star share
mitformit
להמשך גלישה באתר

חליפות חתן

לחצו להוספת נותן השירות לניהול החתונה והתקציב.
הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם? סגרנו!
mapmarker
שוקן 30 תל אביב
map
אזור מתן שירות: כל הארץ
דרוג הגולשים - מחושב לפי ביקורות וחוות דעת של זוגות מתחתנים
rank
הדירוג נקבע על ידי אלגוריתם ייחודי המחשב מספר רב של נתונים ביניהם: מספר חוות הדעת, הרלוונטיות שלהן, עומק התוכן המופיע (למשל: הכותב ציין תאריך, מחיר, טיפ לזוגות הבאים, הוסיף תמונה וכתב על ספקים נוספים). חשוב לציין שהדירוג אינו ממוצע פשוט.
100 / 92
טוב מאוד
לפי 15 מדרגים

אודות חליפות חתן דניאל שלו

עיצוב חליפות חתן בקווים נקיים ומחוטבים, דגמים עכשויים, צעירים,מתחדשים בקולקציות בתדירות גבוהה במיוחד. מגוון רחב של דגמים.
כמו כן בגדי ערב וקז'ואל. מתמחים גם בחליפות עסקים ברמה אירופאית

עוד
דרגו את חליפות חתן דניאל שלו
מאכזב
בינוני
טוב
טוב מאוד
מצוין
rank rank rank rank rank

15 ביקורות וחוות דעת על חליפות חתן דניאל שלו.

סידור לפי   דירוג       תאריך
whatsapp envelope facebook

Matan
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
הגעתי אליך דרך המלצות חמות בפייסבוק. לאחר שהתקשרתי לחנות לתאם פגישה מושיקו המוכר האדיב חיכה לי עד השעות המאוחרות...הגעתי לחנות ולאחר מדידה אחת ידעתי שזאת החליפה התאמנו נעלים חגורה ...והפפיון תואמים ויצאנו לדרך קיבלתי שירות מדהים, אם זה באווירה ואם זה במחיר ההוגן וכן הלאה בתיקונים תודה ענקית על המחמאות המדהימות שקיבלתי והחליפה המטורפת. . אני ממליץ בחום חליפות זה רק אצל דניאל שלו.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

itran
כתבתי עוד 5 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
חווית קניה נהדרת. הסתובבתי בהרבה חנויות עד שהגעתי לדניאל שלו שם מצאתי בדיוק את כל מה שרציתי ואפילו יכולת לתקן ולשנות כך שיתאים לי יותר. קניתי חליפה כולל וסט (שעבר שיפצור לגירסת 2 כ...פתורים בריטית כזאת) אבא שלי גם קנה חליפה. השירות היה מדהים והחליפות יפהפיות וגרפו הרבה מחמאות. במיוחדאהבתי שאת הפפיון עשו לי מהמכפלת ואת המפית מהחולצה כך שכל הצבעים התאימו פיקס

baruchmar
כתבתי עוד 2 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
חווית קנייה מאוד נעימה, החליפה הראשונה שמדדתי ישבה עליי בול. התאימו לי בזריזות גם פפיון, חגורה ונעליים. בנוסף גם קיצרו את החולצות ועשו תפר במכנס. ביום החתונה החליפה הייתה מאוד נוחה..., שום דבר לא נפרם או נקרע. סה"כ אני ממליץ בחום וגם המחיר היה הוגן.
מחיר: 2,300
הערות לגבי המחיר: כולל: נעליים, מכנס, ג'קט, שתי חולצות, חגורה, פפיון.

