Pic4u
צור קשר קבל הצעה share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
כתוב חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשד לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
arrow כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
arrow הערות למחיר:
arrow מספר אורחים:

דירוג מתחתנים למען מתחתנים דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת
noor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
הזמנתי אלבום לפני חודש, חויבתי תוך יום, האלבום טרם הגיע, שירות לקוחות לא עונים לטלפון ולמיל. 

benda   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
הכנתי אלבום לאירוע משפחתי חשוב, לקח לי חודשים לאסוף את התמונות ולעצב את האלבום (100 עמוד), לאחר שהיה מוכן, תהליך ההעלאה נתקל בבעיות וכל מה שהצלחתי לקבל מהחברה היה - הבעיות אצלך תעלה שוב. גם שכבר הצלחתי להעלות, היו בעיות עם אישור הקופונים. למרות שווידיתי שהאלבום תקין (יש צילום מוקטן של הדפים) גם בקישור אישור השליחה וגם מול שירות הלקוחות, הסתבר שכאשר קיבלתי את האלבום קיימות תמונות מסובבות אשר לא הופיעו באלבום כפי ששלחתי. משיחות עם שירות לקוחות האשמה הוטלה עלי ובתקלה מסתורית אצלי במחשב (למרות שהודו בכך שלא ניתן לדעת אם התמונה הסתובבה על פי האלבום, כפי שמופיע בסוף תהליך היצירה וכי לא יכולתי לעשות דבר בנדון . . .). בקיצור להדפיס אצלהם זה לשים את הכסף על קרן הצבי, אף פעם לא תהייה בטוח מה ייצא ושירות בטח לא תקבל . . .   חבל שלא קראתי את חוות הדעת כאן לפני.
הצג עוד

shani32b   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
לא להאמין שעוד קיימים למקום הזה לקוחות!!! אישתי הזמינה אלבום, קיבלה אותו חודש מאוחר ממה שהובטח לה ובנוסף לכך עם כריכה הפוכה! כשהתקשרנו לשירות הלקוחות אז בנות בשם איזבל ודנה צעקו עלינו בטלפון כאילו אנחנו חצופים שאנחנו מתלוננים. בסוף שיחת צעקות הן התנו את תיקון האלבום והכריכה בכך שנשלח על חשבוננו את האלבון בדואר רשום. ממש כדאי להתרחק - אפילו גרופון הסירו מהם אחריות!!!!
הצג עוד

tulituli   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
קניתי 2 קופונים להדפסת תמונות (400 תמונות), הזמנתי במשלוח חינם (לא רשום), התמונות לא הגיעו לאחר הרבה זמן, התקשרתי אליהם חיכיתי על הקו 40 דקות(!!) ענו לי וניתקו ישר! (דרך נחמדה לדלל מתקשרים...) התקשרתי שוב, ולאחר שהות ארוכה על הקו ענו לי, שאלתי לגבי התמונות, והגברת אמרה רק רגע היא הולכת לבדוק, ושוב ניתקו לי!!!, התקשרתי שוב, ושוב לאחר שהות ארוכה על הקו ענו לי, והתייחסו בבוז והאשמה חוזרת לטענה שלי למה יש כל כך הרבה ניתוקים, שאלתי שוב לגבי התמונות והם אמרו לאחר בדיקה שהם שלחו את התמונות מזמן, ואמרתי שזה לא הגיוני ושהתמונות לא הגיעו אליי, ולאחר מכן הקניטו אותי כי בחרתי בשירות הזול, ולא במשלוח בתשלום. לאחר שהבעתי את כעסי על היחס שלהם, הוא התחיל לצעוק עליי ולאחר שהבעתי את זעזועי מהיחס , הוא פשוט במודע ניתק לי בפנים! בחיים שלי לא קיבלתי יחס כל כך משפיל ונורא מאדם ובטח לא ממישהו שמייצג חברה. שהוא יצעק עליי ?! שהם ינתקו לי בפנים אין ספור פעמים?!  וכל רצוני היה שיתנו לי תמורה בעד התשלום שלי ואת מה שהבטיחו לתת. מאחר וכבר שילמתי על התמונות התקשרתי שוב ושוב כמה פעמים לבדוק מה קורה עם התמונות, שוב קיבלתי צעקות, ושוב ניתוקים!  אני לא אלאה אתכם ב"ויה דה לה רוזה" שעברתי עד שיום אחד הפלא ופלא לאחר שהם טענו ששלחו את התמונות כמה חודשים קודם, קיבלתי את התמונות! אציין גם שהאיכות של התמונות הייתה נוראית, התמונות הודפסו על דפים דקים כאלו הוצאתי אותם מהמדפסת. אין ספק שבמקרה הזה זול עולה יקררר להחריד. טעות טעות טעות להתעסק איתם.
הצג עוד

