה עם דבק מהיר ואין כל קשר בין בד השמלה לנעל ואז להפתעתי הרבה הנעל כלל לא במידה שלי היא ארוכה יותר וצרה יותר והרי נעליים מסוג זה הם בהתאמה אישית לפי מידת הרגל ביקשתי ממנו שיסדר אותם והוא הציע לי להכין נעל חדשה לפי דגם שיש לי הזה מספר שנים הסכמתי ונאמר לי שוב שזה מוכן עד שלושה שבועות
הגעתי לשמעון כשלושה וחצי חודשם לפני החתונה ועד כשבוע לפני החתונה לא קיבלתי את הנעליים התקשרתי אליו המון והוא בכל פעם עם סיבות משלו כמו שהוא בשיפוצים בבית ואשתו של העובד שלו ילדה ...וצריך עוד כמה ימים ולבסוף שכבר לא יכולתי יותר דרשתי ממנו את הנעל שלי האישית ואת כספי כי לא קיבלתי שום תמורה ממנו הוא הבטיח שהוא שולח אותם אליי בדואר ועד ארבעה ימים זה אצלי היום אחרי שלושה חודשים מהחתונה שלי רק קיבלתי את הנעליים ואת הכסף וזה אחרי שיחות רבות שלי ושל בעלי איתו ולאחר אין ספור ניסיונות לקבוע איתו פגישות כדי לקבל חזרה את מה שמגיע לי ובסופו של דבר רק לאחר שאחיו התערב בסיפור וסיפר שזה לא פעם ראשונה שהוא שומע סיפורים כאלו על אחיו והוא יודע שהוא מסובח וחייב כספים וסכורות לרבים הצלחתי לקבל את הנעליים שלי ואת כספי חזרה
ההכנות ליום המרגש בחיים הם דבר מאוד מאוד כיף לא פחות מהיום עצמו וכשיש משהוא או משהו שמפריע בהם זה מאוד קשה וכואב הרי בלי הנעל של הכלה שום דבר לא גמור לא השמלה ולא המראה הכללי ובטח עם לזה מוסיפים את הלחץ של ההכנות וההתרגשות ושבוע לפני חתונה לחפש נעל זה סיוט שאני לא מאחלת לאף אחת לעבור
אהבתי: כלום ולא ממליצה בכלל
לא אהבתי: הכל זה לא יחס ללקוחות ולא דרך עבודה במיוחד לא עם כלה שזה יום חשוב במיוחד וחשוב ושרוצים שהכל בו יהיה מושלם נעלים ליום שלם חשוב מאוד שיהיו טובות ונוחות וחיבים אותם מראש כדי להכין את השימלה כמו שצריך ואם אין נעל אז אין דרך להגיע לשלמות
מחיר: 400
הערות לגבי המחיר: כיום אני יודעת שאפשר למצוא הרבה יותר טוב

דניאל99
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מהתחלה שהגענו לחנות בעקבות המלצה קיבלנו אתנו בחום, לקח לנו המון זמן למצוא את הנעלים שיתאימו לנו ולכל אורך המדידות קיבלנו יחס סובלני ומתחשב מבעלי החנות.
לבסוף מצאתי נעלים כל כך
... נוחות שלא היה לי צורך בנעלים רזרביות לריקודים.
אהבתי: את הסבלנות שקיבלנו, נעלים איכותיות ביותר.

yonit_alex
חנות קטנה ואינטימית...
מהרגע הראשון שנכנסתי לחנות שמעון נתן לי את מלוא תשומת הלב. תהליך בחירת הנעל האופטימלית נעשה בשלבים: קודם בחרתי את סוג העקב (דק, עבה, פלטפורמה וכו'...) ל
...אחר מכן את הגובה שבו אני מעוניינת שהעקב יהיה ובסוף את הדוגמה של הנעל עצמה.
אחרי שבחרתי הכל (וזה לקח זמן וכל הזמן הזה שמעון היה מאוד סבלני) שמעון מדד במדוייק את כף הרגל שלי כך שהנעל שהוא מכין במיוחד בשבילי תיהיה מותאמת בול לצורה ולמבנה של כף הרגל...
ליתר ביטחון קניתי עוד זוג נעליים להחלפה. בסופו שלדבר הייתי עם הנליים ששמעון הכין במיוחד עבורי מהשעה 14:00 עד כמעט 1:00 לפנות בוקר. הנעליים להחלפה היו הרבה פחות נוחות מהנעליים המקוריות והצטערתי שבכלל הורדתי אותן מהרגליים.
מומלץ בחום!!!
אהבתי: את השירות, היחס, שלא כאבו לי הרגליים בכלל!!!
לא אהבתי: אין
הערות לגבי המחיר: עשה לי ולאמא שלי ביחד דיל - שני זוגות ב-900

