star share
mitformit
להמשך גלישה באתר

שמלות כלה | שמלות ובגדי ערב

לחצו להוספת נותן השירות לניהול החתונה והתקציב.
הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
אזור מתן שירות: כל הארץ
דרוג הגולשים
rank
הדירוג נקבע על ידי אלגוריתם ייחודי המחשב מספר רב של נתונים ביניהם: מספר חוות הדעת, הרלוונטיות שלהן, עומק התוכן המופיע (למשל: הכותב ציין תאריך, מחיר, טיפ לזוגות הבאים, הוסיף תמונה וכתב על ספקים נוספים). חשוב לציין שהדירוג אינו ממוצע פשוט.
100 / 96
לפי 77 מדרגים

אודות איבטה סטודיו

IVETTA STUDIO עיצוב שמלות כלה וערב בהתאמה אישית.

הסטודיו נותן שירות באזור מרכז הארץ וערי השרון
 עוד
דרגו את איבטה סטודיו
מאכזב
בינוני
טוב
טוב מאוד
מצוין
rank rank rank rank rank

77 חוות דעת על איבטה סטודיו.

סידור לפי   דירוג       תאריך
whatsapp envelope facebook

Meital
כתבתי עוד 2 חוות דעת

תמורה למחיר
וואו...הכל התחיל מזה שבכלל רציתי חתונה פשוטה ברבנות :) חברה שלי שכנעה אותי לקנות שמלה...מפה לשם קבעה לי תור אצל איווטה וזה הדבר הכי טוב שקרה לי!!! איווטה היא סבלנית, חייכנית, אדיבה... ושובת לב. כל החברות שהגיעו איתי למדידות נשבו בקסמיה. היא לא לחצה עלי לקנות, היתה כל כך סבלנית אלי והדגמים של השמלות שלה במחירים הוגנים ומהממים. בחרתי בשמלה מדהימה, קסומה ובעקבות זאת הגעתי למסקנה שאין מצב שאני לא מראה את השמלה הזאת לאחרים ובסוף סגרנו חתונה גדולה (יחסית) :) השמלה היתה הכוכבת של הערב! כולם אמרו שאני נראית כמו נסיכה והתעלפו על השמלה! לא יכלתי לבקש שמלה יפה יותר .
אהבתי: איווטה פשוט מדהימה, לא ויתרה על שום מדידה ולא קיצרה תהליכים ועשתה הכל כדי שאהיה מרוצה.
הערות לגבי המחיר: מחיר הוגן ביותר ושווה כל שקל
הטיפ שלי: אם את רוצה שמלה מדהימה במחיר הוגן, איווטה היא בהחלט הכתובת