ron_79   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הזמנתי אלבום ליום הולדת 80 של סבתא , למרות שאיחרתי והזמנתי מאוחר וזמן הדפסה על פי התחייבות הינו 7 ימים , הכינו לי את הספר תוך יומיים היה אצלי בבית עם שליח , עשיתם לנו את הארוע , תודה רבה אתם נפלאים תמשיכו כך

noarein   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
באוגוסט 2011 רכשתי קופון ליצירת אלבום דיגיטלי, אני אתחיל ואציין שאנחנו במרץ 2012 ואין לי אלבום! כל פעם ששלחתי את ההזמנה הייתה בעיה אחרת, גם שהודיעו לי שהתקבלו הקבצים והכל תקין חזרתי שוב לנציגים על מנת לקבל אותה תשובה- הייתה תקלה. אפילו הגעתי לחנות עצמה ומסרתי להם את הקבצים על דיסק- את הדיסק הם הצליחו לאבד ולטעון כמובן שהיו בו בעיות... הצעתי לבוא אליהם עם הלפטופ.. כדי להעביר את הקבצים איתם בצורה תקינה אך התשובה שנתן לי הנציג היא :"אף אחד פה לא יבזבז את זמנו וישב איתך על זה". השבוע בניסיון אחרון להבין אם ישנה דרך כן לקבל את האלבום קיבלתי את היחס הכי מזעזע עד כה... הנציג הרשה לעצמו לדבר אלי בצורה מזעזעת! אפילו אמר בצורה בוטה שאני הבעייתית! ועוד דברים שאחסוך מכם..בתור אחת שעבדה בעבר בשירות לקוחות אני לא מבינה איך הם קוראים לעצמם שירות לקוחות! ואיך ההנהלה שרואה דברים כאלו מרשה לעצמה להעסיק עובדים כאלה! ביזיון, פשוט גועל נפש! כמובן שאת הכסף על השובר אני בטח לא אראה כי עברה כבר חצי שנה! איזו נפילה!
הצג עוד

ziv1972   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
אני כבר כמעט שלושה שבועות מנסה להדפיס דרכם אלבום אחד בשני העתקים. 1. דמי משלוח, דורשים דמי משלוח כפולים ונתנו לי הנחה של 5 שקלים כמחווה של רצון טוב. 2. האמור למעלה לא רלוונטי שכן האלבום עדיין לא הודפס בשל בעיות טכניות... 3. לעולם לא נתקלתי בשרות לקוחות כזה מזעזע. אין תשובות, מתעלמים משאלות ומתחמקים מאחריות. 4. שיא האבסורד, הדרך שלהם לקבל קבצים גדולים זה בדואר ישראל... לא שמעו על דרופ בוקס ולא יודעים לעבוד איתו.   גם אני קניתי קופונים אצלם, אני כבר מבין שאלבום אני לא אראה, וגם את הכסף לא...   פעם ראשונה פעם אחרונה לא להתקרב!
הצג עוד

yanweb2000   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
כאשר לקחתי את ההזמנה לא קיבלתי את ההגדלות ששילמתי עבורם, כאשר שמתי לב לכך יותר מאוחר התקשרתי אליהם. האחראי שמה זיו התחיל לצעוק עלי ולהגיד לי שאני מנסה לרמות אותו (מדובר על 3 הגדלות בטח 15 שקל בשבילי והרבה פחות בשבילם). בקיצור עדיף לא לקנות משם כלום.
הצג עוד

