TOPSIT
80
80 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר קבל הצעה share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
כתוב חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשד לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
arrow כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
arrow הערות למחיר:
arrow מספר אורחים:

דירוג מתחתנים למען מתחתנים דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת
IdoD   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
הגענו לברק ולטופסיט דרך המלצה מחבר שהתחתן.השיחות לאישור הגעה שהחברה הוציאה היו סבירות, היינו צריכים להיות עם היד על הדופק ולבדוק כל פעם שלא "הולכים לאיבוד" מוזמנים. החלק הגרוע היה בחתונה.במהלך החתונה אין זמן להתעסק עם האישורים, אבל יום אחרי התברר כל הבלאגן:1. לטופסיט לא היה מושג כמה אנשים הגיעו בסך הכל לאירוע. היינו צריכים להסתמך על הספירה של האולם.2. כל הספקים שהגיעו בערב החתונה, הציגו עצמם בצורה מקצועית באו ואמרו שלום וביקשו להיפגש עם איש הקשר מטעמנו - חוץ מחברת טופסיט והאחראי משמרת שהגיע מטעמה. יותר מכך, חברת טופסיט אפילו לא ביקשה לקבל שם ופרטי התקשרות עם איש הקשר מטעמנו, זה גרוע מאוד !! כי צריך שיהיה שיתוף פעולה מלא בין איש הקשר היחידי שמוסמך לפתוח שולחנות רזרווה לבין האנשים של חברת ההושבה. בפועל הם התנהלו מול 3 אנשים שונים.3. מה שחשבנו כיתרון הפך לחיסרון, לשולחן של 24 אנשים נשלחו בכוונה 30 אנשים. בפועל זה יצר בלאגן שנמשך זמן בתחילת הארוע וגרר פתיחה של שולחן רזרווה שעלה לנו ב-12 מנות נוספות. החברה לא מתנהלת בצורה מקצועית, אין קשר בין מה שקורה באולם לבין עמדת הרישום. אנשים שלא עברו דרך עמדת הרישום בטעות נחשבים כלא הגיעו וכתוצאה מכך טופסיט הבינה בטעות שיש חוסר בשולחן ושלחה אליו אורחים. הם אמורים להגן על על הזוג מפני פתיחת רזרווה ובפועל הם באופן ישיר היו האחראים לפתיחת השולחן.4. בשיא החוצפה, האחראי משמרת הגיע בסוף הערב לאחד ההורים וביקש טיפ וקיבל 200 שקל מזומן.5. החלק הכי גרוע הגיע יום אחרי... טופסיט שולחת הודעת SMS כתזכורת יום לפני הארוע ויום אחרי כתודה על ההגעה.החברה הוציאה הודעה לכל האורחים שלנו ובהודעה הם טעו בשם של הכלה!!!! מיד התקשרתי ודרשתי לשלוח הודעת תיקון וגם זה לקח 15 דקות... פדיחות שלא מהעולם הזה, מלא סמסים מאורחים שהעירו וצחקו.ברק הוא בעל החברה ובשיחות איתו הבטיח לפצות על עוגמת הנפש ועל ההפסד הכספי שנגרם. הוא גרר אותנו שבוע ומרח אותנו עד שפתאום נעלם והפסיק לענות לטלפונים.אני רוצה לציין שהיתה לנו חתונה מדהימה ונהנינו מכל ספק שאיתו עבדנו.. אנחנו זוג ממש נוח וכל מפגש עם כל ספק זרם בכיף.שורה תחתונה, התענוג עלה לי 1900 שקל + 200 שקל טיפ + 2400 על שולחן מלא רזרווה.רציתי לחסוך ולנהל את כל החלק של ההושבה בצורה חכמה ע"י חברה חיצונית. בפועל נתקלתי בחברה חובבנית, בתחילת דרכה, ועם חוויה גרועה ושעלתה גם בהפסד בכיס.עד היום, שבוע וחצי מהארוע ברק בעלי החברה מסנן ולא חוזר לשיחות שלנו.אכזבה.
הצג עוד

