star share
mapmarker
אילת
creditcard
מחיר משוער: 3,746 ₪   
קצת עלינו
מלונות עוד 
דרגו את רשת מלונות פתאל

מאכזב

בינוני

טוב

טוב מאוד

מצוין
15 חוות דעת על רשת מלונות פתאל.
סידור לפי   דירוג       תאריך      
whatsapp envelope facebook
100 / 100
מצוין

חוות הדעת נערכה לפני 5 חודשים
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה על ידי מערכת אוטומטית.
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
5 מתן שירות
5 זמינות
5 מקצועיות
5 תמורה למחיר
שלום.שמי יוסי הלוי וב-21/11 יצאנו לחופשה בליאונרדו פלאזה אילת.בדרך התקשרנו לשאול אם יש חדר ללא אמבטיה כי אני לאחר ניתוח ברכיים ובעל נכות.הפקיד בקבלה ענה לנו תגיעו ונעשה הכל לעזור לכם.שילמנו על חדר סטנדרטי והחליפו לי לחדר נכים עם נוף לבריכה ומרפסת ללא חיוב. מרגש לראות נכונות לעזרה.כשירדנו לאכול ארוח...ת ערב נתקלנו בשתי מלאכיות שעמדו בכניסה.ענת ושרית. כשראו אותי עם הקביים עזרו לי להכנס. דאגו למקום ישיבה וביקשו שידאגו לנו. ככה כל פעם שירדנו לאכול.גם אם עמדנו בתור הן עשו הכול בנעם הליכות לרצותנו.מרגש לקבל יחס כזה וזה לא מובן מאליו. בכללי.הצוות.מדהים בכול המלון. האוכל טעים.נקי ובשפע. קבלו את תודתנו על סופ"ש מפנק ומהנה.מבטיחים לחזור ובגדול.ולהנהלת המלון שאפו לכם על צוות נהדר.ושוב תודה ענקית ומלוא ההערכה. עוד  
21/11/2019
שאנשים עם מוגבליות מקבלים יחס ורואים אותם.ולא מתעלמים
תמונה מתוך חוות דעת על רשת מלונות פתאל - בתי מלון נערכה על ידי יוסי בתאריך 2019-11-24 20:09:55

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 20
מאכזב

חוות הדעת נערכה לפני 7 חודשים
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
1 מתן שירות
1 זמינות
1 מקצועיות
1 תמורה למחיר
אני רוצה להדגיש שמדובר רק במלון לאונרדו פלאזה ים המלח השירות שלהם זוועה במיוחד לציבור החרדי שירות מתחת לכול ביקורת!!!!! עוד  
04/10/2019
האוכל טוב
940 ₪
ששירות זה הכל כי אתם משלמים בשביל להנות ולא בשביל שיזלזלו בכם

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 20
מאכזב

חוות הדעת נערכה לפני 9 חודשים
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה על ידי מערכת אוטומטית.
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
1 מתן שירות
1 זמינות
1 מקצועיות
1 תמורה למחיר
התחיל כבר בחדר מסריח עם סדינים מוכתמים בדם דלת של השירותים חורקת ומרעישה ובקושי רב נפתחת ונסגרת דלת כניסה של החדר נתקעת ולא נפתחת רק ביום הרביעי סודרה האוכל של הילדים קר יחס העובדים פשוט מזלזל פשוט סיוט לא מומלץ בכלל עוד  
28/07/2019
לחזור הבייתה
6,800 ₪
יקר מאוד לרמה של המלון הזה
לא לנפוש בפתאל

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 100
מצוין

חוות הדעת נערכה לפני 9 חודשים
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
5 מתן שירות
5 זמינות
5 מקצועיות
5 תמורה למחיר
עכשיו סיימתי נופש במלון הרודס הרצליה , אין לי ולו דבר קטן לשיפור !!!! מלון בעל תודעת שירות גבוהה אשר שם את האורח במרכז וזה מאפיין את כלל העובדים מפקיד הקבלה וכלה בעובד הבל בוי אשר כולם ביחד נותנים שירות מעל ומעבר וניכר שעושים זאת באהבה רבה עוד  
21/07/2019
כלל השירותים במלון היו מצויינים , אוכל , ניקיון , חדרים , בריכה , הכל היה מצויין
פשוט להגיע והכל בא עד אליכם