Keren

תמורה למחיר
הכל התחיל בתחילת 2020- לאיבטה הגעתי אחרי פרסום שצץ לו בפייסבוק, כי גם היה מאד קרוב לבית שלנו ואני חיפשתי משהו מתאים לגזרה שלי. הייתי במספר מקומות, בתל אביב יפו, מוכרים יותר ופחות, ...ובמקום מאד מומלץ אחר בשרון ופשוט זה לא היה זה. לא היחס, לא הזמינות, לא הגזרות, והחלטנו בזמנו לערוך חתונה תוך 3 חודשים - לפני הקורונה נחשב לזמנים קצרים עבור סטודיו לכלות, ואני רציתי לתפור מאפס משהו שיתאים לי. הגענו אני ואימי לסטודיו קטן בכפר סבא ולא ידענו למה לצפות- מצאנו שם את איבטה ואת התופרת שלה, 2 נשים מקצועניות, נעימות, חמות, רגישות, מבינות עניין - פשוט אלופות! מדדתי 3 שמלות ובשמלה השלישית הרגשתי שזה הכיוון ומשם עפנו. ראשית, איבטה הביאה לי לחתונה בקפריסין צעיף אופנתי לכיסוי השמלה בפברואר, ללא תוספת עלות, התייעצתי איתה לגבי שמלה פשוטה שלבשתי לטקס שם, היא הייתה זמינה וכל כך אדיבה, התאימה את עצמה אליי, עזרה לי בבחירת סנדלים בכל הפעמים שחיפשתי ולא מצאתי על מנת שיתאים בדיוק לשמלה ושיהיה אופנתי וגם נוח. שנית ולעניינו- השמלה הייתה לפי לו"ז שהתאים לי ולאמא שלי שהגיעה במיוחד מנהריה כמה פעמים, הרגשתי אצל איבטה כמו נסיכה שיודעים לקראת מה היא הולכת, גם התכשיטים הושכרו ממנה. ואז הגיעה הקורונה וטרפה את כל הקלפים, איבטה הביאה לי את השמלה עד לא ידע ומידי פעם הסתמסה והתקשרה ושאלה לשלומי במשך חצי שנה. בספטמבר החלטנו להתחתן תוך 10 ימים, למרות שהגוף השתנה כי רזיתי במעט, הספקנו לערוך מדידה והתאמה אחת לפני החתונה. ביום החתונה אני לא הפסקתי לקבל מחמאות מהאורחים והמשפחה ומהחתן כמובן, שמעתי לפחות 4 פעמים שאני נראת בשמלה כמו פייה. פרגנו ואמרו שהשמלה כל כך מתאימה לי ושהיא : אני וכך גם הרגשתי. אין מספיק מילים לתאר את התודה שלי לסטודיו של איבטה.
תאריך קבלת השירות: 08/09/2020
אהבתי: את הזמינות, היחס, מקצוענות והאווירה הנעימה שאיבטה גרמה לי להרגיש לאורך כל הדרך הארוכה שלנו יחד.
הטיפ שלי: לזכור שהשמלה חד פעמית אבל את אמורה להרגיש בה מי שאת ובמשך כל היום.

rotem

תמורה למחיר
הגעתי לאיווטה כ6 שבועות לפני החתונה אחרי שהייתי במקומות אחרים שפשוט אמרו לי שאין שום סיכוי לעשות אפילו התאמות קטנות ומה שאני רואה זה מה שאקבל. ברגע שנכנסתי לסטודיו והחיוך של איווטה... קיבל את פניי ידעתי שאני במקום הנכון. כל שמלה ישבה עלי מדהים וביחד איתה שילבנו שתי שמלות לשמלה החדשה שלי. לאורך כל הדרך בטירוף של המצב, איווטה הייתה זמינה, מרגיעה ונכונה לעזור. השמלה הייתה מדהימה מעבר למה שאוכל לתאר!
אהבתי: את היחס האישי, המסירות ומקצועיות בכל חתיכת תחרה וחרוז שהונח על השמלה כמובן שאין תחרות למחיר!
מחיר: 4,250
הערות לגבי המחיר: תפירה מאפס!

דורין

תמורה למחיר
קיבלה אותי באהבה והייתה סבלנית ומדהימה !...

noahaymes

תמורה למחיר
הגעתי לאיווטה לסטודיו והיא היתה מאוד קשובה לסגנון שאני מחפשת, מאוד סבלנית ונעימה, קיבלתי ממנה שירות מעולה! ויש לה שמלות אאוטלט במחיר מאוד הוגן...
אהבתי: את הסבלנות, ואת זה שנצמדה לתקציב שלי
מחיר: 900
הערות לגבי המחיר: שמלת אאוטלט

yael.barash92

תמורה למחיר
שהגעתי לסטודיו דרך המלצה של חברה ניכנסתי והבנתי ישר שהגעתי למקום הנכון היחס היה סבלני מאוד וחשוב לרשום סבלני כי עברתי כמה נשות.מקצוע לפני וכזה יחס לא קיבלתי המחמאות לא הפסיקו ההרג...שה הנוחה והטובה שגרמתן לי הייתה מדהימה השמירת קשר לתקופת כל החודשיים למרות שהיו ימים שהיו סגורים בגלל הקורונה הרגשתי בטוחה תודה רבה לכן על הכל אתן מדהימות היחס שלכן מתבטא בתוצאה של השמלה ואוורול הכי מיוחדות שיכולות להיות בשבילי פשוט תודה ענקית!!

