star share
מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
כמה רגעים..
mitformit
להמשך גלישה באתר

רשת מלונות פתאל

בתי מלון 

לחצו להוספת נותן השירות לניהול החתונה והתקציב.
הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם? סגרנו!
mapmarker
אילת

אודות רשת מלונות פתאל

מלונות
 עוד 
דרגו את רשת מלונות פתאל
rank
מאכזב
rank
בינוני
rank
טוב
rank
טוב מאוד
rank
מצוין
rank rank rank rank rank

21 חוות דעת על רשת מלונות פתאל.

סידור לפי   דירוג       תאריך      
whatsapp envelope facebook

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

Eli
דירוג
מאכזב
20 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
1
מתן שירות
1


זמינות
1
תמורה למחיר
1
היי אני רוצה לעדכן כי אני מתארחת ביו ספלאש ריזורט באילת. אני אם חד הורית לילד על הספקטרום האוטיסטי. כילד מיוחד הוא מוכר בכל פארק אפשרי בארץ: ימית 2000 ושאר פארקי המים. לונה פארק. ס...ופר לנד. אפילו האפטלינג בהולנד. הכרה אומר שהוא מקבל מדבקה או תג זיהוי שאנשי הצוות מזהים ואוטומטית הוא עובר לראש התור. מתנצלת שמפרטת פשוט לא כולם יודעים מה זה אומר ילד על הספקטרום ומה זה סף תיסכול והתקף. אז כפי שציינתי אני מתארחת ביו ספלאש ריזורט... אולם, כאן אין הכרה בילדים עם צרכים מיוחדים. הצוות לא יודע מה זה ולא שמע על ילדים כאלו מעולם. כאשר מראש ביררתי בשירות הלקוחות אמרו שכן וכאשר הגעתי למלון לא ידעו מה זה בכלל. פניתי ביום ראשון בצהריים ושוב בערב למישהי שבכלל "עפה" על ההמצאה והרעיון שלי (כי אני כנראה המצאתי את הגלגל כרגע) שיחקה אותה מתלהבת לקחה נייד שלי הבטיחה שצוות הבידור יכין לילד שרשרת שיהיה כתוב ואני מצטטת "אני ילד עם צרכים מיוחדים ולא מחכה בתור" כאילו בואי תצלבי ילד בן 10 עם הבנה בתפקוד גבוה בפניי כולם כאילו לא קשה לו מספיק... מיותר לציין שזה לא קרה מיום ראשון... הילד עומד מעל חצי שעה בתור וחווה תיסכול עצום אפילו בכניסה לחדר אוכל... הנער שעומד בכניסה לחדר אוכל רואה את הקושי של הילד ופשוט מתעלם וממשיך להעביר קבוצות של 4 כדי שאני והבן שלי לא נתפוס שולחן לרביעייה.. מה שבסוף קרה בכל מקרה... שירות מזעזע ולא אמליץ ללכת לשם. פניותיי לפניות הציבור לא נשמעו. באמת לא נשמעו... סירבו לשוחח איתי... כי אני עדיין אורחת. שוב לקחו נייד... יחזרו אלייך... נחיה ונראה. בנתיים כבר נחזור הביתה... רשת מלונות פתאל - Fattal Hotel Chain הצינור
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

mariana.shpitz
דירוג
מאכזב
20 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
1
מתן שירות
1


זמינות
1
תמורה למחיר
1
מלון מלוכלך האוכל לא טעים חדרים לא מוכנים גם אחרי השעה 16:30...
תאריך קבלת השירות: 01/04/2021
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

דניאל
דירוג
מאכזב
25 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
2
מתן שירות
1


זמינות
1
תמורה למחיר
1
פשוט מאכזב .. מג’יק פאלאס חוויה נוראית ...
תאריך קבלת השירות: 13/12/2020
אהבתי: צוות בידור במלון
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

אתי
דירוג
בינוני
50 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
3
מתן שירות
1