Dudi
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
דניאל שלו - חליפות יפות במחיר משתלם! חשוב לציין את העובד בסניף ברחוב שוקן מושיק -- אדיב מאוד, הגעתי אליו ללא שום ידיעה איזו חליפה לבחור והוא עזר לי מאוד!! ממליץ בחום! המחיר היה הינ...ו לחליפה שלמה - כוללת נעליים, פפיון, חולצה, ג'קט ומכנס.
תאריך קבלת השירות: 01/04/16
אהבתי: שירות מצוין
לא אהבתי: הכל היה בסדר גמור
מחיר: 2,000
הערות לגבי המחיר: מחיר מצוין

erezcohen16
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
לאחר שקיבלנו המלצה מחברים שקנו אצל דניאל שלו הגענו גם אנחנו. נהננו מאוד מהיחס החם והשרות המדהים. קיבלו אותנו יפה גם ביום הראשון- הקניה, גם ביום השני- המדידה, וגם ביום השלישי- יום ה...חתונה. צוות נח מאוד שירותי ואדיב. החליפה שבחרתי(באישור אשתי כמובן :) ישבה עליי בול, הרגשתי כאילו תפרו את החליפה בדיוק בשבילי.
אהבתי: חוויית קניה
מחיר: 2,300
הערות לגבי המחיר: מחיר סביר לחליפה,2 חולצות, נעליים, עניבה וחגורה

noam13815
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
היי, הגענו אני ואישתי לדניאל שלו כשלושה שבועות לפני החתונה בהמלצת חבר. המיגוון היה רחב ויפה והאמת שהיה לנו משהו בראש והמוכר המדהים חיזק אותנו, קיבלנו שירות נהדר וחייכני והחליפה ישב...ה עליי מעולה, גם אהבתי מאוד את השילוב של הצבעים - כחול\חום. הגעתי שבוע אחרי הקניה למדידות כי היו תיקונים קטנים ושוב קיבלתי יחס מעולה ואפילו רכשתי בנוסף עוד מכנס כותנה וחולצה לשבת חתן. הגעתי ביום של החתונה להתלבש והכל היה מעולה וקיבלתי יחס של מלך. לסיכום אהבתי מאוד את השירות המדהים(מושיקו) ואת המגוון בחנות.
תאריך קבלת השירות: 27/09/15

בינוני
60 מתוך 100
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
לדניאל שלו הגעתי לאחר שקראתי לא מעט ביקורות טובות ואחרי כמה מדידות מאכזבות של חליפות ברשתות הגדולות (פולגת, זארה וכו'). האווירה במקום היתה מאוד טובה והרושם הראשוני היה שהגעתי למקום... הנכון. המוכר (שאני לא זוכר את שמו) היה מאוד מקצועי ונחמד וקלע בול למה שחיפשתי כבר בניסיון הראשון. המחיר (אחרי התמקחות קטנה) היה מאוד הוגן לטעמי בעבור תלבושת מלאה. החליפה הרגישה מאוד נוחה ונעימה ולא מחממת בטירוף כמו אחרות שמדדתי במקומות אחרים. לחתונה בתחילת ספטמבר זה מאוד קריטי. בהמשך הגעתי רק למדידה אחת לאחר תיקון מכפלת והפעם השלישית היתה כבר ביום החתונה כשבאתי להתלבש בחנות. גם אז עזרו לי מאוד עם התלבטות של הרגע האחרון האם ללכת על עניבה או פפיון, והכל במקצועיות ואדיבות. האכזבה היחידה שהיתה לי מהם היא שבזמן הצילומים, באחת הפעמים שהתיישבתי ברכב, התפר של המכנס באזור המפשעה פשוט נקרע. בהתחלה זה נורא הלחיץ אותי, אבל למזלי ערכת תפירה קטנה שהיתה איתנו פתרה את העניין. בנוסף, המכפלת של המכנס (שהובטח שהיתה בתפר כפול) גם כן נפרמה עוד לפני החופה. ייתכן וזה ביש מזל שקורה אחת ל, אבל הייתי מצפה שברמות האלה האיכות תהיה ללא פשרות וללא פאשלות קטנות ומלחיצות כאלה ברגע האמת. למחרת החתונה התקשרתי אליהם כדי ליידע אותם על התקלות, דניאל הבעלים לא היה אז אותו מוכר אמר שדברים כאלו יכולים לקרות, אבל בכל מקרה הוא יעביר את ההודעה לדניאל ויחזרו אליי. חודש וחצי אחרי ואני עדיין מחכה לטלפון... בסך הכל אני לא מתחרט על הרכישה וכן הייתי ממליץ עליהם על אף כל מה שקרה. אבל הייתי נותן ציון גבוה יותר אלמלא כל זה.
תאריך קבלת השירות: 03/07/15
אהבתי: שירות טוב ואדיב לכל אורך הדרך, החל משלב בחירת החליפה, המדידה וההלבשה ביום החתונה. מחיר הוגן. החליפה היתה מאוד נעימה ונוחה בהשוואה לחליפות אחרות שמדדתי ברשתות הגדולות.
לא אהבתי: ביום החתונה תוך כדי הצילומים נקרע לי המכנס של החליפה באזור המפשעה בזמן שהתיישבתי ברכב. בנוסף, המכפלות במכנסיים לא החזיקו מעמד והחלו להיפרם במהלך היום.
מחיר: 2,550
הערות לגבי המחיר: כולל חליפה, 2 חולצות, נעליים, חגורה ופפיון