Sharon
כתבתי עוד 3 חוות דעת

תמורה למחיר
החתונה הייתה אמורה להתקיים ב14.10 באולם גדול. מהרגע שנכנסתי לאיבטה, כל שמלה הייתה יותר מושלמת מהקודמת לה!!! כל שמלה שמדדתי ישר היא אמרה מה צריך לסדר במידה ואקח ושם מצאתי את שמלת חל...ומותיי!! השמלה שעשתה אותי נסיכה שפשוט סובבה את הראשים של כולם!!! אם אתן רוצות להיות נסיכות, תעשו לעצמכן טובה ותלכו לאיבטה!!! הכי מקצועית שראיתי!! העבודת חריזה בעבודת יד, גם בשובל המתפרק שלי!! כל שינוי שרציתי לעשות היא זרמה איתי והיא הייתה הכי כנה בכל דבר, גם אם רציתי משהו בתשלום נוסף, היא דיברה איתי בגובה העיניים ואמרה מה מתאים ומה פחות ובסוף אני פשוט כל כך שמחה שהלכתי לסטודיו של איבטה!! היא הייתה איתי בכל התקופה המבלבלת הזו של הקורונה, ובסוף עשיתי חתונה בחצר, ולמרות שהכל היה פשוט וקסום, הלכתע עם השמלה הזו שעשתה אותי הכי יפה בעולםםםם ואימאלה, איזה מקצועיות!!! כל כך כל כךךך שמחה שבחרתי באיבטה..
תאריך קבלת השירות: 14/10/2020
אהבתי: איבטה לגמרי הבינה מי אני, הבינה את הראש שלי, הייתה לארג'ית בהכל, הקשיבה לכל הלחץ שלי והרגיעה אותי.. שזה היה סופר משמעותי בתקופה הזו.. ולא רק זה, השמלה הייתה מיליון דולר במחיר הגיוני!!! וזה אחרי שהייתי בעוד כמה מקומות..
הערות לגבי המחיר: המחירים של השמלות כתובים באתר, שחור על גבי לבן, כל תוספת במחיר הגיוני!! גם לקחתי תכשיטים ממגוון רחב!!
הטיפ שלי: פשוט לכו, תקחו שמלה אצל איבטה, לקנות אותה זה גם כלום כסף.. איבטה תהיה לכם אימא שנייה!!

קרין
כתבתי עוד 2 חוות דעת

תמורה למחיר
הכל התחיל ממש ככה... נרגשת למצוא את שמלת הכלה שלי הייחודית לי! מתחילה לחפש באתרים שמלות שאני אוהבת... מחפשת ומחפשת עוד לא מצאתי עיצובים שאהבתי... ואם מצאתי משהו זה במחירים שיוצאים... לגמרי מהטווח שאוכל לעמוד בהן. עד שגיליתי את איוטה. איוטה המקום הראשון שבחרתי לראות את שמלת הכלה, הגעתי במיוחד מראשון לציון בתקופת הקורונה :) קיבלה אותי מישהי מקסימה וזאת הייתה איוטה. היא נתנה לי את ההרגשה הכי טובה בעולם במטרה למצוא את שמלת החלומות שלי. עד שמצאתי אותה:)) איוטה עזרה לי לעשות כמה שינויים קטנים בשמלה שארגיש איתה הכי נח בעולם. חייבת לשתף שזה היה "מהר" מדי למצוא את המקום שממנו אקבל את שמלת הכלה שלי... ומתוך מקום של הכלה ההיסטרית הלכתי לראות עוד מקומות.. וידעתי ידעתי שהמקום הראשון שזאת איוטה אקבל את החוויה הכי טובה עבורי ואת השמלה והיחס והמקצועיות הכי טובה שיכולה לבקש. שמחה שזכיתי לגלות את המקום של איוטה ולהרגיש נסיכה ביום חתונתי ובאמת מי שרוצה שמלות איכותיות ומהממות אפשר להיות רגועות אצלה.