זמינות
3
תמורה למחיר
3
חזרנו אתמול מלאונרדו פאיוולג אילת היינו 5 חדרים . חגגתי יום הולדת 60 והזמנתי את הילדים שלי. רצתי לציין שהיחס של רוב העובדים במלון לא שירותי בכלל. בכניסה השומר לא עזר לנו ולא הצליע ...להביא עגלה. כשהגענו הפקיד צעק עלינו שביקשנו להיות ביחד ואמר שלא מצויינת הבקשה למרות שהתקשרנו פעמיים גם למלון וגם לפטתל. הפקיד בקבלה הראה חוסר שקט היה לא נחמד לא אדיב. עברתי עם מזוודה עברו 2 אנשי ביטחון ולא הציעו לפתוח את הדלתות או לעזור. בחדר אוכל המגישים ממש לא נחמדים. כששאלתי אם יש פיצה בבוקר . ענתה לי המגישה אני לא קשורה לפיצות אני לא יודעת.ובכלל לא נעימים. נראה כאילו כועסים תמיד. לציין שבבר הברמנים היו נחמדים ולמרות העומס ענו יפה ועבדו בזריזות ובמיומנות. לחשוב שהגענו מהצפון 6 שעות נסיעה היחס הוא בן הדברים החשובים במלון. יש צורך בשינוי הגישה במלון. כי חבל שלא נחזור למלון הזה.
אהבתי: הבר היה אליפות
מחיר: 15,000
הטיפ שלי: לברר לגבי השרות באינטרנט
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

גיא
דירוג
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5


זמינות
5
תמורה למחיר
5
הרגע סיימנו חופשה מדהימה במלון לאונרדו קלאב אילת.... ראשית הכל היה מצוין אבל בלט מעל הכל השירות המקצועיות של גל מנהל הערב של המלון..... אישיות מדהימה, מקצוען אמיתי, נכון תמיד לעזור..., פותר כל בעיה, יחס חם ואנושי, ראש גדול..... לא מכיר את האיש, אבל פתאל כדאי שתשמרו על הנכס הזה!!!! הרבה בזכותו נחזור שוב!!!
אהבתי: הכל
טיפ 1: פחות רומנטי, יותר משפחתי
טיפ 2: להקפיד על התנהלות האורחים בשטח הבריכה, החוקים צריכים להיות יותר נוקשים
טיפ 3: הכל מצוין
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

אריה
דירוג
בינוני
55 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
3
מתן שירות
1


זמינות
4
תמורה למחיר
3
בתי המלון בסדר היחס ללקוח ותיק מאד שכנראה שכחתי להגיע בעקבות המגפה בן 72 נכה צה"ל היה נוקשה ולפי הספר ציפיתי להתחשבות בעת הזאת אני לקוח ותיק מאד חבר מועדות ותמיד נוספו חברים נוספים... התארחתי הרבה במלונות פתאל לא אתארח אני וחברי במלונות הנ"ל מוותר על חברות המועדון
אהבתי: המלונות טובים
מחיר: 950
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

יוסי
דירוג
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5


זמינות
5
תמורה למחיר
5
שלום.שמי יוסי הלוי וב-21/11 יצאנו לחופשה בליאונרדו פלאזה אילת.בדרך התקשרנו לשאול אם יש חדר ללא אמבטיה כי אני לאחר ניתוח ברכיים ובעל נכות.הפקיד בקבלה ענה לנו תגיעו ונעשה הכל לעזור ...לכם.שילמנו על חדר סטנדרטי והחליפו לי לחדר נכים עם נוף לבריכה ומרפסת ללא חיוב. מרגש לראות נכונות לעזרה.כשירדנו לאכול ארוחת ערב נתקלנו בשתי מלאכיות שעמדו בכניסה.ענת ושרית. כשראו אותי עם הקביים עזרו לי להכנס. דאגו למקום ישיבה וביקשו שידאגו לנו. ככה כל פעם שירדנו לאכול.גם אם עמדנו בתור הן עשו הכול בנעם הליכות לרצותנו.מרגש לקבל יחס כזה וזה לא מובן מאליו. בכללי.הצוות.מדהים בכול המלון. האוכל טעים.נקי ובשפע. קבלו את תודתנו על סופ"ש מפנק ומהנה.מבטיחים לחזור ובגדול.ולהנהלת המלון שאפו לכם על צוות נהדר.ושוב תודה ענקית ומלוא ההערכה.
תאריך קבלת השירות: 21/11/2019
אהבתי: שאנשים עם מוגבליות מקבלים יחס ורואים אותם.ולא מתעלמים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