solomon1   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
אחרי שראיתי את חוות הדעת באתר הבנתי שמדובר כנראה ברמאות. הזמנתי את האלבום ב 9.1.12, אחרי עבודה של כמה שבועות עליו. הם מתחייבים ל 7-10 ימי עסקים.  אחרי ששלחתי את הקבצים, וידאתי איתם פעמיים שהקבצים הגיעו, והם הודיעו לי שהכל בסדר והאלבום בעבודה. אחרי שחלפו מזמן אותם 7-10 ימי עסקים, התקשרתי לברר מה קורה, אמרו לי שיבדקו ויחזרו אלי. זה חזר על עצמו במשך 4 ימים, שכל פעם אומרים שיחזרו אלי, ובאמת זה הרבה זמן והם מנסים לברר. בפעם הרביעית, התעקשתי לקבל תשובה מיידית, ואז עלה על הקו בחור בשם רן והתחיל פשוט לצרוח עלי שאקבל תשובה היום. כמובן שאף אחד לא חזר אלי. למחרת התקשרתי שוב, הפעם הגעתי לבחורה אחרת שאמרה שכדי לחסוך לי זמן, כי היא רואה שזה כבר באמת הרבה זמן, שאשלח את הקבצים שוב. אמרתי לה שבדקתי איתם פעמיים והם אישרו לי שהאלבום כבר בעבודה, אז אולי שתבדוק עם הדפוס, אבל היא אמרה שהיא פשוט רוצה לחסוך לי זמן ושאשלח שוב. כשהתעקשתי שאני לא מוכנה לעשות שוב את כל הפרוצדורה ולחכות שוב, והסברתי לה שהייתי צריכה את האלבום כבר לאיזה אירוע שעבר ואני צריכה אותו דחוף, שוב עלה על הקו אותו רן והתחיל לצרוח. הוא הודיע לי שהקבצים שלי לא נמצאים ואם אני רוצה את האלבום שאשלח שוב - כאשר לפני שניה אותה בחורה אמרה שהיא אפילו לא בדקה. צרח ובסוף ניתק את הטלפון. אסור להתקרב לדבר הזה, והאמת שצריך להגיש נגדם תלונה. זו פשוט רמאות.
הצג עוד

rubi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
לא האמנתי שעדיין קיים שירות כזה בארץ! רכשתי קופון (מגרופון) ב100 ש"ח הנחה לרכישת אלבום תמונות. עבדתי מספר שבועות על האלבום ולבסוף, כשהייתי מרוצה מהתוצאה שלחתי להדפסה. עלותו של האלבום היתה יקרה יותר מהקופון ולכן הוספתי עוד 250 ש"ח ברכישה (אגב, התשלום מתבצע לפני העברת האלבום לחברה). ביצעתי את הרכישה והתחלתי להעלות את הקבצים דרך התוכנה שלהם, אלא שאז קיבלתי הודעה "בעיה ביצירת אלבום". לאחר ניסיונות חוזרים ונשנים ליצור איתם קשר לבסוף הצלחתי להשיג אותם ולאחר שסיפרתי להם על הבעיה קיבלתי את התשובה הלקונית והפשוטה שהבעיה היא אצלי ושעלי לעצב את האלבום מחדש! (כן... שעות של עבודה ירדו לטימיון ועלי להשקיע שוב שעות מזמני ולעצב את האלבום מהתחלה.) כששאלתי מדוע, אמרו לי שהבעיה היא אצלי, כשביקשתי שיסבירו לי בדיוק מה הבעיה כדי שאוכל להמנע ממנה ביצירת האלבום החדש (יש לציין שלא קיבלתי אף הודעת שגיאה לכל אורך בניית האלבום ושמירתו) אמרו לי שהם לא יכולים לדעת. כשביקשתי לדבר עם אחראי כי אני לא מבינה את הבעיה, בחור בשם רן לקח את הטלפון צרח עלי שהבעיה היא אצלי וניתק לי את הטלפון בפנים!! לא כדאי להתקרב לחברה הזו, בזבוז של זמן ועוגמת נפש!   (אני רוצה לציין לשבח את חברת גרופון שכאשר סיפרתי לשירות הלקוחות את המקרה הם מיד זיכו אותי על הקופון.)  
הצג עוד

מומלצי הנבחרת מקטגוריית
אטרקציות וגימיקים לאירועים

hello

להמשך גלישה באתר
up