tamirtemp   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
40 מתוך 100
חבורה של חובבנים , ממש לא מקצועניים כמו שהם מציגים את עצמם , והגרוע מכל- עולים ביוקר. התקשורת עימם התאפיינה בשאננות יתר מצידם כשברור שאנחנו על קוצים והדבר הכי חשוב לנו ברגעים האלו הוא מענה מהיר .במהלך אישורי ההגעה קיבלנו שיחות מלא מעט חברים שהתמרמרו על זה שדיברו איתם בחוסר חשק משווע , לא שאלו בכלל כמה אנשים הם מגיעים, ולא נתנו תזכורת למתי ואיפה האירוע. בגלל המלצותיהם העלינו את ההתחייבות יום לפני האירוע לכ-100 מנות יותר ממה שהתחייבנו תחילה , ולבסוף נאלצנו לשלם על כ- 70 מנות של אנשים שלא הגיעו , ולא רק זה , גם הציגו לנו מספר שגוי של אנשים שנכחו באירוע , וכשדרשנו לראות את הרשימה , גילינו פער לא קטן. מאותו הרגע אנחנו סופגים סינונים וניתוקים. אחרי ששילמנו את הכסף , כמובן , אין עם מי לדבר.
הצג עוד

kr   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
אולי אחת ההחלטות הכי טובות שלקחנו באירוע שלנו היה להעזר בשירותים של טופ-סיט. יומיים לפני הארוע, כשכבר הבנו שלא ברור לנו איך אנחנו מסדרים עם האולם את כל הנושא של הרזרבות, סגרנו עם טופ סיט.מאותו רגע, הבנתי שאני פשוט יכולה להרגע.ביום הארוע עצמו כשקיבלתי כל מני עדכונים אחרונים על אנשים שמגיעים ולא מגיעים, שלחתי בהודעות לברק, וידעתי שהכל ילקח בחשבון. בערב עצמו, הגיע הצוות של טופ סיט בזמן, הם היו שירותיים ואדיבים, קיבלו את האורחים שלנו בכניסה, והוציעו להם פתק ממוחשב עם מספר השולחן במהירות ויעילות. אחרי החופה, כשהאנשים באו להתיישב בשולחנות, לא היה אחד שהיה ללא כסא, וגם לא היה אף כסא מיותר. המשמעות של זה הייתה אורחים רגועים ומרוצים, ואנחנו לא שילמנו על מנות של אנשים שלא הגיעו.אין לי מושג איך הם עשו את זה, אבל יצא ככה ששלמנו רק על המנות שהתחייבנו עליהם ואפילו לא על רזרבה אחת!
הצג עוד

idandani   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
טופסיט הנהדרים חסכו לנו כסף הלכה למעשה.קיבלנו המלצה חמה מזוג חברים, ההקשבה השתלמה מאחר וברק ידע להגיד לנו להתחייב על מספר כמעט מדויק של אנשים, נוספו לנו עשרה אנשים מעל מספר התתחייבות ובכך שילמנו בדיוק על מספר האנשים שהגיעו ולא איבדנו מנות. גם הסדר שבו הדברים נעשה ראוי לציון. אנחנו מרוצים מאוד וממליצים על השירות בחום רב.
הצג עוד

meitalys123   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אחת הבחירות החכמות שעשינו. השירות שקיבלנו היה מעבר למצופה, העדכון היה בזמן אמת וחסך לנו המון כאבי ראש.נוסף על כך, השירות עזר לנו באיתור אורחים צימחוניים כך שיכולנו להיערך עם כמות מנות צמחוניות בהתאם (שכן ההערכה הראשונית שלנו לגבי מנות צמחוניות הייתה רחוקה מהמציאות...:) ), כמו כן בכל שיחה הדגישו פרטים שהיו לנו חשובים לציין לאורחים כגון - מיקום החניון לאירוע והבאת מפת ההגעה לצורך כניסה לחניון.קיבלנו תגובות טובות מאוד - הטלפניות היו אדיבות, אספו את כל המידע הנדרש והמידע שקיבלנו עזר מאוד לצורך קבלת ההחלטה על כמה מוזמנים להתחייב.השירות כלל SMS תזכורת ביום האירוע ו- SMS אחרי.ברצוננו לציין לטובה את ברק שהיה זמין מאוד ועמד בכל הציפיות ואף מעבר.שירות גאוני ולדעתנו חובה - חוסך המון המון כאבי ראש..
הצג עוד