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 20
מאכזב

חוות הדעת נערכה לפני 11 חודשים
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
1 מתן שירות
1 זמינות
1 מקצועיות
1 תמורה למחיר
חוויה הכי גרועה אי פעם!!! הזמנתי חופשה כמתנת חג להוריי, פתאל אישרו את ההזמנה ולאחר 5 ימים פשוט הודעו שקרתה תקלת מחשב והם מבטלים את ההזמנה!!! וזה כשכבר לא ניתן להזמין במקום אחר בגלל הסמיכות לחג. מרוב "נדיבותם" הציעו במקום מלון 3 כוכבים חצי פנסיון (במקום 4 כוכבים הכל כלול!) וזה בתוספת תשלום מהותית!!! ... בחיים לא נתקלתי בכזו חוצפה!!! אל תזמינו אצלם!!! עוד  
07/06/2019
כלום!!! הם ביטלו את החופשה שהזמנתי!!!
3,500 ₪
דרשו תוספת של 500 ש"ח על מלון גרוע במקום!!!
אל תזמינו ברשת פתאל!!!

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 100
מצוין

חוות הדעת נערכה לפני 11 חודשים
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה על ידי מערכת אוטומטית.
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
5 מתן שירות
5 זמינות
5 מקצועיות
5 תמורה למחיר
התארחנו בלאונרדו חיפה,המלון נמצא על חוף הים. שרות מעולה, צוות נפלא בקבלה קיבלו אותנו בחום ובאהבה, אוכל ברמה ממש מעולה!! אהבתי שביום השני לשהותנו החליפו מצעים. במשך כל שהותנו 3 לילות מירי קפון המנהלת כל הזמן נגשה ןשאלה והתעניינה אם הכל בסדר, ברוך ובנעימות. אני חוזרת לשם באוגוסט. ממליצה לכם בחום! עוד  
23/05/2019
את הגישה הדאגה והאכפתיות של מירי קפון המנהלת.
לא להסס להגיע לליאונרדו חיפה

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 25
מאכזב

חוות הדעת נערכה לפני יותר משנה
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
1 מתן שירות
1 זמינות
1 מקצועיות
2 תמורה למחיר
רשת פתאל: לפני כשבועיים הזמנתי דרך האתר של הרשת, 2 לילות במלון לאונרדו אין בים המלח, כמתנת יום הולדת לבת שלי שחגגה 9 שנים, כאשר אני מצויין כי מדובר בזוג וילדה אחת. ליתר ביטחון התקשרתי למרכז בתל אביב ולהזמנות במלון עצמו ע"מ שוב לציין כי מדובר בהזמנת זוג וילדה ושברצוני שהחכה לילדה שלי פתק של יום הולדת... שמח בחדר. (ציינתי שאני מוכן לשלם תוספת עבור השירות הזה). אז ככה, כאשר הגענו למלון, קיבלנו חדר (ק.ראשונה) כה קטן שבקושי היה אפשר לזוז שם (בוא נומר, חדר מתאימה לזוג - לא שמן, וזהו זה), ללא מיטה עבור הבת שלי, ללא פתק יום הולדת, ללא נייר טואלת ושרותים ... ללא מילים. כאשר ביקשתי מהקבלה הסברים, איש הקבלה (מבלי להתנצל) אמר: " טוב קח חדר בקומה 2". שוב עלינו עם כל המזוודות לקומה 2 ונחשו מה? קיבלנו חדר דומה אחד על אחד רק שהפעם בקומה 2. בחזרה לקבלה, אותו עובד קבלה, אומר לי: " לא להתרגז אנא חדר חדש בקומה 3, חופשה נעימה". וכמו שנחשתם, שוב קיבלנו חדר דומה לראשון ולשני, אחד על אחד ! כלומר, במילים אחרות, ידע עובד הקבלה שהוא מטרטר אותנו סתם מקומה לקומה לחינם! רק כאשר התרבה מנהלת הקבלה, קיבלנו כעבור 3 שעות וחצי, חדר גדול יותר במטר מרובע, (לפחות את זה), אך גם כן, ללא מיטה לילדה, וללא נייר טואלת. ארוחת בוקר דל ללא מגוון. ללא לחם למחרת מפסח, מים של הברכה מלוכלכת, סביב לברכה טינופת שלא יאומן, בקיצור אכסניה לכל דבר ודבר ! כבר הדאג חודש הבא לפצות את בתי, במלון נורמלי אחר. זאת הייתה פעם הראשונה שאני מזמין ברשת הזו וממש פעם אחרונה. אפילו באפריקה (חוף השנהב) השירות, איכות והמחיר עולה פי מאה על הרשת הזו ! עוד  
27/04/2019
כלום...
1,550 ₪
יקר בשביל מה שקיבלנו - לא למיר עצמו
לא ממליצים