Shai
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
לאחר קריאת ביקורות ותגובות לגבי מספר חנויות לחליפות לגבר, כף רגלי דרכה בחנות של דניאל שלו. משה התותח התאים לי חליפה בידוק לפי הטעם שלי ופגע על החליפה הראשונה. לאחר מספר שבועות, קיב...לתי חליפה ברמת גימור מעולה, איכות הבד ברמות הכי גבוהות שיש בשוק. יש לציין שבגלל שהחנות הראשונה היתה אצל דניאל שלו, החלטנו לפנות לעוד מספר חנויות באזור בכדי לעשות השוואת מחיר וכו', אך לשווא, חזרנו על 4 לדניאל שלו. רמת השירות,האיכות והיחס האישי, שקיבלנו ממשה, פשוט לא רואה ממטר את האחרים. לפי דעתי, המחיר מעט יקר, אך האיכות והשירות גבוהים יותר משאר החנויות.
תאריך קבלת השירות: 16/09/15
מחיר: 1,900
הערות לגבי המחיר: כולל ג'יקט, מכנס, חגורה,עניבה,ו2 חולצות מכופתרות.

valeo2009
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
שרות 100 לוק 100 מחיר 100 קנינו חליפה קיבלנו שרות מעולה המחיר סביר מקום שכיף להתלבש בו מומלץ מאוד...
מחיר: 2,500

razsivan1987
כתבתי עוד 7 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
לאחר שעברנו כמה וכמה חנויות של חליפות חתן , בהם לא קיבלנו את היחס המגיע לחתן או שהגזרה והמחיר לא מתאימים, הגענו לדניאל שלו וברגע שהתחילו המדידות ידענו שהגענו למקום הנכון. שירות מדה...ים , יחס אישי וסבלנות (כמו שחתן צריך לקבל) ומחיר הוגן ! מומלץ בחום:)
אהבתי: יחס אישי וסבלנות כמו שחתן צריך לקבל

ronitcohen567
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
אחרי מסע חיפושים ארוך ומאוד מייגע, וממש יומיים לפני החתונה (!) הגענו לחנות של דניאל שלו.
מצאנו שם מוכרת מאוד נחמדה, מבחר בגדים מוצלח ומחירים מאוד חברותיים!
הוא מדד חליפה
..., המידה היתה מושלמת, קבעתי להגיע למחרת על הבוקר (יום לפני החתונה...) למכפלת ותיקון קטנטן, הכל נעשה במקום, הבגדים עברו גיהוץ לפני התיקונים ועוד אחד אחרי התיקונים כדי שנהיה מרוצים, ואכן זה מה שהיה!
אהבתי: הכל !!! חליפות ברמה עם אחלה מחיר אהבתי במיוחד את הזריזות שהכל מתנהל שם יומים לפני החתונה באתי וכבר יום אחרי סיימנו את התיקונים דניאל ונטלי הלבישו אותי מכף רגל ועד ראש בצורה היפה והזריזה ביותר יצאתי מרוצה !!!
מחיר: 1,700

noa200016
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
אני רוצה לשתף אתכם בחווית הקניה שלנו , הגעתי יחד עם ארוסי נועם . התרשמנו מאוד מהמבחר העצום שיש בחנות התאימו לו במקצועיות ובסובלנות רבה את החליפה , ובמחיר מעולה לאחר ימים ספורים חזר...נו עם אבא שלי ואחי וגם הם יצאו מרוצים במיוחד. לזה אני קוראת חווית שירות מצויינת! שילמנו עבור החליפה 1490 ש"ח שזה כלל סט מושלם ואבא שלי שילם בסך 990 ש"ח כולל חליפה חולצה עניבה וחגורה .
אהבתי: את השירות והיחס החם הסובלנות והמחירים הוגנים ממיצה בחום
לא אהבתי: הכל היה עשר !!!
מחיר: 1,490

