תצפית
מועדפים לאזור האישי
כתוב חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשד לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת
Liadan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב6.9.12, בתצפית. ראשית אציין שזהו הגן ארועים היחיד שראיתי ושם סגרנו! קודם כל הקרבה למרכז שזהו יתרון גדול במיוחד שאורחינו הגיעו מהסביבה והגן עצמו מרהיב ביופיו!. במה שונה ״תצפית״? קודם כל ארוע בחוץ זו אווירה אחרת, אולמות בסופו של דבר נראים אותו הדבר. בנוסף, האוכל, שפע ואיכותי! האוכל פשוט מצויין, קבלנו שרות מצויין, הגן נראה מדהים, החופה יפיפייה ( חשוב לציין שלפני החתונה קראתי טענה של מישהו שהפריע לו שלא נותנים לאורחים לעלות לחופה, מבחינתי זה היה כל נכון, מתורבת יותר, ומלחיץ פחות, ירדנו מהחופה והכל נעשה בצורה מתורבתת, מבלי שיקפצו עלינו עדר אנשים). אנשי השרות יוצאים מהכלל ציפי מקסימה וגם אהובה, עמי מנהל הארוע ובועז מעצב החופה. נתנו לנו כל מה שהתחייבו ואף מעבר. נהנו מכל רגע בחתונה ופשוט רצינו להגיד תודה!

אורטלוש   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אנחנו חמישה ימים אחרי החתונה ומאז ועד עכשיו (למרות שהיה באמצע יום כיפור) הטלפון לא מפסיק לצלצל באינספור מחמאות על החתונה ועל המקום בפרט.מפתיע במיוחד שלמרות שרוב אורחנו הגיעו באזור השרון מעט מאוד אנשים הכירו את המקום הקסום הזה. כל מי שהגיע הוקסם באופן מיוחד מהגן הפשוט והביתי. לא תחושה פלצנית אלא ביתית במיוחד.סגרנו עם אוהד כחודש וחצי לפני התאריך החתונה המיועד שלנו (כן אנחנו ממש שני משוגעים) כי מיד כשהגענו נדלקנו על המקום!! היינו במספר מקומות שדרשו המון לחינם (לא רק במחיר מנה אלא גם בכל המסביב) ובתצפית כל מה שנאמר בוצע. ברוגע ובחיוך שהיה פשוט תענוג להיכנס למשרד כל פעם מחדש.הטעימות היו מעולות. ישבנו באירוע קיים ואכלנו כמו כל האורחים. הרעיון הוא לקבל תמונה כללית של מראה האוכל כי אחרי הכל שף טוב שהכין סטייק טוב יכין גם את שאר האוכל שלו טוב :) קבלת הפנים- מבחר אינסופי של מאכלים. מנה עיקרית- עדיין מתקשרים לומר כמה טעים היה האוכל! חבל שלא נהננו ביום החתונה מהאוכל... למי יש זמן??? 12 נקודות לשאקי!!בועז מעצב החופות שעובד עם המקום הרכיב לנו חופה מהממת!!!!! בדיוק כמו שקבענו בפגישה.במחיר קבוע (שביחס למקומות אחרים לא יקר במיוחד) ניתן לבחור בין כמה דגמים יפייפים. הקאטץ' הוא כשרוצים פרחים ואז זה מייקר את העינין. אנחנו נהננו מחופה לבנה עם לפידים ועששיות ועלי כותרת צהובים. מקסים! 12 נקודות לבועז!!חשוב גם לציין שהחופה היא מעל מים והיא רחוקה מהאנשים מה שיוצר רוגע אצל הקהל בצפיה בחופה וכמובן אויר לאלה על החופה :) אי אפשר לעלות על הגשר אנחנו בסיום החופה ירדנו ונתנו נשיקות מעבר לגשר החופה.המקום קסום, קליל ובעיצוב עדין. יש בריכות מים קטנות שסיפרו לי איך הילדים הקטנים שבאו אהבו להאכיל את הדגים וקפוץ מגשר לגשר...עמי מנהל האירועים עזר לתקתק את האירוע בצורה הטובה ביותר. היה תמיד לידנו ותמיד היה מעודכן מה יש באותו רגע.אנחנו חושבים שעשינו החלטה נבונה לגבי בחירת תצפית כמקום חתונתינו, אנחנו באמת מאמינים וממליצים להתחתן שם לבנות לעצמיכם חתונת מלכים אמיתית!