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 40
סביר

חוות הדעת נערכה לפני יותר משנה
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
היינו בתאריך 1-2/3/19 במלון לאונרדו קלאב טבריה לצערי מאכזב מבחינת נקיון ואוכל ברמה ירודה חבל מבעס עוד  
630 ₪

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 80
טוב

חוות הדעת נערכה לפני יותר משנה
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
לאונרדו פלאזה.חוצפה של המנהלת כריסטינה ממש לא לעניין!!!מהבוקר התחננת שינקו לי את החדר לעובדים,לקבלה ושום דבר לא נעשה..חזרנו מהבריכה מותשים רוצים לנוח להתקלח והחדר לא מוכן אין מגבות להתקלח,פחים מלאים,וכו בקיצור חדר כמו שיצאתי בבוקר קיבלתי אותו בערב ממש בושה והציניות והדיבור של המנהלת עוד יותר עיצבן ...אותי.אין פיצוי והיא עמדה על המילה שלה. עוד  
07/08/18
צוות בידור ואוכל
שרות ונקיון השירותים של הבריכה תמיד מלוכלכת.וקבלת דברים לוקח הרבה זמן כמו מגבות וכו.וכמובן מה שקרה לי היום לגבי נקיון החדר.והחוצפה של המנהלת כריסטינה שהרסה בשניה את האיכות של היחס.
5,670 ₪
המחיר בסדר

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 20
מאכזב

חוות הדעת נערכה לפני יותר משנה
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
תבדקו טוב את התנאים! לא ממליץ בכלל למי שלא החלטי! החליטו לחייב אותי דמי ביטול על סך 200 שקלים על חופשה שמתחילה רק ב29/7 (שהתאריך היום 18/6) ממש חוצפה בעיני,שימו לב! עוד  

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 100
מצוין

חוות הדעת נערכה לפני יותר משנתיים
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
בדיוק עכשיו מסיימים סופ"ש מרגיע ומרענן בלאונרדו פלאזה בטבריה הכל היה מעולה ומקסים תודה מיוחדת לרמי מנהל שירות לקוחות שדאג ופינוק ללא הפסקה.. תודה לפתאל ולרמי אנחנו שוב נחזור לפתאל. עוד  
18/11/17