עדי 2011
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
הגעתי לנעלי קורל בנתניה אחרי שחרשתי את כל תל אביב פעמיים בחיפוש אחר נעלי כלה נוחות.שמעון המוכר בחור מאוד נחמד ומקצועי ישר נתן לי למדוד נעל שמתאימה למבנה הרגל שלי.היה חשוב לי שהנעל ...תהיה עם עקב גבוה אבל יחד עם זאת שתהיה עדינה ויהיה לי נח ללכת איתה כל היום ולרקוד ולהשתולל איתה בערב וזה בדיוק מה שהיה.אפילו לא הייתי צריכה להחליף לנעליים שטוחות.
בנוסף ביקשתי את הנעל בדחיפות ושמעון הכין לי אותה לפי המבנה והמידות שלי תוך מספר ימים כמו שהבטיח.
ממליצה בחום על נעלי קורל
עדי 16.3
אהבתי: מקצועי ונחמד.הנעל מאוד נוחה
לא אהבתי: אין!!!!

shushilida
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
המיקום של החנות היה לי נוח ואהבתי את הסחורה שלהם. חיפשתי נעליים נוחות ,שלא אתענה כל הערב מכאבים (עצה מהחברות) בדקתי כמה חנויות אבל כאן הטעם היה הכי דומה לשלי וגם השרות היה נחמד מאו...ד.

saritme
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
אני הגעתי לנעלי קורל אחרי מסע מאוד ארוך בחיפוש אחרי נעליים לבנות... תבינו, הגעתי עד לבאר שבע בחיפוש שלי! בקיצור, הגעתי לנעלי קורל, הייתי המומה מהשירות, מהרמה והאיכות של הנעליים! אנ...י לא יכולה להסביר לכם עד כמה התלהבתי מהעיצובים, מהצבעים מהכל! ממש לא היה דבר אחד שלא אהבתי שם! בלי שום קשר שמעון, הבעלים, הוא אחד האנשים היותר נחמדים שיצא לי לפגוש בכל מה שקשור לתעשייה הזו של החתונה... היה סבלני, לקח לי המון זמן לבחור את העיצוב, לבסוף קיבלתי נעליים מדהימות!!! כאילו ממש אין דברים כאלה!!! אני הולכת להרגיש כמו סינדרלה איתם... :) תודה רבה!!!
אהבתי: הכל! אין משהו שלא אהבתי, היחס, העיצוב, המהירות, הכל הכל הכל!!!
לא אהבתי: אין דברים כאלה!
מחיר: 550
הערות לגבי המחיר: מעולה ביחס למקומות אחרים ובהתחשב שהוא בונה את הנעל בהתאם לרגל שלי!!

koren-rosen
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
התקשרתי לבעלי החנות במוצ"ש לאחר שהיינו תחת הרושם שהחנות פתוחה במוצ"ש.

כאשר בעל החות שמע שהגענו מירושלים הגיע במיוחד ופתיח בפנינו את החנות.

תוך עשר דקות נמצאו
...הנעליים המתאימות לחתונה....
אהבתי: את היחס

amare32
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
כמי שבעלת רגל גדולה לנורמה (מסתבר) חיפשתי בכל חיפה והצפון נעליים שקודם כל יעלו עלי.
כשלא מצאתי כאלה, התחלתי לחפש חנויות שיכולות לעשות נעלים לפי מידות, ככה הגעתי לנעלי קורל.... />נכנסתי לאתר מתחתנים והתחלתי לראות אילו דגמים יש לחנויות להציע. כשראיתי את הדגמים של קורל ידעתי שאסע לשם וכך היה.
לקחתי את מי שכיום בעלי במוצ"ש (פתוחים גם במוצ"ש).
למרות שהיה מוצ"ש היו דיי הרבה אנשים, כשסיים עם הלקוחות שהיו לפני התפנה אלי ועשה לי את הנעלים שאני רציתי עם כל מה שרציתי, עקבים בגובה שאני רציתי, הנעלים מעור כמובן ויש אפשרות שהם יעשו מעור שאפשר לצבוע אח"כ.
אומנם התלבטתי לגבי האפשרות של צביעת הנעליים אך הבעלים נתן לי צ'ופר של העור בעל אפשרות צביעה.
הוספתי כמה תוספות כדי שהנעלים יהיו באמת נוחות (מין דרגש מג'ל וכך גם הסיומת של הנעל כך שלא תכאיב לי בעקב.
אחרי שבבועיים קיבלתי את הנעליים הביתה (ככה בחרתי במקום ללכת לאסוף אותם בחנות).