משה
דירוג
מאכזב
20 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
1
מתן שירות
1


זמינות
1
תמורה למחיר
1
אני רוצה להדגיש שמדובר רק במלון לאונרדו פלאזה ים המלח השירות שלהם זוועה במיוחד לציבור החרדי שירות מתחת לכול ביקורת!!!!!...
תאריך קבלת השירות: 04/10/2019
אהבתי: האוכל טוב
מחיר: 940
הטיפ שלי: ששירות זה הכל כי אתם משלמים בשביל להנות ולא בשביל שיזלזלו בכם
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

שי
דירוג
מאכזב
20 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
1
מתן שירות
1


זמינות
1
תמורה למחיר
1
התחיל כבר בחדר מסריח עם סדינים מוכתמים בדם דלת של השירותים חורקת ומרעישה ובקושי רב נפתחת ונסגרת דלת כניסה של החדר נתקעת ולא נפתחת רק ביום הרביעי סודרה האוכל של הילדים קר יחס העובד...ים פשוט מזלזל פשוט סיוט לא מומלץ בכלל
תאריך קבלת השירות: 28/07/2019
אהבתי: לחזור הבייתה
מחיר: 6,800
הערות לגבי המחיר: יקר מאוד לרמה של המלון הזה
הטיפ שלי: לא לנפוש בפתאל
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

Rami
דירוג
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5


זמינות
5
תמורה למחיר
5
עכשיו סיימתי נופש במלון הרודס הרצליה , אין לי ולו דבר קטן לשיפור !!!! מלון בעל תודעת שירות גבוהה אשר שם את האורח במרכז וזה מאפיין את כלל העובדים מפקיד הקבלה וכלה בעובד הבל בוי אשר ...כולם ביחד נותנים שירות מעל ומעבר וניכר שעושים זאת באהבה רבה
תאריך קבלת השירות: 21/07/2019
אהבתי: כלל השירותים במלון היו מצויינים , אוכל , ניקיון , חדרים , בריכה , הכל היה מצויין
הטיפ שלי: פשוט להגיע והכל בא עד אליכם
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

מריאנה
דירוג
מאכזב
20 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
1
מתן שירות
1


זמינות
1
תמורה למחיר
1
חוויה הכי גרועה אי פעם!!! הזמנתי חופשה כמתנת חג להוריי, פתאל אישרו את ההזמנה ולאחר 5 ימים פשוט הודעו שקרתה תקלת מחשב והם מבטלים את ההזמנה!!! וזה כשכבר לא ניתן להזמין במקום אחר בגלל... הסמיכות לחג. מרוב "נדיבותם" הציעו במקום מלון 3 כוכבים חצי פנסיון (במקום 4 כוכבים הכל כלול!) וזה בתוספת תשלום מהותית!!! בחיים לא נתקלתי בכזו חוצפה!!! אל תזמינו אצלם!!!
תאריך קבלת השירות: 07/06/2019
אהבתי: כלום!!! הם ביטלו את החופשה שהזמנתי!!!
מחיר: 3,500
הערות לגבי המחיר: דרשו תוספת של 500 ש"ח על מלון גרוע במקום!!!
הטיפ שלי: אל תזמינו ברשת פתאל!!!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

תמי
דירוג
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5


זמינות
5
תמורה למחיר
5
התארחנו בלאונרדו חיפה,המלון נמצא על חוף הים. שרות מעולה, צוות נפלא בקבלה קיבלו אותנו בחום ובאהבה, אוכל ברמה ממש מעולה!! אהבתי שביום השני לשהותנו החליפו מצעים. במשך כל שהותנו 3 לילו...ת מירי קפון המנהלת כל הזמן נגשה ןשאלה והתעניינה אם הכל בסדר, ברוך ובנעימות. אני חוזרת לשם באוגוסט. ממליצה לכם בחום!
תאריך קבלת השירות: 23/05/2019
אהבתי: את הגישה הדאגה והאכפתיות של מירי קפון המנהלת.
הטיפ שלי: לא להסס להגיע לליאונרדו חיפה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