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 100
מצוין

חוות הדעת נערכה לפני יותר משנתיים
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
לאונרדו קלאב טבריה הכל כלול מלון מס 1 בארץץץ!! מאת מורן ואלירן קוריאט נהריה הצלחה צריך לשכפל .. כבר 14 שנה באותו מלון מרוצים עד הגג מלון אליפות האוכל השירות הנקיון הסדר למרות כמויות של אנשים שפעעעעעע ללא הפסקה זה לא ייאמן תמיד תמיד נקי נעים במשך 14 שנה באותו מלון....כאנדים חובבי מלונות בכל הארץ לא... יעזור דבר לאונרדו קלאב טבריה הכל כלול קנו אותנו ביחס בשירות באוכל ... אנשים מעלפים אדיבים מדהימים ... אורטל צאלח הנדירהההה שעושה הכל שיהיה קשורה המנכל יוסי מספר 1 מזהאר הטבח המקסים בסיוני יוסף יונתן אין מילים אחלה צוות אחלה שירות אחלה מלון הופעות צוות בידור שפעעעעעעעעע שפעעעעעעע זכינו יבורך בעל הבית הזה ..... מאת מורן ואלירן קוריאט נהריה... עוד  
24/09/17
הכל פשוט הכללללל מושלםםם
הכל נהדררר
700 ₪
בעלי נכה צהל חוויה מהנה משתלמת ייחודיתתתת אין מה לדבררר
תמונה מתוך חוות דעת על רשת מלונות פתאל - בתי מלון נערכה על ידי Moran בתאריך 2017-09-26 23:48:20

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 60
בינוני

חוות הדעת נערכה לפני יותר משנתיים
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
הרודס ויטאליס- הגענו שני זוגות לחגוג את חג ראש השנה. בקבלה קיבלו אותנו בסבר פנים יפות שני פקידי קבלה נחמדים עם כוס שמפניה ומתוקים. לאחר שהבעתי אכזבה מהחדר והנוף החלקי שלו הפקיד הנחמד עשה מאמצים והחליף לי לחדר עם נוף נהדר ומושלם לים, לבריכות ולהרי אילת. יתרונות המלון: המלון מעוצב בטוב טעם, שקט, נקי, ...לא המוני, נותני השירות נותנים הרגשה שאכפת להם, פינוקים בחדרים, תמרוקי לוקסיטן ונוף. חסרונות: חדר האוכל בפאלאס ומסעדת לורנס. בחדר האוכל האוכל לא מגרה קר וקשה מאוד לא נהנינו והתאכזבנו. גם במסעדת לורנס האוכל היה ברמה בינונית במסווה של גורמה אך רחוק מאוד מלהיות גורמה. המסעדה היחידה שהתגלתה כהצלחה הייתה התמרינד שהיוותה מסעדה ים תיכונית ברמה ממוצעת. דבר נוסף שהפריע למשפחתי ולי שמרבית המלצרים ונותני השירות לא דוברי עברית אפילו לא מילה אחת לא ידעו מה הם מגישים ונראו חסרי אונים לנוכח האורחים- כפיות מים חמים ועוד דברים בסיסיים תצטרכו הרבה מזל כדי לקבל. דבר שטעון לשיפור הוא התאורה במעליות במיוחד של הלחצנים וכן תחזוק החדרים; חלק מהריפודים והמנורות זקוקים לתחלופה ושיפוץ דחוף. לסיכום, המלון הוא מלון ברמת 4 כוכבים בעיניי, מתאים יותר לזוגות שרוצים לנוח ולא חשובה להם במיוחד חווית האוכל אלא העיצוב הנוף והיחס מצד נותני השירות הישראלים. עוד  
5,900 ₪