למרות שעשיתי את הנעלים לפי מידה והמוכר נתן לי להרגיש ממש נוח עם ה"ביג פוט" שלי ואמר לי לא להרגיש נבוכה בגללם, לקחתי נעלי ספורט לחתונה, כדי שיהיה, עדיף שיהיה ולא נצטער מאשר שניצטרך ולא יהיה.
האמת היא שהם היו כ"כ נוחות שהרגלים זה הדבר היחידי שלא כאבו לי בסוף הלילה.
הנעליים היו כ"כ נוחות שעמדתי ורקדתי כל הלילה.
אנשים בסוף החתונה שאלו אותי באילו נעליים אני וכשערמתי את השמלה האנשים לא יכולו להאמין שאני עדיין עם נעליים האלו.
אהבתי: הנוחות של העלים.מחכה לתירוץ כדי שאפשר יהיה להשתמש בהם שוב
מחיר: 500
הערות לגבי המחיר: יקר, מודה ולא חשבתי שאשלם כ"כ הרבה בשביל נעליים אבל היה מאוד שווה את זה. מאוד נוחות!!!!

שירליואסי
סביר
40 מתוך 100
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
באתי לנעלי קורל בנתניה אחרי חיפושים רבים בכל מיני חנויות, בכניסתי לחנות ישב בעל החנות וצעק על מישהו בטלפון והייתי צריכה לחכות בערך 20 דקות עד שהתפנה בשבילי.
מהר מאוד בחרתי א
...ת הסנדלים המתאימות לי ולאחר שנאמר לי שניתן להזמין בצבע אחר (השמלה בצבע פנינה) הזמנתי בצבע פנינה עם תוספת של כרית קטנה שלא ישפשף את העקב ואבנים שישובצו על הנעל מקדימה. נאמר לי שייקח לנעל שבוע להיות מוכנה, אמרתי מפורשות שאני צריכה את הנעל לתאריך מסוים, שילמתי ויצאתי.

לאחר שבוע וחצי הנעל לא היתה מוכנה וככל שהתקרב תאריך המדידה שלי הנעל לא היתה אצלי. ביום המדידה בבוקר הלכתי לחנות כועסת אחרי שהובטח לי שהנעל תגיע אלי הביתה יום לפני כן, וגיליתי שהחנות בכלל סגורה!! אחרי שהבהרתי לו שאני חייבתאת הנעל כי המדידה על הבוקר!!
כשסוף סוף קיבלתי את הנעליים גיליתי שהנעל מלוכלכת בתחתית, ללא הכרית שהזמנתי, ללא שיבוץ האבנים שביקשתי שעליו שילמתי מראש ובמזומן!!
אהבתי: למען היושר יש לומר שבסוף החזיר לי 50 ש"ח על הדברים שביקשתי ולא נעשו, הנעל יפה ועדינה
לא אהבתי: בהתחלה נראה מקצועי אך בסוף מאוד חובבני, נעל מלוכלכת מלמטה, נראה לא רציני בכלל, צריך לרדוף אחריהם.
מחיר: 400

kitsefrat
כתבתי עוד 8 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
הגעתי אל נעלי קורל לאחר שבדקתי את כל החנויות הידועות בדיזינגוף. מצאתי שם בערך את אותם דגמים שכבר ראיתי בתל אביב אך שם הנעליים היו הרבה יותר נוחות, שלדעתי זה הדבר הכי חשוב בנעליים ל...חתונה. המוכרים היו מאוד חביבים. הנעליים נעשות בהזמנה אישית- ניתן לבחור את גובה העקב, להוסיף או להוריד פלטפורמה והכי חשוב יש להם גם חצאי מידות. אני ממליצה בחום, הנעליים נשארו נוחות גם בסוף הערב.

בשמת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
צוות של רמאים ושקרנים שלא יכולים לספק את הסחורה המבוקשת, ואפילו לא התנצלו על הטעות שעשו, כנראה הם רגילים לתלונות מסוג זה!...
אהבתי: שום דבר
לא אהבתי: גרמו לי לעוגמת נפש שבועיים לפני החתונה נשארתי בלי נעליים בגלל שהביאו לי נעליים ב-2 מידות קטנות ממה שהזמנתי
מחיר: 350
הערות לגבי המחיר: זה אולי הדבר היחיד שסביר אצלהם

mm
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
בהתחלה נראו מקצועיים ואמינים, בסוף הסתבר שלא כך.....
אהבתי: שיכולים לעשות לך את הנעל לפי צבע השמלה

הוספת חוות דעת
bizlogo
בחרו את הדרך בה תרצו לשתף אותנו ברשתות החברתיות,
כל שעליכם לעשות זה פשוט קליק מהיר על אחד הכפתורים.