Shahar

תמורה למחיר
טוב אחרי חיפושים נואשים וקשיים למציאת שמלה מושלמת במחיר משתלם.. מחיפושים בפייסבוק ו באינסטגרם ... הגעתי מתל אביב לכפר סבא לבוטיק קטן ואינטימי לאישה עם המון סבלנות! שבחיים לא חשבתי ...כמה קל זה יהיה למצוא שלמה שונה כל כך ממה שחשבתי שיצאה כל כך מושלמת בסוף! תמיד אמרתי שעוד לפני השמלה והעלות שלה חשובה לי האנרגיה של הבנאדם שעומד מולך ולשמחתי הכל היה מושלם!
תאריך קבלת השירות: 07/08/2020
אהבתי: אהבתי את השקט של המקום! הרוגע והמהירות בא הכל היה מוכן ומושלם!
הערות לגבי המחיר: סמכו עליי המחיר משתלם בצורה שאי אפשר לתאר !
הטיפ שלי: חשוב לבוא עם איזשהו קונספט לשמלה אבל גם לא להיות נעולה על סגנון אחד.

tamara11101

תמורה למחיר
הכל התחיל שרציתי שמלת כלה הכי מושקעת שיש במחיר שווה לכיס ומצאתי את איבטה שנתנה לי שירות יחס ובסוף השמלה הכי מושלמת שיש במחיר הכי טוב שיש!! היא ידעה בדיוק מה מתאים ומה לא והיא יודעת... לייעץ באופן מקצועי ובאמת מכל הלב שרוצה שיהיה הכי מושלם לכל אחת! ממליצה בחום ענק מירושלים באתי עד אליה ושוה בטירוף!!
תאריך קבלת השירות: 12/07/2020
מחיר: 4,400
הערות לגבי המחיר: מחיר משתלם ותוצאה מושלמת בתפירה אישית

אליאן

תמורה למחיר
מהרגע הראשון שהגעתי לסטודיו התאהבתי. איביטה סופר מקצועית ומקסימה והרגשתי שיש לי על מי לסמוך ושאני יכולה להיות רגועה. היה לי ממש כיף לאורך כל התהליך, קיבלתי המון מחמאות על שתי השמלו...ת ושתיהן יצאו בדיוק כמו שרציתי. תודה על היחס החם ההשקעה והשירות המדהים ❤️
הערות לגבי המחיר: מחירים משתלמים ביותר!!!!!

דניאלה

תמורה למחיר
טלפון ראשון אתה מבין שמעבר לקוו יש אישה עדינה ורגישה קבעתי פגישה❤️...
תאריך קבלת השירות: 20/06/2020
אהבתי: השירות, ההקשבה, האדיבות ובעיקר המקצועיות ❤️
הערות לגבי המחיר: שווה כל שקל!!!
הטיפ שלי: רק איבטה!!!

Lydia

תמורה למחיר
הכל התחיל בפוסט באינסטגרם.. חיפשתי שמלות בכל מני מקומות.. הגעתי לאבטה בלי לצפות למשהו מיוחד. האמתי מה שגרם לי לחזור לאבטה ולהזמין שמלה ממנה.. היא האישיות שלה, החיוך ואהבתה למקצועה...!! אני בחיים לא אשכח איך הסתכלה עלי בכל מדידה לשמלה, כמו אומן צופה בציור שלו. אבטה אישה מיוחדת מאוד! והשמלה הייתה מושלמת כמוהה, רואים שעבודת השמלה מאוד יוקרתית ואיכותית. ובכל זאת.. המחירים נוחים מאוד!!! אבטה.. תמשיכי להפיץ את אהבתך למקצועך ותאירי כל כלה שמגיעה אליך❤️
תאריך קבלת השירות: 23/03/2020
מחיר: 5,100
הערות לגבי המחיר: קניתי את השמלה במחיר הזה!