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 20
מאכזב

חוות הדעת נערכה לפני 3 שנים
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
בתאריך- 3/8/16 הגענו אני וחברה שלי למלון לאונרדו טבריה, (בצפייה שהמלון יהיה נחמד פלוס...) הגענו בשעה 21:10 שילמנו וקיבלנו את החדר.. נכנסנו לחדר אחרי כל הפרוצדורה של התשלום בשעה 21:30 בידיוק!! אך לתדהמתנו קיבלנו חדר זוועה!!!! מלון ישן ומגעיל מבחינת סטריליות , הרגשנו שהגענו לאכסניה.. החלון היה מטונף ב...רמה דוחה!! המיטות היו מוצעות בצורה מגעילה! השידה של הטלוויזיה הייתה מאוד מלוכלכת ושלא נדבר על המקלחת והשירותים שאי אפשר היה בכלל להיכנס אליהם!! כמובן שכל מה שמופיע בתמונות לא זהה בכלל למה שבפועל!! אחרי שעברנו על החדר הרגשנו שאנחנו לא יכולות להישאר שם דקה. בשעה 22:00 חזרנו עם כל התיקים ללובי לעוף משם כמה שיותר מהר.. אך קיבלנו יחס מזלזל מהעובד שהיה שם בשם "עזיז" והתגובות שלו היו: "אתם היהודים לא יודעים להסתפק בשום דבר כל דבר מתלוננים" - (וכן הוא היה ערבי ) מצטערת יחס כזה אני לא מוכנה לקבל ועוד שעובד ערבי יבוא ויגיד לנו דבר כזה!!! קודם כל, מה העובד הזה חושב לעצמו לערבב ענייני דת ולאום לשיחה שלנו?!?!?!? עוד לא היינו חצי שעה בחדר, והוא בנוסף טוען שהיינו בחדר שעתיים מזל שיש טכנולוגיה מתקדמת ואפשר לדעת מתי הכרטיס גוהץ בידיוק בזמן שהגענו ומתי הכרטיס זוכה!! (רק כרטיס אחד זוכה כי "אישר" לזכות 50% מההזמנה) מיותר לציין שאנו עובדות על הכסף הזה קשה, כמו כל אדם שעובד!! קודם כל זכותנו לעזוב אם אנו לא מרוצים- הוא מבחינתו היה הכי קל לו לענות תשובות מגעילות. בהתחלה הוא בכלל לא רצה לזכות אותנו על התשלום ובנוסף התעלם מאתנו... שיחק אותה כאילו הלך להתייעץ עם המנכ"ל ואישר לזכות אותנו ב50%. רק על העוגמת נפש שחווינו איתו על זה שהוא החליט לפתוח את הפה שלו לגבי דת ערבים\יהודים על זה אני לא אעבור לו בשתיקה!!! וכמובן שנזדכה על שאר הסכום שמגיע לנו!! בקיצור מלון דוחה, מגעיל ישן, ממש הרגיש לנו אכסניית נוער. יחס כזה מרשת פתאל ממש לא ציפתי!! והייתי במספיק בתי מלון כדי שבאמת החוות דעת הזו תהפוך לחשובה מספיק!! המלצה שלי לא להתקרב לשם ב כ ל ל !!!! עוד  
כלום
הכל

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 20
מאכזב

חוות הדעת נערכה לפני 8 שנים
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת

אשתי ואני החלטנו לצאת לנןפש באילת, באתר רשת פתאל מציעים להתארח 3 לילות בסוף השבוע בחודש אוגוסט ולקבל את הלילה השלישי במתנה,

מכאן משתמע שעלינו לשלם בעבור 2 לילות בלבד, אולם,בבואנו לבצע הזמנה גילינו לתדהמתנו כי אנו נדרשים לשלם מחיר מלא בעבור 3 הלילות.

רשת פתאל מצטיירת כרשת לא הוגנת, א...ו לכל הפחות רשת פתאל לא עומדת בהבטחותשל עצמה,אלו הם החוליים שהורסים אמינות של עסק בעיני לקוחות פוטנציאלים כמונו, בכל מקרה שימו לב והיזהרו שלא ליפול בפח האשליות שרשת פתאל הניחה לפתחינו. צר לי שכך הם פני הדברים ברשת פתאל ,בכל מקרה אנו נמשיך לעקוב אחרי הרשת ונדווח באם המצב ישתנה(מקווים לטובה) אך נכון ל11 ביולי המצב עגום ונתוני רשת פתאל באתר שקריים.

עוד  

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
מומלצי הנבחרת מקטגוריית
בתי מלון

כתבות שיענינו אותך
קפיצה לבודפשט קצת לפני החתונה
בתי מלון | פורסם לפני 5 חודשים

עוד באתר

הקטגוריות

כלים באתר

כלים לעסקים

אפליקציה חינמית לתכנון החתונה





שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ 2015
תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
בחרו את הדרך בה תרצו
לשתף אותנו ברשתות החברתיות,
כל שעליכם לעשות זה פשוט
קליק מהיר על אחד הכפתורים.
שתפו אותנו 8761BE2B-57AF-4C50-A6AC-30B216F82745Created with sketchtool.
שתפו אותנו