gurgo   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הגענו לטופסיט דרך אתר האינטרנט של החברה ולאחר 5 דקות פגישה עם ברק המקסים הבנו שהם נותני השירות החיוניים ביותר לחתונה שלנו!היו לנו מעל 700 מוזמנים ורצינו שהכל יתקתק כמו שצריך ברק והצוות שלו עשו עבודה מדהימה וליוו אותנו לאורך כל הדרך!ביום החתונה עצמה הצוות דאג לעשות הכל כדי שלא יפתחו רזרבות ואכן כך היה ובזכות זה חסכנו המון כסף!ברק איש שירות יוצא מן הכלל הוא זמין תמיד והכי חשוב הוא אדיב וסבלני!
הצג עוד

leac   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
מעולים! מדויקים! שירותיים! אמרו למוזמנים את כל מה שביקשנו.
הצג עוד

נטליניב   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
40 מתוך 100
עשו פאשלה רצינית באירוע!שלחו למוזמנים שעה לפני שהאירוע התחיל סמס שהוא בעצם למחרת- הכניס אותי להמון לחץ ביום מלחיץ גם ככה..כשניסינו להשיג אותם כדי לספר על הטעות (מלא אנשים התחילו לצלצל להורים שלנו לשאול מה קורה- כשהם כבר היו בדרך),לא היה מענה, בלי הגזמה ניסינו עשרות פעמים...אחרי חצי שעה שלחו סמס תיקון- אבל עוגמת הנפש נשארה- באמת היה הדבר היחידי שגרם לי ללחץ היסטרי..חוץ מהעובדה הזו, את אישורי ההגעה עשו בסדר גמור.
הצג עוד

z&n   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
80 מתוך 100
סגרנו עם ברק מטופ סיט ביום שני כאשר רביעי לאחר יומיים היינו צריכים לתת מס' סופי של מוזמנים לאולם(החתונה הייתה יום שלישי לאחר מכן)ברק נתן לנו הצעת מחיר שהייתה לנו קצת גבוהה אך מכיוון שרצינו לקחת חברה עם שם מוכר ואף אחד אחר כבר לא היה זמין לנו - סגרנו איתו.העברנו לברק את הרשימות וכבר באותו היום הם התחילו להתקשר למוזמנים.ביום הראשון, השני והשלישי (והאחרון) לתשאול הטלפוני הודיעו לנו בסוף כל יום מה הסטטוס ואיפה אנחנו עומדים.יום רביעי כבר העברנו את הרשימה לאולם.אנחנו חושבים שהשירות הזה פשוט הכרחי, לנו היו מעל 500 מוזמנים (בסביבות 530) ואישרו לנו 340 איש.מלכתחילה התחייבנו ל 300 + 50 רזרבה אבל בזכות השירות הורדנו את ההתחייבות ל 290 איש.
הצג עוד

בר וזוהר פוסט   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הגענו לטופסיט דרך המלצה של חברים. השתמשנו בשירותם לאישור ההגעות היות והיו לנו המון אורחים. ברק המקסים היה זמין בכל עת לשאלות והשינויים הרבים שהיו לנו. הניסיון שלו הרגיע אותנו, כל יום קיבלנו רשימה מעודכנת עם כל הפרטים וההערות ומהר מאוד כל הרשימה כוסתה. אנחנו לא יודעים איך היינו מסתדרים בלעדי זה.
הצג עוד

מומלצי הנבחרת מקטגוריית
עיצוב אירועים

hello

להמשך גלישה באתר
up