Morin   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
40 מתוך 100
מקום קצת מוזר... סה"כ התקשרנו לברר פרטים בסיסים לגבי חתונה, והנותנת שירות לא היתה נחמדה במיוחד...ונראה כאילו במקום למשוך את הלקוחות היא מבריחה אותם מאופן הדיבור.אולי יש להם עודף אירועים... מי יודע...חבל, הפסידו לקוח.(אגב, גם מקומות שלא התאימו לנו מסיבות שונות, ניסו למשוך אותנו אליהם, לבוא לקראתנו, וגם אם לא התאים הם עדיין נתנו מענה נעים)

yafitraz   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
הטעימות בתצפית נעשות תוך כדי ארוע וככה קשה מאוד לטעום מכל מה שיש להם להציע , טועמים רק מה שיש בחתונה של אותו זוג.גם בטעימות לא נהננו הצטרכנו לחכות הרבה זמן עד שיגישו לנו את המנות. הטעימות היו מתחת לכל ביקורת האוכל לא היה עשוי כמו שצריך , כמו כן סגרנו איתם על 130 אנשים לבסוף ביקשנו להוריד ל - 120 איש בגלל שפיטרו את בעלי וכמו כן אבא שלי היה מאושפז בבית חולים והוא היה במצב קשה ואהובה התחילה לצעוק עלינו ולהתווכח שאי אפשר שזה מה שיש. מנהל הארוע עמי גם כן היה יחס גרוע ביותר. נאמר לנו שאין הגבלה של זמן בחתונה ופתאום בשעה 23:00 עמי פתח את האורות וסימן לדי ג'יי שלנו להתחיל לסיים את הארוע.הדי גיי שלנו מיד אמר לנו את הדברים ואנחנו צעקנו על עמי שיסגור מהר את האורות.כמו כן בגלל שפתחנו שולחן רזרבה עמי בא אלינו ודרש בתוקף שנשלם לו עוד 1240 ש"ח , אמרנו לו שנשלם לו מחר והוא לא הסכים בשום אופן ביקש שנשלם לו באמצע הארוע את הכסף רק שהתווכחנו איתו הוא הסכים שנשלם לו בסיום הארוע.אהובה הבטיחה שנקבל אוכל אחרי החתונה ובסופו של דבר אף אחד לא דאג להביא לנו אוכל בסוף הארוע וגם לחדר חתן כלה שנראה עלוב ביותר לא טרחו להביא לנו לאכול רק הדי גיי שלנו דאג לנו.

lamalo   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
החוו"ד על הגן - מקום יפיפה. אוכל מעולה. מחיר הוגן. תודה רבה תצפית.

osnat85   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אחרי כ 20 מקומות שראינו ועשרות מקומות נוספים שסיננו, כבר חשבתי שאצטרך להתפשר על דשא סינטטי או מחיר אסטרונומי כי מאד רצינו חמישי ולא הגענו ל300 אנשים...הגענו לתצפית, גן פשוט מקסים. אנשים שמדברים איתך בגובה העיניים, אומרים לך הכל תכלס, אין הפתעות בשום שלב, מייעצים לך מכל הלב ולא בכדי לחסוך.. מבחר האוכל הוא עצום, האשנים כבר היו שבעים בקבלת הפנים..האוכל ברמה מאד מאד גבוהה, הבנו את זה כבר בטעימות, צוות המלצרים והברמנים מאד נחמדים.ממליצים מאד להגיע בשעות הערב, כשיש ארוע בגן, עם החופות המהממות שבועז מעצב, והתאורה המיוחדת, בכדי להבין באמת איך הארוע יראה, כי לגברים קשה מאד לדמיין זאת בבוקר כשכל הארוע כבר מקופל :)התחתנו ב 05.07.12 ולמרות שהיה יום חם (30-25 מעלות) והארוע היה בחוץ, המאווררים עושים את העבודה..ציפי, אהובה, עמי וקים - תודה על הכל :)אסנת וולדי.