Jérôme
דירוג
מאכזב
25 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
1
מתן שירות
1


זמינות
1
תמורה למחיר
2
רשת פתאל: לפני כשבועיים הזמנתי דרך האתר של הרשת, 2 לילות במלון לאונרדו אין בים המלח, כמתנת יום הולדת לבת שלי שחגגה 9 שנים, כאשר אני מצויין כי מדובר בזוג וילדה אחת. ליתר ביטחון התקש...רתי למרכז בתל אביב ולהזמנות במלון עצמו ע"מ שוב לציין כי מדובר בהזמנת זוג וילדה ושברצוני שהחכה לילדה שלי פתק של יום הולדת שמח בחדר. (ציינתי שאני מוכן לשלם תוספת עבור השירות הזה). אז ככה, כאשר הגענו למלון, קיבלנו חדר (ק.ראשונה) כה קטן שבקושי היה אפשר לזוז שם (בוא נומר, חדר מתאימה לזוג - לא שמן, וזהו זה), ללא מיטה עבור הבת שלי, ללא פתק יום הולדת, ללא נייר טואלת ושרותים ... ללא מילים. כאשר ביקשתי מהקבלה הסברים, איש הקבלה (מבלי להתנצל) אמר: " טוב קח חדר בקומה 2". שוב עלינו עם כל המזוודות לקומה 2 ונחשו מה? קיבלנו חדר דומה אחד על אחד רק שהפעם בקומה 2. בחזרה לקבלה, אותו עובד קבלה, אומר לי: " לא להתרגז אנא חדר חדש בקומה 3, חופשה נעימה". וכמו שנחשתם, שוב קיבלנו חדר דומה לראשון ולשני, אחד על אחד ! כלומר, במילים אחרות, ידע עובד הקבלה שהוא מטרטר אותנו סתם מקומה לקומה לחינם! רק כאשר התרבה מנהלת הקבלה, קיבלנו כעבור 3 שעות וחצי, חדר גדול יותר במטר מרובע, (לפחות את זה), אך גם כן, ללא מיטה לילדה, וללא נייר טואלת. ארוחת בוקר דל ללא מגוון. ללא לחם למחרת מפסח, מים של הברכה מלוכלכת, סביב לברכה טינופת שלא יאומן, בקיצור אכסניה לכל דבר ודבר ! כבר הדאג חודש הבא לפצות את בתי, במלון נורמלי אחר. זאת הייתה פעם הראשונה שאני מזמין ברשת הזו וממש פעם אחרונה. אפילו באפריקה (חוף השנהב) השירות, איכות והמחיר עולה פי מאה על הרשת הזו !
תאריך קבלת השירות: 27/04/2019
אהבתי: כלום...
מחיר: 1,550
הערות לגבי המחיר: יקר בשביל מה שקיבלנו - לא למיר עצמו
הטיפ שלי: לא ממליצים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

Sigal
דירוג
סביר
40 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
היינו בתאריך 1-2/3/19 במלון לאונרדו קלאב טבריה לצערי מאכזב מבחינת נקיון ואוכל ברמה ירודה חבל מבעס ...
מחיר: 630
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

אילנית
דירוג
טוב
80 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
לאונרדו פלאזה.חוצפה של המנהלת כריסטינה ממש לא לעניין!!!מהבוקר התחננת שינקו לי את החדר לעובדים,לקבלה ושום דבר לא נעשה..חזרנו מהבריכה מותשים רוצים לנוח להתקלח והחדר לא מוכן אין מגבות... להתקלח,פחים מלאים,וכו בקיצור חדר כמו שיצאתי בבוקר קיבלתי אותו בערב ממש בושה והציניות והדיבור של המנהלת עוד יותר עיצבן אותי.אין פיצוי והיא עמדה על המילה שלה.
תאריך קבלת השירות: 07/08/18
אהבתי: צוות בידור ואוכל
לא אהבתי: שרות ונקיון השירותים של הבריכה תמיד מלוכלכת.וקבלת דברים לוקח הרבה זמן כמו מגבות וכו.וכמובן מה שקרה לי היום לגבי נקיון החדר.והחוצפה של המנהלת כריסטינה שהרסה בשניה את האיכות של היחס.
מחיר: 5,670
הערות לגבי המחיר: המחיר בסדר
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