inessa.trans

תמורה למחיר
הכרתי את איווטה, בעלת Ivetta Studio, לגמרי במקרה, למזלי הגדול! 💗💗💗 קוראים לי אינסה, ואת החתונה הזאת כל כך חשובה לי רציתי להפוך לחלום והייתי צריכה שמלת כלה יפה ועדינה שתתאים לאופי ש...לי. אני גרה ביפו, ובתל אביב-יפו יש מלא-מלא סלוני כלות, אז חשבתי שלא תהיה שום בעיה למצוא שמחה, אבל טעיתי. בסלון הראשון בחצרות יפו, המחיר ההתחלתי של שמלה הכי בנאלית היה 9000 ₪, בסלון אחר שמלות במחיר קצת יותר זול נראו עייפות מהחיים, ואחרות כאילו נולדו לעוני מחפיר... 😥 הרחבתי את החיפושים. מצאתי הרבה שמלות יפות במחירים טובים אבל עדיין חיפשתי עד שהעיניים שלי פתאום נתפסו ביצירה יפיפיה עוצרת נשימה!!! שמלה של Ivetta Studio בכפר סבא - זאת השמלה שלי! חשבתי שבטח תעלה 15000 ₪ לפחות! אבל כשראיתי את המחיר, התקשרתי מיד ואיווטה מיד ענתה ואמרה שזאת שמלה חדשה והיה לי אושר גדול כשהזמנתי אותה! החתונה שלי הייתה צריכה להיות במאי, אבל בגלל הקורונה, נאלצנו לדחות אותה, כל העסקים נסגרו. עברתי את התקופה הקשה בקשר עם איווטה המקסימה שתמכה בי כל כך.. וכשהחיים חזרו למסלולם, קבענו מדידה השניה. רציתי גם להודות ליוליה, השותפה של איווטה. במדידה הראשונה, עשו לי מדידות יותר משעה בגלל שיש לי חזה גדול והשמלה שלי פתוחה קיבלתי שמלה מהממת עם ינומה עדינה. איווטה המליצה לי על חנות נעליים ועל מעצבת שער ומאפרת מאוד מקצועית בשם אלכס, המדהימה 😃 בחתונה קיבלתי אין ספור מחמאות על השמלה שלי! 👗 תודה מכל הלב ממני ומבעלי הטרי! אמליץ על Ivetta Studio לכל כלה אינסה שליאק
מחיר: 5,000

Gali

תמורה למחיר
הגעתי לסטודיו איבטה דרך מודעה באינטרנט. כשהגעתי לסטודיו הוצעו לי מגוון של שמלות אך בסוף החלטנו על דגם מהקולקציה שנתפר למידותיי עם מספר שינויים. התוצאה הייתה מדהימה והשמלה ישבה עליי... בול! כלות עם חזה גדול - איבטה היא הכתובת! השמלה החזיקה בצורה מושלמת!! ;)
אהבתי: את המקצועיות של הסטודיו עם כלות עם חזה גדול וההקשבה של הצוות
הערות לגבי המחיר: שווה את התמורה!

Nikol

תמורה למחיר
הגעתי לאיווטה דרך המלצות בקבוצה זו,השמלה פשוט מושלמת ,התאמנו לי את שמלת החלומות שלי עם המון חשיבה ויצירתיות ,חיפשתי משהו מקורי אלגנטי ועדין, ואצלה מצאתי השירות היה טוב ,התאמה מדוי...יקת לרצונות שלי ,תמיד קיבלו אותי בחום ואהבה ,האיכות של השמלה מדהימה וקיבלתי כל כך הרבה מחמאות, תמיד נותנות עצה טובה בקשר לסגנון שמתאים לי באופן אישי . ממליצה מאוד מבחינת השירות והאיכות מושלם!! מי שמחפשת שמלה מושלמת זה ה-מקום,מאוד שמחה שמצאתי אותו
תאריך קבלת השירות: 27/02/2020
אהבתי: שירות מדהים וחם , מקצועיות, והתאמה אישית , מחיר טוב
הערות לגבי המחיר: מחיר מעולה