Orly188   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
התאכזבנו קשות ואנחנו מצטערים שבכלל סגרנו שם בגלל היחס הנורא וחוסר הסדר אצלהם.המקום מאוד יפה והאוכל אחלה, אבל זה לא שווה את היחס וההרגשה הרעה שנותרה מהאירוע.כ בר בתחילה בתחילה כשסגרנו תאריך עם האולם, התקשרנו יום אחרי לבקש לדחות את התאריך בשבוע- דרשו מאיתנו התחייבות על 40 מנות נוספות ואם לא ניענה לכך- הציעו לנו לבטל. לגבי טעימות- רדפנו אחריהם שיקבעו לנו טעימות. באולם טענו שאין להם אירוע פנוי לטעימות (אצלהם זה טעימות מתוך אירוע) ורצו לקבוע לנו טעימות שבוע לפני החתונה!! אחרי הרבה מאמצים הטעימות נקבעו לשבועיים לפני החתונה (מסתבר שכן היה אירוע טעימות שבועיים לפני )והרגשנו שמתנהגים אלינו כאילו עושים לנו טובה. בעלות המקום התעקשו לקבל את כל הכסף לתשלום המנות מראש בצ'ק דחוי. ביום החתונה עצמו עשו לנו כל כך הרבה פדיחות: כמה ימים לפני האירוע הוספנו עוד מס' מנות- ביום החתונה עצמו בזמן ההתארגנות שלי עם השיער והאיפור, אחת העובדות שלהם התקשרה לבקש שנביא צ'ק כשאנחנו מגיעים לאולם בערב האירוע!! וכשאמרתי לה שיש לה טעות בחישוב היא התחילה לצעוק עליי, ביום החתונה שלי!! אין להם בושה.כשהגענו לאולם- התעקשו שנשלם באותו רגע על המנות הנוספות ולא הסכימו שנשלם להם אחרי האירוע, בנוסף הם נזכרו פתאום שיש תשלומים מסויימים שלא שילמנו עדיין ושהם לא טרחו לומר לנו מראש שצריך לשלם אותם לפני האירוע- נזכרו לומר לנו ברגע שהגענו לאולם והדבר האחרון שמעניין אותנו הוא הנושא הכספי. לא היה לנו מספיק כסף והצענו לשלם אחרי האירוע, אבל לא הסכימו ודחקו אותנו לפינה בערב החתונה שלנ בטענה שאי תשלום יהווה בעיה לקיום שירותים מסויימים באירוע. ביקשנו שיביאו לנו לאכול לפני החופה- היינו צריכים לבקש מס' פעמים ואמרו לנו שהאוכל עדיין לא מוכן (השעה היתה כבר אחרי שמונה כשקבלת הפנים בשבע וחצי), בסוף קיבלנו וכבר לא היה לנו חשק לאכול. לגבי המארחת שמוסרת פתקיות הושבה- אמא שלי אמרה שהיא לא טרחה לחפש את שמות האורחים- לכל אחד שהגיע היא אמרה שהיא לא מוצאת את השם שלו (אמא שלי היתה צריכה לעמוד לידה ולחפש את השמות!!!מנהל האירוע שלהם מאוד הכעיס אותנו- הוא לא בא אפילו פעם אחת לפגוש אותנו ולתאם דברים בערב החתונה שרצינו לדבר איתו עליהם מראש, היינו צריכים לרדוף אחריו ובסוף כשהספקנו לדבר איתו הדגשנו שחשוב לנו להתחיל את החופה בשעה מסויימת. על אף זאת הוא התחיל אותה בעיכוב של חצי שעה (כל האורחים כבר הגיעו והיה מאוחר מאוד, זה קיצר לנו את החתונה לשעתיים מרגע סיום החופה!!) וכשביקשנו מהמשרד שיקראו לו הוא התעכב ולא הגיע עד לרגע החופה שכבר היה ממש מאוחר.בסוף הערב מנהל האירוע שלהם ביקש מההורים שלנו עוד כסף לטיפ, מעבר למה שסוכם מראש עם האולם!! והוא אמר שמה ששילמנו לא מספיק כי הם מאוד התאמצו באותו ערב. ההורים שלנו לצערי שילמו- לחצו עליהם ברגע של שמחה והתרגשות.לאחר האירוע הגענו למקום כדי להביע את עוגמת הנפש וההרגשה הרעה שקיבלנו וציפינו לקבל אמפתיה והתנצלות על כל הפאשלות. במקום זאת בעלת המקום היתה ממש ממש תוקפנית (על אף שבאנו בגישה חיובית), התייחסו אלינו בצורה לא ראויה לדעתנו- דאגו לומר לנו שזו בעיה שלנו. בקיצור- אכזבה אחת גדולה, לא מומלץ בכלל לאחר הניסיון המר שלנו. בדיעבד היה עדיף לחפש מקום שנראה פחות לטעמנו מבחינת המראה (מקומות עם אוכל טוב לא חסר), אבל העיקר שהיחס יהיה ראוי והוגן.