לאון1
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
חרשתי את כל תל אביב (ולא רק) בחיפוש אחר חליפה יפה, כל מה שראיתי לא התאים לי עד שהגעתי לדניאל שלו ברחוב שוקן 30 בתל אביב.
בחנות עובדת בחורה בשם נטלי שהבינה מהרגע הראשון בדיוק מ
...ה הטעם שלי ואחרי שתי חליפות מצאתי בדיוק מה שרציתי!
יש בחנות המון חליפות מיוחדות במחירים טובים, אבל הכי חשוב וזה באמת הכי חשוב ולא רק במקרה ספציפי זה, זה היחס החם והמבין מצד החנות (נטלי ודניאל). הדבר העיקרי בשבילם היה לתת לי הרגשה טובה ולהוציא אותי הכי יפה שאפשר ביום החתונה.
מאוד ממליץ על החנות!
אהבתי: כמובן את היחס החם של נטלי ודניאל. חליפות מיוחדות שלא ראיתי במקומות אחרים.

doritshl
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
הגענו בעקבות המלצה של חברים שרכשו שם חליפת חתן.
מאוד' התרשמנו מהמבחר. החצי מדד מספר חליפות שכולם נראו נהדר.
לאחר התלבטות מצאנו את האחת.
כל כך התרשמנו מהיחס, השירות,
...המקום החליפות ומהמחיר המדהים שהחלטנו לשתף פה.
אהבתי: את החליפה, את היחס את המקום והמחיר.
מחיר: 990
הערות לגבי המחיר: מבצע שכלל חליפה, ווסט, חולצה, עניבה וחגורה

yamit25
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
האמת שהגענו ממש במקרה, בעקבות המלצה ב- Hatunot zone בפייסבוק.
קפצנו לבקר חבר בפלורנטין והחלטנו ששווה בדיקה.
הופתענו לטובה. מבחר החליפות במקום מרשים ונרחב, השרות אדיב בלשו
...ן המעטה ומקצועי.
רכשנו חליפה קומפלט כולל וסט, חולצה, עניבה וחגורה במחיר 990 ש"ח.
לפני כן, ביקרנו בכמה חנויות מוכרות בתחום ולא מצאנו חליפה שהיינו שלמים איתה (החתן לא נוהג ללבוש חליפות...)
הפנינו את המשפחה הקרובה ולמרות שכל אחד חיפש משהו שונה הצליחו בחנות למצוא משהו מתאים.
ממליצים בחום.
החנות נמצאת ברח' שוקן 30 בת"א
מחיר: 990
הערות לגבי המחיר: מבצע
דיפלומט חליפות - Diplomat
לוק מושלם לחתן החל מ-1,250 ₪
חתן, אל תתפשר על החליפה שלך!
82.7K
מומלצי הנבחרת מקטגוריית

כתבות שיענינו אותך
משדה הקרב לרחבת הריקודים: ספקים מילואימניקים משתפים
הפקה וניהול אירועים
לנסקי Lanski מכירה והשכרת חליפות חתן
טוטאל לוק מושלם במחיר מבצע
לחתנים שלא רוצים להיראות כמו כולם!
82.1K
פטרון - חליפות חתן
טוטאל לוק מושלם לחתן ב- 999 ₪
לחתנים שלא מתפשרים על פחות ממושלם!
59.8K

הוספת חוות דעת
bizlogo
בחרו את הדרך בה תרצו לשתף אותנו ברשתות החברתיות,
כל שעליכם לעשות זה פשוט קליק מהיר על אחד הכפתורים.