Adi

תמורה למחיר
שירות איכות ומחיר מושלם ממליצה בחום!!!!...
תאריך קבלת השירות: 25/02/2020
מחיר: 5,000

Michal

תמורה למחיר
החוויה היתה מושלמת. הסבלנות, הידע,והמקצעיות והנסיון שלה כבשו אותי המרגע הראשון. אני עשיתי שמלה ואווברול שהיא תפרה לי, אין מילים!! אלופה! והתופרת שלה מקצועית מאוד סמכתי עליה מהרגע ה...ראשון. ויצאתי מושלמת... קטפתי מחמאות בלי סוף,ממש כך. אין ממליצה בחום גדול אתם בידיים הנכונות. התמונות לא משקרות.... תודההה רבההה על הכל אוהבת אותכם
תאריך קבלת השירות: 01/12/2019
אהבתי: אהבתי מאוד אתהמקצאיות, את הידע במה כדאי ומה לא,את הרצון להוציא את המקסימום באופן מלא,לפי הגוף שלי,לפי הרצון שלי,ולצאת בצורה מושלמת. ראו בתמונות,אין יותר טוב ממראה עיניים
הערות לגבי המחיר: מחיר מעולה!! חצי מחיר מכל מקום שתעניניתי בו
הטיפ שלי: ממליצה בחום,היא פשוט אלופה בניסיון והידע שלה הוא מעל הכל. היחס האישי והפרטיות שיש כשאת מגיעה לשם,שווה הכללללל

Or
כתבתי עוד 6 חוות דעת

תמורה למחיר
ידעתי איזו שמלה אני רוצה והיא ידעה לבחור את הבד הנכון ולתפור אותה בצורה המדוייקת. היא עשתה לי את שמלת החלומות שלי במקצועיות. הייתה זמינה לכל שאלה ונתנה לי את האפשרות לעשות את כל הש...ינויים שרציתי בשמלה גם בשבוע האחרון. והמחיר מאוד משתלםםם!
תאריך קבלת השירות: 19/09/0019

mazhel

תמורה למחיר
לקראת החתונה חיפשתי שימלה שתבטא את מי שאני. חייבת להודות שחיפוש שימלה לא בדיוק בא לי בקלות...אבל צריך ... אז אחרי שראיתי אינספור שמלות באינטרנט ונסעתי לכל מקום אפשרי למצוא את השימל...ה המיוחלת שתהייה מיוחדת במראה ובעיקר ארגיש איתה בנוח לאורך כל אותו היום ,הגעתי דווקא דרך האינטרנט לאיווטה שמלות כלה... למרות שזה רחוק ממני ועם יאוש עמוק הגעתי לכפר סבא. כשהגעתי למקום ראיתי מקום קטן וחמוד אבל מהרגע שנכנסתי קיבלה אותי בחיוך רחב ומלא סבלנות והכי חשוב התחושה הייתה שמקשיבים לי!! וכך היה בכל מדידה שהגעתי הרגשתי שהגעתי למפגש עם שתי בנות מקסימות מצד אחד יחס אישי מאיווטה המדהימה שחשוב לה שארגיש בנוח וכל התלבטות או שינוי התקבל בהבנה( ובנינו בהתחלה לא ידעתי מה אני באמת רוצה) ומצד שני יחס מקצועי מיוליה התופרת המהממת וההברקות שלה בהכנת השימלה. בשורה התחתונה החוויה של קניית השימלה הפכה מחוויה מייאשת לחוויה חיובית ביותר והתוצאות דיברו בעד עצמן מאוסף המחמאות שקיבלתי מכולם. אז תודה ענקית לאיווטה שמלות כלה על שהפכת אותי לכלה ביום המיוחד שלי
תאריך קבלת השירות: 10/11/2019

כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה

download from google play

download from apple app store
שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ 2015
תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
הוספת חוות דעת
bizlogo
בחרו את הדרך בה תרצו לשתף אותנו ברשתות החברתיות,
כל שעליכם לעשות זה פשוט קליק מהיר על אחד הכפתורים.