carmel84   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
80 מתוך 100
תצפית היה המקום הראשון שראינו, אחריו ראינו עוד איזה 5 מקומות ובסוף חזרנו לתצפית למהר ולסגור. המקום מקסים, הירוק מסביב, בריכות הדגים והגשרים פשוט נותנים הרגשה שאתם בטבע ואין זכר לכל מה שמסביב לגן. האוכל מעולה וזכה לשבחים גם בימים שאחרי החתונה מכל מי שדיברנו איתו (הלוואי ויזמינו אותנו לאירוע שם שנוכל לאכול באמת). בעיצוב החופה הבנויה מעל בריכת מים יש משהו קסום. כל המקום פורח, צבעוני.פינת הזולה נעימה ומזמינה. היו לנו טעימות שבוע לפני האירוע (כי לא היו אירועים בגן לפני כן) וטיפלו בנו מקסים, הסבירו בדיוק מה ואיך בפתיחה ואחר כך הביאו לנו לשולחן בלי להתקמצן על כלום.בגלל הבנייה הנכונה שם של ההגברה, יכלו הרוקדים ברחבה להשתולל עם המוזיקה והאורחים שישבו יכלו לדבר בלי שהמוזיקה הפריעה להם כלל.
הצג עוד

קודם כל שני משפטים למי שבכלל מתלבט אם זה הכיוון ומי שממש חושב לסגור מוזמן לקרוא גם את ההמשך:בתצפית התמורה למחיר גובה בהרבה מכל מקום אחר שראינו, האוכל ברמה גבוהה, המקום יפה ולא יוצאים בהרגשה שמנסים לחלוב ממך כסף כל פעם על עוד תוספת..היינו עושים שם ארוע שוב, בלי שום ספק.עכשיו בכל זאת עוד כמה דברים קטנים שאם אתם סגרתם או הולכים לסגור שם אולי רצוי לדעת, ויש בהחלט גם דברים טובים: -בעיני ההכוונה למקום קצת בעייתית, התכוונו לשים שלט בפניה אבל עם כל שאר הסידורים זה בסוף לא קרה ובאמת היו אנשים שהסתבכו. - במקור סגרנו על 200 אנשים ואח"כ ביקשנו להוריד ל180 ונתנו לנו שזה ממש לא מובן מאליו.- הוסיפו לנו מלא מנות בקבלת פנים בלי שבכלל ביקשנו- בעניין המחיר, זה לא רק המחיר למנה אלא גם כל האקסטרה מסביב שפוי הרבה יותר. 1500 על תאורה והגברה, 1800 על עיצוב שזה בעצם עיצוב של החופה והשביל כאשר שאר העיצוב הוא העיצוב הבסיסי שרוב האנשים שם לוקחים כי הוא יפה ומספיק בהחלט.- אנחנו עשינו ארוע משולב כלומר קבלת פנים וחופה בגן ואוכל וריקודים באולם. לוקחים על זה 3000 שקל תוספת למחיר המנה באולם אבל בעיני שווה מאד. מתאים מאד לתקופות מעבר. הגן יפיפה.- בארוע עצמו היו כמה דברים שהייתי שמחה אם היו הולכים קצת חלק יותר. בעיני הוציאו קצת מאוחר מדי פתקי הושבה ואת הכספת כי ברור שהמשפחה באה קודם לצילומים אבל גם הם צריכים לדעת איפה לשבת. האולם לא ממש צמוד לגן ובעיני לא מספיק כיוונו אנשים לאולם אחרי החופה.- יש קטע כזה שהחופה מעל בריכה ויש גשר וזה מאד יפה אבל אז אחרי החופה החברים לא יכולים לבא לחבק וכאלה. אנחנו ידענו את זה מראש ואפילו לכמה חברים טובים אמרנו אבל זה עדיין דבר קצת עקום בעיני במיוחד שברור שאם זה עניין של חוזק או משהו זה לא משהו שאי אפשר לטפל בו.- אלכוהול תוצרת חוץ מביאים שם בנפרד. מתישהו אמרו לאנשים שנגמר הויסקי ובסוף ראינו שנשאר עוד בקבוק סגור. בנוסף חזרו אלינו 3 בקבוקים פתוחים חצי מלאים של וודקה שזה חבל כי אז לא יכולנו להחזיר לחנות. מעבר לזה הבר תיפקד יפה. הברמנים היו מאד מקצועיים וידעו גם להביא לאנשים שלא היו סגורים מה הם רוצים דברים מתאימים.- הסקיצה שנתנו לנו של מקומות הישיבה לא תאמה בסוף ב100% את הסידור באולם. - לוקחים עוד 500 שח אבטחה ומראש מסדירים טיפים של 50 שקל פר מלצר ו350 למנהל ארוע.בסופו של דבר, בהחלט ממליצים! :)

vered1986   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
80 מתוך 100
הגן יפה מאוד, מה שמקבלים תמורת המחיר שווה מאוד - המחיר הוגן והם נותנים הרבה. קיבלנו הרבה מאוד שבחים על המקום היפה והאוכל הטוב.