רון
דירוג
מאכזב
20 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
תבדקו טוב את התנאים! לא ממליץ בכלל למי שלא החלטי! החליטו לחייב אותי דמי ביטול על סך 200 שקלים על חופשה שמתחילה רק ב29/7 (שהתאריך היום 18/6) ממש חוצפה בעיני,שימו לב!...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

צביקה
דירוג
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
בדיוק עכשיו מסיימים סופ"ש מרגיע ומרענן בלאונרדו פלאזה בטבריה הכל היה מעולה ומקסים תודה מיוחדת לרמי מנהל שירות לקוחות שדאג ופינוק ללא הפסקה.. תודה לפתאל ולרמי אנחנו שוב נחזור לפתאל....
תאריך קבלת השירות: 18/11/17
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

Moran
דירוג
מצוין
100 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
לאונרדו קלאב טבריה הכל כלול מלון מס 1 בארץץץ!! מאת מורן ואלירן קוריאט נהריה הצלחה צריך לשכפל .. כבר 14 שנה באותו מלון מרוצים עד הגג מלון אליפות האוכל השירות הנקיון הסדר למרות כמו...יות של אנשים שפעעעעעע ללא הפסקה זה לא ייאמן תמיד תמיד נקי נעים במשך 14 שנה באותו מלון....כאנדים חובבי מלונות בכל הארץ לא יעזור דבר לאונרדו קלאב טבריה הכל כלול קנו אותנו ביחס בשירות באוכל ... אנשים מעלפים אדיבים מדהימים ... אורטל צאלח הנדירהההה שעושה הכל שיהיה קשורה המנכל יוסי מספר 1 מזהאר הטבח המקסים בסיוני יוסף יונתן אין מילים אחלה צוות אחלה שירות אחלה מלון הופעות צוות בידור שפעעעעעעעעע שפעעעעעעע זכינו יבורך בעל הבית הזה ..... מאת מורן ואלירן קוריאט נהריה...
תאריך קבלת השירות: 24/09/17
אהבתי: הכל פשוט הכללללל מושלםםם
לא אהבתי: הכל נהדררר
מחיר: 700
הערות לגבי המחיר: בעלי נכה צהל חוויה מהנה משתלמת ייחודיתתתת אין מה לדבררר
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

לורין
דירוג
בינוני
60 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
הרודס ויטאליס- הגענו שני זוגות לחגוג את חג ראש השנה. בקבלה קיבלו אותנו בסבר פנים יפות שני פקידי קבלה נחמדים עם כוס שמפניה ומתוקים. לאחר שהבעתי אכזבה מהחדר והנוף החלקי שלו הפקיד הנח...מד עשה מאמצים והחליף לי לחדר עם נוף נהדר ומושלם לים, לבריכות ולהרי אילת. יתרונות המלון: המלון מעוצב בטוב טעם, שקט, נקי, לא המוני, נותני השירות נותנים הרגשה שאכפת להם, פינוקים בחדרים, תמרוקי לוקסיטן ונוף. חסרונות: חדר האוכל בפאלאס ומסעדת לורנס. בחדר האוכל האוכל לא מגרה קר וקשה מאוד לא נהנינו והתאכזבנו. גם במסעדת לורנס האוכל היה ברמה בינונית במסווה של גורמה אך רחוק מאוד מלהיות גורמה. המסעדה היחידה שהתגלתה כהצלחה הייתה התמרינד שהיוותה מסעדה ים תיכונית ברמה ממוצעת. דבר נוסף שהפריע למשפחתי ולי שמרבית המלצרים ונותני השירות לא דוברי עברית אפילו לא מילה אחת לא ידעו מה הם מגישים ונראו חסרי אונים לנוכח האורחים- כפיות מים חמים ועוד דברים בסיסיים תצטרכו הרבה מזל כדי לקבל. דבר שטעון לשיפור הוא התאורה במעליות במיוחד של הלחצנים וכן תחזוק החדרים; חלק מהריפודים והמנורות זקוקים לתחלופה ושיפוץ דחוף. לסיכום, המלון הוא מלון ברמת 4 כוכבים בעיניי, מתאים יותר לזוגות שרוצים לנוח ולא חשובה להם במיוחד חווית האוכל אלא העיצוב הנוף והיחס מצד נותני השירות הישראלים.
מחיר: 5,900
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל

חוות דעת על רשת מלונות פתאל

ood123001
דירוג
מאכזב
20 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
בתאריך- 3/8/16 הגענו אני וחברה שלי למלון לאונרדו טבריה, (בצפייה שהמלון יהיה נחמד פלוס...) הגענו בשעה 21:10 שילמנו וקיבלנו את החדר.. נכנסנו לחדר אחרי כל הפרוצדורה של התשלום בשעה 21:...30 בידיוק!! אך לתדהמתנו קיבלנו חדר זוועה!!!! מלון ישן ומגעיל מבחינת סטריליות , הרגשנו שהגענו לאכסניה.. החלון היה מטונף ברמה דוחה!! המיטות היו מוצעות בצורה מגעילה! השידה של הטלוויזיה הייתה מאוד מלוכלכת ושלא נדבר על המקלחת והשירותים שאי אפשר היה בכלל להיכנס אליהם!! כמובן שכל מה שמופיע בתמונות לא זהה בכלל למה שבפועל!! אחרי שעברנו על החדר הרגשנו שאנחנו לא יכולות להישאר שם דקה. בשעה 22:00 חזרנו עם כל התיקים ללובי לעוף משם כמה שיותר מהר.. אך קיבלנו יחס מזלזל מהעובד שהיה שם בשם "עזיז" והתגובות שלו היו: "אתם היהודים לא יודעים להסתפק בשום דבר כל דבר מתלוננים" - (וכן הוא היה ערבי ) מצטערת יחס כזה אני לא מוכנה לקבל ועוד שעובד ערבי יבוא ויגיד לנו דבר כזה!!! קודם כל, מה העובד הזה חושב לעצמו לערבב ענייני דת ולאום לשיחה שלנו?!?!?!? עוד לא היינו חצי שעה בחדר, והוא בנוסף טוען שהיינו בחדר שעתיים מזל שיש טכנולוגיה מתקדמת ואפשר לדעת מתי הכרטיס גוהץ בידיוק בזמן שהגענו ומתי הכרטיס זוכה!! (רק כרטיס אחד זוכה כי "אישר" לזכות 50% מההזמנה) מיותר לציין שאנו עובדות על הכסף הזה קשה, כמו כל אדם שעובד!! קודם כל זכותנו לעזוב אם אנו לא מרוצים- הוא מבחינתו היה הכי קל לו לענות תשובות מגעילות. בהתחלה הוא בכלל לא רצה לזכות אותנו על התשלום ובנוסף התעלם מאתנו... שיחק אותה כאילו הלך להתייעץ עם המנכ"ל ואישר לזכות אותנו ב50%. רק על העוגמת נפש שחווינו איתו על זה שהוא החליט לפתוח את הפה שלו לגבי דת ערבים\יהודים על זה אני לא אעבור לו בשתיקה!!! וכמובן שנזדכה על שאר הסכום שמגיע לנו!! בקיצור מלון דוחה, מגעיל ישן, ממש הרגיש לנו אכסניית נוער. יחס כזה מרשת פתאל ממש לא ציפתי!! והייתי במספיק בתי מלון כדי שבאמת החוות דעת הזו תהפוך לחשובה מספיק!! המלצה שלי לא להתקרב לשם ב כ ל ל !!!!
אהבתי: כלום
לא אהבתי: הכל
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
רשת מלונות פתאל
מומלצי הנבחרת מקטגוריית
בתי מלון

כתבות שיענינו אותך
קפיצה לבודפשט קצת לפני החתונה
בתי מלון | פורסם לפני יותר משנה
עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ
תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
הוספת חוות דעת
bizlogo
בחרו את הדרך בה תרצו לשתף אותנו ברשתות החברתיות,
כל שעליכם לעשות זה פשוט קליק מהיר על אחד הכפתורים.